+ Reageer
Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 2 17 25 26 27
391 tot 405 van 405
    MVC Lid

Reacties
    1.357
    24-08-2010

Maar die van Nestlé is toch het zelfde als die van nutrucia?
    Blessed....❤❤

Allahoe Akbar!

Reacties
    2.357
    13-10-2004

Citaat Geplaatst door Bent_Magribia Bekijk reactie
    Maar die van Nestlé is toch het zelfde als die van nutrucia?
    Informatie volgens de verpakking:

PyjamaPapje van Nestle is ten eerste pap op basis van rijstemeel in poedervorm, daarnaast bevat het 7 vitaminen is het rijk aan calcium, rijk aan vitamine A & C en een bron van Ijzer & Zink. De rijstebloem van nutricia bestaat uit rijstebloem en vitamine B1. Die van nutricia is tot tegenstelling van PyjamaPapje van Nestle wel koekmelkeiwit-,lactose-en glutenvrij. PyjamaPapje is alleen glutenvrij dus kan wel sporen van melk bevatten. Dus aangezien jouw zoontje een allergie heeft mag je deze idd niet gebruiken.

VLEES VOOR L3IED ADHA, KLIK HIERONDER!!!
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4401573

MVC Lid

Reacties
    1.357
    24-08-2010

Citaat Geplaatst door Wahdania Bekijk reactie

PyjamaPapje van Nestle is ten eerste pap op basis van rijstemeel in poedervorm, daarnaast bevat het 7 vitaminen is het rijk aan calcium, rijk aan vitamine A & C en een bron van Ijzer & Zink. De rijstebloem van nutricia bestaat uit rijstebloem en vitamine B1. Die van nutricia is tot tegenstelling van PyjamaPapje van Nestle wel koekmelkeiwit-,lactose-en glutenvrij. PyjamaPapje is alleen glutenvrij dus kan wel sporen van melk bevatten. Dus aangezien jouw zoontje een allergie heeft mag je deze idd niet gebruiken.

Thanks voor de info lief!
    Blessed....❤❤

Virtuàl

Reacties
    1.587
    04-08-2009

Zo goed dat je dat zegt! Ik heb inderdaad die van Nutricia thuis, maar heb wel koekjesmeel van Nestlé. Ga vanaf nu gwn alles van Nestlé halen.

Le coeur a ses raisons,, Que la raison ne connaît pas

Paradise

Reacties
    566
    18-06-2003

Citaat Geplaatst door KoeKoek_ Bekijk reactie
    7.00 uur 200 cc
    11.00 / 11.30 200 cc
    15.30 200 cc
    en in de avond verschilt het weleens. Soms slaapt hij tot 20.00 uur en soms half acht. Dan krijgt hij zijn laatste voeding ook 200 cc.

Hij komt verder helemaal niet in de avond laat. Heb vaak geprobeerd hem wakker te maken maar hij wil dan absoluut niet drinken meskien.

Ik ben van plan om binnenkort te beginnen met groente enof fruithapje.
    MACHALLAH BEN JE OPNIEUW ZO SNEL ZWANGER?!! WOW petje af, ik kan dat persoonlijk niet.

Mijn allerliefste engeltje, je bent mijn oogappel en ik hou oneindig veel van jouw!

MVC Lid

Reacties
    1.357
    24-08-2010

Lijkt me heel moeilijk!!!!
    Ik wil eerst lekker genieten van mijn kanjer!!!!!!
    Blessed....❤❤

Allahoe Akbar!

Reacties
    2.357
    13-10-2004

Citaat Geplaatst door Bent_Magribia Bekijk reactie
    Thanks voor de info lief!
    Graag gedaan

Allahoe Akbar!

Reacties
    2.357
    13-10-2004

Citaat Geplaatst door Mlle_Sariitha Bekijk reactie
    Zo goed dat je dat zegt! Ik heb inderdaad die van Nutricia thuis, maar heb wel koekjesmeel van Nestlé. Ga vanaf nu gwn alles van Nestlé halen.
    Insha' Allah

Virtuàl

Reacties
    1.587
    04-08-2009

Ik heb nog geen tijd gehad om de rijstmeel van Nestlé te halen, maar zoals ik gisteren al zei had ik koekjesmeel. Ik heb nu gisterenavond zijn flesje gemaakt en daar 4 schepjes koekjesmeel ingedaan. Mijn kleine vond het heerlijk en hij sliep door van kwart voor 8 tot 7u deze ochtend twarkallah.

Maar nu vraag ik mij af, mag dit wel (het mengen van koekjesmeel hé)?
    Want op de verpakking staat dat je er een melkpapje van kan maken met heet water...

Allahoe Akbar!

Reacties
    2.357
    13-10-2004

Citaat Geplaatst door Mlle_Sariitha Bekijk reactie
    Ik heb nog geen tijd gehad om de rijstmeel van Nestlé te halen, maar zoals ik gisteren al zei had ik koekjesmeel. Ik heb nu gisterenavond zijn flesje gemaakt en daar 4 schepjes koekjesmeel ingedaan. Mijn kleine vond het heerlijk en hij sliep door van kwart voor 8 tot 7u deze ochtend twarkallah.

Maar nu vraag ik mij af, mag dit wel (het mengen van koekjesmeel hé)?
    Want op de verpakking staat dat je er een melkpapje van kan maken met heet water...
    Masha Allah!

Ik zou het echt niet weten oegtie...ik heb geen ervaring met koekjesmeel..ik zou de instructies op de
    verpakking volgen. Maar als ik het zo lees, dan zit er waarschijnlijk al opvolgmelk in en hoef je alleen maar
    heet water toe te voegen. Allah 3alam

MVC Lid

Reacties
    134
    01-02-2012

ooh dat wist ik niet, dank je wel ik ga ook kijken!

Nee de mijne nog niet, ik ben nog niet aan het werk. En die van jou?
    Van mij wel bij 3+ ging ze na de opvang maar wel 3x per week en 2 x bij opa en oma!

Ik haaaaa-aaat mannen en schoon-M(l)oeders.

Allahoe Akbar!

Reacties
    2.357
    13-10-2004

Citaat Geplaatst door Ikram20__ Bekijk reactie
    Van mij wel bij 3+ ging ze na de opvang maar wel 3x per week en 2 x bij opa en oma!
    En hoe bevalt het? Is er al een ritme?

Love

Reacties
    7.520
    09-12-2006

Zijn jullie babytjes inmiddels 6+

Ben benieuwd wat jullie nu geven? Ik wil wel beginnen met kip worteltjes en rijst ofzo, en dan goed fijn maken.

En ik vraag me af of olvarit de koffer in kan, ik ga bijna op vakantie en daar lijkt olvarit mij erg handig. Wie heeft ervaring? Gewoon in de koffer doen?

Virtuàl

Reacties
    1.587
    04-08-2009

Ik zou voor de zekerheid bij handbagage steken.

MVC Lid

Reacties
    1.357
    24-08-2010

Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Zijn jullie babytjes inmiddels 6+

Ben benieuwd wat jullie nu geven? Ik wil wel beginnen met kip worteltjes en rijst ofzo, en dan goed fijn maken.

En ik vraag me af of olvarit de koffer in kan, ik ga bijna op vakantie en daar lijkt olvarit mij erg handig. Wie heeft ervaring? Gewoon in de koffer doen?
    Kan makkelijk tussen de kleren stoppen!!
    Blessed....❤❤

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport