+ Reageer
Pagina 1 van 12 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 179
    MVC Lid

Reacties
    8.459
    13-12-2009

Marokko - Japan [29 juni 2012 - 18:00]

De zwakste schakels in de openingswedstrijd tegen Honduras waren Amsif, Jebbour en Bidaoui. Behalve Labyad, Barrada en El Kaoutari was de rest ook niet goed maar echt niet zo slecht als die drie eerstgenoemde.

Japan heeft hun eerste wedstrijd knap gewonnen van titelfavoriet Spanje. Die zullen dus tegen Marokko met extra vertrouwen spelen. Nu maar hopen dat ze Marokko onderschatten. Ik vind dat Amrabat of een linie moet zakken en dan op de plek van Bidaoui en El Hassnaoui in de spits of El Kaddouri moet gewoon Bidaoui vervangen. Barrada - Labyad is een zieke tandem.

Bounou

Jebbour - Aberhoun - El Kaoutari - Noussair

Kharja - Fettouhi

Labyad - Barrada - Amrabat

El Hassnaoui

0_o

Reacties
    1.733
    29-01-2011

Verdediging zou ik zo spelen.

Noussier--Feddal---Aberhoun--El Kaoutari

MVC Lid

Reacties
    4.451
    14-05-2009

Wordt gewoon niks tegen Japan , wat we dan weten is dat we lekker de vliegtuig terug kunnen pakken naar huis.

Voordat de tornooi begon zei ik het wordt niks.

Amsif staat daar voor jan doedel in de goal , die Jebbour egoïst eerste klasse ... Fettouhi was ook waardeloos liever Frikeche...
    Dit elftal moet het hebben van Labyad en Barrada als die 2 niet in vorm zijn dan kan je het helemaal vergeten het is geen team

MVC Lid

Reacties
    8.459
    13-12-2009

Citaat Geplaatst door Les-far-rabat Bekijk reactie
    Wordt gewoon niks tegen Japan , wat we dan weten is dat we lekker de vliegtuig terug kunnen pakken naar huis.

Amsif staat daar voor jan doedel in de goal , die Jebbour egoïst eerste klasse ... Fettouhi was ook waardeloos liever Frikeche...
    Dit elftal moet het hebben van Labyad en Barrada als die 2 niet in vorm zijn dan kan je het helemaal vergeten het is geen team
    Faouaz je bent vaak negatief ingesteld man. We zijn allemaal gefrustreerd broer maar de hele tijd zeggen ja ze moeten de vliegtuig terug pakken, ja ze zijn dit, ze zijn dat. Met dat komen we ook niet verder. Pimmetje moet nu kijken wat niet goed was en moet dat eruit halen. Incha'allah winnen we van Japan.

MVC Lid

Reacties
    4.451
    14-05-2009

Citaat Geplaatst door MounEB Bekijk reactie
    Faouaz je bent vaak negatief ingesteld man. We zijn allemaal gefrustreerd broer maar de hele tijd zeggen ja ze moeten de vliegtuig terug pakken, ja ze zijn dit, ze zijn dat. Met dat komen we ook niet verder. Pimmetje moet nu kijken wat niet goed was en moet dat eruit halen. Incha'allah winnen we van Japan.
    Het wordt heeeeeeeel moeilijk om te winnen van Japan , die spelen goed georganiseerd en loeren op de counter en ze zijn kapot snel.

Het Marokkaanse voetbal kan deze week 2 klappen te verwerken krijgen als Marokko onder 20 morgen ook nog eens geen goed resultaat haalt tegen Gambia (Afrika-Cup kwalificatie)

0_o

Reacties
    1.733
    29-01-2011

R'tiesta

Reacties
    3.551
    31-07-2002

Je lult maar wat en je beargumenteert niet. komt zeer irritant over.

R'tiesta

Reacties
    3.551
    31-07-2002

0_o

Reacties
    1.733
    29-01-2011

Citaat Geplaatst door artiestico Bekijk reactie
    wollahilla constant zeuren als dit als dat. Ze denken we hebben een team als Brazilie.

MVC Lid

Reacties
    4.451
    14-05-2009

Citaat Geplaatst door artiestico Bekijk reactie
    valt niks te beargumenteren ... iedereen ziet toch dat die spelers niks toevoegen of wel ?

Jebbour was een van de slechtste , Amsif heeft zowel tegen Mexico en tegen Frankrijk (Toloun) gekeept en vandaag weer tegen Honduras weetje hoeveel goals tegen 8 dan zijn er 2 per wedstrijd ongeveer...

Fettouhi wanneer heeft die man wel goed gespeeld .. snap ook niet waarom hij ook nog eens de captain is
    + Bidaoui van Lierse SK als je een speler op de bank hebt als Elkadouri dan zet je toch niet iemand erin als Bidaoui ((

We willen allemaal dat Marokko wint maar als we realistisch zijn ... dan is het gewoon over en uit.

Honduras is in mij ogen de slechtste elftal in deze groep als je daar niet van wint en zulke fouten maakt , en als je japan vandaag ziet ... en Spanje die zal zich heel snel herpakken ...

We hopen met ze alle op een goeie resultaat maar ik denk dat het er niet in zit

De stad van Marokko!

Reacties
    5.477
    27-05-2004

valt niks te beargumenteren ... iedereen ziet toch dat die spelers niks toevoegen of wel ?

Jebbour was een van de slechtste , Amsif heeft zowel tegen Mexico en tegen Frankrijk (Toloun) gekeept en vandaag weer tegen Honduras weetje hoeveel goals tegen 8 dan zijn er 2 per wedstrijd ongeveer...

Fettouhi wanneer heeft die man wel goed gespeeld .. snap ook niet waarom hij ook nog eens de captain is
    + Bidaoui van Lierse SK als je een speler op de bank hebt als Elkadouri dan zet je toch niet iemand erin als Bidaoui ((

We willen allemaal dat Marokko wint maar als we realistisch zijn ... dan is het gewoon over en uit.

Honduras is in mij ogen de slechtste elftal in deze groep als je daar niet van wint en zulke fouten maakt , en als je japan vandaag ziet ... en Spanje die zal zich heel snel herpakken ...

We hopen met ze alle op een goeie resultaat maar ik denk dat het er niet in zit
    Je hebt helemaal gelijk. Jebbour, Fettouhi en Bidaoui.

Net of je met 8 man op het veld staat. Ik heb bij geen ander team zulke slechte spelers gezien. Fettouhi drama speler. Is gewoon een amateur.

Amsif

Kharja - Frikiche

El Hassnaoui

Traitor list:
    1. Nacer Shitli 2. Adam Ma7mar 3. Adil 7Rami 4. Ibrahim Appelvlaai 5. Marouane Fellaini 6. Younes Gayboul 7. Yassine El Granassy 8. Otman Bakkal 9. Khalid Boulahrouz 10. Nordin Jbari 11. Tarik El Younoussi 12. Mohammed Abdellaoue 13. Hassan El Fakiri 14. Mohamed Messoudi 15. Rachid Bouaouzan
    Who's next ?? Tfoo 3likum !!!

moi

Reacties
    1.827
    26-03-2002

Citaat Geplaatst door casaoui01 Bekijk reactie
    Je hebt helemaal gelijk. Jebbour, Fettouhi en Bidaoui.

Net of je met 8 man op het veld staat. Ik heb bij geen ander team zulke slechte spelers gezien. Fettouhi drama speler. Is gewoon een amateur.

Amsif

Kharja - Frikiche

El Hassnaoui

Dat zou ook mijn opstelling zijn met een echte spits.. maar waarom niet 1 controleur en labyad naast kharja dat heeft hij PSV ook gedaan... Dan el kaddouri op rechts Amrabat links hassnaoui spits en berrada op 10

Is tog niet gek gedacht of wel...
    .................................................. .................................................. .................................................. ....

De stad van Marokko!

Reacties
    5.477
    27-05-2004

Citaat Geplaatst door MoMo2002 Bekijk reactie
    Dat zou ook mijn opstelling zijn met een echte spits.. maar waarom niet 1 controleur en labyad naast kharja dat heeft hij PSV ook gedaan... Dan el kaddouri op rechts Amrabat links hassnaoui spits en berrada op 10

Is tog niet gek gedacht of wel...
    Kan ook zolang Fettouhi maar niet speelt

Traitor list:
    1. Nacer Shitli 2. Adam Ma7mar 3. Adil 7Rami 4. Ibrahim Appelvlaai 5. Marouane Fellaini 6. Younes Gayboul 7. Yassine El Granassy 8. Otman Bakkal 9. Khalid Boulahrouz 10. Nordin Jbari 11. Tarik El Younoussi 12. Mohammed Abdellaoue 13. Hassan El Fakiri 14. Mohamed Messoudi 15. Rachid Bouaouzan
    Who's next ?? Tfoo 3likum !!!

Verbannen

Reacties
    358
    07-03-2012

Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    @ Dat is zolang geleden heeft niks met deze wedstrijd te maken shappie

*Mocro schrijver*

Reacties
    6.912
    05-03-2006

Fettouhi en Jebbour meest belabberde spelers. Waarvan ik niet snap hoe die Fettouhi aan zijn captain rol komt? Kharya toch?????

Sowieso zou ik zo spelen:

Bounou

Noussair - Aberhoun - El Kaoutari - Najah

Kharja - Barrada

Kaddouri - Labyad - Amrabat

El Hassnaoui

Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport