1. #31
    Hαppιɴeѕѕ✨

    Reacties
    252
    24-04-2015

    Maleisië & Dubai
    "No ones makes a lock without a key, thats why Allah won't give you problems without solution." ✨

  2. #32
    Hαppιɴeѕѕ✨

    Reacties
    252
    24-04-2015

    Citaat Geplaatst door Misz_Tanger23 Bekijk reactie
    ik haat zulke wijven. alleen dealers kunnen dat soort vakanties betalen. voor 2000 pp wil ik miminaal 4 weken verblijf
    Hmm je 'haat' zulke 'wijven' omdat zij met hun man op huwelijksreis gaan en het daar een paar duizend euro heeft gekost?! Volgens mij betaal jij geen cent van die vakantie en heb jij er totaal geen last van, blijkbaar kan haar man dat veroorloven en heeft hij daar geen moeite mee. En dat alleen dealers zulke vakantie's kunnen betalen is ook een rare opmerking, er zijn genoeg hard werkende mannen die met HALAL geld naar bijv. de Malediven gaan, nou geloof me meid de Malediven is geen grap.

    Heel jammer dat je een standaard bekrompen gedachte hebt wat een beetje lijkt op jaloezie. Ghair moge Allah je man op een halal manier geld laten verdienen en naar jouw droom bestemming laten gaan.

    Je kan je vakantie zo duur en goedkoop maken als je wil.
    "No ones makes a lock without a key, thats why Allah won't give you problems without solution." ✨