1. #31
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Overigens is duidelijk dat niet alle heter's vrouwen verkrachten en niet alle pedofielen gelijk pedoseksuelen zijn. Zoals in islamitische landen er velen zullen zijn met misschien homofiele gevoelens, maar die er uit hun geloof voor kiezen die niet uit te leven.

    Pedofielen met een "geweten", een vermogen tot moreel zelfinzicht, zullen van kinderen afblijven. Zij kennen het monster in zich en beteugelen die. Blijkt dat pedoseksuelen zelfs niet altijd pedofiel zijn (Dutroux), maar wel altijd onbekend met zichzelf en hun eigen fouten. Pedoseksuelen zijn vrijwel altijd narcisten, zij zien hun eigen fouten alleen bij anderen en menen zelf bijzonder te zijn, zo bijzonder dat alles wat zij doen mag en goed is.
    Bij vrouwenverkrachters zie je hetzelfde: niet de seksuele aandrang zet aan tot, maar het gebrek aan geweten remt niet.

    Goed zelfinzicht en gewetensvol zelfonderzoek zorgen dat de aandrang aandrang blijft, het niet willen kijken naar eigen fouten, die bagatelliseren of op anderen projecteren, dat zijn de voorspellers van zedendelicten.

    Ook dat zijn zaken die duidelijk zijn geworden door het vele onderzoeken naar en debatteren over ongewenst seksueel gedrag. het is goed dat dat allemaal bekend is, kan je daders vroeg opsporen en kinderen beter beschermen.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    4.163
    12-04-2015

    Citaat Geplaatst door SidiAbid Bekijk reactie
    Onzin! geen racisme te bekennen in mijn eerdere comment.

    Ik vertel hetgeen wat waar is. Het zijn Hollandse blanke mannen die de misdaad van pedoseksualiteit frequent IN NEDERLAND beoefenen (want daar gaat deze discussie toch over?----> in NL) Als we in Zimbabwe zouden zijn, dan zouden het donkere Zimbawianen zijn (waarschijnlijk ook niet. Alhoewel in de minderheid de blanken hebben hier ook nog het monopolie op maar goed, for sake of argument hoop ik dat je nu wel begrijp wat ik er mee bedoel)

    maar jij vindt dus dat pedoseksuelen zich openlijk en vrijelijk moeten uitspreken over hun perverse gevoelens en schandalige handelingen? wanneer? Tijdens primetime?

    Fijn dan weten we dat nu ook
    Pedofilie komt wereldwijd voor ook in bv marokko.
    Dus het zal ook voor komen bij Nederlandse marokkanen.
    Gelukkig zijn veel Nederlanders de schaamte voorbij wat betreft pedofilie en handelen ze in het belang van het kind.
    Andere culturen leven nog in die schaamte en stellen andere belangen voor die van het kind.
    Met welke van deze 2 is het kind beter geholpen denk jij?

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    4.163
    12-04-2015

    Het benoemen van het bestaan van pedofilie is juist van groots belang..met wegdrukken...als of het niet bestaat.. los je het probleem niet op!!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door SidiAbid Bekijk reactie
    Onzin! geen racisme te bekennen in mijn eerdere comment.

    Ik vertel hetgeen wat waar is. Het zijn Hollandse blanke mannen die de misdaad van pedoseksualiteit frequent IN NEDERLAND beoefenen (want daar gaat deze discussie toch over?----> in NL) Als we in Zimbabwe zouden zijn, dan zouden het donkere Zimbawianen zijn (waarschijnlijk ook niet. Alhoewel in de minderheid de blanken hebben hier ook nog het monopolie op maar goed, for sake of argument hoop ik dat je nu wel begrijp wat ik er mee bedoel)

    maar jij vindt dus dat pedoseksuelen zich openlijk en vrijelijk moeten uitspreken over hun perverse gevoelens en schandalige handelingen? wanneer? Tijdens primetime?

    Fijn dan weten we dat nu ook

    SidiArab,

    Joh, als jij het racisme in jouw comment niet kunt herkennen....

    Het punt met een racistische gedachtengang is misschien juist wel dat degene die zo denkt dat niet als racistisch herkent.
    Ik wordt hier zelf regelmatig van "racisme" beticht - en echt, dan heb ik geen idee waar die "sukkels" het over hebben.

    De mooiste definitie van racisme (probleem: er zijn verschillende definities) vind ik, persoonlijk, deze:

    "Volgens het Internationaal Verdrag inzake de uitbanning van elke vorm van rassendiscriminatie betekent raciale discriminatie "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven".

    Drie keer lezen en een dagje over nadenken.

    En nu jouw "pedofilie" en de "blanke Hollandse mannen". Gaat er een lampje branden?

    Even een paar variaties op blanke Nederlandse pedo-mannen:

    Alle Marokkaanse jongeren zijn tasjesdieven, je leest het elke maand wel een keer in de krant.
    Marokkanen zijn moordenaars, je leest elke maand wel dat ze elkaar afschieten.
    Duitsers zijn racisten, kijk eens wat ze met vluchtelingen doen.
    Afrikanen zijn lui, in Oeganda kunnen ze niet eens de plantages onderhouden en eens was Oeganda de graanschuur van Afrika!
    Westers vrouwen zijn sletten! Kijk eens hoe ze er bij lopen!
    Arabieren zijn pedo's want ze mogen met kinderen trouwen.

    Ik zou tientallen van dit soort teksten kunnen opschrijven, alleen al op grond van wat ik hier regelmatig tegenkom. Gelukkig ben ik naïef genoeg om te denken dat dit meestal ondoordachte reacties zijn, puberaal, beetje trollen, beetje stangen. Maar in de grond zijn ze racistisch!

    Pedofilie, maar ook onderdrukking van kinderen en vrouwen, is van alle landen, alle tijden en alle culturen. En weet je, het zijn bijna altijd mannen die het doen. Is dat een reden waarom je zo graag naar de "blanke Nederlandse man" wijst? Omdat je dan niet bij jezelf te rade hoeft te gaan?


    Vakidioot weet het prima te verwoorden, beter als ik. Jammer dat hij af en toe, naar mijn idee, wel eens te scherp is, te boos.
    Maar hij heeft echt wat te zeggen!


    Noord
    Nothing works....

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Iedereen maakt hier een denkfout door er van uit te gaan dat SidiAbid het over zijn zorgen omtrent pedoseksualiteit wil hebben.

    Dat is namelijk niet zo.

    Hij wil op Nederland hakken.
    I've been things and seen places.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door SidiAbid Bekijk reactie
    Ach kom! Je weet heus wat ik hiermee bedoelde!
    Dat de autoriteiten zonder blikken en blozen EN ZONDER VOORAANKONDIGING AAN BUURTBEWONERS een reeds VEROORDEELDE pedoseksueel in hun buurt willen late n wonen. TERWIJL (en hier komtie ) reeds onderzocht is dat het cijfer recidiven onder veroordeelde pedo's hoog is!!! Dit kun je onmogelijk goed praten Baxi.

    het is dat de informatie soms gelekt wordt door journalisten (uit sensatiedrang) of door ENKELE oprecht bezorgde ambtenaren....maar OFFICIEEL mogen ze er niks over zeggen! Totdat er weer stront aan de knikker is en er onschuldige buurtkids gemolesteerd zijn...tja dan is het al te laat he
    Slapjanussen zoals jij zorgen er voor dat deze pedo's NOG STEEDS met fluwelen handschoentjes worden behandeld. Hun gevangenisstraf beperkt wordt tot enkele jaartjes, dat de TBS maatregelen zwak zijn, dat ze niet in risicovrije buurten worden geplaatst (bijvoorbeeld asocontainers in noem maar iets...beter zou zijn: een afgeschermde pedo.dorp MET BEWAKING!)

    Sidi,

    Je haalt hier wel een heleboel rare dingen door elkaar, hoor!

    De autoriteiten hebben er niks over te zeggen waar jij je wilt vestigen. Als jij morgen naar Hongerige Wolf wilt verhuizen dan staat je dat vrij! En dat geld ook voor boeven die hun straf hebben ondergaan. Of het nu tasjesdieven zijn of verkrachters.

    En nee, autoriteiten mogen daar ook niets over zeggen. Ze mogen niet zeggen: "Er komt een pedo in uw buurt wonen". Ze mogen ook niet zeggen: "Er komt een tasjesdief in uw buurt wonen" of "Een gescheiden man die zijn vrouw mishandelde komt in uw buurt wonen".
    Een veroordeelde crimineel wordt, na zijn/haar straf, een nieuwe kans gegund. In de oude omgeving, of in een nieuwe omgeving.
    Ik ben het met je eens dat dit risico's met zich mee kan brengen, en de discussie over "waar de grenzen van die risico's liggen" mag best gevoerd worden. Maar niet op basis van onderbuikgevoelens, vooroordelen en angst.

    Je schiet echt door in je reacties.


    Noord
    Nothing works....

  7. #37
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Waarom is dit nieuws?
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    Waarom is dit nieuws?
    Omdat het aangeeft hoe het staat met de acceptatie van pedo's in dit land.
    Door het in het nieuws te brengen maken ze het de haters moeilijker deze waarheid te ontkennen: weten de pedo's hoe de vlag er voor staat hier.
    Stichting Martijn is een stukje Nederlandse geschiedenis: men heeft hier geprobeerd pedo's te begrijpen en vergeven maar weet nu dat dat niet kan en moet. Nu is het klaar: pedofilie is officieel een ongewenste afwijking.

    Einde discussie!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door pollewop Bekijk reactie
    Het benoemen van het bestaan van pedofilie is juist van groots belang..met wegdrukken...als of het niet bestaat.. los je het probleem niet op!!
    Dat is niet waar lieve Polleke

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    Waarom is dit nieuws?
    Het is ook geen nieuws, het openingsbericht is twee jaar oud.
    I've been things and seen places.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door pollewop Bekijk reactie
    Het benoemen van het bestaan van pedofilie is juist van groots belang..met wegdrukken...als of het niet bestaat.. los je het probleem niet op!!
    Daar denken ze in veel landen heel anders over. Hoe vuil de was ook is, hij moet en zal binnen gehouden worden.
    I've been things and seen places.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.163
    12-04-2015

    Citaat Geplaatst door SidiAbid Bekijk reactie
    Dat is niet waar lieve Polleke
    Oh nee. .geef er maar eens argumenten op dan.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door pollewop Bekijk reactie
    Pedofilie komt wereldwijd voor ook in bv marokko.
    Dus het zal ook voor komen bij Nederlandse marokkanen.
    Gelukkig zijn veel Nederlanders de schaamte voorbij wat betreft pedofilie en handelen ze in het belang van het kind.
    Andere culturen leven nog in die schaamte en stellen andere belangen voor die van het kind.
    Met welke van deze 2 is het kind beter geholpen denk jij?
    Het gaat mij om de slappe maatregelen. En hooggeplaatste lieden, zoals Joris Demmink (decennia lang de hoogste baas van NB JUSTITIE), veroordeelde pedo.rechters en pedo OM aanklagers in combinatie met de steeds maar lage straffen van veroordeelde Pedo's. Deze kleuren bij mij (bij mensen wereldwijd eigenlijk) het beeld van Nederland als "pedogezind" oftewel "pedo welgevallig" land. En daar is wat voor te zeggen!

    Men kan onmogelijk dit ontkennen. Men moet inzien dat dit een blijvend (en in mijn ogen) en groeiend gevaar is

    Om Marokko er weer bij te halen vind ik zo zwak. In Marokko heerst er nog altijd op allerlei thema's een taboe, helemaal op seksueel gebied. Dat geldt overigens ook voor Kroatië.

    Maar goed, de pedogevallen die in Marokko vooral voorkomen en waar we over lezen, zijn voornamelijk gevallen waar BUITENLANDERS (meerendeel bestaande uit Westerse toeristen en Saudiers in enkele gevallen) de misdaad pleegden. En kinderen van arme ouders die gedwongen zijn om de prostitutie in te gaan (nooit goed te praten, maar ik sta niet in hun schoenen...verschrikkelijk lijkt me dat overigens ) Maar dit geldt dus voor ALLE (economisch) onderontwikkelde landen, van Colombia tot aan Thailand
    Hier gaat de discussie echter omNEDERLAND een altijd op het borst kloppend humanistisch ontwikkeld land!!
    Ga dus geen appels met peren vergelijken Pol!

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    4.163
    12-04-2015

    Citaat Geplaatst door Ward Bekijk reactie
    Daar denken ze in veel landen heel anders over. Hoe vuil de was ook is, hij moet en zal binnen gehouden worden.
    I know..Daar kernen ze geen stichting stop it now..daar moet je maar zien hoe je je redt met deze foute gevoelens.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Ward Bekijk reactie
    Daar denken ze in veel landen heel anders over. Hoe vuil de was ook is, hij moet en zal binnen gehouden worden.
    Zo dacht de katholieke kerk ook.

    Dat bleek dus zelfmoord te zijn: het is 2015, er bestaat internet, Wikileaks, decrypt-technology, de tijd van "security by obscurity" (in het Hollandsch: zakdoekje leggen, niemand zeggen) ligt heeeel ver achter ons.

    Toegeven wil iedereen behalve de dader: denk daar aan!