Unexpected future
Proloog
'' Verdomme Naoufel ik kan dit niet '' '' Kom op Mientje doe nou niet zo moeilijk je weet dat ik geen keus heb ''. Woest sloeg ik met mijn vuist op zijn borstkas maar hij toonde geen pijn, sterker nog hij toonde geen greintje emotie. Vanaf toen wist ik dat het menens was. '' Je bent echt serieus he'' zei ik verslagen , ik voelde hoe hij zijn vingers onder mij kin zetten en mij op deed kijken naar zijn prachtige bruine kijkers die mij altijd gerust stelde iets wat ze vandaag niet deden. '' Lieferd dit was zijn laatste wens een wens die ik hoe dan ook zal moeten vervullen'' zei hij met natte ogen ik zag hoe hij een brok doorslikte en zich groot probeerde te houden. Hij had het al moeilijk genoeg en ik moest zoals gewoonlijk alleen aan mezelf denken. '' Kom hier '' zei ik en legde mijn hoofd op zijn schouder. Daar stonden we dan in de regen voor het laatst in elkaars armen, genietend van de stilte. ''Mientje ik moet nu echt gaan mij vlucht vertrekt zo '' '' oke beloof je wel contact te houden Naouf?'' zei ik onzeker '' Tuurlijk je red het wel zonder mij Mien je bent nog maar 16 probeer wat mooi's van je leven te maken '' ik gaf hem voor het laatst nog een knuffel en een kus op zijn wang, '' ik houd van je Naouf je zult altijd mijn beste maatje blijven. Met tranen in zijn ogen stapte hij de bus in gaf me nog een luchtkusje en verdween vervolgen uit mijn zicht weg uit mijn leven
© Copyright. Dit verhaal mag niet gepubliceerd worden.

; OnlyyYouu !