+ Reageer
1 tot 13 van 13
    MVC Lid

Reacties
    18
    14-01-2011

Helppp capabel onderwijs

Ik heb morgen een intakegesprek voor de opleiding doktersassistent in a'dam bij capabel onderwijs.
    Ik ben 18jaar, en vroeg me eigelijk af of ze moeilijk doen als je nog maar 18 bent en wat ik kan verwachten van zo'n gesprek.
    En wat ik kan verwachten van een capaciteiten toets die ik krijg.

MVC Lid

Reacties
    57
    16-04-2012

Intake gesprek? Je bedoeld capaciteitentest & persoonlijkheidstest?

MVC Lid

Reacties
    18
    14-01-2011

Ja, en ik moet een cv meenemen.

MVC Lid

Reacties
    57
    16-04-2012

Ik heb het ook gemaakt en ben daarvoor geslaagd. Ik moet zeggen dat het wel een moeilijke test is maar versassend ben ik wel voldoende gehaald.

Het gaat voornamelijk over figuren herkennen, rekenen en taal. Je hebt 7 onderdelen, bij elk onderdeel krijg je er een bepaalde tijd voor, waar je overigens zelf moet op letten want een tijd balk met tijd hebben ze niet. Probeer dus zoveel mogelijk alles in te vullen anders sluit het zichzelf af wanneer je tijd is afgelopen.

MVC Lid

Reacties
    18
    14-01-2011

Oke thanks, moest jij ook in adam?
    Krijg je na je toets ook een gesprek? of niet?

MVC Lid

Reacties
    57
    16-04-2012

Nee, ik heb het in Utrecht gemaakt. En nee, ik kreeg geen gesprek, wel moest ik even mee voor handtekening.
    Je slaagt wel, don't worry.

MVC Lid

Reacties
    18
    14-01-2011

ohh ik hoorde dat je ook een motivatiebrief moet schrijven ofzo? maar ik heb geen diploma ik kan niet naar 5havo & heb gekoze voor de opleiding doktersassistente. En ben 18. gaan ze moeilijk doen?

MVC Lid

Reacties
    57
    16-04-2012

Nee, je hoeft geen motivatiebrief te maken, dat is onzin. Dat jij al uitgenodigd ben voor zo'n test zegt al genoeg toch, waarom zouden ze er verder moeilijk over moeten doen.

Het is net 21+ toets op et HBO, iedereen kan daar aan meedoen ongeacht vooropleiding.
    Misschien wel over je leeftijd, want je moet minstens 20/21 jaar zijn.
    Maar ze nodigen je uit dus schijnbaar hebben ze daar geen moeite mee.

MVC Lid

Reacties
    12
    23-12-2010

Jawel je moet een ontheffingsformulier invullen ik ben ook 18 en begin in Aug. aan een opleiding. Nadat ik de ontheffingsformulier heb ingevuld kreeg ik een telefonische intake. daar ben ik voor geslaagd. Je moet duidelijk aangeven waarom je die opleiding wilt.
    “De grootste beloning komt van de grootste beproeving. Wanneer Allaah van mensen houdt, test Hij hen en eenieder die het accepteert, verwerf t de tevredenheid van Allaah en eenieder die klaagt, verdient Zijn Woede.”

MVC Lid

Reacties
    18
    14-01-2011

ik heb vandaag die toets gemaakt en ben daarvoor geslaagd!

MVC Lid

Reacties
    57
    16-04-2012

Zie je wel, gefeliciteerd meid.

MVC Lid

Reacties
    33
    03-06-2012

Citaat Geplaatst door Farooo Bekijk reactie
    ik heb vandaag die toets gemaakt en ben daarvoor geslaagd!
    Gefeliciteerd meid! Ik ga de opleiding apothekerassistente doen en ben ook uitgenodigd om de toets te maken. Alleen ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Wat voor vragen krijg je allemaal, en is het wel te doen?

Ooow en btw welke opleiding ga je volgen, en wanneer ?
    - Sometimes you have to fall, before you can learn how to fly.

MVC Lid

Reacties
    18
    14-01-2011

Dankje! ik heb zelf gekozen voor de opleiding doktersassistent, maar ik zit nu te twijfelen. De toets is echt te doen, je krijgt rekenen taal en woordenschat en je moet figuren herkennen. Kijk even hierop http://www.assessment-online.nl/GratisTest.aspx
    je kan daar de capaciteitentest en persoonlijkheidstest oefenen!
    Waar ga je trouwens de opleiding volgen?

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport