De mooiste lach, heeft de meeste tranen verwerkt.
De mooiste ogen, verstoppen de grootste geheimen.
En het liefste hart, voelde de meeste pijn..
Raar, met jou zijn ze het wel eens en met mij niet, kifesh![]()
Heaven would feel like hell without her
Zo zijn jullie niet en jij al helemaal niet. Ik heb een tal reacties gezien van jou gisternacht en als je zo graag nasee7a wilt geven dan mag dat heus wel maar niet op een oordelende toon.
Back it up met een fatwa, en hupsakkee, niemand zal boos worden omdat je iemand advies geeft maar de manier waarop deugt niet op deze site.
Ik heb niemand schijnheilig genoemd, dat was een beetje het punt van mijn topic, als je goed leest...
Je bent er niet om andermans zondes te kwijtgelden, je kunt je best doen om iemand op weg te helpen maar diegene leeft zijn eigen leven, en doet er mee wat hij/zij wilt.
Variables are the only constants in the world..
Aboe Hoerayrah verhaalt dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd: “Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen. En wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet zijn buurman op een goede wijze behandelen. En wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet zijn gast op een goede wijze behandelen.” (al-Boechari en Moeslim)
Ik heb over niemand geoordeeld en zal dit ook niet doen, misschien zeg ik het op een verkeerde manier, maar bedoel het niet slecht! Het is toch goed dat we kennis met elkaar delen en elkaar proberen te helpen. Als jij ziet dat ik iets fouts doe wil graag dat je tegen mij zegt. Net als nu ik zal daar in het vervolg op letten. Barakallah feek sis.
Je moet het niet zien als wijzen, maar zeggen dat het niet correct is met bijv. een hadith erbij. Zo help je die gene alleen maar en zo leren wij van elkaar. Het is niet de bedoeling dat je iemand gaat kwetsen of pijn gaat doen.
Aboe Hamzah Anas bnoe Maalik, de bediende van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) overlevert dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Niemand van jullie gelooft (waarlijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.” (al-Boechari en Moeslim)

[QUOTE=bentnass_;108193578]Je moet het niet zien als wijzen, maar zeggen dat het niet correct is met bijv. een hadith erbij. Zo help je die gene alleen maar en zo leren wij van elkaar. Het is niet de bedoeling dat je iemand gaat kwetsen of pijn gaat doen.
Aboe Hamzah Anas bnoe Maalik, de bediende van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) overlevert dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Niemand van jullie gelooft (waarlijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.” (al-Boechari en Moeslim)/[QUOTE]
Deze heb ik altijd prachtig gevonden en hoe jij het nu aankaart heb je wel gelijk.
Alleen beschik ik niet over genoeg kennis om mensen hierover aan te spreken.
[QUOTE=Unreachble;108193949][QUOTE=bentnass_;108193578]Je moet het niet zien als wijzen, maar zeggen dat het niet correct is met bijv. een hadith erbij. Zo help je die gene alleen maar en zo leren wij van elkaar. Het is niet de bedoeling dat je iemand gaat kwetsen of pijn gaat doen.
Aboe Hamzah Anas bnoe Maalik, de bediende van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) overlevert dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Niemand van jullie gelooft (waarlijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.” (al-Boechari en Moeslim)/Ghair inshallah! Daarom is het goed om met elkaar te praten en nu weet jij dit wat ik aan je hebt verteld en dat kun je weer delen met anderen
Deze heb ik altijd prachtig gevonden en hoe jij het nu aankaart heb je wel gelijk.
Alleen beschik ik niet over genoeg kennis om mensen hierover aan te spreken.Moge allah swt ons leiden inshallah!!
Ik hoop dat er een ban komt op dat woord.
Op deze site zie ik het minstens 1000x voorbij komen.
Wat voor werk doe je?
Ok, technically is dat ook zo maar het ligt hem ook in hoe men het overbrengt en je moet iemand er niet mee blijven doodgooien.
Variables are the only constants in the world..