+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 17
    no woman, no cry

Reacties
    3.401
    09-08-2010

ik heb mijn vrouw geschopt

ze vind me agressief maar dat is niet zo.
    na twee dagen chagrijnigheid van haar kant en een scheldwoord naar mijn hoofd werd me teveel. een schopje onder haar billen was haar verdiende loon maar nu heb ik toch spijt
    Qoer’aan 17: 81
    En zeg: “De waarheid is gekomen en de leugen is vernietigd; de leugen is inderdaad vergankelijk”.

“En zegt niet over datgene wat jullie tongen aan leugens beschrijven: ,,Dit is Halaal en dit is Haraam”, om (daarmee) leugens over Allah te verzinnen.”(Soerat an-Nahl: 116)

aardig

Reacties
    4.931
    03-11-2011

Deed je wel eerst je hoed af?

Be patient..

Reacties
    2.061
    10-07-2011

So hardcore!

~

Reacties
    2.744
    03-05-2009

MVC Premium MVC Premium
    No woman, no cry.

no woman, no cry

Reacties
    3.401
    09-08-2010

Citaat Geplaatst door Sephora. Bekijk reactie
    No woman, no cry.
    wat bedoel je?
    En zeg: “De waarheid is gekomen en de leugen is vernietigd; de leugen is inderdaad vergankelijk”.

“En zegt niet over datgene wat jullie tongen aan leugens beschrijven: ,,Dit is Halaal en dit is Haraam”, om (daarmee) leugens over Allah te verzinnen.”(Soerat an-Nahl: 116)

~

Reacties
    2.744
    03-05-2009

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door blurp Bekijk reactie
    wat bedoel je?
    Niks, 't staat gewoon naast je nick.

no woman, no cry

Reacties
    3.401
    09-08-2010

Citaat Geplaatst door Sephora. Bekijk reactie
    Niks, 't staat gewoon naast je nick.
    inderdaad en als jij dat aanhaalt, wil je er wat mee zeggen toch?

Poppetje

Reacties
    1.336
    25-03-2012

Als je spijt hebt bied je excuses aan haar aan! In het vervolg x nadenken voordat je gaat slaan of schoppen. Met woorden kun je meer bereiken denk ik.

De mooiste lach, heeft de meeste tranen verwerkt.
    De mooiste ogen, verstoppen de grootste geheimen.
    En het liefste hart, voelde de meeste pijn..

MVC Premium

Reacties
    184
    10-09-2009

MVC Premium MVC Premium
    Ga soorry zeggen

Gestoord ...!!! 24/7

Reacties
    3.163
    03-11-2010

Ga het goed maken gek
    Mensen klagen over hun uiterlijk, terwijl hun verstand er slechter aan toe is.

MVC Lid

Reacties
    224
    05-01-2009

iedereen gaat wel eens over de schreef.. maar een echte man ben je pas als je ook durft toe te geven dat je verkeerd zit.. dus bij deze ga je excuses aan je vrouw aanbieden en zeg dat het je spijt.. en ook zei moet haar excuses aanbieden. twee kijven twee schuld zeg ik altijd.. gair insa' allah.. maak je niet druk en laat je niet gek maken.. je bent niet agressief door een keer over de schreef te gaan daar is echt wel meer voor nodig..

FlorDLuna

Reacties
    5.311
    01-06-2007

MVC Premium MVC Premium
    Dit neem ik niet serieus.
    So tell me why do the birds that used to fly here..
    Tell me why do they come to die here?
    And all the kids that used to run here..
    Tell me why do they load their guns here?

MVC Lid

Reacties
    141
    26-01-2008

Citaat Geplaatst door Voo__ Bekijk reactie
    Dit neem ik niet serieus.
    waarom zou je dit niet serieus moeten nemen zuster?
    blurp: ik vind het goed van je dat je spijt toont.

Moge Allah jullie gebeden en vasten accepteren inscha'Allah!
    Als iemand goed vedrag vertoont, is dat in zijn eigen voordeel, en als iemand verkeerd handelt, is dat in zijn eigen nadeel. Jullie Heer doet niemand onrecht aan.Koran, 41:46
    ♥♥♥♥♥♥♥♥'

no woman, no cry

Reacties
    3.401
    09-08-2010

ik heb mijn excuus echt honderd keer gegeven en ben vanmiddag nog om een bloemetje gegaan, dat lijkt enigszins te werken. maar voel me nog altijd erg schuldig hoewel het écht niet hard was hoor

MVC Lid

Reacties
    141
    26-01-2008

Citaat Geplaatst door blurp Bekijk reactie
    ik heb mijn excuus echt honderd keer gegeven en ben vanmiddag nog om een bloemetje gegaan, dat lijkt enigszins te werken. maar voel me nog altijd erg schuldig hoewel het écht niet hard was hoor
    '

Iedereen maakt fouten mijn broeder, dat hoort erbij. en dit is weer een lerende les, dat geweld gebruiken niks opschiet.
    wees goed voor je vrouw, dat verdient ze.
    Moge Allah jou en je vrouw zegenen inscha'Allah.
    Als iemand goed vedrag vertoont, is dat in zijn eigen voordeel, en als iemand verkeerd handelt, is dat in zijn eigen nadeel. Jullie Heer doet niemand onrecht aan.Koran, 41:46
    ♥♥♥♥♥♥♥♥'

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport