Dood en haat. Altijd goed.

Lekker die geloofsdwang.![]()
HET DOEL VAN DE STAAT IS DE VRIJHEID (Spinoza)

In principe is dit gewoon een soort vorm van onderhandelen, de niet vastende Marokkanen provoceren door nu juist een eetfeest te willen organiseren tijdens de Ramadan met de hoop op de afschaffing van het vastenplicht... Ieder land doet z'n dingen in hun eigen tempo en op z'n eigen manier en ik hoop dan maar dat het resultaat zal zijn dat zowel de niet vastende als de vastende Marokkanen elkaar gewoon in hun waarden laten en met respect behandelen, wat voor mij ook inhoudt dat je als iemand die niet vast dus niet demonstratief gaat zitten eten voor iemand die wel vast , net als dat wanneer iemand die wel vast toevallig iemand die niets vast ziet eten dat hij/zij dan sterk moet zijn door zich niet te laten verleiden door het voedsel, hij/zij kan het als positief zien en het opvatten als een extra beproeving....

kunnen ze zoiets ook hier organiseren ? gaat echt goed met marokko botox, niet vasten enz.prachtig land man!
![]()
Brownie, wat een onzinreactie. Wat heeft hoogopgeleid nou weer met de islam te maken. Allah leid wie hij wilt.. Hoogopgeleid of laagopgeleid.
![]()
Marokko verplicht niemand om te vasten. Dus ik begrijp heel dit artikel niet. HET IS NIET TOEGESTAAN OM BUITEN VOOR ANDERE TE ETEN. MAAR ALS JE THUIS EET DAN ZAL NIEMAND JE HUIS IN GAAN EN JE OPPAKKEN.
![]()

.................................................. ...........♥ Is_lam ♥
.................................................. .................................................. .......................................gestopt 27-04-2013
als je wil eten moet je gewoon eten.maar ga dat niet in het openbaar doen,je moet ook respect hebben voor mensen die wel vasten.ze willen gewoon provoceren.nog even en ze willen op straat gaan dansen in hun roze string.
![]()