+ Reageer
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
61 tot 75 van 154
    MVC Lid

Reacties
    52.727
    29-12-2004

Dood en haat. Altijd goed.
    Respect moet je verdienen.

Reacties
    3.655
    05-01-2012

Citaat Geplaatst door Casa_Chiller Bekijk reactie
    geen probleem weet je , maar laat ze dan lekker in de Franse ambassade gaan eten ofzo.
    of thuis of in hun kerk.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

ja dat ook

Reacties
    16.314
    08-06-2010

Lekker die geloofsdwang.
    HET DOEL VAN DE STAAT IS DE VRIJHEID (Spinoza)

Lucius

Reacties
    3.703
    05-05-2012

Citaat Geplaatst door hork Bekijk reactie
    Lekker die geloofsdwang.
    En dat terwijl men toch altijd zegt dat er in de Islam geen dwang is. Een merkwaardig gegeven.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

MVC Lid

Reacties
    16.834
    06-12-2008

In principe is dit gewoon een soort vorm van onderhandelen, de niet vastende Marokkanen provoceren door nu juist een eetfeest te willen organiseren tijdens de Ramadan met de hoop op de afschaffing van het vastenplicht... Ieder land doet z'n dingen in hun eigen tempo en op z'n eigen manier en ik hoop dan maar dat het resultaat zal zijn dat zowel de niet vastende als de vastende Marokkanen elkaar gewoon in hun waarden laten en met respect behandelen, wat voor mij ook inhoudt dat je als iemand die niet vast dus niet demonstratief gaat zitten eten voor iemand die wel vast , net als dat wanneer iemand die wel vast toevallig iemand die niets vast ziet eten dat hij/zij dan sterk moet zijn door zich niet te laten verleiden door het voedsel, hij/zij kan het als positief zien en het opvatten als een extra beproeving....

Verbannen

Reacties
    9.950
    30-09-2008

Citaat Geplaatst door brownie74 Bekijk reactie
    Ik sta perplex maar heb je een antwoord gestuurd via een punt
    Hoe kan ik jou nou een puntje geven als ik jou daar net wat heb gestuurd ..Ik ga jou pmé en dan geef ik jou het antwoord

MVC Lid

Reacties
    2
    15-07-2012

respect traditie roots geloof heet dat

AllesofNiets!

Reacties
    592
    25-04-2007

kunnen ze zoiets ook hier organiseren ? gaat echt goed met marokko botox, niet vasten enz.prachtig land man!

Poseidon

Reacties
    429
    07-02-2007

Brownie, wat een onzinreactie. Wat heeft hoogopgeleid nou weer met de islam te maken. Allah leid wie hij wilt.. Hoogopgeleid of laagopgeleid.

Poseidon

Reacties
    429
    07-02-2007

Marokko verplicht niemand om te vasten. Dus ik begrijp heel dit artikel niet. HET IS NIET TOEGESTAAN OM BUITEN VOOR ANDERE TE ETEN. MAAR ALS JE THUIS EET DAN ZAL NIEMAND JE HUIS IN GAAN EN JE OPPAKKEN.

MVC Lid

Reacties
    331
    10-08-2009

Citaat Geplaatst door Medusa Bekijk reactie
    Marokko verplicht niemand om te vasten. Dus ik begrijp heel dit artikel niet. HET IS NIET TOEGESTAAN OM BUITEN VOOR ANDERE TE ETEN. MAAR ALS JE THUIS EET DAN ZAL NIEMAND JE HUIS IN GAAN EN JE OPPAKKEN.

Zijn de moslims zo zwak dan?
    Nederland verbiedt de islam niet, maar er mogen geen moskeeen worden gebouwd, en als je een hoofdoek draagt word je niet aangenomen. THUIS MAG JE BIDDEN EN ZELFS EEN BURQA DRAGEN. Zo ongeveer?

ja dat ook

Reacties
    16.314
    08-06-2010

Citaat Geplaatst door Mindini Bekijk reactie
    Zijn de moslims zo zwak dan?
    Nederland verbiedt de islam niet, maar er mogen geen moskeeen worden gebouwd, en als je een hoofdoek draagt word je niet aangenomen. THUIS MAG JE BIDDEN EN ZELFS EEN BURQA DRAGEN. Zo ongeveer?
    Zo ongeveer ja.
    HET DOEL VAN DE STAAT IS DE VRIJHEID (Spinoza)

♥ PPERFECT.♥

Reacties
    3.324
    27-10-2005

Citaat Geplaatst door worldcitizen Bekijk reactie
    het is te hopen dat ze het houden bij een 'informatieve actie', en niet overgaan tot het oproepen tot geweld tegen de geweldloze antivasten-beweging, die enkel pleit voor haar rechten.
    waarom ga je er gelijk vanuit dat de vastenden met geweld zullen komen, rare gedachtegang hoor
    .................................................. ...........Is_lam

.................................................. .................................................. .......................................gestopt 27-04-2013

MVC Lid

Reacties
    3.428
    05-10-2005

Dat zijn geen rechten meer wel onrecht plegen Marokko is een Islamitisch land,als een Moslim onrecht ziet moet hij/zij met zijn handen/mond of op zen minst in zijn/haar hart bestreden.
    Citaat Geplaatst door worldcitizen Bekijk reactie
    het is te hopen dat ze het houden bij een 'informatieve actie', en niet overgaan tot het oproepen tot geweld tegen de geweldloze antivasten-beweging, die enkel pleit voor haar rechten.

MVC Lid

Reacties
    42
    25-06-2012

als je wil eten moet je gewoon eten.maar ga dat niet in het openbaar doen,je moet ook respect hebben voor mensen die wel vasten.ze willen gewoon provoceren.nog even en ze willen op straat gaan dansen in hun roze string.

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport