+ Reageer
Pagina 14 van 15 EersteEerste ... 4 12 13 14 15 LaatsteLaatste
196 tot 210 van 211
    MVC Lid

Reacties
    52.727
    29-12-2004

Er zitten in nederland al heel veel marokkanen in de drug. Wat is er hier dan erger?
    Respect moet je verdienen.

MVC Lid

Reacties
    480
    23-08-2005

Marokkanen zijn zeker opgeleid, zelfs hoogopgeleid. Hoogopgeleid in het verzinnen van sluwe streken en manieren om aan geld te komen. Allah ya hafad wat het materialisme met iemand kan doen. Hoe kun je de koran gebruiken, misbruiken voor drugssmokkel. Onbegrijpelijk

Hanazuki

Reacties
    7.159
    27-09-2004

Nador, i rest my case.
    It's been said that to live a life of solitude, one must either be a beast or a god.

[IMG]http://oi39.t*nypic.com/6t2wes.jpg[/IMG]
    [IMG]http://oi50.t*nypic.com/2crkmeo.jpg[/IMG]

MVC Lid

Reacties
    615
    08-02-2011

Citaat Geplaatst door Sherine20 Bekijk reactie
    Marokkanen zijn zeker opgeleid, zelfs hoogopgeleid. Hoogopgeleid in het verzinnen van sluwe streken en manieren om aan geld te komen. Allah ya hafad wat het materialisme met iemand kan doen. Hoe kun je de koran gebruiken, misbruiken voor drugssmokkel. Onbegrijpelijk

Mensen snijden kleine meisjes de keel door in Syrie, letterlijk. Gister in Syrie bijna 400 mensen gedood. Als mensen zo slecht zijn, zo verrot zijn om dat te doen, dan moet je al helemaal niet versteld staan dat ze dit kunnen doen.

Aan jouw vraag: wat is erger, kleine meisjes de keel doorsnijden, of drugs smokkelen in een koran?
    Like the fella says, in Italy for 30 years under the Borgias they had warfare, terror, murder, and bloodshed, but they produced Michelangelo, Leonardo da Vinci, and the Renaissance. In Switzerland they had brotherly love - they had 500 years of democracy and peace, and what did that produce? The cuckoo clock. So long Holly.

Hanazuki

Reacties
    7.159
    27-09-2004

Citaat Geplaatst door aittourish Bekijk reactie
    Mensen snijden kleine meisjes de keel door in Syrie, letterlijk. Gister in Syrie bijna 400 mensen gedood. Als mensen zo slecht zijn, zo verrot zijn om dat te doen, dan moet je al helemaal niet versteld staan dat ze dit kunnen doen.

Aan jouw vraag: wat is erger, kleine meisjes de keel doorsnijden, of drugs smokkelen in een koran?
    wat een vergelijking , echt weer typisch marokkaan
    om een daad goed te keuren.
    It's been said that to live a life of solitude, one must either be a beast or a god.

[IMG]http://oi39.t*nypic.com/6t2wes.jpg[/IMG]
    [IMG]http://oi50.t*nypic.com/2crkmeo.jpg[/IMG]

MVC Lid

Reacties
    615
    08-02-2011

Citaat Geplaatst door no-name Bekijk reactie
    wat een vergelijking , echt weer typisch marokkaan
    om een daad goed te keuren.
    nee, mensen reageren hier alsof dit het ergste is wat een mens kan doen, van 'Oh, my god, dat mensne dit kunnen doen'. In syrie worden dagelijks kleine kinderen de keel doorgesneden. Als mensen zo slecht als daar in Syrie kunnen zijn, of zo slecht als de velen pedofielen hier in nederland, waarom zo geschrokken over dit verhaal? een serieuze vraag, want ik moest eerder lachen toen ik dit las
    Like the fella says, in Italy for 30 years under the Borgias they had warfare, terror, murder, and bloodshed, but they produced Michelangelo, Leonardo da Vinci, and the Renaissance. In Switzerland they had brotherly love - they had 500 years of democracy and peace, and what did that produce? The cuckoo clock. So long Holly.

MVC Lid

Reacties
    20
    02-06-2012

wat mensen tegewoordig doen voor geld
    het is niet te accepteren wat ze hebben gedaan en ik zal zeker geen medelijden hebben met deze aanhangers van geert wilders

MVC Lid

Reacties
    3.617
    02-08-2011

Citaat Geplaatst door aittourish Bekijk reactie

Je hoeft niet helemaal naar Syrie. In onze eigen Marokko worden mensen gemarteld in opdracht van Emir al Mumineen. Sommige marokkanen zijn afgericht door het regime lijkt het wel. Ze durven niets te zeggen tegen het corrupte regime , maar hebben wel hun mening klaar staan (met verzen uit de koran etc.) als we het hebben over de willekeurige marokkaanse burger die een grammetje hasj handelt

MVC Lid

Reacties
    295
    18-07-2012

khwarizmi, Jij hebt helemaal gelijk. Het komt allemaal door armoede en mensen zijn in alles in staat om te doen wat Allah verbiedt. lekoefelaron.

MVC Lid

Reacties
    1
    14-01-2012

De meeste vinden dat stoer, maar dit is gewoon geen respect voor zichzel, hun familie, het land en belangrijkste nog HET GELOOF! Asta5frallah!

Poseidon

Reacties
    429
    07-02-2007

Khwarizmi: Hou alsjeblieft op. Deze mensen komen gewoon uit spanje, zijn dus geen Marokkanen maar spanjaarden. Wat heeft de koning van Marokko met hun praktijken te maken? Als men niet voor zichzelf kan nadenken dan is hij gewoon ver heen. Je kan 't armoede of rijkdom niet de schuld geven. Dit is de mensheid, en hou dus op met koningshuis de schuld tegeven voor alles. De zondes die jij pleegt die pleeg jij echt alleen. Alleen mensen die god niet kennen gaan gekke dingen doen uit Armoede

Poseidon

Reacties
    429
    07-02-2007

En mensen die steeds zeiken: Mensen uit Nador kunnen ook zondigen hoor.. pff.

Poseidon

Reacties
    429
    07-02-2007

Pff, maar k weet niet hoe ze dit over hun hand halen. Ik durf de koran niet eens aan te raken als ik onrein ben.. Laat staan nog scheuren. Moge Allah ze leiden.

MVC Lid

Reacties
    265
    05-06-2010

Elke keer als ik denk wij Marokkanen kunnen niet dieper kunnen zinken gebeurt er wel weer iets verschrikkelijks. Weet iemand waar ik afstand kan doen van mijn Marokkaanse nationaliteit?

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport