1. #31
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankjulliewel lieverds voor jullie steun voor jullie een vervolgje x.

    Vervolg.

    Zakaria’s perspectief:

    Ik genoot van haar heerlijke geur en haar bijzijn terwijl we het uitzicht bewonderde. ‘Schatje ik ga even wat luchtigs bestellen bij de roomservice voor te eten goed? Aangezien het laat is gewoon iets luchtgis’ Zij ik haar terwijl ik haar losliet. ‘Is goed prins dan ga ik me even omkleden Oh nee shitt ik heb geen kleding bij me’ Zij ze teleurgesteld. ‘Oh als we daar eerder aan hadden gehad gingen we langs je kleren, wacht er is toch een winkeltje beneden? Of niet? ‘Ooh jaa klopt wacht dan ga ik even een kijkje nemen of ik wat kan vinden’ Zij ze en liep naar de deur. ‘Ik ga wel voor je lieverd’ “nee Zaka maak je je niet zo druk ik ben zo terug’ Ik maakte me altijd onwijs zorgen om haar maar toch stemde ik in. ‘Wees snel lieverd als er iets is , piep me op en ik sta er. ‘Haha overdreven bezorgd noem je dat’ zij ze plagend. ‘Nee,nee gewoon ik wil dat je niks overkomt. Ik ga me dan omkleden goed? En even een douche nemen ooh ja neem me portemonnee mee hij ligt in me broekzak’ Riep ik bij het lopen naar de badkamer. ‘Nee kan zelf ook betalen love you’ En snel vluchten ze de deur uit voordat ik haar ging dwingen om mijn portemonnee te pakken. Ik kende haar al te goed. Lachte ik in mezelf. Ik bestelde bij de roomservice een fruitschaal voor tussendoor zodat we daarna kunnen gaan slapen. En nam snel een douche. Net dat ik uit de douche liep kwam ze binnen met een volle tas. Ik zag dat ze met open mond me zat aan te staren, aangezien ik alleen een doek om mijn middel had, en je alle spieren goed kon zien. Ze haalde beschaamd haar ogen van me af. En ik opende snel een onderwerp zodat ze zich niet ongemakkelijk voelde. ‘Haha jij moet echt naar elk winkel waar je gaat beroven’ zij ik lachend. ‘Haha jaa het is dringend nodig dus moest ik een aantal dingetjes halen’ Zij ze waarbij ze me de spulletjes liet zien. Een leuk Burberry pyjama jurkje tot aan haar knieën, en een kledingsetje voor morgen. ‘Poeh Hamdoulilah dat ze 24 uur open zijn anders moest ik morgen naakt gaan lopen’ Zij ze als grap. En opgelucht.
    Er werd geklopt op de deur en ik maakte open. ‘Bedankt en tot ziens’ Bedankte ik het meisje nadat ze me de bestelling overhandigde. ‘Hmm heerlijk hoor die fruitschaal’ ‘Ja en inclusief slagroom!’ Zij ik terwijl ik een hapje van de aardbei nam. ‘Kom prinses naast me zitten zodat we kunnen genieten van het fruit. ‘Is goed mopp ik ga me even omkleden dan kom ik’ ‘Na een aantal minuten kwam ze de douche uit ze zach er beeldend uit, het jurkje stond haar zo schattig. Haar getinte huidje kwam eruit. Haar blote getinte benen maakte het helemaal compleet. Mijn verlangens naar haar waren zo sterk op dit moment maar ik hield me met moeite in. Nog even en je kon het kwijl naar benden zien druppelen. En zo kwam ze naast me zitten. ‘Zo liefje voordat we beginnen ik heb iets voor je’ En overhandigde haar het cadeautje dat ik voor haar had gekocht. ‘Pff Zakaria ben je gek geworden? Je laadt me vol met cadeautjes elke keer!’ Alleen dat jij er voor me bent is al de grootse cadeau voor me die ik maar kan wensen. ‘En ze plaatste een klein kusje op mijn lippen. ‘Lieverd shttt en maak open.’ Ze maakte het cadeautje open en gelijk deed ze het horloge om en spoot ze wat van het geurtje. ‘aaah waauw deze horloge wou ik altijd al hebben pff dankjewel lieverd!’En zo knuffelde we mekaar even. ‘We aten wat van het fruit en ondertussen plaagde we mekaar wat, en spoten we slagroom op elkaar.
    ‘Zakk wil je een hapje van me aardbei?’Vroeg ze terwijl ze het aardbeitje half in haar mond stopte.’ Vroeg ze ondeugend. ‘Ja graag’ Zij ik met mijn ogen gericht op haar mond. ‘Kom halen’ Zij ze ondeugend. Ik plaatse me lippen op de hare en bijtte voorzichtig het naar buiten gestoken deeltje eraf en zo vermengden onze tongen met elkaar waar ze de dans ter liefde danste. En voorzichtig plaatse ik me hand op haar been, die ik zachtjes streelde. Ik legde haar naar achter neer , en voorzichtig klom ik op haar. Ik streelde heel haar prachtige lichaampje, en plaatste duizenden tedere kusjes in haar nek. Mijn verlangens op dit moment waren zo sterk, maar ik moest me inhouden hoe zeer ik dit ook wou, ik had respect voor haar, en voor dat het verboden was in onze godsdienst voor het huwelijk. Ik plaatste het laatste kusje op haar lippen en zette mezelf van haar af. ‘Je bent werkelijk heerlijk liefje’ zij ik hees. Ze keek beschaamd weg en haar wangetjes bloosde. ‘Jij ook lieverd. Wil je nog fruit ?’vroeg ze ‘Nee schat heb genoeg kom we gaan ons bedje induiken. ‘Ze stemde akkoord. En ik tilde haar op naar haar bedje stopte haar in. Na een paar kusjes dook ik ook mijn bedje in. Met een heerlijk gevoel viel ik in slaap.

    De volgende ochtend,
    Amira’s perspectief:

    ‘Hmm?’ Zij ik met mijn ogen dicht ik nadat ik me naam hoorde en iemand door me haar streelde. ‘Schatje opstaan ik ben het Zakaria’ Gelijk bij zijn naam gingen me oogjes automatisch open en verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Hij kuste me op me voorhoofd en wenste mij een goede morgen. Voorzichtig stond ik op en zag hem al aangekleed en al. Ik zag dat het ontbijtje ook al klaar stond. ‘Heey lieffi lekker geslapen?’ Ik zag dat me jurkje iets te hoog zat en trok hem weer recht. Wat Zakaria met zijn oogjes volgde. ‘Uh ja schat fantastisch met mijn vrouwtje naast mij. En jij parel?’ Ja lieverd heerlijk’ Gelukkig prinses ga je lekker opfrissen en omkleden zodat we kunnen ontbijten en vertrekken naar je vergadering. ‘Oke snoepie tot zo’ Zij ik met een speelse kus er bij en liep de badkamer in. ‘
    Ik nam een korte douche, en deed mijn wassing. Ik trok het setje dat ik gister had gekocht aan. Een witte lange zomerjurk, zonder mouwen. Met een rode riem eroverheen. Mijn rode sieraden erbij. En mijn make up lichtjes aangebracht. Met fel rode lippen, waarbij mijn nageltjes nog de rode nagellak kleur van gister hadden. Mijn haar stijlde ik en liet ik los hangen. Ik deed het Horloge dat ik van Zakaria had gekregen om. En liep de badkamer uit. Ik zag Zakaria in het balkon telefoneren, en besloot even mijn gebedje te verrichten, ik deed snel een vestje erover aan, en wou net beginnen totdat ik iets opving waar ik me zorgen om maakte. En gelijk me oren spitste.
    ‘Ja Sarah is goed. Zodra ik er ben kom ik naar je toe. En halen we onze tijd in, om alles te regelen. En dankjewel dat je even gebeld had. Wil je iets hebben vanuit Milaan? ’ ‘Haha is goed tot morgen dan doei’ Ik schrok even Sarah huh? Welke Sarah in godsnaam nu weer? En wat moet zij van hem? , Wat gaan ze regelen? En waarom wil die wel wat voor haar meenemen? Allerlei vragen die door me hoofd spookte ik hoorde Zakaria de kamer inlopen en begon snel mijn gebedje. Nadat ik klaar was zag ik Zakaria al wachtend voor de deur staan, en in zijn mobieltje bezig. Zeker met die Sarah. Dacht ik bij mezelf. Ik deed mijn vestje uit en deed mijn sandaaltjes aan. ‘Ben je klaar schatje? Je ziet er weer geweldig uit’ Zij hij , en gaf me een kus op me wang. ‘Hmm dankjewel’ Zij ik met een gemaakte glimlach. Ik pakte me D&G zonnebril en me LV tas en liep samen met Zakaria die de spullen pakten de deur uit waarbij ik met een brok bleef hangen, over die Sarah.
    We checkte uit en liepen naar de auto. We stapten in nadat Zakaria de deur voor me openhield en me een glimlach schonk. En zo reed Zakaria weg. ‘Liefje ik breng je naar je vergadering, en nadat je klaar bent kom ik je ophalen goed? Dan gaan we wat eten en nemen we het vliegtuig in de avond terug?’ Ik zag aan hem dat hij dat met glinstering in zijn ogen zij. Maar helaas was ik er minder enthousiast over door de situatie met die ene Sarah wat voor mij een vraagteken was. Ik wist niet of ik het moest zeggen of niet. Straks denkt hij dat ik hem afluister of zo?. Ik zat er mee. Ik zat diep in me gedachtes verzonken dat ik niet in de gaten had dat we aangekomen waren en Zakaria tegen me praatte. ‘Liefje waar zit je met je gedachtes we zijn er, en vond je mijn aanbod goed? ‘ ‘uhm sorry zat te denken aan de vergadering die zo zal plaatsvinden, uhm ja is prima’ Loog ik. En beantwoorde hem droogjes. ‘Prinsesje is er iets? Ik merk dat er iets is ?’ vroeg hij bezorgd ‘nee joh maak je geen zorgen het zijn gewoon de zenuwen’ En stapte uit. ‘Oke lieverd wat er ook is je weet dat je altijd bij me terecht kunt’ Zij hij liefjes. Hij gaf me een zoen en wenste me succes. Ik schonk hem nog een gemaakte glimlach. En liep met een brok naar binnen. Ik zag Lorena al in de hal staan en liep naar haar toe. Ik keek of Zakaria weg was en hij was weg. ‘Heey mopp en hoe is het? Vertel,vertel hoe was het met je grote liefde? Hebben jullie iets uitgespookt vannacht?’ Vuurde ze de vragen op me af ondeugend en nieuwsgierig tegelijkertijd. ‘ Hey Goed en met jou? Haha nee er is niks gebeurd, Zullen we alvast naar de vergaderruimte gaan’ Probeerde ik van onderwerp te veranderen. ‘Wat is er mop? Normaal ben je niet te stoppen als we het over Zakaria hebben en nu doe je droogjes?’ ‘Nee Lorena pfff ik zeg toch er is niks , verdorie begin jij ook al’ Zij ik op net een toontje te hoog. Ik zag Lorena verbaasd kijken, en zo liet ze me even met rust, en liepen we naar de vergader ruimte....
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    8
    25-04-2011

    upupupupupupuuuuuuuuuuuuuppppp prachtig verhaal meiss, complimentje voor jou!!!!

  3. #33
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankjulliewel lady's voor jullie steun voor jullie een nieuw vervolgje x & blijven uppen.

    Zakaria’s perspectief:
    Ik reed weg, en dacht na over het gedrag van Amira. ‘hmm wat zal er toch met haar zijn?’ Ze beweert dat er niets is maar ik denk toch dat er wat gaande is. Ik besloot voor vandaag een verassing etentje te organiseren voor haar bij een prachtig strand. Ik parkeerde me auto en liep naar een restaurant die aan het strand lag.
    ‘Goedendag kan ik u helpen?’ Vroeg de jongen die er werkte. ‘Ja graag zou ik misschien de eigenaar kunnen spreken? ‘ Vroeg ik hem. ‘Ja is goed menneer ik zal hem even voor u halen ogenblikje’ Ik knikte en bekeek het restaurant een luxe mooie restaurant was het. Ondertussen kwam de jongen aangelopen met een zakelijke man naast hem. ‘Dat moet de eigenaar zijn’ dacht ik in mezelf. ‘Goedendag menneer , Carlo Fernade aangenaam’ Begroette hij me met een stevige hand. We maakte kennis en hij vroeg me wat hij voor me kon doen. ‘Nou Carlo ik wou graag met jou een etentje regelen voor twee personen bij het hier strand. Ik geef je er ook een goed bedrag voor. Ik wil namelijk me vriendin verassen met iets speciaals’ ‘Uhm Zakaria normaal gesproken doen we dat alleen bij speciale gelegenheden, maar omdat jij ook zelf aangeeft dat je er een goed bedrag voor wilt betalen wil ik je er wel mee helpen. Ik bedankte hem vriendelijk en hij nam me mee naar een tafel waar we alles zouden bespreken. Ik kreeg een glaasje Spa Citroen aangeboden. En we bespraken het plan. ‘Ja is prima en de tijd dat ik het wil houden is rond 19:00 uur. Graag zou ik het ook privé houden dus zonder dat er mensen bij ons rondlopen’ Beantwoorde ik zijn vragen. ‘Goed Zakaria ik heb een geweldig idee hoe we het gaan organiseren laat alles maar aan ons over dan regelen wij het wel. En we zullen een gedeelte speciaal voor jullie huren. ‘Hartstikke bedankt menneer’ Ik betaalde alvast en nam afscheid en liep het restaurant uit.
    Mij telefoon ging over er werd vanuit Nederland gebeld. En nam op.
    ‘Met mij?’ Zij ik zonder me naam erbij te zeggen om eerst te kijken wie het was. ‘ Heey Zaka met mij Tarik’ ‘Aah heey Tarik hoe is het mattie?’ ‘Goed broer Hamdoulilah, en met jou?’ ‘Goed goed hmdl’ ‘Ewa mooi vriend, hoe bevalt het daar?’ Vroeg hij me ‘Ja goed hoor, je moet echt een keer dit stadje bezoeken geweldig’ Na wat gepraat te hebben kwam hij weer ter zaken. ‘Maar Zaka je moet echt vannacht terug zijn we hebben informatie over de Italianen. We gaan een plan maken om ze te pakken , en we moeten tenslotte nieuwe voorraad halen.’ Serieus? Oke mooi dit gaan we afhandelen, dachten ze werkelijk dat ze van ons af zijn!?’ Zij ik woedend. ‘ Rustig Zaka we regelen het wel mohiem tot vanavond dan verwachtten we je goed? Om alles te bespreken.’ ‘Is goed brada tot vannacht’ En zo namen we afscheid en hingen op.
    Ik sms’te Amira of ze al klaar was. En liep ondertussen naar de winkels tegenover het strand. Ik kocht een nieuw kledingset. En trok het meteen aan. ‘Staat je geweldig menneer’ Zij het meisje achter de kassa ik bedankte haar en betaalde het enorme bedrag aangezien het allemaal merk was. Nadat ik het afgehandeld had liep ik de winkel uit. Ik kocht nog een rode roos, met een kaartje erbij. En schreef er wat in. Nadat ik dat gedaan had. Ontving ik een sms’je van Amira:

    Ja ben klaar, Lorena vroeg of ik met haar wat ging eten als je het goed vindt?
    X


    Pff ik snapte niet waarom ze zo kortaf deed. Met Lorena wat eten oh nee shit dat mag niet gebeuren. Ik belde haar snel op.
    ‘Heey’ Heey prinses’ Ben je al helemaal klaar?’ ‘Ja en vindt je het goed dat ik met Lorena wat ga eten?’ ‘Nee schatje ik heb je echt nodig’ ‘Pff waarvoor dan?’ Vroeg ze zuchtend ‘Lieverd is er iets ? ben je niet blij met mij wat te gaan doen?, ja dat ik nu niet vertellen het is echt dringend’ ‘Nee er is niks , is goed kom me maar halen’ ‘Ben er zo schatje’ en hing op wat is er toch met haar? Dacht ik bij mezelf en liep naar de auto.

    Amira’s perspectief:
    Ik was klaar met de vergadering wat goed verliep. Ik kreeg veel complimenten over me werk van deze dagen en ze waren trots met me. Daarna zat ik samen met Lorena bij een klein restaurantje voor een kop koffie. Wachtend op Zakaria. Ik wou eigenlijk met Lorena wat gaan eten aangezien ik niet lekker in me vel zat over dat gedoe met Sarah waar ik steeds aan dacht. Maar ik moest nu wel met hem mee nadat hij me dwong. Ik staarde voor me uit. Met Lorena had ik nog niet echt gepraat behalve als we een vraag hadden over werk. Totdat ze me aansprak. ‘Lieverd je ziet er verdrietig uit? , vertel me asjeblieft wat er is ? anders blijf ik er ook mee zitten’ Vroeg ze bezorgd waarbij ze een arm om heen plaatste. Ik was even stil en besloot het haar toch te zeggen anders bleef ze doordringen. ‘Pff ja gewoon, ik ben zo bang dat Zakaria een ander heeft’ Zij ik gebroken. ‘Lieverd toch! Waarom denk je zoiets? Onmogelijk na jullie liefde voor mekaar dat dat zal plaatsvinden’ ‘Jawel Lorena alles kan, je weet maar nooit wat er kan gebeuren.’ ‘ Mopp dit komt niet zomaar uit je mond vertel me het verhaal hierachter’ Ik vertelde haar het verhaal. En pikte snel een traantje weg. Ik was zo’n gevoelig meisje. Maar ik uitte mijn gevoelens nooit zomaar. Alsook ging ik kapot, ik deed hard. En deelde me gevoelens alleen met dierbaren. ‘Moppie toch? Hoe kom je erbij dat hij iets met haar heeft, of zal beginnen? Ik durf bijna te wedden dat zij geen rol speelt in zijn liefdes leven’ ‘Hoe weet jij dat nou?’ ‘Kijk ten eerste als dat zo zou zijn, zou hij echt niet in jou bijzijn met haar spreken, En dan zou die echt niet 1, 2 , 3 voor jou reizen tot helemaal Milaan?, denk een beetje helder na, na alles wat hij voor je over heeft’ Ik begon bij haar woorden na te denken. En geloofde het wel aan de ene kant. Maar het probleem is dat ik het aan de anderen kant niet durf te geloven. ‘Wees niet bang Amira, en straks ga je het hem gewoon rustig vertellen wat je dwars zit’ ‘Nee Lorr straks denkt hij dat ik hem afluister, dan heeft hij een reden om er niks over los te laten’ ‘Lieverd, je beslist gewoon voor jezelf wat hij gaat doen? Natuurlijk niet. Je vertelt hem gewoon rustig het hele verhaal. Hij begrijpt jou als geen ander. ‘ Zij ze en nam een laatste slokje van haar koffie. ‘Ik porbeer het Lorr in ieder geval bedankt voor je steun’ bedankte ik haar met en knuffel. Ik zag dat Zakaria aan kwam lopen, waarbij hij ondertussen zijn zonnebril afdeed. Ik moest even slikken want hij zag er onwijs hot uit. Ik zag dat hij ook een paar blikken van meiden kreeg die zijn aandacht probeerde te trekken…
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.392
    31-12-2004

    .............
    100% Saidia
    Maroua,Oumaima,Nargis,Wael,Fagr-diene,Sawsen,Zinne-diene, Maisam en onze nieuwe aanwinst Nooh en Selina zijn mijn kapoentjes

  5. #35
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Danjulliewel lieverds voor het uppen, blijven uppen aub hier een kort vervolgje speciaal voor jullie..

    Het etentje

    Ik zag dat hij geen blik wierp aan de meiden en meteen naar ons toe liep. ‘Diamantje van me’ Groette hij me met een kus. Waarbij ik hem een korte glimlach schonk. En daarna groette hij Lorena met een hand. ‘en hoe verliep de vergadering Amy?’ ‘Ja ging heel goed’ ‘Gelukkig prinses ga je mee?’ ‘Ja is goed’ We namen afscheid van Lorena want die zou ik nou keer zien tot in Nederland. Zij zou zo meteen met de rest van het bureau de vliegtuig terug pakken. Zakaria pakte me hand vast en samen liepen we naar de auto en stapte in.
    ‘Prinses vertel me asjeblieft wat er is vandaag?’ Vroeg hij voordat we zouden vertrekken met een bezorgde blik. ‘Niks Zaka rij nou maar’ ‘Kijk me aan Amira’ En hij pakte me hand vast. ‘Ja?’ ‘Ik smeek het je vertel me gewoon wat er aan de hand is en ik zal er voor je zijn, zodat ik begrijp wat er gaande is’ Ik zuchtte en dacht na hoe ik het hem moest vertellen. ‘Pff Zakaria heb je een ander?’ ‘AMIRA woow hoe kom je daarbij?’ ‘Ja ik hoorde je vanmorgen met ene Sarah aan de lijn toen ik net wou gaan bidden’ Zij ik terwijl ik me blik van hem afwende. ‘Schatje toch , dus dat was wat je dwars zat? Waarom vroeg je het gewoon niet meteen wie het was?’ ‘Ja ik durfde het niet, maar wie is dat?’ ‘Amira nee ik wil dat je altijd meteen vertelt als er iets is!, dat is een meisje die de administratie werk bij me doet, al dat brieven gedoe enzo daar betaal ik haar voor, tenslotte gaat ze bijna trouwen zelfs en ze is een jaartje ouder dan me dus denk asjeblieft niet dat ze iets te maken heeft met me liefdesleven’ ‘Owh sorry zaka ik..ik wil je gewoon niet kwijtraken’ Zij ik waaronder een traan zijn weg vond en ik hem snel wegveegde in de hoop dat Zakaria hem niet zou opmerken. “Liefje niet huilen aub dat doet me pijn!, kom hier jij’ Zij hij terwijl hij me in zijn armen opsloot. ‘Je moet weten dat jij de enige voor mij bent, voor jou zal ik voor het vuur gaan, voor jou zal ik mijn leven op het spel zetten. Want niemand komt boven jou jij bent mijn hartje in zijn geheel. En zonder jou zal mijn hartje niet meer kloppen, mijn zuurstof opraken. En het leven niet meer redden.’ Zij hij met een intense kus. Ik had er geen antwoord op. Gevoelens gingen spreken. Deze zoen was met zoveel betekenis. Nadat we uitgezoend waren. En mekaar een glimlach schonken starten hij de motor. Ik voelde me opgelucht en weer helemaal goed.
    Ik dacht aan zijn mooie woorden totdat ik zag dat hij de auto parkeerde bij een parkeerplaats bij het strand. ‘Schatje we zouden toch alleen ergens wat gaan eten? Wat doen we bij het strand?’ Vroeg ik verbaasd. ‘Ja we gaan zo wat eten kom nou maar mee en stap uit’ Verbaasd gehoorzaamde ik hem. Hij pakte een pakketje uit de kofferbak en pakte me hand vast waar we naar het strand toe liepen. Ik deed me sandaaltjes uit en zo liepen we over het strand totdat ik bij een gedeelte aan kwam waarbij er rode rozenblaadjes en kaarsjes langs een rode loper verspreid waren. ‘Schatje kijk wat mooi! Waarom staat dit er?’ Vroeg ik hem kijkend naar de rode loper. ‘Haha lieverd voor jou, volg dit pad en je komt me straks tegen’ Zij hij met een lach en weg was hij. Hij liet me verbaasd achter, ‘wat moet dit voorstellen?’ dacht ik bij mezelf. Ik liet het maar op me afkomen en volgde het pad. Totdat ik aankwam bij een prachtig tafel voor twee personen, met een hartjesvorm door rode en witte kaarsjes eromheen. Helemaal vol gedekt met heerlijk eten en lekkernijen. Mijn naam en die van Zakaria waren in het water met lichtjes geschreven. Er stond een luxe witte roeibootje langs de kant in het strand. De hele decoratie bevond zich in wit en rood. Werkelijk prachtig was het. Ik keek om me heen en zag Zakaria aan komen lopen met een roos in zijn hand en een kaart. ‘Mijn prinsesesje speciaal voor jou heb ik dit gedaan , omdat ik zoveel van je houd’ Zij terwijl hij zijn handen om mijn middel plaatste. En me het roosje en kaarjte gaf. Ik mocht het pas lezen totdat ik alleen was en bewaarde het in me tas. ‘Liefje waarom zoveel moeite? Weet je wel hoeveel dit allemaal voor me betekend, je hoeft geen moeite te doen, want mijn liefde voor jou is al onbeschrijfelijk, en ik hoef je alleen maar te spreken en te zien en dat is al een cadeau voor mij’ ‘Amy zeg dat nooit meer! Zij ik! Moeite? niks is moeite voor jou’ Ik vloog om zijn hals en drukte een passievolle zoen op zijn lippen’ Nadat ik me lippen van de zijne afhaalde bood hij me aan te gaan zitten. Hij schoof de stoel voor me en ik nam plaats. We genoten van het heerlijk eten en plaagde mekaar wat tussendoor. Zakaria voerde mij en ik hem. Nadat we genoten hadden van het eten bood hij me aan een boottochtje te gaan maken. We stonden op en liepen naar het bootje.
    ‘Geef me je hand en stap in lieverd’ Ik gaf hem mijn hand en stapte in waarna hij me volgde. ‘Hoe moet je in godsnaam roeien Zaka hahah! Ik snap er niks van!’ Zij ik en probeerde de roeiers zo fatsoendelijk mogelijk vast te houden. ‘Hahah nee lieverd ik roei wel voordat we ons straks in Marokko bevinden.’ ’hahah nou ja zeg! Ik kan het ook hoor’ schepte ik op. ‘Ja schat je kan het ook alleen jij weet alleen de route naar Marokko’ ‘Hahah oke oke roei jij maar kijken wat jij ervan kan, volgens mij bevinden we ons door jou zo in Brazilië’ ‘Hahah je gaat zien lieverd’ We roeiden een hele stuk door tot we ons ver van het strand bevonden en Zakaria stopte met roeien om van het uitzicht te genieten. ‘Prachtig he Amy die zonsondergang ’Zij hij terwijl ik mijn hoofd op zijn borst legde en hij een arm om me heen plaatste. Ik knikte en we genoten van de zonsondergang. Er vond een geweldig zoen plaats waar hij half op me kwam liggen. Ik schrok van de water spetters die ik op me voelde. ‘WAAAAAH! ZAKARIA’ Schreeuwde ik ‘HAHAHAHAHA! OMG AMY het is maar water’ ‘Yek Zakaria jij was het, ik schrok me dood!’ We lachen een in deuk van het lachen, en maakte mekaar nat met water. Nadat we uitgestoeid waren. Roeide we weer terug naar het strand. ‘Heb je genoten lieverd?’Vroeg hij me waarbij we uitstapte ‘Heel erg genoten lieverd echtwaar!’ We bedankte Carlo ook waar ik ondertussen ook kennis mee heb gemaakt. En liepen terug naar de auto. ‘Zakaria wil je een kusje?’ ‘JAAA!’ Zij hij enthousiast ‘Kom maar halen ‘ Zij ik terwijl ik het op rennen zetten. Totdat ik twee sterke armen om mijn middel voelde en viel op het strand. ‘Hahaha dacht je dat jij harde kon rennen kleintje!’Plaagde Zakaria mij. ‘Ja is niet eerlijk ik heb een jurk aan’ ‘Hahah nee nee, je tilde ondertussen je jurk 50cm op’ Ik gaf het maar toe aangezien ik geen smoes meer had. Zakaria klom op mij en plaatste duizenden kusjes in me gezicht en nek. We stoeiden nog wat en stonden op om echt te vertrekken. Nadat we ingestapte waren was ik doodmoe. Ik sloot voor heel even me oogjes aangezien we er snel waren in het vliegveld en stapte uit. Nadat we ingecheckt hadden was het vliegtuig er al en liep ik samen met Zakaria naar het vliegtuig. Waarbij hij me tegen zich aanhield. Ik sms'te Selena & Soraya om te vertellen dat ik onderweg was zodat ze op me zouden wachten. We namen plaats in het vliegtuig en al snel viel ik in Zakaria’s armen in diepe slaap…
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.392
    31-12-2004

    .......................
    100% Saidia
    Maroua,Oumaima,Nargis,Wael,Fagr-diene,Sawsen,Zinne-diene, Maisam en onze nieuwe aanwinst Nooh en Selina zijn mijn kapoentjes

  7. #37
    I love ALLAH

    Reacties
    86
    04-04-2007

    Up up up
    Ga snel verder !
    Ik ben gek op je verhaal (l)
    doe je best
    &
    allah doet de rest


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.312
    06-03-2012

    Uuuuuuuupppppp. Ga snel verder lieverd je doet het goed.

    Detach from what destroys you.


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    555
    06-02-2011

    upupupupupuup, nieuwe fan!

    xx

  10. #40
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Als eerste welkom Tarocht & Dunyaaatje & de rest die begonnen is met me verhaal te lezen. En dankjulliewel lieverd's voor het uppen. Een XL vervolgje is op komst speciaal voor jullie allemaal.
    En blijven uppen.

    Kus,
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    15
    18-03-2012

    up up up up pfffff kan niiiet wachten echt en topp verhaaaal!!

  12. #42
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Terug in Nederland.

    Ik werd wakker gemaakt door Zakaria. En als snel opende ik zachtjes mijn ogen. ‘Liefje je hebt de hele reis geslapen, we zijn aangekomen Hamdoulilah.’ ‘Aah echt waar?’ Zij ik terwijl Zakaria me een flesje water aanbood. ‘Ja schatje kom dan gaan we uitstappen’ ‘Is goed lieverd kom’ En zo liepen we hand in hand het vliegtuig uit. We checkte ons uit. En al snel zagen we Tarik die wachtend op ons stond te wachten. Aangezien Zakaria hem had gebeld dat hij ons zou moeten komen ophalen.
    ‘Heey mattie’ ‘Heey broer’ Groette de jongens met een stevige hand en schouderklop mekaar. ‘Hey Amira hoe is het?’ Vroeg Tarik me met een hand. ‘Ja Hamdoulilah en met jou?’’Ja Hmdl, meid kom we gaan naar de auto’ bood hij ons aan. We liepen naar de auto en stapte in. Ik was doodmoe dus was ik wat stilletjes terwijl de jongens het uit gierde van het lachen door hun humor. ‘Liefje je bent stil gaat het?’ Vroeg Zakaria me. ‘Ja lieff ben alleen echt doodmoe’ ‘Aawgh lieverd, we zijn zo thuis dan kan je lekker uitrusten’ Ik knikte en als snel waren we bij mij thuis aangekomen. Zakaria hielp me met uitstappen en pakte me reistas voor me. Ik maakte de deur open, belde even aan om de meiden te laten weten dat ik niet alleen ben. En zo volgde Zakaria me mee naar binnen. Tarik die bleef in de auto wachten. ‘Zo prinsesje je bent nu lekker thuis’ ‘Ja lieverd heerlijk’ ‘Ga maar lekker uitrusten morgen spreken we elkaar goed?’ Vroeg hij me met een kus op me wang. ‘Is goed prins beloof jij me ook dat je rustig aan doet? ‘ ‘Beloofd prinses’ We namen afscheid en net dat ik de deur dicht deed hoorde ik voetstappen van de trap komen.
    ‘AMIRAAAAAAAAAA’ Hoorde ik de dames schreeuwend en klaarwakker op me af komen. ‘Hahah dropjes van me!’ ‘We hebben je zo gemist! Geen leven zonder jou eerlijk waar!’ ‘Ja en ik jullie dan? Geen woorden voor hahah met mij is er altijd leven he?!” ‘Ja echt wel’ Na mekaar gegroet te hebben. Besloot ik even me pyjama aan te gaan trekken. En me make up te verwijderen. Nadat gedaan te hebben liep ik terug naar de dames. ‘AMY AMY kom vertel ons je belevenissen daar in Milaan, jij beleeft namelijk altijd wel wat!’ Vroeg Selena enthousiast waarbij Soraya knikte. ‘hahah lieverds ik moet jullie teleurstellen, ik ben doodmoe, ik beloof jullie het morgen te vertellen! Goed dropjes?’ Ik zag ze teleurstellend knikken. ‘Oke mopp jallah op naar je bedje dan wij hebben uitgeslapen today dus wij zijn nog klaarwakker haha’ dwingde ze me. ‘haha gekkerds toch ik ga al naar me bedje, En waren jullie zaterdag nog uit geweest?’ ‘Nee helaas niet zonder jou is er geen leven in het uitgaansleven’ Ik lachte om hun mening en beloofde ze volgende week wat leuks te gaan doen. Na afscheid van ze te hebben genomen. Dook ik me bedje in en al snel bevond ik me in een diepe slaap..

    De volgende dag. Het dagje met de dames.

    Ik werd vandaag laat wakker. Nadat ik op mijn mobiel keek en zag dat het 13:00 uur was. Ik stond voorzichtig op, pakte me benodigdheden en liep de badkamer in. Na mezelf opgefrist te hebben liep ik terug naar me kamer. Ik verrichte mijn gebedje. En kleedde me alvast om. Ik koos voor een Elegant en casual rood jurkje tot me knieën. Met een donkergrijs colbert. Ik deed mijn sieraden om. En koos voor mijn Gucci grijze sleehakken. Mijn haar deed ik in een nette staart. En make up bracht ik lichtjes aan met mijn lippen fel rood gekleurd. Ik liep de trappen af naar beneden en trof een heerlijk opgemaakte tafel aan met mijn twee favoriete dames lachend wachtend op mij.
    ´Zo hehe eindelijk ben je klaar´ Zij Soraya quasi boos. Ik moest lachen om haar gezichtsuitdrukking en groette ze met een kus. ´Superlief van jullie dames dat jullie op mij hebben gewacht!´ ´Ja we dachten ze is moe, drukke reis gehad laten we haar vandaag in het zonnetje zetten´ Zij Soraya waarbij ze de glaasjes met koffie volschonk. ´Dankjulliewel dropjes´ Na heerlijk gegeten te hebben. Stonden we op. We hoefden vandaag niet af te ruimen. Aangezien Farah onze huishoudelijke hulpster terug was van vakantie. We hebben het dagelijks druks dus vandaar dat we iemand zochten voor huishoudelijke hulp. En Farah was ondertussen een goede vriendin van ons geworden. Een toffe meid was het. 19 jaar en ze studeerde nog. Dit was een soort bijbaan voor haar. Ze zou vanmiddag weer beginnen met werken dus lieten we het staan. Vandaag had ik vrij van werk. En de meiden gelukkig ook. We besloten wat leuks met elkaar vandaag te gaan doen. ´Meiden wat dachten jullie om vandaag te gaan winkelen en in de avond gaan we ergens eten?´ Bood Selena aan. ´Uhm ja lijkt me gezellig zullen we daarna aub gaan bowlen? Dat heb ik zolang niet meer gedaan´ Vroeg ik half smekend. ´Ja leuk! Doen we´ Zij Soraya waarbij Selena ook knikte. Ik pakte me Chanel tas en me mobieltje en zo vertrokken we de deur uit naar de auto. Ik zag dat Farah net uit haar auto stapte. We groetten haar uitbundig. ´Farah er is vandaag niet zoveel te doen, heb je zin om te gaan bowlen vanavond met ons?´ Vroeg ik haar. ´Ja gezellig, bij de bowlingbaan van het centrum toch?´ Vroeg ze me.´ Ja die, uhm om acht uur moet je daar zijn goed´ ´Is goed mopp ik zal er zijn jullie nog veel plezier en tot vanavond´ We namen afscheid en ik stapte de auto in waar Selena en Soraya al ingestapt waren en los gingen op de muziek de ze hadden aangezet. Ik starten de motor en reed lachend weg om het gek gedrag van de meiden. Ik parkeerde de auto in het parkeerplaats in de stad en we stapte uit. Na winkel in en winkel uit werden onze handen steeds voller met spullen die we kochten. Na veel gelach en geflirt van mijn twee gekke meiden was het een geslaagde shop middag geworden. En zo liepen we samen naar de auto en stapte we in nadat we onze spullen in de kofferbak plaatste.
    ´Zo lady´s waar zullen we gaan eten?´Vroeg ik ze nadat ik de motor starten. ´Bij restaurant Safire´ Zij Selena. Ik knikte en vroeg of Soraya ook akkoord ging en ze ging akkoord. Het was een luxe Marokkaanse restaurant. Ik reed er heen waar ik ondertussen. Bij het stoplicht drie razende auto´s voorbij zag racen. Een auto daarvan leek precies op die van Zakaria. En iets in me zij dat het ook die van hem was. ´Wooow die auto´s pff het is geen racebaan´ Zij Selena waarbij Soraya met grootte ogen nog toekeek. ´Was dat niet Zakaria?´ Vroeg ik bang. ´Nee joh waarom zou hij zo snel moeten racen? Gekkie´ Stelde Selena me gerust. Ik knikte en schonk er geen aandacht meer aan waarbij het stoplicht sprong op groen. Nadat we gearriveerd waren stapte we uit en liepen naar binnen.
    We namen kletsend plaats en al snel kwam de ober onze bestelling opnemen. Nadat hij klaar was liep hij weg. Ik zag dat het vol zat vandaag en vooral met Marokkanen. De meeste tafels waren bezet met Marokkaanse jongens. Ik zag hoe Selena iedereen onderzocht met haar ogen. Soraya die bladerde door het menukaart. Soraya die had namelijk al een vriendje genaamd Aimran hij werkt als een zeer professionele rechter. En was nu op vakantie voor drie weekjes. Selena die was single na haar breuk van vier maanden geleden van een relatie van zes maanden. Hmdl is ze er nu bovenop. Ik hoorde een knal op de grond en tegelijk keken de meiden en ik naar rechtsvoren naar een jongen helemaal in merk gekleed, en waarbij zijn vriendin voorop liep, Hij struikelde over een stoel die hij blijkbaar niet zag en viel op de grond. We proestte het uit van de het lachen en konden niet meer bij komen. Ik zag hoe de jongen bloosde, en ons boos aan keek aangezien wij het hardst lachte. ´Lach niet zo,! Stelletje wijven´ Schold hij ons uit. ´Wijven? Vergelijk ons aub niet met je vriendin, moest je maar uitkijken en niet lopen staren naar meiden terwijl je al een vriendin hebt.´ Kaatste ik hem de bal terug. Ik zag hoe bozer hij werd. ´Bemoei je er niet mee ****!´ ´SORRY? Wat zij je? Herhaal dat nog eens?´ Zij ik woedend terwijl ik opstond. Ik zag dat Selena en Soraya ook opstonden en hem helemaal begonnen uit te schelden. En zij dat ze stil moesten zijn en mij dit moesten laten afhandelen. Want als iemand mij voor een **** uitmaakt. Was de laatste druppel gevallen, hij moest niet denken dat die zomaar kan gaan gooien met woorden. Want dat ging te ver. Ik maakte niet snel ruzie maar als het te ver gaat dan moet ik wel voor mezelf opkomen. ´Ja je hebt me gehoord maar doei! Lach ze nog´ Zij hij terwijl hij wou weggaan en zijn vriendin al weg was doordat ze boos was op zijn Aktie. Aangezien het gedrag dat ze toonde. ´Wacht eens even jij! Dacht je zomaar te kunnen gaan? Mij een **** te hebben genoemd zomaar, en dan vertrekken?´ ´Ja? Jij lacht´ zij hij ongeïnteresseerd in dat hij me een **** noemde. ´Zo nog bij de hand ook?, jij gaat niet weg totdat ik dit opgelost heb´ zij ik boos, ik zag dat iedereen stond te kijken maar dat deed me nu even niks. Ik zag dat hij naar buiten liep met een grijns en een hoge dunk. Ik liep hem achterna. Wat ik beter niet had moeten doen…..
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  13. #43
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    165
    16-08-2009

    òeh spanned oepa

  15. #45
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦