1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    15
    18-03-2012

    up up up supper verhaaal machaallah!!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.312
    06-03-2012

    Waauuww zo in love met jou verhaal. Ga zo door meid! UUUPPP

    Detach from what destroys you.


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    158
    20-02-2012

    wanneer komt het XL vervolgje

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.312
    06-03-2012

    Uuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppplpp

    Detach from what destroys you.


  5. #20
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Heey lieverd's ,

    Ik ben net thuis ik ga even wat eten en omkleden, dan plaats ik een XL vervolgje voor jullie,
    Blijven uppen

    Kus.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.312
    06-03-2012

    Yessss doe rustig aan schat

    Detach from what destroys you.


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    51
    14-07-2012

    UP!

    nieuw fannetje dr by!

    Plaats snel eeen vervolgg !!!

  8. #23
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankjulliewel lieverd voor het uppen, voor jullie een vervolgje x

    De volgende dag, Amira's perspectief

    Ik voelde het zonnlicht in mijn ogen prikken, en opende voorzichtig mijn ogen. Ik hoorde wat gerommel in de badkamer en zag dat het Lorena was aangezien ze er niet meer lag. Voorzichtig stond ik op, en verzamelde mijn benoodigheden om na Lorena de douche in te stappen. Ik pakte me mobieltje en zag een smsje van Selena:

    Heey moppie,
    Hoe is het? Ik heb alles gehoord van Soraya en ik vindt dat Soraya gelijk heeft met haar advies. Is het goedgemaakt tussen jullie? Doe rustig aan loveyou.


    Ik glimlachte door de steun die die twee meiden me gaven. Ik antwoorden er snel op en zag Lorena de douche uitkomen. Hey Amy ook wakker?’’Hey haha jaa moet wel and you lekker geslapen? ‘Jawel heerlijk , ik heb de roomservice al ingelicht we krijgen zo ons ontbijtje gebracht’’Hmm heerlijk je bent een schat, dan neem ik even gauw een bad’’Is goed mopp doe rustig aan’ Nadat ik het bad vol liet lopen en er amandelolie in kiepte ging ik er in liggen, ik genoot van de heerlijke bad en stapte eruit na mezelf verzorgd te hebben. ‘Ik droogde me haar en maakte er een paar krullen in, voor de kleding koos ik voor een LV jurkje tot iets boven me knieën, met de bij passende sieraden , en mijn Geuss horloge. Voor schoenen zou ik mijn Celvin klein pumps erbij doen, en wat lichtjes make up met mijn lippen rood gekleurd. En stapte de douche uit.
    Ik zag dat de roomservice net binnen kwam, het was een jongenman. Ik zag dat hij met openmond mij zat aan te staren. ‘Uh hallo?’ ‘uh..m excuseert u mij ik was diep in me gedachtes u ontbijtje licht klaar eet smakelijk’ en zo verliet hij beschaamd de deur. Ik zag Lorena al grinniken. ‘hahah zag je hoe hij keek? Nog even en je kon het kwijl van zijn mond zien glijden’’haha gekkerd hou toch op, hmm heerlijk ontbijtje zullen we beginnen met eten ?’ ‘Ja je ziet er beeldig uit, dus ik denk dat er wel meer mannen je zullen bewonderen grinnikte ze, Ja kom we beginnen aan het ontbijtje’’Ik lachte om haar opmerking’ en zo genoten we van het heerlijk ontbijtje nadat we klaar waren kwam de roomservice het opruimen, wat dit keer een meisje was. ‘ Nadat ze weg was zag ik Lorena aan de telefoon aan haar te merken dat ze in de 7e hemel zat, zeker met haar geliefde. Ik verrichte nog even me gebedje. En na dat ik klaar was zag ik dat Lorena ook klaar was. ‘Zo jij zat in de wolken Lorr,’Zij ik plagend. ‘haha ja it’s love babe’ I know it honey’’Maar Amy we moeten gaan het is al 2 uur, en om 4 uur zal de volgende modeshow plaatsvinden. ‘Aah echt en ik wou nog even gaan wandelen, en shoppen’ Zij ik teleurgesteld. ‘Ja helaas lieverd eerst aan het werk en dan kunnen we wat leuks gaan doen, en trouwens morgen is er niet zoveel werk alleen een vergadering dan kan je Milaan beroven haha’’Ik lachte met haar mee en zo liepen we kletsend naar de privé taxi.
    ‘Ik zag dat de chauffeur via zijn spiegeltje ons de hele tijd bekeek. ‘Menneer? Is er iets?’ Hij voelde zich betrapt en stotterend gaf hij antwoord. ‘Nee, ne..e uh er is niks’ ‘Hou je oogjes dan gericht op de weg alvast bedankt’ Ik zag dat Lorena helemaal stuk ging en lachte wat met haar mee.
    ‘Nadat we waren gearriveerd. Liepen we naar binnen, We werden gebracht met een bodyguard erbij naar de verzamelruimte van de modellen, Nadat we even bespraken wat de plannen waren, werd als snel het werk aan mijn haar, make up, en kleding gedaan. Het was tijd dat de show kon beginnen. Dit keer was het veel kleiner dan gister. En werd het in andere plaats gegeven. Het waren allemaal zomerkleding die we aan moesten. Daardoor werd de sfeer zomers georganiseerd. Het was wel geweldig gedaan. Nadat ik klaar was, werd ik nog geïnterviewd, en werden er nog een paar foto’s van me genomen. En blijkbaar waren ze erg onder de indruk. De opdrachtgever was ook erg onder de indruk. Dat liet hij me blijken na een gesprekje gevoerd te hebben met hem. Ik werd uitgenodigd voor het After party zometeen. Het was inmiddels al 9 uur. En het werk was gedaan voor vandaag.
    ‘Zo good job babe gaf Lorena me een knuffel’’Thank you honey’ Bedankte ik haar ‘Zullen we ons gaan omkleden voor de party? Of heb je geen zin? ‘ Vroeg Lorena me. ‘Of corse! ik en geen zin in een party? Zij ik haar met opgetrokken wenkbrauw ‘Haha feestbeest! Hoe dom kon ik ook zijn om dat te vragen’ zij ze lachend’ ‘We reden terug naar ons hotelkamer en haastte ons naar de kamer. ‘Lorena wat moet ik aandoen?’ ‘Uhm je hebt tog dat ene Crème cocktail jurkje mee?’’Uhm ja die heb ik? ‘Doe die aan die is beeldig!’’Is goed dan ga ik even de douche in en kan jij je hier omkleden. En zo liep ik met me spullen de douche in. ‘Het jurkje, was Crème tot boven me knieën, met prachtige diamantjes zig zag, over het jurkje gedraaid. En half open bij mijn rug. Ik had geen tijd om de visagist te bellen. Dus deed ik het zelf. Ik deed lichtjes make up. Met een prachtig glans op mijn lippen. Mijn haar stak ik met krullen erin op. En voor sieraden koos ik voor goud. Ik liep naar buiten en zag dat Lorena ook was omgekleed in een beeldend gala jurk. ‘OMG AMIRA BEN JIJ DAT?’Zij ze met mond open. ‘Uhm nee sorry zal ik Amira even voor je halen? ‘Hahaha nee Amira waauw, omg ik heb hier geen woorden voor? Ik ga jou vandaag heel goed in de gaten houden, voordat je ontvoerd wordt voor jou schoonheid’’haha gekkerd toch het valt toch mee’ Zij ik bij het aandoen van mijn diamanten pumps. ‘Ben je gek? Valt mee? , Je ziet er oogverblindend uit’’ik knuffelde Lorena voor haar opmerking en complimenteerde haar ook’ En zo liepen we naar de limousine die ons zou brengen. Ik zag van alle kanten blikken staren. En stapte samen met Lorena de Limousine in. Ik stuurde gauw nog even een smsje aan mijn geliefde. Want het gemis dat er door me heen ging was niet te beschrijven.

    Mijn lieve prins,

    Ik mis je ontzettend erg!
    Hoe is het hobbi? Zorg je een beetje goed voor jezelf? Ik ben onderweg naar een after party dat gehouden wordt en weet dat je elk seconde in me gedachten zit.
    love you mijn hartje x Amy
    .

    Nadat ik het sms’je verzond waren we gearriveerd en stapte we uit. We werden omgrind door honderden fotograven. ‘zo hehe eindelijk binnen daar zijn we van af al die fotograven’’Ja helemaal gelijk let’s Party!’Zij Lorena enthousiast.

    Zakaria’s perspectief:

    ‘Luister Ayman ik pak zometeen de last minute naar Milaan. Ik ga me prinsesje opzoeken. Ik ga kom morgen nacht terug goed?’ ‘Echt waar? Zo snel? Is goed mattie doe rustig aan maar je weet dat we het druk op dit moment hebben, dus als we je nodig hebben moet je er zijn.’ ‘Ja ik weet het Ayman, luister als die vriend van die Italianen belt, en je op de hoogte houdt van iets moet je me zo snel mogelijk bellen oke? En ik zal meteen zorgen dat ik er zo snel mogelijk ben of als er wat gebeurt? ‘Is goed Zakk , Jallah ik ga wel met je mee naar Schiphol ik hoop dat je genieten kan van je dagje zonder gebeld te worden dat er iets gaande is ‘ Zij hij lopend naar de auto. ‘Ja dankje mattie, waar is Tarik eigenlijk? ‘ ‘Ja die is druk met klanten in de villa’ Aah oke hou hem en de rest op de hoogte van wat ik je zei he ik vertrouw op jou en Tarik’’Ja mattie maak je geen zorgen alles komt goed’ ‘Inch’Allah broer! We parkeerde de auto bij de parkeerplaats van Schiphol en zo liepen we naar binnen. ‘Wil je wat drinken Zak?’ Vroeg Ayman mij ‘Ja doe maar een redbull’ ‘Is goed ik haal het even’ ‘Is goed dan pleeg ik even een telefoontje’ ‘En zo liep Ayman weg. Ik zag twee meiden op het bankje tegenover me aandacht proberen te trekken van me, waar ik geen aandacht aan schonk met hun mini rokjes dacht ik bij me zelf. En pakt mijn mobiel erbij om Lorena te bellen. Zij kon mij de informatie geven waar zij zich bevinden nu, en me helpen met de verassing. Ik zag dat ik een sms'je had van mijn diamantje wat me automatisch een glimlache bezorgde, ik besloot niet te antwoorde. Todat ik zelf voor haar neus sta bij die gedachte grinnikte ik in mezelf. En zo toetste ik het nummer van Lorena in....

  9. #24
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    De verassing.

    De lijn ging over maar er niemand op, ik probeerde het nog een keer en hij ging over. Na dat ik wou ophangen nam Lorena op. ‘Met Lorena Van der Stam’ ‘Goede avond Lorena met Zakaria’ ‘Heey Zakaria leuk je weer eens te spreken hoe is het? ‘Wacht Lorena voordat ik je vragen ga beantwoorden, Zeg aub niks tegen Amira dat ik heb gebeld, of als ze naast je staat niet zeggen dat je mij aan de lijn hebt goed?’ ‘uhm oke Zakaria is goed ja ze is even naar het toilet dus komt goed uit’ Hoorde ik haar verbaasd zeggen. ‘Oke dankjewel ja het goed met mij en met jou?’ ‘Ook goed dankjewel’ Prima, Lorena ik doe dit namenlijk allemaal omdat ik binnen 1.55 uur in Milaan zal zijn, als er geen vertraging plaats vindt’ ‘Echtwaar? En waarvoor?’’vroeg ze verbaasd, en nieuwsgierig tegelijk. ‘Ja haha ik mis die Amira van me ontzettend erg, en na een conflict van gisternacht wil ik het goedmaken, ik wel het als verassing houden als me erbij zou helpen?’ ‘Ooh Zakaria onwijs lief van je, conflict? Aah daar heb ik niks over gehoord?, maar natuurlijk wil ik je helpen’ ‘Ooh echt? Dan zal ze je het nog wel vertellen, & Dankjewel Lorena. Waar zijn jullie nu? ‘Ja klopt, we zijn nu bij een after party zal ik je anders het adres door een sms’je verzenden? ‘Aah oke pas je wel een beetje op mijn prinses haha?, Uhm is goed graag zelfs’ ‘Haha maar natuurlijk pas ik op haar, goed dan zal ik dat zo doen’ ‘dankjewel Lorena’ Bedankte ik haar ‘ Geen dank. Anders nog wensen?’Vroeg ze lachend. ‘Uhm ja blijf er aub tot ik er ben, en dan neem ik haar van je over als je het niet erg vindt?’ ‘Haha natuurlijk niet ik leen haar je wel uit, jullie hebben mekaar gemist’ ‘Dankjewel Lorena voor je hulp tot straks’ zij ik lachend. We namen afscheid van elkaar en ik was er klaar voor om mijn prinsesje te verassen.

    Ondertussen kwam Ayman aanlopen met de drinken. ‘Hier vangen je Red Bul gooide Ayman mijn Red Bul naar me toe. ‘Vangend bedankte ik hem. We hadden nog even ingecheckt, en ik had nog 10 minuten voor de vlucht zou vertrekken. We namen plaats bij een bankje en zagen dat de twee meiden die mij net probeerde te versieren naar ons toeliepen. Ik keek naar Ayman en zag dat hij net als mij met een opgetrokken wenkbrauw naar ze keek. ‘Dit wordt lachen’ zij ik aan Ayman . ‘En hoe lachen, ze denken gelijk dat ze ons kunnen krijgen, sletjes’ En ze kwamen beide voor ons staan. ‘Hay aangenaam Sabrina & Valentina’ streken ze hun hand uit om ons te groetten. We gaven hun geen hand terug en ik antwoorden op ze. ‘Uh sorry wat komen jullie doen? Geen interesse in kennismaking’ zij ik rollend met me ogen. ‘Ja inderdaad wij hebben er niet om gevraagd dus? Zijn jullie iets verloren of iets? ‘vroeg Ayman op zijn beurt. De meiden bloosde van onze reactie en een van hun nam het woord. ‘Ja we vroegen ons af of we mekaar beter konden leren kennen, telefoon nummers verwisselen maybe?’Zij dat meisje Sabrina. Ze probeerde verleidelijke bewegingen uit waarvan we niks aantrokken. ‘Nee geen interesse duidelijk? Ga maar verder met jullie jacht, maybe scoren jullie nog wel hierbij doei’ zij ik zwaaiend met me hand voor duidelijkheid. ‘Pff jullie durven het gewoon niet aan ’riepen ze terwijl ze wegliepen. ‘Stelletje sletjes pff, kom, kom je vlucht gaat zo’ Zij ayman walgend van die twee meiden. ‘Wollahila tijdverspilling is goed mattie kom’ De vliegtuig stond er al en ik nam afscheid van Ayman.
    Na dat gedaan te hebben en hij weg was, Liep ik door naar het vliegtuig en stapte in. Ik kreeg een luxe plaatsje aangeboden en nam plaats. Ik lag heerlijk en keek ondertussen naar een film waarbij ik snel wat te drinken kreeg aangeboden. ‘Mevrouw wacht even’ riep ik de vrouw terug die mij het glaasje drinken bracht. ‘Ja menner zegt u het maar?’ ‘Hebben jullie een lijst met wat jullie hier in het vliegtuig verkopen?’’Ja menner dat hebben wij’ ‘Zou je me die kunnen brengen ’vroeg ik haar ‘Ik zal het even voor u halen tot zo’ en ze liep weg om het te halen. Niet veel later kwam ze terug en gaf ze me een boekje met alles erin wat ze verkopen. Ik bladerde erdoorheen. En zag een prachtig horloge: Invicta Lady Subaqua Chrono - Gold , daar zal Amira blij mee zijn dacht ik. Ik kruiste hem aan en deed er een lekker geurtje bij. Ik riep de vrouw die mij het boekje gaf. En zij haar dat ik die twee dingen wou kopen ik had de rekening betaald en kreeg al snel de spulletjes ingepakt mee. Nadat ook de film afgelopen was en ik me had opgefrist. Waren we gearriveerd.
    Ik liep het vliegtuig uit. En ging direct naar een counter waar ze auto’s verhuurden. Ik huurde een Range Rover aangezien me auto in Nederland is. Ik liep naar de Range Rover die ze voor mij als snel geparkeerd hadden voor de uitgang. En stapte in. Ik toetste het adres die ik van Lorena had gekregen in de navigatiesysteem en reed naar mijn prinsesje…

    Amira’s perspectief:

    Ik zat aan de bar om een glaasje spa blauw te bestellen. Lorena die was aan het dansen met een jongenman die ze leerde kennen bij de modeshow. Het was hier zo enorm druk. De ober kwam mijn bestelling opnemen. Het was een Italiaan die mij probeerde te versieren. ‘Zo mooie dame, wat kan ik voor je doen?’ zij hij met een knipoog. Hij had spierwitte tanden had ik gelijk opgemerkt aan zijn lach. Maar ik deed niet mee met zijn dom versier gedrag. ‘Een spa blauw aub’ ‘ Jou bestelling komt eraan. Mag ik naast je komen zitten om samen wat te drinken?’ vroeg met een grijns. ‘Nee sorry al bezet dus geen interesse’ Zij ik hem ongeïnteresseerd. ‘Hmm al bezet? En waarom is degene die neem ik aan jou hartje heeft beroverd niet bij je nu? ‘Vroeg hij teleurgesteld. ‘Gaat jou dat wat aan? Ik neem aan dat ze je hier hebben geplaatst voor te werken. Maak daar dan ook gebruik van. Of laat mij even een gesprekje voeren met je baas, om hem even een goede indruk achter te laten’ zij ik hem met in grijns. ‘Zo zo pittige dame hoor, je bent anders wel te mooi om zomaar niet naar om te kijken’ Zij hij met zijn ogen gericht op mijn lichaam. Ik walgde nu al van hem. ‘Ach wat doe ik hier nog tijdverspilling, toon eens wat respect en ga sletjes maar lastig vallen, en hou mij erbuiten’ Zij ik hem. Ik pakte me Spa blauw en verliet de bar.
    Ik nam plaats bij een hoekbank. Om even uit te rusten. Als uitzicht dansende mensen. Ik moest soms even lachen om hoe gek wel niet sommige dansten. Er probeerde gelijk twee mannen naast me plaats te nemen wat ik per direct weigerde, en ik kreeg ook een paar aanbodjes om te dansen van bekende mensen. Maar ik was te moe voor te dansen op dit moment. Waar sommige wel verbaasd over waren aangezien ik altijd de eerste was op de dansvloer. En de sfeer gezellig maakte. Ik wou nu even alleen zitten om te rusten. Na twee zware daagjes. Ondertussen kreeg ik een glaasje Louis XIII-cocktail aangeboden door de serveerster. En weigerde het aanbod ‘nee dankje ik drink niet zij ik haar met een glimlach. ‘Oke mevrouw’ Beantwoorde ze netjes. ‘Aah geef mij die maar zij Lorena die aankwam lopen. Ze pakte het cocktail en ploft naaste me neer. ‘Zo heb echt even geshaket, die jongen is wel lekker zeg damn it’ Ik merkte aan haar dat ze een tikkeltje dronken was. ‘Haha Lorena dat zal ik Leonardo maar niet vertellen. ‘haha hij komt er toch niet achter, even flirten kan geen kwaad toch?’Zij ze lachend. ‘Ja dat zeg jij babe’ En nam een slok van me Spa blauw. ‘Hmm heerlijk hoor deze cocktail’ Zij ze onderzoekend naar haar cocktail. Ik zag dat die jongen kwam aanlopen waar Lorena mee danste. ‘Lorena kom je met me mee even wat samen drinken? En wat de dansvloer op?’ ‘Uhm ja tuurlijk als Amira het niet erg vindt?’Keek ze me vragend aan. ‘Nee Lorr ga je gang gekkie’ ‘Oke lieverd als er wat is bel me dan ben ik zo bij je’ ‘Is goed mopp’ En weg was ze. Ik sms’te even mijn 2 gekkerds Selena & Soraya en mijn zus om de groetjes aan mijn ouders te doen. Aangezien zij geen sms’jes kunnen lezen. Ik vond het wel raar dat ik geen sms’je terug had van Zakaria, hmm misschien heeft hij het wel druk, ik wacht tot vannacht en dan bel ik hem anders op. En stopte mijn mobiel weg.
    Ik stond op om even naar een model te lopen waarmee ik goed kon opschieten die ik net binnen zag komen. Totdat ik iemand voor me zag staan en schrok. ‘Sexy hoor die jurk. Staat je geweldig. Jou schoonheid maakt het helemaal compleet’ Zij een jongen die ik schat rond de 24 jaar. En gelijk te merken dat hij een Spanjaard was. Hier sprak dan wel iedereen Engels aangezien iedereen van verschillende culturen kwam. Maar je herkende de meeste meteen van waar uit ze kwamen. ‘ Sorry kan je even een stap naar achter doen je zit te dichtbij? Bedankt voor je compliment maar geen interesse in versier trucjes.’ Maakte ik hem duidelijk en probeer weg te lopen waar hij me tegenhield. ‘Mag ik niet zo dichtbij komen dan? Ik verlang naar je naast mij op bed deze nacht heerlijk, samen de liefde bedrijven lijkt het je wat? Kom mee met mij vannacht schoonheid.’ Hij pakte me vast en probeerde mij te zoenen, waarbij ik mezelf van hem probeerde los te krijgen. ‘HOU OP VERDOMME KLOOTZAK! Wie denk je wel niet wie je bent om mij zomaar aan te raken?!’ Hij was te sterk dus ik kon hem niet helemaal wegduwen. Het was te druk, en niemand zag het. Iedereen was druk bezig met dansen, flirten, zoenen, drinken, praten van alles. Net dat hij me wou meetrekken zag ik dat hij in een ruk aan zijn keel naar achter werd getrokken. Tot mijn grootse verbazing zag ik Zakaria.. ik hapte even naar adem om te zien of hij dat echt was…
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  10. #25
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankjulliewel voor het uppen dames voor jullie een vervolg

    blijven uppen.

    Kus.
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  11. #26
    3 Gebruikers!

    Reacties
    869
    06-07-2011

    Plaats nog 1 vervolg
    dar-dar;]b3ocha .. gaat je niks aan. het gaat je ook niks aan waar ik werk . ik was van plan om dat voor je te koopen en op stuuren daba lkhra 3la kmaltek alihodia
    Geplaatst door yassinova
    wallah als deze site met DIGID zou werken, was het 10000x rustiger
    geen bezems die mooi doen, geen schijnheilige meiden, geen anonieme zwartmakerij
    iemand reageert stoer? je weet gelijk wie het is...

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.312
    06-03-2012

    Waauauuwwwww. Uuuuupppppp

    Detach from what destroys you.


  13. #28
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankjulliewel voor het uppen lieverd's , voor jullie speciaal een XL vervolg en blijven uppen kus,

    Vervolg, de aankomst.

    Z..aka za.aaria?’ Zij ik met mijn ogen die wijd open stonden van verbazing. ‘Schatje wacht even dit afhandelen dan vertel ik je alles’. Hij was er echt, de vlinders gierde weer door me lichaam. Ik was het bijna helemaal vergeten van die situatie met die jongen totdat Zakaria zich weer met de jongen bezig hield. ‘Luister vuile teringhond, dacht jij zomaar haar te gaan aan raken? He jood!’ Zij hij terwijl hij hem vuisten op zijn lichaam gaf. ‘Slechts met haar proberen te praten is al te veel , laat staan aanraken! Mongool!. Laat ik je nog een keer betrappen en je zal jezelf nooit meer horen ademen’ Zij Zakaria waaronder hij hem helemaal in elkaar sloeg. De jongen kreunde van de pijn en probeerde zijn excuus aan te bieden. ‘ S..oryy het zal ni.et meer ..gebeuren!’ Zij hij vol angst. ‘Dat hoop ik maar voor je klootzak, laat dit je les zijn en rot nu de deur uit. NU!’ De jongen rende als een gek de deur uit. Met zijn hand op zijn kaak. Waar hij een harde klap net ontving van Zakaria. Ik keek snel of er iemand keek maar er keek niemand gelukkig aangezien we in een hoek zaten. Ik pakte snel het glaasje water op tafel en dronk het op, want het werd me even teveel. Gelukkig voelde ik me na het glaasje iets beter. ‘Zo schatje dat was geen leuke binnenkomst van mij om je te verassen’ Zij hij en plaatste een kus op mijn voorhoofd. ‘Zakaria lieverd, maak niet uit, het was een vuile klootzak, als jij er niet was , was ik misschien wel al ontvoerd door hem’ Knuffelde ik hem om hem te bedanken.
    ‘Schatje niet zo denken, en je weet dat wat er ook gebeurt ik er binnen no time ben ,maar ik zal vanaf morgen een bodyguard van mij mee sturen want dit kan zo niet langer, jij onveilig op straat’ ‘Is goed lieverd, maar hoe ben je hier gekomen? En waarvoor?’ Zij ik verbaasd over zijn komst. ‘Ik wou je verassen babe, en als goedmaking van gister’ Zij hij en nam mij op zijn schoot op de bank. ‘Schatje toch dat had toch helemaal niet gehoeven al deze moeite, gister zat ik zelf ook fout dus niet alleen jij.’ ‘Prinses zeg dat nooit meer! Voor jou is niks moeite al zou ik moeten rijzen tot Amerika. Voor jou alles’ Zij hij liefdevol totdat onze lippen de weg naar elkaar vonden’ De kriebels bevonden zich nu op uitbarsten. Mijn liefde voor hem was onbeschrijfelijk. Deze kus was met zoveel passie, zo speciaal. We haalde onze lippen van mekaar af, en knuffelde nog even. ‘Schatje laten we gaan jij gaat met mij mee’ ‘Liefje maar ik kan toch niet gaan? En Lorena dan en me werk ik heb morgen nog een vergadering?’ ‘Nee lieverd kijk we blijven gewoon in Milaan, en wat betreft Lorena met haar heb ik al afgesproken dat jij met mij mee gaat en dat vond ze niet erg, en morgen breng ik je gewoon naar je vergadering’ ‘Aah zo , Jullie hebben dus samen dit geregeld? Daarom deed ze zo geheimzinnig net’ ‘Haha ja ik had haar hulp wel nodig ’Zij hij terwijl hij opstond en mij met zich mee trok om op te staan. ‘Oke dan bel ik haar om te zeggen dat ik weg ga’ Net totdat ik haar wou bellen, zag ik haar op de dansvloer. ‘Kijk daar is ze wacht ik loop er wel heen’ ‘Nee blijf maar hier schatje ik ga wel, dan hoef jij je niet tussen die mensen te wurmen. En hij liep naar haar toe. Niet veel later kwam hij terug. ‘Zo geregeld ze zij dat ze je morgen ziet bij de vergadering’ ‘Oke lieverd’ Hij pakte me hand vast en zo liepen we naar de uitgang. Ik zag dat de barjongen knipoogde naar me en me volgde met zijn ogen. Ik gunde hem geen aandacht en liep met Zakaria naar de auto.
    ‘Hoe kom je aan deze auto lieverd?’ ‘Ja die heb ik speciaal gehuurd net’ ‘Aah oke’ ‘Stap in lieff’ Zij hij houdend de deur open voor mij. ‘Dankje lieverd’ Bedankte ik hem. En zo reed hij weg. ‘Lieverd we pakken een hotel goed?, En dan bestellen we daar wel wat luchtigs om te eten ?’ ‘Uhmm oke is prima’ ‘Zij ik beschaamd omdat ik niet wist wat hij precies bedoelde. Stel dat hij bedoeld samen op een bed in een hotel? Nee toch dat kan niet. Ach dat zie ik daar wel. Niet gek denken Amira hij heeft nooit de grenzen verbroken dus waarom nu wel?’ Sprak ik mezelf binnensmonds toe. Aangekomen bij een hotel maakte hij de deur voor me open en stapte we uit. Aan de voorkant te lezen dat het een 5 sterren hotel was. ‘Lieverd waarom gelijk de duurste? Zij ik hem. ‘Ja mijn prinsesje moet wel lekker slapen hoor!’ Zij hij terwijl hij zijn reiskoffertje uit de auto haalde. ‘Je spoort niet gekkie’ zij ik plagend.
    Ik wachtte tot hij klaar was zodat we naar binnen zouden gaan. ‘OMG AMIRA? WAAUW , ik zie het nu pas door al die drukte, en ruzie, je ziet er beeldig uit!’ Complimenteerde hij mij terwijl hij me van top tot teen bewonderde. ‘Dankje hobbi’ zij ik beschaamd en kijkend naar de grond. ‘Niet schamen moppie, ik kan me ogen nu echt niet meer van je afhouden, dit is werkelijk prachtig. Maar alleen een ding schat en dit zeg ik ter bescherming’ Zij hij en pakte me hand om naar de ingang te lopen’ Dit is wel iets te sexy voor een after party? , zo krijg je alle aandacht van de mannen, en het kan verkeerd aflopen je weet maar nooit. Je hebt het gezien net? ‘ Zij hij bezorgd en streng tegelijk. ‘Ja oke je hebt wel gelijk, maar wat moet ik dan aandoen en doodsimpele truitje en een broek?. ‘Nee lieverd maar gewoon iets dat meer bedekt is , jij bent namelijk van mij. En niemand anders mag mee genieten van jou schoonheid. Je bent eerlijk waar prachtig alsook zouden je haren nu groen zijn, je gescheurde kleding draagt. Het gaat mij om jou, jij bent prachtig, hoe je er ook uitziet zowel van binnen en van buiten. Jij straalt gewoon de schoonheid uit’ Zij hij en gaf me een knuffel. Dit had hij zo mooi gezegd ik had er geen woorden voor. ‘Lieverd dankje ik hou echt zo erg van je!, je moest eens weten wat voor schoonheid jij zelf bent’ Zij ik hem en plaatste een kusje op zijn wang. ‘Ik zag dat de bewakers en een verliefde stel dat het hotel wouden binnentreden ons bewonderden. Ze schenkte me een glimlach die ik beantwoorden en liepen weg. Van Zakaria was er maar een en kon elk meid wel van zo iemand dromen. Hij had een prachtig uiterlijk. En zijn hartje was van goud. Hij pakte me hand vast schenkte me een glimlach en zo liepen we door naar de balie. Het was werkelijk prachtig, van binnen. Met gouden diamantjes was het plafond bewerkt, er zaten prachtige banken. En de decoratie was oogverblindend.
    ‘Goedenavond waar kan ik u mee van dienst zijn?’ Zij het meisje achter de balie, ze was een mooie dame. Lange bruin stijl haar, lichte ogen, en een mooi gezichtje. ‘Hallo, ik wil graag een kamer, met twee bedden, en graag de luxueuste aub’ Zij Zakaria glimlachend naar haar. Ik was een tikkeltje jaloers merkte ik op. ‘Is goed menneer , uhm bedoeld u een twee persoonbed?’ ‘Nee, nee twee bedden gescheiden van mekaar’ Ik zag dat het meisje iets opgelucht was. En keek haar raar aan. Als ze maar niet dacht dat ze aan hem zou komen dacht ik bij me zelf. ‘Goed meneer ik heb een plaatsje voor u, wilt u het contant betalen of met de creditcard’ Zij ze lachend naar hem ‘Doe maar met de creditcard’ Ik schrok even van het bedrag dat Zakaria moest betalen. Oké ik verdiende ook een hoop, maar ik help ook een organisatie voor arme kinderen, en spaarde ook wat. Maar Zakaria toch iets meer en voor minder moeite. Maar hij wou het zelf , gelijk de duurste hotel, dus liet ik hem zijn gang gaan. ‘Dan wens ik u een fijn verblijf menneer’ Zij het meisje op een verleidelijke toon.
    Ik keek haar raar aan. Ze deed alsof ik lucht was. Ik verblijf er ook hoor. Keek ik haar aan. Ik stond wel iets verder dan Zakaria maar ze wist dat ik er ook was. Sprak ik in mezelf. ‘Bedankt, mijn vrouw is er ook nog?’ Zij Zakaria. Ik schrok van zijn woorden, en voelde dat ik bloosde. Dit was zo lief van hem. En ik maar denken dat hij niks heeft gemerkt, en haar een leuke meid vond. Hij knipoogde naar me. En ik zag het meisje geschokt en teleurgesteld kijken. ‘U, u vrouw? Mijn excuus ik was het helemaal vergeten, u ook mevrouw en een fijne avond’ Zij ze verbaasd, en jaloers tegelijk. ‘Zonder te antwoorden liepen we weg naar de lift. ‘Zo dat was geregeld he lieverd? Niemand komt boven jou’ Zij hij en drukte me tegen zich aan. Ik voelde me vertrouwd in zijn armen. We waren aangekomen op de 11e verdieping en liepen naar onze kamer.
    ‘U voor mij madame’ Zij hij lachend. ‘Gekkerd dankjewel’ En ik liep naar binnen. ‘WAAUW ZAKARIA! OMG kijk hoe mooi? Nee oogverblindend’ Het was prachtig ingericht. Er stonden twee hemelbedden, een XXL plasmatelevisie in het wit, er bevond zich een sauna, de douche was prachtig, de bad was langs de kanten afgewerkt met zilveren diamantjes, zoals het plafond in de hele kamer. Er nog stond een massage douche bij. En het was een mega kamer. Luxe was het zeker. We hadden via het balkon waar langs de kant rode prachtige rozen groeide, een prachtig zicht. ‘Voor jou prinses ’Fluisterde Zakaria in me oor, waarbij hij zijn handen om mijn middel deed , en een zachte zoen in me nek plaatste en samen genoten van het prachtige uitzicht…
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  14. #29
    WHERE HAVE YOU BEEN

    Reacties
    60
    09-06-2010

    moooooi verhaal wauuwwieee

  15. #30
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankjulliewel lieverd's voor het uppen, ik ga nu aan me vervolgje speciaal voor jullie werken.

    Xx blijven uppen en bedankt voor jullie steun.
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje