1. #961
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Hi lieve lezers,

    Ik heb altijd me hobby willen afmaken....
    Ik ben hier ooit een verhaal begonnen maar helaas niet meer afgemaakt...

    Maar wat er niet is kan nog komen toch?

    Wie heeft weer zin om meegenomen te worden in de belevenissen van dit verhaal?!

    Let me know!

    Heel veel liefs
    ,
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  2. #962
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Blijkbaar zijn verhalen over drugsdealers populair onder Marokkaanse vrouwen..

    Dat geeft ook wel het niveau aan van de gemiddelde Marokkaanse vrouw...vieze golddiggers

  3. #963
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Blijkbaar zijn verhalen over drugsdealers populair onder Marokkaanse vrouwen..

    Dat geeft ook wel het niveau aan van de gemiddelde Marokkaanse vrouw...vieze golddiggers

    Een verhaal lezen over een drugsdealer wilt meteen zeggen dat je een golddigger bent?
    Hahaha ga aub terug naar school want blijkbaar ken je het verschil niet tussen fictie en realiteit


    Meid ga gauw verder aub!

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  4. #964
    MVC Lid

    Reacties
    102
    06-09-2013

    Jaaah gaa gauw verder omg ben kapot blij uppaaa

  5. #965
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie

    Een verhaal lezen over een drugsdealer wilt meteen zeggen dat je een golddigger bent?
    Hahaha ga aub terug naar school want blijkbaar ken je het verschil niet tussen fictie en realiteit


    Meid ga gauw verder aub!

    Haha. Echt he!
    Sommige mensen, kunnen werkelijk niet nadenken.....

    Dankjewel lieverd voor het uppen zal vanavond aan het vervolg werken!
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  6. #966
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door 139039 Bekijk reactie
    Jaaah gaa gauw verder omg ben kapot blij uppaaa

    Zal gauw met het vervolg komen lieverd!
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  7. #967
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010




    Amira

    We stapten de auto in en reden naar huis.

    "Dames ik ga zo me koffer inpakken en dan even langs Zaka om afscheid te nemen" vertelde ik de dames terwijl ik een vlugge blik
    wierp in het dashboard spiegeltje. "Ja ik moet julie wat vertellen dames" Zei Soraya terwijl ze de auto voor het huis parkeerde. "Vertel
    watzz upp?" vroeg ik haar terwijl ik uitstapte. "Nou ik heb een stage aangeboden gekregen in Barcelona" zei zeterwijl ze de sleutel in het sleutelgat draaide en deur opengooide. "Omg Sorrr? Are you kidding me?? bij het bedrijf waar je altijd al wilde werken?" vroeg ik haar enthousiast terwijl Selena en ik haar vol
    afwachting op haar antwoord aankeken. "Jaaaa! ik kreeg het vanmiddag te horen" zei ze vol enthousiasme.

    We plofte neer op de bank met ze drieën terwijl we snakte naar uitleg. "En wat ga je nu doen? neem je het aanbod aan?" vroeg Selena haar. "Ja ik heb er altijd al stage willen lopen ik wil me droom volgen ik heb het er ook met Jaouad over gehad. Hij reist tenslotte ook vaak naar Barcelona dus dat zit goed" vertelde ze met glinstering in haar ogen. "Maar dat wil zeggen dat je weg gaat en we je lang niet meer kunnen zien?" zei ik met een brokin me keel. "Ja maar liefjes van me! Jullie kunnen me altijd opzoeken en ik jullie, we zullen gaan facetimen en lekker snappen de hele dag door!" motiveerde ze ons terwijl ze ons in de armen nam. Ik werd er toch even stil van we waren tenslotte toch gehecht aan elkaar, we werden iedere dag samen wakker en sliepen samen en nu er een zal vertrekken zal het heel raar en anders zijn... We kletsen er nog lang over door.
    Ze zou over een week vertrekken en dan stage lopen voor een jaar. We gunde het haar het is tenslotte wel haar droom..
    En dromen zijn er om ze waar te maken...

    We liepen richting mijn kamer waar we onder het genot van een zelfgemaakte fruit-smoothie terwijl we mijn koffer inpakte voor mijn vertrek naar London.

    "Nou dames ik ga even naar Zaka, ik zie jullie straks" zei ik ze terwijl ik me jas aantrok en het huis verliet. Ik reed richting het huis van Zakaria waar ik me auto parkeerde ik zag zijn auto niet staan dus blijkbaar was hij nog niet thuis. Ik belde aan en nadat ik werd binnen gelaten door Sensila groette ik haar en tegelijkertijd nam ik afscheid van haar want haar dienst zat erop.
    Aangezien Zakaria er nog niet was besloot ik om een douche te nemen anders zou het laat worden voordat ik thuis was.
    Ik liet de hete stralen langs me lichaam glijden en zette een liedje op in de ingebouwde radio in de douchecabine. En zo zong ik zachtjes mee met de tekst...

    The heart is stronger than you think
    It's like it can go through anything.
    And even when you think it can't
    It finds a way to still push on, though


    Ik stapte de cabine uit en deed trok een sweater aan van Zakaria die ik uit zijn kast had gepakt. Ik liet me harenlos hangen om te laten drogen en smeerde mijn benen in met wat amandelolie.
    Ik stapte de douch uit en plofte neer op het bed van Zakaria.

    "Moppie! Morgen pik ik je om 13:00 uur op"
    xx Lorr.

    Ik las het sms'je en antwoordde dat het oke was. Ik genoot van de open haard die Zakaria had in ze kamer onder zijn opgehangen tv.
    Ik zette de tv aan en verwikkelde me in zijn dekens ik vond het heerlijk hij had zo een heerlijke geur die verwikkeld was geraakt in zijn dekens en kussens. Ik hoorde een deur open en dicht gaan.

    Daar is hij dacht ik bij mezelf. Ik besloot om gauw te verstoppen achter de deur. Ik hoorde snelle voetstappen de trappen op rennen. "Boeeeeeeeeeh" schreeuwde ik luid terwijl ik voor hem sprong in de ingang.
    "Wooooooow" zei hij met een vlugge teruggetrokken beweging. Ik lachte om zijn reactie hij greep me vast terwijl hij me gooide me op het bed. "jij dacht mij te laten schrikken? ik schrik niet snel schatje dat weet je toch" zei hij terwijl hij me kietelde en beet in me oor.
    Ik lachte zowat alles bij elkaar. "Stopppp pleaaaseeeeeeee oeef me buikkkk" roepte ik lachend en gillend tegelijkertijd.
    Hij hield gelukkig op en keek mij aan. "Wat een leuke verrassing babe, blijf je slapen?" vroeg zaka terwijl hij ze jack uit deed en zijn shirt. "nee schat ik wilde alleen even afscheid nemen maar het duurde wat lang dus heb ik even gedoucht en een deze trui van jou gestolen. "Ach liefje al steel jij mijn hele huis zou ik dat niet erg vinden" zei hij met een knipoog. Hij sprong het bed naast me in en zo lagen we samen, verwikkeld onder de dekens.

    "Ik heb echt zware dagen gehad de laatste tijd, ik wil even voor een aantal dagen weg" zei hij terwijl hij door me haar streelde en voor zich uitkeek. "Ik weet het liefje, maar wat was je van plan dan?" vroeg ik hem terwijl ik hem een vlugge blik wierp.
    " Ik denk dat ik even een paar dagen met de boys naar Turkije ga" zei hij terwijl hij met zijn vingers over mijn schouder streelde.
    "Ja tuurlijk! dan kan je even tot rust komen even jezelf opladen" zei ik hem. " Ja ik moet eerst even kijken wanneer we die mogelijkheid hebben" vertelde hij. "Zolang je maar elke dag aan mij denkt" vertelde ik hem met een vlugge kus op zijn wang. "Altijd pareltje van me"
    "Ik ga naar London morgen...." vertelde ik terwijl ik voor me uit staarde. Ik voelde in een slag zijn gezicht naar mij toe draaien. "Ga je alweer weg? voor werk?" vroeg hij me.
    "Ja schat, het is maar voor 2 dagen" zei ik hem. "Weet je Amy, ik weet dat dit je passie is en je droom, maar al dat reizen vind ik eerlijk gezegd maar niks..." zei hij terwijl hij met een hand door ze haar ging. Ik schrok eerlijk gezegd wel van zijn woorden, ik snap dat je elkaar dan mist. Maar ik bedoel het is wel me droom waar ik hard voor heb moeten werken.. en het reizen hoort er eenmaal bij.
    "Ja maar zak? het is me droom dit is eenmaal wat bij dit vak hoort. En vergeleken met jou stelt dit niets voor, jij leeft op dag en moment en ik heb een schema en een planning.
    "Wat bedoel je ik leef op dag dat ik niet bereikbaar ben?" vroeg hij terwijl hij me aankeek. "Ja ik bedoel, jij moet vaker weg dan mij, jij weet niet hoe elke dag eruit gaat zien en ik neem jou dat ook niet kwalijk?" zei ik hem terwijl ik zijn blik vermeed.
    "Hmm, dus je zit er toch wel mee?" "Kom op Zaka je weet dat dit moeilijk voor me is op sommige dagen als ik er stil bij sta." vertelde ik hem. "Ja dat begrijp ik, maar in het werk dat ik doe kan het niet anders Amy, maar goed weet je laten we erover ophouden.. Jij moet je werk verrichten ik ga je je droom niet afnemen ik wil alleen dat je dit keer heel goed bereikbaar bent." Zei hij terwijl hij me met een strenge blik aankeek. "Beloofd" ik schonk hem een glimlach en kroop even dicht in zijn armen. Na even gelegen te hebben en wat gepraat te hebben bracht Zakaria mij naar huis.

    "Doe voorzichtig mijn lieverd, en laat me iedere keer weten waar je bent goed?" vroeg hij me terwijl we voor mijn deur stonden. "Zal ik doen, jij moet me ook laten weten hoe het bij jou is" zei ik hem. "Maak je niet druk het komt goed' we gaven mekaar nog even een intense kus en zo versnellende ik me naar mijn kamer ik kletste nog even met de meiden en zo vielen we in een diepe slaap.
    De volgende dag....

    Lina's perspectief:

    Ik smeerde gauw een dikke klodder concealer onder mijn ogen zodat mijn wallen niet zichtbaar zullen zijn. Ik maakte het nog even gauw af met een lichte laag mascara en wierp nog een snelle blik in de spiegel. "Ben je er klaar voor?" ik draaide me om en zag Yassir in de deuropening staan.
    Hij was vandaag blijven slapen om mij een steunende schouder aan te bieden. Ik waardeerde het maar mij vertrouwen in de jongens
    helemaal weg. Er was een iemand die ik vertrouwde en dat was Zakaria en nu lijkt het alsof we vijanden van mekaar aan het worden zijn....

    Nee eigenlijk niet nee, Wat had je nou verwachten he?! Dat ik me doodleuk aan het opmaken ben om een van me dierbaren te
    bezijken?! zei ik terwijl ik de mascara tegen de muur aan smeet. "Ho ho rustig maar je hoeft het niet gelijk op mij af te reageren ik zit in dezelfde shit" zei Yassir terwijl hij met ze handen suste. "Pfff ja sorry je snapt me wel, kom we gaan" excuseerde ik en we liepen naar de woonkamer.

    Ik had Zakaria al ge-sms't of ik hem even kon zien en hij vertelde me dat we even konden afspreken bij de La Place bij
    de tankstation want daar bevond hij zich op dit moment. "Rijd voorzichtig laat me weten als je klaar bent" zei Yassir nog voordat ik wegreed en hij zijn kant op ging. Met knikkende knieën reed ik gauw naar de afgesproken plek langs de snelweg. Ik oefende nog een paar keer het verhaal in mezelf dat ik had verzonnen... Ik kwam aan en parkeerde de auto in een parkeervlak en met een bonkend hart liep ik richting de ingang..
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  8. #968
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    WAAAUUWWWW

    Heb jou schrijftalent zo erg gemist ga please gauw verder
    Trek je van niemand wat aan kanjer je bent top!!

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  9. #969
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    WAAAUUWWWW

    Heb jou schrijftalent zo erg gemist ga please gauw verder
    Trek je van niemand wat aan kanjer je bent top!!


    Dankjewel Lieverddd!!!
    Zal zeker verder gaan hbiba
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  10. #970
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Lieve leden,

    Zijn er ook stille lezers aanwezig?

    Ik hoor graag uppjesss van jullie.
    Geeft me alleen maar motivatie om door te gaan....

    Laat wat van jullie horen!


    Liefs,
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  11. #971
    MVC Lid

    Reacties
    238
    04-02-2005

    Stille lezer hier
    Ben blij dat je verder gaat

  12. #972
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marociatje Bekijk reactie
    Dankjewel Lieverddd!!!
    Zal zeker verder gaan hbiba
    Graag gedaan lieverd

    Ze gaan vanzelf weer komen in sha Allaah

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  13. #973
    Ga 's weg!

    Reacties
    3.087
    30-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ga denk ik ook weer aan je verhaal beginnen.

    *moet toch wat tijdens stage
    --

  14. #974
    [/IMG]http://www.use

    Reacties
    40
    17-03-2007

    Uppp meid
    Hoop dat je snel weer verder gaat. Had binnen 2 dagen je verhaal uitgelezen was gewoon echt verslaafd
    I Believe Only In Allah (SWT)

  15. #975
    MVC Lid

    Reacties
    189
    28-07-2015

    Het is ontzettend vervelend om continue te verdwijnen en weer terug te komen. Begin dan gewoon niet met schrijven.
    Meerdere gebruikers!