1. #811
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    ik weet niet meer op welke pagina ik gebleven ben
    -

  2. #812
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    Na 4 vervolgjes gelezen te hebben wil ik snelll verder lezen

    uppppie!
    -

  3. #813
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Heeeeeey lieverd's van me!

    Ja ik weet dat ik me moet schamen dat ik zó lang niks meer van me heb laten horen maar het was zeker niet met opzet!
    Ik hou van schrijven en het liefst deed ik dat de hele dag maar er zijn ook dagelijkse prioriteiten die ik moet nakomen.
    Ik ben aan een nieuwe opleiding begonnen en daarmee heb ik het hartstikke druk! En met anderen dingen natuurlijk.

    Maar goed, ik ga me best doen om wat meer weer te gaan schrijven. Neem me het niet kwalijk.
    Blijf uppen en veel liefs,

    Marociatje.
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  4. #814
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    upppppppp x
    -

  5. #815
    MVC Lid

    Reacties
    4
    08-01-2013

    Ga je nog met die drugsmannnetje

  6. #816
    MVC Lid

    Reacties
    21
    13-02-2013

    ga je nog verder of niet??? je bent echt bij spannend stukje gestoptt. ga snel verder dame, ben echt benieuwd wat er zal gebeuren
    uuuuupppppp
    uuuuppppppp
    uuuuppppppp
    uuuuppppppp

  7. #817
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010



    Lina:

    Ik ga even een douche nemen zij ik terwijl ik kreunend van de pijn probeerde op te staan. ‘Jeetje rustig, kom ik neem je eerst mee naar de eerste hulp je been ziet er niet al te best uit en zo kan je niet blijven leiden voordat je straks infecties krijgt’ zij Yassir terwijl hij me vasthield.

    ‘nee ik ga niet maak niet uit’ zij ik gauw. ‘Jawel we gaan nu!’ stond Yassir vast bij zijn besluit met veel moeite en tegenzin ging ik met hem mee en zo hielp hij me voorzichtig zijn auto in onderweg naar het ziekenhuis. ‘Mevrouw El Mensouri’ hoorde ik de arts roepen. ‘Leun maar op mij’ zij Yassir terwijl hij me vasthield en we de arts volgde.

    ‘Neemt u plaats ik zie dat u been er niet al te best uitziet mevrouw’ zij de arts terwijl hij zijn blik gevestigd had op mijn been. ‘Vertelt u me aub wat er gaande is dan kan ik verder kijken’ zij hij. Zo vertelde ik hem dat ik van de trap was gevallen en verzon ik er wat bij. Ik kon hem natuurlijk niet de waarheid vertellen. ‘Nou mevrouw als u even wilt komen liggen dan zal ik u onderzoeken’ zij hij terwijl hij naast het bed stond. Voorzichtig ging ik liggen en liet ik hem zijn onderzoek verrichten.

    ‘ Ik kom zo terug voor de uitslag mevrouw een ogenblik’ zij hij nadat hij me helemaal onderzocht had’ ik knikte en met volle spanning wachtte ik samen met Yassir af.


    Zakaria:

    Ik zoomde en zoomde en herhaalde het wel 10 keer om te kijken of ik het echt goed zag. ‘Lina, lina nee? Lina’ ik kon mijn ogen niet geloven en vol verbazing belde ik Tarik op om gelijk te komen.

    ‘Sensila is Lina hier de afgelopen dagen geweest?’ vroeg ik aan Sensila. ‘Ja? Ze was haar ring kwijt en ik liet haar even boven kijken of ze hem kon vinden hoezo?’ zij ze terwijl ze me afwachtend aan keek. ‘Nee dit meen je niet?’ ik vertelde haar het verhaal van de verdwenen spullen en liet haar en Tarik nadat hij was gekomen de beveiligingscamera’s opnames zien. Vol bewondering zag ik ze kijken.

    ‘Het spijt me Zakaria ik had haar nooit mogen toe laten ik vertrouwde haar volkomen’ zij Sensila. ‘Nee het is zeker niet jou schuld!’ beantwoorde ik haar. ‘Bel haar nu en zeg dat ze moet komen!’ zij Tarik hoofdschuddend. ‘Dit moet nu uitgezocht worden’ zij hij erachteraan. Nog steeds vol verbazing probeerde ik haar te bellen maar kreeg ik haar voicemail aan de lijn. ‘Klote voicemail’ vloekte ik. ‘Ik ga langs haar, laat jij de jongens het maar weten’ zij ik terwijl ik mijn jacket over me heen sloeg.

    ‘Safi is goed laat me maar weten als ze thuis is dan kom ik’ zij hij terwijl hij richting zijn auto liep. ‘Sensila maak je maar niet druk ik ga’ zij ik haar om haar te geruststellen. ‘Doe rustig aan en hou me op de hoogte’ zij ze bezorgd ik knikte en reed met een vaart richting Lina’s appartement.


    Amira:

    ‘Nou vertel lady’s wat gaan we doen vandaag?’ vroeg Soraya terwijl wij Farah hielpen met afruimen. ‘Zullen we samen wat gaan drinken?’ vroeg Selena. ‘Goed doen we en daarna ga ik nog even langs Zakaria en vanavond moeten Soraya en ik onze koffertjes inpakken morgen is het zover en vertrekken we naar England voor een weekendje’ zij ik terwijl ik ze glimlach schonk.

    ‘We gaan jullie missen hoor poepies!’ zij Selena met een zogenaamde pruimlipje ik moest lachen en zo sprong ik op haar en knuffelde ik haar stevig en hoe gek we ook waren volgde gauw Farah en Soraya er ook bij en belande we in een hevige kussengevecht na gelachen te hebben en gedold besloten we om ons om te kleden en te vertrekken.

    Nadat ik me een leuk setje aantrok en mezelf klaar maakte voor vertrek hoorde ik de bel gaan en haastend naar de deur maakte ik hem open. ‘Goedemorgen mevrouw ik heb een boeket voor Amira el Amrani?’ zij de postbode. Verbaast bekeek ik het grote rozen boeket. ‘Ja dat ben ik’ zij ik hem. ‘Nou mooi deze is voor u wilt u hier een handtekening zetten’ zij hij terwijl hij me een blaadje en een pen aanbood ik ondertekende het en zo overhandigde hij me het boeket en wenst me een fijne dag en zo was hij weg. Verbaast sloot ik de deur en bekeek ik het kaartje dat erin zat.


    Nog lang niet even mooi als jou zijn ze, maar als kleinigheidje dat je weet dat ik aan je denk’

    Liefs,

    Youn
    .


    ‘Youn? Huh? Ik had eerder verwacht van Zakaria, maar Youn wie is dat?’ dacht ik bij mezelf na. Nadat ik ze in een vaas stopte kwamen de meiden naar onder en klaar voor vertrek deden ze hun schoenen aan.

    ‘Waauw, hoe komen deze rozen hier?’ vroeg Farah waar de meiden me ook vragend aankeken. ‘De postbode heeft ze bezorgd en ze zijn van ene Youn? Ik weet t ook niet hoor’ zij ik ze. ‘Hmm Youn, youn, is dat niet gewoon Younes en heeft hij zijn naam afgekort? Je weet wel die ene van afgelopen weekend?’ vroeg Selena. ‘Jaa! Je hebt gelijk zo heb ik er niet over nagedacht volgens mij ook, jeetje dat hij nog durft na wat er was gebeurd in het tankstation’ zij ik verbaast.

    ‘Ja? Volgens mij heeft die zeker een oogje op jou en kan die je niet loslaten’ lachte Selena. ‘Nou als ik hem was zou dat de beste optie zijn om mij uit zijn hoofd te halen maar goed kom we gaan!’ zij ik ze en zo vertrokken we richting de stad en zochten we een leuk plaatsje uit om wat te gaan drinken.

    ‘Ik wil graag een warme chocolademelk’ zij ik de ober nadat hij van de meiden de bestelling had opgenomen. Hij knikte vriendelijk en zo kletste wat bij 'OMG kijk eens wie we daar weer hebben' hoorde ik Soraya zeggen terwijl haar blik gevestigd zat op de ingang..
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  8. #818
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    upppp je trouwe fan
    -

  9. #819
    MVC Lid

    Reacties
    11
    24-08-2012

    Upppss ,,,,, Nieuwe Fan !

  10. #820
    MVC Lid

    Reacties
    11
    10-12-2010

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupp

  11. #821
    MVC Lid

    Reacties
    24
    14-11-2013

    Prachtig verhaal meid
    Ga snell verder
    uuppppooeppaaapppuuppiiee

    xx

  12. #822
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    -------------
    -

  13. #823
    MVC Lid

    Reacties
    15
    04-11-2013

    OMG, je moet echt snel verder gaan hoor!! nieuwe fan der bij!!


    upupupupup
    upupupup
    upupup
    upup....

  14. #824
    MVC Lid

    Reacties
    1
    13-12-2013

    upupupupupupupupup nieuwe fan dr bij

  15. #825
    MVC Lid

    Reacties
    15
    04-11-2013

    Meid wanneer ga je weer verder?