1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    15
    18-03-2012

    up up up pfff gewldig verhaaal woow!!

  2. #62
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  3. #63
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Dankjulliewel lieverds voor het uppen & jullie steun ik ga nu aan een vervolgje werken en dan zet ik hem erop,

    Kus,
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    40
    29-05-2012

    Upsaaaaa Lieveerd gaa door

  5. #65
    WHERE HAVE YOU BEEN

    Reacties
    60
    09-06-2010

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppp pppppppppp

  6. #66
    WHERE HAVE YOU BEEN

    Reacties
    60
    09-06-2010

    we want morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeee eeeeeeeeeeeeeeee kan echt niet wachtennn pffffff

  7. #67
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    40
    29-05-2012

    Upsssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    40
    29-05-2012

    wanneeer komt vervolg???????

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    514
    04-02-2010

    Ben echt benieuwd wat er met Amira gaat gebeuren!
    Sometimes we must get hurt in order to grow; we must fail in order to know. Sometimes our vision only clears after our eyes are washed away with tears.

  11. #71
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  12. #72
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Sorry, sorry lieverds er kwam wat tussen vandaar dat ik niet aan een vervolg gewerkt hebt ik beloof er vandaag echt aan te werken en hem er vanavond op te zetten!

    Bedankt voor jullie steun.

    Xxx
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  13. #73
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Bedankt voor het uppen lady's x.

    De zoektocht.

    Ik binden een verband om mijn been en kreeg ondertussen een telefoontje van een van de vrienden die moesten onderzoeken waar Samir zich bevond. ‘Met Zaka’ ‘Ey mattie luister we hebben informatie over Samir’ ‘Serieus zied vertel’ ‘Mo de utrechter heeft hem gezien tanken bij een tankstation en is hem gevolgd naar een afgelegen woning waar hij is in gegaan met Amira en zijn vriend’ ‘Meen je niet?! Wajow als hij maar niet wat van plan is! Ik maak hem letterlijk af! Zied waar ligt die woning?’ Zij ik woedend ‘ Laanderlaan 66het ligt een beetje buiten Utrecht, het is een oude woning’ ‘Saffi vriend bedankt! We zoeken het uit die mongool zal na vandaag niet meer leven! En als we jou oppiepen weet je dat je moet komen met het groepje begrepen?’ ‘Ja safi Zaka we zullen er meteen zijn jallah later’ En zo hing ik woedend op. Ik vertelde de jongens alles en Tarik haastte zich naar de woning…

    Amira’s perspectief:

    Langzaam opende ik me ogen waarbij ik kreunde van de barstende hoofdpijn. Ik keek om me heen en zag dat ik me bevond in een oud donker vies kamertje er bevond zich een versleten bank, spinnenwebben, stof. En wat kapotte spullen. En besefte weer hoe ik hier terechtkwam door mijn ontvoering. Ik stond langzaam op en probeerde de deur open te maken die op slot zat. Langzaam dwaalde de tranen langs me wangen ik was bang, bang voor de gevolgen hiervan. Ik hoorde gerommel aan de deur en plaatste mezelf snel op de bank. Ik zag dat het Samir was die binnenkwam. ‘Zo weer wakker? Komt goed uit he mevrouw het modelletje’ Zij hij met een grijns en kwam naast me zitten. Mijn lichaam trilde bij elk deel, mijn hart sloeg tellen over, mijn adem werd zwaarder en mijn ogen stonden wijd open. Ik schoof een stukje weg van hem waarbij hij zijn hand op mijn bovenbeen legde. ‘Modelletje? Zal ik eens even kijken of je echt zo lekker bent voor een model?’ ‘N..ee asjeblieft laat me met rust!’ Zij ik trillend. ‘Jou met rust laten? Niet nadat ik mijn behoeftes bevredigd heb’ Zij hij terwijl hij zijn hand onder mijn jurkje zetten en ermee naar boven ging, zijn lippen gleden over mijn lichaam. En ik? ik had kotsneigingen, ik werd duizelig en probeerde hem van me af te duwen, maar hij was veel zwaarder, breder en sterker. Mijn tranen werden heviger en ik keek om me heen of ik iets kon vinden voor verdediging. Terwijl hij me naar achter duwde en op me kwam liggen. ‘Het begint lekker moet ik eerlijk zeggen, nou heeft Zakaria al jou lichaam al gekregen? Of ben ik de eerste die het van jou mag afnemen en hebben?’ Zij hij lachend. Waarbij hij zijn wapen tevoorschijn haalde. En er mee zwaaide. Ik zag een houten stok met spijkers eraan en probeerde erbij te komen maar hij lag te ver. Ik huilde en werd maar duizeliger zijn woorden werden herhaald in mijn hoofd. nou heeft Zakaria al jou lichaam al gekregen? Of ben ik de eerste die het van jou mag afnemen en hebben?...

    Ik voelde letterlijk niks meer van mijn lichaam, ‘STOP SAMIR STOP DENK AAN HET HIERNAMAALS! AUB STOP IK HEB JOU NIKS GEDAAN! LAAT ME GAAN! DIT WORDT JE NOOIT VERGEVEN!’ Zij ik schreeuwend. ‘HAHA mooie praatjes hoor, ik zal jou lichaam van mij maken, en dan zal ik met dit wapen de kogeltjes door jou lichaam laten zakken, en jou bewaren voor jou mannetje die het mag komen ophalen, helaas he modelletje is hij je nu niet komen redden’ Zij hij met woede in zijn ogen. Ik schrok van zijn woorden en voelde me zwakker worden. Wil hij me verkrachten en dan doden? NEE YA RABBI! ASTUBLIEFT STA ME BIJ HELP ME UIT DEZE NACHTMERRIE YA RABBI! ASTUBLIEFT WANT ZONDER U RED IK DIT NIET MEER HELP ME , EN LAAT AUSTUBLIEFT NIETS GEBEUREN VAN WAT HIJ WIL’ Smeekte ik huilend in mezelf….

    Ik zag hoe hij mijn jurkje omhoog trok, zijn wapen vast in zijn hand, zijn riem maakte hij los,
    ‘SAMIR , SAMIR ZIED STA OP ER STAAT EEN AUTO GEPARKEERD OP ONZE OPRIT. Er zitten jongens in ik kan alleen niet goed zien wie het zijn’ Zij de vriend van Samir schreeuwend bij de deur. Samir stond van me af en trekte me bij me keel met zich mee. Ik smeekte onze heer in mezelf dat dit een teken van redding was. En liep kreunend van de pijn met Samir mee naar de woonkamer. ‘Luister vriend jij gaat bewaken bij de achterdeur en ik bij de voordeur’ Beval Samir zijn vriend waarbij hij mij meetrok naar de voordeur. Die in een klap opengeslagen werd. En Zakaria en Ayman door naar binnen kwamen. Mijn tranen werden een rivier van opluchting door de redding, ik was er nog niet om helemaal vrolijk te zijn maar dit was voor mij een begin. ‘JE LAAT NU AMIRA GAAN OF IK KNAL LETTERLIJK DOOR AL JE BOTTEN EEN VOOR EEN, EEN KOGEL’ Zij Zakaria woedend waarbij hij zijn pistool op Samir richtte. Ik schrok van zijn bloedende been met verband en bloed dat stroomde eronder. Maar ik hield me in. ‘HAHAH wat denk jij? Ik geef me zomaar over aan jou, luister sukkel jij en Ayman leggen jullie wapens neer of ik schiet je modelletje neer, je hebt namelijk mijn moment gestoord ik was net bezig om van haar lichaam de mijne te maken’ Zij hij lachend. Ik zag hoe Zakaria bozer werd en de vriend van Samir tevoorschijn komen met ook zijn wapen gericht op Zakaria en Ayman. ‘Goed we leggen onze geweren neer, als jij haar meteen loslaat’ Zij Zakaria razend. ‘Haha dat zullen we dan wel zien eerst jullie geweren neer’ Zij Samir met een grijns. Mijn tranen werden heviger mijn lichaam kon ieder moment wegzakken en mijn angst werd nu heviger….
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  14. #74
    WHERE HAVE YOU BEEN

    Reacties
    60
    09-06-2010

    upppppppppppppppppppppppppppp meeeerrrr

  15. #75
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦