1. #586
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    Verder!
    -

  2. #587
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010


    Amira:

    ‘AMIRAAAAA’ riep Soraya terwijl ze ook buiten adem bij aankwam. ‘Kom hier’ zij ze terwijl ze mij stevig knuffelde. ‘I..k i.kk kan niet meer’ zij ik huilend. ‘Rust maar liefie! Het komt allemaal goed inch’Allah’ siste ze me. ‘Hij gaat er nog spijt van krijgen lieverd!, kom stap in je gaat thuis rusten’ zij ze terwijl ze de portier voor me openhield en ik instapte. ‘Neem hier een slok van’ bood Soraya me een fles water aan wat ik aanam en zo reed zij weg naar huis. Ik was gelukkig een beetje gekalmeerd en zo kwamen we thuis aan en stapte we uit de auto. ‘Ik ga naar boven vertel de dames maar dat ik me gewoon niet lekke voel’ zij ik terwijl ik mijn schoenen uittrok en naar boven rende.

    Soraya:

    ‘Heey heey zo snel al terug?’ vroeg Selena terwijl Farah ook vragend keek. ‘Ja Amira voelde haar niet zo lekker, dus het had geen zin’ loog ik. ‘Owh miskiena wat heeft ze?’ vroeg Farah. ‘Gewoon wat hoofdpijn komt door de stres de afgelopen dagen’ zij ik wat eigenlijk niet gelogen was. ‘Okee we nemen zo wel een kijkje’ zij Selena. Ik knikte en deed mijn jas uit. ‘Ik ga even naar boven ben zo terug. Riep ik naar ze terwijl ik de trappen naar boven ging en achter me de bel hoorde afgaan. ‘Hmm de dames maken wel open dacht ik’. Ik klopte aan bij Amira en zo maakte ze open. ‘Schatje gaat het een beetje?’ vroeg ik bezorgd. ‘Ja ik begrijp het gewoon niet Sor wat doe ik verkeerd?’ vroeg Amira terwijl ze op het randje van haar bed plaatsnam. 'Niks lieverd, niks juist alleenmaar goed!' trooste ik haar.

    Amira:

    Ik was helemaal uitgeput, ik had de moed net weer bij elkaar verzameld totdat de gebeurtenis van net. ‘We gaan hier samen uitkomen’ zij Soraya terwijl ze naar me keek.

    ‘Amiraaaaaa! Amiraaa laat me asjeblieft even met je praten’ hoorde ik de stem van Zakaria in een ruk stond ik op en stonden Soraya en ik geschokt naar de deur opening te kijken waar hij stond. ‘Wie heeft jou hier binnen gelaten?’ vroeg ik woest. ‘Selena ik vroeg haar of ik je mocht spreken en toen liet ze me toe’ zij hij terwijl hij binnenkwam. ‘Zakaria ga weg! Zij had je niet binnen mogen laten’ zij ik terwijl ik hem aankeek. ‘Asjeblieft Amira! Het is echt niet wat je denkt ik smeek het je laten we dit uitpraten die 3 jaar zijn toch geen weg gegooide jaren? We moeten dit uitpraten! Onze liefde kan niet zomaar stuk gaan daar is die te sterk voor’ zij Zakaria terwijl hij door zijn haren woelde. ‘Amira praat met hem’ zij Soraya terwijl ze wegliep en de deur achter haar sloot. ‘Zakaria weet je wel hoe verdomd veel ik van je hou? Weet je wel hoe ik er nu aan toe ben zonder dat jij iets maar dan ook iets in de gaten hebt?’ zij ik terwijl de tranen tevoorschijn kwamen en ik ze wegveegde maar steeds kwamen er meer bij. ‘Amira, lieverd waarom huil je? Wat bedoel je?’ zij hij terwijl hij dichterbij kwam. ‘Vertel me Amira wat is er? Ik hou van je en het spijt me zo erg!’ zij hij terwijl hij me stevig tegen zich aanhield. Dit noemde ik de troost waar ik me goed door voelde zijn aanrakingen waren genoeg om me fijn bij te voelen ik had dit ontzettend gemist maar we hadden nog veel uit te praten. ‘Ik ben kapot Zakaria, helemaal uitgeput , toen ik jou daar zo zag zitten was de laatste druppel gevallen van mijn kracht’ zij snikkend. ‘Maar schatje toch kom zitten, dan vertel je me alles’ zij hij terwijl ik plaats nam op het bed en hij naast me kwam zitten. ‘i..k het’ ik kwam niet uit me woorden en zo zag ik Zakaria de mok met water pakken en het mij aangaf. ‘Drink even en rustig lieverd ik ben er voor je’ kalmeerde hij me. Ik kwam weer tot rust en keek hem diep in de ogen aan.

    ‘Ik wist het Amira ik lees de pijn gewoon in je ogen, vertel me asjeblieft en nu alles eerlijk wat hier aan de hand is!’ zij hij serieus. Ik moest wel ik kon niet weer liegen zo maakte ik het alleen maar erger. En zo begon ik hem te vertellen over Nassim van a tot z wat er is gebeurd, de bedreigingen. Op het feest, de achtervolging, de telefoontjes alles. Tranen vloeide erdoorheen en Zakaria hield me stevig vast en veegde telkens mijn tranen weg. Toen ik tot het einde kwam haalde ik diep adem en nam een grote slok van het water in mijn mok. Ik zag Zakaria in een ruk opstaan en door zijn haren woelen. ‘Amira het spijt me zo erg dat ik er niet voor je was, asjeblieft Amira vergeef dit me! Het doet me vreselijke pijn nu ik dit allemaal hoor hoe jij er aan toe was! Het spijt me zo erg! Ik kan niet beschrijven wat dit met me doet’ zij Zakaria. Ik zag dat zijn ogen vochtig waren maar hij mijn blik vermeed en mij de rug keerde en toen weer omdraaide en zich naar me bukte. ‘Vergeef me’ zij hij met een kus die hij me gaf die ik nooit zal vergeten. Het was zo emotie vol. En zo teder. Het was alsof het een grote last van me afnam. Ik aanvaarde nu wel zeker zijn oprechte excuus. ‘Het is je vergeven Zakaria’ zij ik terwijl ik hem stevig omhelsde.

    ‘Doe dit aub nooit meer! Wat er ook is, niemand mag aan jou komen! Dus vertel me asjeblieft vanaf nu altijd alles op het begin als er iets gaande is’ zij hij serieus. ‘Ik beloof het je Zakaria, en jij beloof me dat we vanaf nu wat er ook gebeurt meteen uitpraten’ zij ik serieus. ‘Beloofd prinses’ zij hij met een nog stevigere knuffel. Hij vertelde me over Lina en bood ook daarover zijn oprechte excuus aan, dat hij eerst moest overleggen met me om haar te kunnen zien, en over dat hij aan het genieten was terwijl ik pijn leed. Ik aanvaarde dat want ik wist wanneer Zakaria het meende en wanneer niet. Zo praatte we nog alles uit en was ik gekalmeerd de last was van mijn schouders af.

    ‘Maar ik ga er nu onmiddellijk werk van maken! Dit is niet veilig om hier nog over te wachten! Zij zullen BOETEN, BOETEN EN NOG EENS BOETEN. Al die pijn wat zij jou hebben geflikt krijgen ze tig keer zo hard terug!’ zij Zakaria woedend zijn blik was gespannen en ik wist dat hij nu razend was. ‘Jij moet me beloven dat je vannacht thuis blijft! Ik kom nadat ik dit afgehandeld heb hier langs! En tenslotte zorg ik dat hier bewaking komt voor het huis, dat er steeds iemand langsrijd’ zij Zakaria terwijl hij me aankeek. ‘Oke Zakaria, maar beloof me dat je voorzichtig zult doen! Ik ben bang Zakaria’ zij ik met rillingen. ‘Niet bang zijn lieverd! Het komt goed inch’Allah! En hierna kunnen we zonder zorgen leven’ zij hij met een kus die hij me gaf op mijn voorhoofd ik knikte en knuffelde hem en zo liet ik hem uit nadat hij afscheid nam van de dames. Ik sloot de deur en liep weer terug naar de dames.

    ‘Lieverd’s het spijt me van mijn leugens, ik zou nooit zomaar durven liegen tegen jullie! En dit zal nooit meer gebeuren’ zij ik oprecht. ‘We hebben het verhaal van Soraya te horen gekregen’ zij Farah. ‘Je excuses zijn aanvaard we begrijpen je lieverd!’ zeiden Selena en Farah en zo omhelsde we elkaar stevig en praate we alles uit. Na veel gepraat te hebben aten we ons eten op. Ik probeerde mijn eten op te eten aangezien ik nog niet echt gegeten had. ‘Die Nassim he nooit verwacht van hem maar wacht maar!’ zij Selena woest. ‘Lieverd laat het nu maar even , nu afwachten hoe het gaat aflopen nu Zakaria en de jongens er werk van gaan maken’ zij ik serieus. Ze knikte en zo waren we klaar en ruimde we af we waren we moe en sliepen we op de bank met ze vieren tegen elkaar aan na de lichten te hebben uitgezet….

    Lina:

    Ik zag Said binnekomen en ik moest even slikken, ik kon niet vergeten wat hij me allemaal had aangedaan. Maar hij was wel veel mooier geworden. Ik zag hem verstijfd mij aankijken. ‘Jullie mogen mekaar heus groeten hoor’ zij Kim. ‘Heey Lina, lang niet gezien’ zij Said terwijl hij dichterbij kwam en mij een hand aanbood. Ik beantwoorde zijn hand en groette hem terug. ‘Heey, ja klopt’ kwam er net nog uit. ‘Je was echt verdwaald joh’ zij hij terwijl hij tegenover mij plaatsnam. ‘Ja, het leven gaat door he’ zij ik hem. ‘Dat is waar meid’ zij hij terwijl hij me aankeek. Ik voelde me ongemakkelijk en speelde wat met mijn vingers…
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  3. #588
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Astuuu lieverd's!


    Dankjulliewel voor jullie upps!!

    Kus.
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  4. #589
    Bijna Lid

    Reacties
    210
    03-12-2011

    Oewpaaaaaaaaaaaaa

  5. #590
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    Citaat Geplaatst door Marociatje Bekijk reactie
    Astuuu lieverd's!


    Dankjulliewel voor jullie upps!!

    Kus.
    check je hoekje
    -

  6. #591
    Tawayegetch♥

    Reacties
    47.539
    30-08-2008

    Yeah geweldig zakaria en anmira backkkk
    Inspire Boutique

  7. #592
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  8. #593
    MVC Lid

    Reacties
    24
    23-12-2012

    Uppp uppppp Amira en Zakaria horen gewoon bij elkaar!!

  9. #594
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  10. #595
    MVC Lid

    Reacties
    33
    05-05-2012

    Het is weer goed tussen amira enn zak eindljk maar ga verdr
    Up
    uppp

  11. #596
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010



    Lina:

    ‘Kijk eens thee gezet’ zij Kim die de woonkamer binnenkwam. ‘Hier neem jullie mokken’ bood ze ons aan. Ik bedankte haar en zo liep zij weer de keuken in. ‘Hoe is het leven Lina?’ vroeg Said me. ‘Goed kan niet beter en die van jou?’ vroeg ik terwijl ik hem droog aankeek. ‘Prima, mooi om te horen!’ zij hij met een grijns. Ik herkende weer de grijns van de paar jaar geleden. De grijns de levensgevaarlijk was. Ik kreeg rillingen over mijn lichaam. ‘Dus hij was niks veranderd, of wel? Pff ik kom er nog wel achter’ dacht ik bij mwzelf. ‘Bzzzzzz’ hoorde ik het toestel op de tafel trillen. Het was de zijne zag ik nadat hij opnam.

    ‘Yoo Touff’ ‘wat serieus??? Ik kom er nu aan!’. Hoorde ik hem zeggen. Ik wist niet waar het over ging maar zijn blik veranderde gelijk. Wat niet echt veel goeds beloofde. ‘Schat ik maak het laat vanavond! Dus verwacht me niet bij het eten’ schreeuwde hij naar Kim terwijl hij zijn schoenen haastig aantrok. ‘Owh wat jammer!’ kwam ze de keuken uit terwijl ze hem een vlugge kus gaf. ‘Spreek je nog Lin!’ zij hij met een knipoog. Ik fronste me wenkbrauw en zag hem de deur uitgaan. ‘Dan blijf jij lekker gezellig eten met me he lieverd!’ zij Kim. ‘ik heb eigenlijk wat te doen vanavond lieverd’ zij ik haar. ‘Kom op Lin pleas, blijf vanavond!’ smeekte ze liefjes. Ik moest lachen en besloot met haar te blijven vanavond.

    Soraya:

    Voorzichtig opende ik mijn ogen. Ik zag dat iedereen diep in slaap lag. En zo stond ik voorzichtig op zonder geluid te maken. Ik wist wel dat er vanndaag veel zou gebeuren! En dit ging allemaal om mij! Dus hier lekker liggen slapen dat kon niet!. Ik zou en moet die Nassim en wel nu even het een en ander duidelijk gaan maken!. Snel kleede ik me om. Deed mijn haar in een hoog staartje. Trok mijn sneakers aan. Mijn Telefoon stopte ik in mijn broekzak. Pakte het adres dat ik nog had van Nassim. En vertrok de deur uit.

    Nadat ik het adres in mijn navigatiesysteem intoetste reed ik in een vaart weg. 1.15 uur. Zag ik dat de reis duurde. Pff helemaal in de anderen stad. Ik kwam aan bij een groot gebouw. Van buiten zag het er netjes uit. Het lag een beetje uit de stad. Ik zag veel duure auto’s er geparkeerd. ‘Hmm, veel huizen liggen hier niet, van wie zijn al die auto’s dan’ dacht ik bij mezelf. Het was al donker! Gelukkig waren er velle lantaarnpalen. Ik voelde me zenuwachtig en voelde de rillingen over mijn lichaam heen gaan. Ik zag dat ik gemiste oproepen had van Ayman. En een sms waarom ik niet opnam. Maar die negeerde ik nu. Met een snel kloppend hart belde ik aan en wachtte ik zenuwachtig af.

    ‘Wie is hier?’ hoorde ik een mannelijke stem door de microfoon van het apparaatje voor de deur. ‘Uhm, ik kom voor Nassim, is die aanwezig?’ vroeg ik bang. ‘Hmm momentje!’ hoorde ik hem zeggen. En zo wachtte ik af. Ik keek om me heen. Geen mens te bekennen. Ik draaide me in een ruk om en drukte me tegen de muur nadat ik een knal hoorde zo dichtbij. ‘Dit had ik niet moeten doen’ zij ik angstig hardop. ‘Wat had je niet moeten doen’ hoorde ik de stem waarvan ik jaren heb gehouden achter mij. Met rillingen draaide ik me om.

    ‘Naa.s.sim’ zij ik terwijl ik hem zag staan. Ik keek hem van top tot teen aan. Zijn hand lag in het verband. Zijn blik stond anders dan al die jaren, agressiever, hij was totaal veranderd. ‘Wat een verassing’ zij hij terwijl hij me een glimlach schonk. Ik bleef verstijfd toe kijken. ’Kom binnen! Wat fijn je te zien’ zij hij terwijl hij de deur voor me openhield. ‘Luister Nassim! Ik kom hier niet voor de gezelligheid! Maar om duidelijk met jou te praten’ zij ik gelijk vol zenuwen. ‘Praten? Maar natuurlijk kom binnen dan kunnen we rustig praten’ zij hij met een glimlach. Ik walgde gewoon van hem. Maar waarom deed hij zo lief? ‘Maar natuurlijk omdat hij je terug wilt duuh!’ dacht ik bij mezelf. Mooi niet dat gaat dus echt niet gebeuren. Dacht ik in gedachtes. ‘Nee we kunnen hier ook praten’ zij ik duidelijk. ‘Het is nacht en koud? Je weet maar nooit wie hier rondloopt kom gewoon leg je verhaal uit dan mag je gaan hoor? Ik doe je niks?’ zij hij terwijl hij me diep in de ogen aankeek. Ik besloot om even mee te gaan anders duurde het nog lang voordat ik mijn verhaal kon vertellen. ‘Vooruit! Niet langer dan 20min!’ zij ik duidelijk. Hij knikte en verwelkomde mij. Ik kwam binnen en zag een mooie woonkamer. Er waren veel jongens aanwezig die allemaal druk aan een tafel zaten. Tot Nassim ze wegstuurde en zij allemaal naar een verdieping hoger gingen. Er waren twee verdiepingen maar allebei wel groot. Veel koffers stonden op elkaar gestapeld tegen de muren. Wat er in zat was voor mij ook de vraag. Maar ik kwam om met hem te praten niet om te onderzoeken.

    ‘Wil je wat drinken?’ vroeg hij terwijl hij me bood te zitten. ‘Nee’ zij ik kortaf. ‘Luister Nassim ik wil even duidelijk zijn! Ik heb alles te horen gekregen. En dat jij mijn beste vriendin bedreigd! Dat vind ik toch wel heel laag van je! Je hebt je kans gekregen Nassim je..’ probeerde ik woedend mijn verhaal te doen tot hij me onderbrak. ‘Wat?? Wanneer?’ zij hij verbaasd.

    ‘LUISTER LAAT ME GEWOON EERSTE UITPRATEN!’ ik was dat schijnheilig gedoe zat van hem. Hij knikte en liet me uitpraten. ‘JE HAD OOK GEWOON NAAR MIJ TOE KUNNEN KOMEN! JE HEBT HAAR FUCKING VEEL PIJN AANGEDAAN! HEB JIJ GEEN HART? WEET JE WEL HOE ZIJ ERAAN LEED? EN JE WIST HET OOK NOG VOOR ELKAAR TE KRIJGEN OM DIE F*K TOUFIK HAAR TE LATEN VERKRACHTEN? ALS HIJ DAT VOOR MEKAAR HAD GEKREGEN NASSIM DAN HAD JIJ ECHT GEZIEN WAT PIJN WAS! WANT ZOIEST PIK IK NIET! EN NA AL DIE BEDREIGINGEN EEN MISLUKTE VERKRACHTIG, ALLES WAT JE HAAR HEBT AANGEDAAN BEWEER JIJ ME NOG TERUG TE WILLEN? WAT DENK JE WEL NIET? DAT IK OOK GEEN HART HEB? HE? DAT IK OOK GEWOON MET EEN JUNK ALS JOU VERDER WIL GAAN? TERUG KEREN NAAR JOU? LUISTER NASSIM IK HEB VEEL FOUTEN GEMAAKT IN MIJN LEVEN MAAR DE ERGSTE FOUT WAS EEN RELATIE MET JOU NEMEN EN JOU LIEF HEBBEN! HET HOOFDSTUK VAN MIJ EN JOU IS HIERBIJ AFGELOSTEN EN IK HEB JE GEWAARSCHUW OM NOG MAAR EEN DING IN JE HOOFD TE HALEN OM TE FLIKKEN’

    schreeuwde ik woedend terwijl ik opstond en hem walgend aankeek ik liep naar de deur om weg te gaan totdat hij me bij mijn arm greep...
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  12. #597
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Voor jullie lieve leden! een xl vervolg!

    Bedankt voor het uppen!! jullie zijn super!


    Kus,
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  13. #598
    MVC Lid

    Reacties
    1.417
    10-08-2011

    upsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil niet weer zo lang w8
    Iesiej MIJN Zonneschijntje

  14. #599
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door marmita15 Bekijk reactie
    upsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil niet weer zo lang w8

    Aawh! ik zal vanavond het vervolgje plaatsen lieverd!
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  15. #600
    MVC Lid

    Reacties
    1.417
    10-08-2011

    Citaat Geplaatst door Marociatje Bekijk reactie

    Aawh! ik zal vanavond het vervolgje plaatsen lieverd!
    AAAAHHH dankje wel hbiba maar echt vanavond een big vervolg he
    Iesiej MIJN Zonneschijntje