1. #181
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    uppie! Thnx voor je vervolgje
    -

  2. #182
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    14-03-2012

    upppppppp ga snel verder

  3. #183
    MVC Lid

    Reacties
    40
    29-05-2012

    Upsssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  4. #184
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door patrona--010 Bekijk reactie
    uppie! Thnx voor je vervolgje
    Geen dank moppie,

    Ps. Dames dankjulliewel voor de upps zal vanavond vervolgjes plaatsen heb het druk gehad met werk vandaar dat het lang duurde.

    X me
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  5. #185
    3 Gebruikers!

    Reacties
    869
    06-07-2011

    Kan je geen inhoudsopgave plaatsen?
    dar-dar;]b3ocha .. gaat je niks aan. het gaat je ook niks aan waar ik werk . ik was van plan om dat voor je te koopen en op stuuren daba lkhra 3la kmaltek alihodia
    Geplaatst door yassinova
    wallah als deze site met DIGID zou werken, was het 10000x rustiger
    geen bezems die mooi doen, geen schijnheilige meiden, geen anonieme zwartmakerij
    iemand reageert stoer? je weet gelijk wie het is...

  6. #186
    MVC Lid

    Reacties
    26.355
    26-10-2009

    Kom op ik wil een heel spannend vervolgje
    -

  7. #187
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  8. #188
    Its MY......

    Reacties
    202
    09-08-2010

    Sorry lieverds voor het late vervolgje.!

    Shopping with my love,

    ‘Babeeeee’ nam ik lachend op. ‘Hmm spreek ik met mevrouw Amira?’ zij hij speels. ‘als het goed is’ zij hem. ‘Haha en lekker geslapen popje?’ vroeg hij me en zo hingen we kletsend aan de lijn hij zou me over een half uurtje ophalen en zo hing ik op. ‘Je glinstering is van je af te lezen’ zij Soraya waarbij ik verliefd lachte. Ik zette nog een mooie glans op mijn lippen en nam een check in de spiegel. ‘Je ziet er beeldig uit dus wees maar niet bang’ zij Selena terwijl ze haar badjas strakker aantrok. ‘Haha jij ook mopp’ zij ik haar. Ik nam nog even wat te drinken en pakte mijn tas nadat ik getoeter buiten hoorde ik nam afscheid van de dames en liep de deur uit waar ik Zakaria aantrof in zijn auto in stapte bij hem in. ‘Snoepje’ groette hij me met een tedere zoen. En reed weg. ‘We gaan A’dam beroven’ zij hij lachend. ‘Hmm yes sure let’s do it’ zij ik terug. We reden kletsend en lachend naar het winkelcentrum in Amsterdam en zo kwamen we aan en stapte uit.
    We liepen gelijk naar de bijenkorf en liepen naar binnen. We liepen naar de paskamer met een hoop setjes en paste alles wat we bij elkaar hadden gevonden. ‘HAHAHA omg je lijkt nu net Mister Bean’ lachtte ik Zakaria uit nadat hij een broek paste die te kort was. ‘Haha geweldig toch? Amira and Mister Zaka’ we lachen in een deuk nadat hij wat loopjes van Mister Bean nadeed en zo pakte ik wat ik leuk vond en Zakaria me aanraadde. En zo kwamen we met een hoop spullen bij de kassa aan, ik was toe aan nieuwe dingen dus vandaag was het ook waard om het geld eraan uit te geven. ‘STOP’ riep Zakaria nadat ik mijn pinpas in het automaatje bij de kassa stopte en ik hem met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. ‘Mevrouw hier’ gaf Zakaria haar het enorme bedrag voordat ik zou betalen. ‘Zakaria doe normaal? Kijk wat ik wel allemaal niet heb gekocht?’ zij ik terwijl de vrouw hem het wisselgeld teruggaf en ons de zakken aanbod aan een fijne dag wenste wat wij beantwoorde. ‘Iwaa safii ik vroeg je mee te gaan winkelen dus stil alsook zou jij deze hele Bijenkorf bij elkaar kopen ik laat je geen rode cent betalen en tenslotte mijn spullen lagen er ook bij’ zij hij terwijl we het warenhuis uitliepen. ‘Zakaria je doet al genoeg voor me! Jij hebt minder dan mij gekocht ik moet ook eens wat voor jou doen’ zij ik hem. ‘Jou liefde is al genoeg voor mij schat’ zij hij met een kus op mijn wang. Na wat gediscussieerd te hebben stopte we het en liepen we met een milkshake verder door de straten.
    We liepen winkel in en winkel uit en telkens kwamen er gekochte spulletjes bij. Zakaria kocht me als verassing van deze dag een setje kristallen sieraden waarbij ik enorm schrok en wel een beetje boos was op hem dat hij dat nog erbovenop deed na alles wat die betaald had maar hij had overal een antwoord op en gaf ik me maar over. En liepen we een restaurantje binnen om te gaan eten. ‘Neem plaats mijn prinses’ zij Zakaria terwijl hij de stoel naar achter schoof ik nam ik bedankend plaats en zo nam hij ook plaats. De ober nam onze bestelling op en zo kwamen er een groepje jongens een tafel naast ons zitten.
    ‘Zakaria! Wat fijn je te zien, dat je nog plezier hebt in het leven nadat je mijn vriends leven hebt afgenomen’ zij een van ze sarcastisch. Ik keek hem met grote ogen aan en ik zag dat Zakaria zijn vuisten opbalde en zijn kaak gespannen hield. ‘Als Samir jou leven had ontnomen was het beter geweest dan waren we tenminste al van je af en hoeven we er nog niet achter aan te zitten’ zij hij erna waarbij iedereen van het groepje lachte. ‘Zakaria aub laat ze praten laten we ons dagje niet verpesten zij ik hem terwijl de flashbacks flitste en ik me strak vast hield aan de tafel’ ik zag dat Zakaria woedend was en niet antwoord op mij. ‘Lekker ding naast je een of anderen tussendoortje? Als je ermee klaar bent willen wij het ook wel proeven’ zij een anderen van het groepje. En de laatste druppel was gevallen. ‘WAT? Tussendoortje? Luister … begon ik met woede te vertellen totdat Zakaria zijn vinger op mijn lippen plaatste.
    ‘Laat dit maar aan mij over’ zij hij razend. ‘Als jullie echt mannen zijn, morgen achter Vernandes plein , 21:00uur’ Zij Zakaria ze terwijl hij opstond en mij beval op te staan met hem mee te gaan. ‘Haha denk je we komen niet ofzo? We zullen er zijn kunnen we je gelijk van kant maken hebben we dat ook gefikst’ hoorde ik een van ze nog zeggen. ‘Laat het eten maar zitten sorry noodgeval’ zij Zakaria tegen de ober en gaf hem een bedrag waarbij we naar buiten liepen. ‘Als ik ze morgen niet afmaak heet ik geen ZAKARIA!’ zij Zakaria woedend. ‘Rustig Zaka we hadden net nog zo’n geweldige dagje’ zij ik teleurgesteld en op zoek naar adem. ‘Als jij het niet was he waarvoor ik me inhield had ik het gelijk al daarbinnen afgehandeld, omg schatje rustig gaat het!’ zij Zakaria erna bezorgd en mij vastpakkend. Ik kwam weer op adem nadat Zakaria me snel water gaf en stond weer recht. ‘Het gaat weer’ zij ik hem. ‘Liefje toch, kom we gaan wat wandelen voor frisse lucht’ zij hij me waarbij hij een arm om mijn middel sloeg in ik hem vasthield. ‘Waarom moet er altijd wel wat gebeuren, we hadden dat onderdeel toch al afgesloten?’ zij ik. ‘Ja schatje haters, dat zijn zij nu eenmaal, Het was Samir’s schuld als hij niet al die shit had geflikt en ons niet wou doden was dit allemaal nie…’ wou Zakaria zijn onschuld aan mij bewijzen terwijl ik ham beval stil te zijn. ‘Schat je weet dat ik weet wat er gaande was en niks jou schuld was! Dus je hoeft niks te bewijzen’ zij ik hem. ‘Ik vindt het alleen zo jammer dat de wonden daarvan weer geopend moeten worden nadat ik ze een beetje gehecht had. Zij ik hem verdrietig. ‘Sttttt liefje komt goed Inch’Allah, ik zal dat afhandelen en je zult er nooit meer wat over horen’ zij hij me met een kus op mijn hoofd. ‘Maar Zakaria wat wil je morgen gaan doen? Ik wil niet weer wat zien gebeuren met je! Of dat je wat overkomt’ zij ik bezorgd. ‘Nee liefje denk nou maar goed en gebeurt niks laten we hier maar over ophouden en over onze gezellige dagje hebben’ en zo begon hij een ander onderwerp waarmee hij me toch weer aan het lachen kreeg en we zo rende op het grasveld en we neer vielen op het gras en Zakaria me in zijn armen nam starend /liggend naar de sterren.

    ‘Denk er altijd aan als de sterren opkomen dat ik meer dan alle sterren in de hemel van je houd, en als de zon opkomt ik meer dan de warmte die de zon je kan geven ik om je geef, en als het regent ik meer dan alle druppels die er bestaan aan je denk, en als het onweert ik meer dan alle kracht van de onweer er voor je zal zijn…’

    Zij Zakaria terwijl hij door mijn haren wreef….
    Lees mijn story...

    De drugshandelaar & Zijn geliefde het modelletje



  9. #189
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    14-03-2012

    upppppppp ga snel verder schat

  10. #190
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  11. #191
    MEERDERE GEBRUIKERS!

    Reacties
    1.067
    02-02-2008

    mooi verhaal..
    *Li ma3andoe floess klah el mesoes*

    3Gebruikerss!!!!!

  12. #192
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-04-2012

    upupupuupupupu
    prachtig verhaal ma'cha'allah
    egt gewoon geen woorden voor
    ga zo door
    dikkee uppiesz

  13. #193
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  14. #194
    MVC Lid

    Reacties
    136
    05-07-2007

    het mag wel wat spannender.. !!!
    ***...TanGaWiiaAa...***

  15. #195
    الله أكبر

    Reacties
    7.296
    06-08-2010

    -----------

    “Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”