+ Reageer
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 61
    In love with my man!

Reacties
    1.038
    03-11-2008

Per direct 5 tot 8 kilo bij komen. Zo snel mogelijk, zo gezond mogelijk.

Lieve dames/heren,

Ik wil graag zo snel mogelijk, maar wel op een gezonde manier, 5 tot 8 kilo bijkomen. Wie heeft werkende tips?

Ghayr insha'Allaah.
    La illah ha illah lah.

-Nieuw Account.

Reacties
    243
    27-12-2009

Uppp... zou ik ook graag willen weten..

Heavenly.

Reacties
    3.505
    14-06-2011

Ik heb even voor jullie gegoogled en kwam op deze tips:

Je kunt eten wat je wilt maar er komt geen grammetje bij. Jij bent één van de mensen die moeilijk kan aankomen. Je voelt je mager en wilt dolgraag aankomen. Wij hebben tips!

Veilig Aankomen: Hoeveel moet jij eten op een dag?
    Wil je weten hoeveel calorieën jij op een dag binnen moet krijgen om aan te komen? Lees dan ons nieuwe artikel over aankomen: Veilig Aankomen: Gouden Tips!

1. Voedingsgewoontes
    Als je wilt aankomen is het allereerst erg belangrijk om een week lang na te gaan hoeveel je eet. Misschien eet je wel veel te weinig! Bereken hier hoeveel calorieën je lichaam dagelijks nodig heeft om op gewicht te blijven. Eet je te weinig, dan kun je eerst proberen wat meer te gaan eten om aan te komen. Eet je voldoende, ga dan eens na of er andere dingen mee kunnen spelen. Stress kan ook zorgen voor gewichtsverlies.

Wil je snel en verantwoord aankomen? Dan kun je kiezen om gebruik te maken van speciale natuurlijke supplementen. Wil je weten of jij misschien vitaminen, mineralen en andere spoorelementen tekort komt? Doe dan direct deze gratis voedingstest…

2. Regelmatig eten om aan te komen

Een belangrijke voorwaarde om aan te komen is regelmatig eten. Plan in je dag minstens 3 hoofdmaaltijden en aan aantal kleinere eetmomenten tussendoor. Probeer er wel genoeg tijd voor te nemen en jezelf niet vol te stouwen. Als je vol zit, zit je vol. Ook zijn tussendoortjes erg belangrijk bij een aankomdieet. Goede en lekkere tussendoortjes zijn bijvoorbeeld sultana, liga, fruit, yoghurt met cruesli, crackers met aarbeien en noem maar op!

3. Aankomen door je eetgewoontes veranderen
    Als je zeker weet dat jouw ‘ondergewicht’ is ontstaan doordat je bijvoorbeeld een snelle stofwisseling hebt, moet je je eetgewoontes aan gaan pakken. Ben je bijvoorbeeld ‘s ochtends gewend maar één boterham te eten? Eet er dan eens twee. Om aan te komen zou je denken dat je het best vetter kunt gaan eten. Dit is echt niet waar! Teveel vet is ook voor magere mensen ongezond. Je kunt het beste producten eten die veel koolhydraten en eiwitten bevatten zoals eieren, volkorenbrood, (volkoren) pasta, vlees en vis.

4. Lekker sporten om aan te komen
    Je kunt sporten om af te vallen, maar ook zeker om aan te komen. Ga naar de sportschool en leg je probleem voor. Zij zullen een persoonlijk sportprogramma voor je kunnen maken waardoor je meer spieren zult ontwikkelen. De dichtheid van een kilo spierweefsel is namelijk groter dan de dichtheid van een kilo vetweefsel.

5. Wees geduldig

Wist je dat afvallen makkelijker is dan aankomen? Als je wilt afvallen, kun je makkelijk een kilo verliezen in anderhalve week. Een kilo aankomen lukt je vaak pas in drie of vier weken. Probeer dus niet na een week al op te geven, maar blijf proberen. Die kilootjes komen er echt wel bij!

Bron

In love with my man!

Reacties
    1.038
    03-11-2008

Dank je wel, Galatea.

Ik zal wel meteen een probleem hierbij voorleggen. Kijken of je hier ook raad mee weet: Ik heb een te snel werkende schildklier. What to do.. Is het überhaupt mogelijk om zoveel nog aan te komen.

Mijn gewicht is trouwens weer op dit moment gezakt naar 46 kilo. Te eng gewoon..
    La illah ha illah lah.

Love,Hope And Faith

Reacties
    1.801
    26-05-2006

MVC Premium MVC Premium
    Oef, mag ik mijn kilo's doneren?

ℐɕℎ ℒ℩ℯɓℯ ɗ℩ɕℎ

Meson is instabiel

Reacties
    65
    07-08-2008

smoothie van avocado, noten,banaan en volle yoghurt,,gezoet met honing..super gezond maar een ware caloriebom!

In love with my man!

Reacties
    1.038
    03-11-2008

Citaat Geplaatst door BaNdItA Bekijk reactie
    Oef, mag ik mijn kilo's doneren?
    Dat komt me bekend voor! Hahah, dat zegt m'n ma ook altijd. Als het kon, graaaaaag!

Citaat Geplaatst door Meson Bekijk reactie
    smoothie van avocado, noten,banaan en volle yoghurt,,gezoet met honing..super gezond maar een ware caloriebom!
    Goeie tip. Ga ik morgen meteen proberen. Vast op dit moment toch niet.
    La illah ha illah lah.

100 % Aittouzinne ..

Reacties
    93
    27-06-2008

Citaat Geplaatst door AiVD_ Bekijk reactie
    Dank je wel, Galatea.

Ik zal wel meteen een probleem hierbij voorleggen. Kijken of je hier ook raad mee weet: Ik heb een te snel werkende schildklier. What to do.. Is het überhaupt mogelijk om zoveel nog aan te komen.

Mijn gewicht is trouwens weer op dit moment gezakt naar 46 kilo. Te eng gewoon..

hoe lang ben je
    Alhamdoellilah MEERDERE GEBRUIKERS

MVC Lid

Reacties
    49
    01-05-2012

ik wou zeggen een week lang 3 keer per dag bij MC eten en als je zin ergens hebt gwn eten.. maaar je wilt gezond.. sorryyy!

In love with my man!

Reacties
    1.038
    03-11-2008

Citaat Geplaatst door amira66 Bekijk reactie
    hoe lang ben je
    Ik ben 1.63 m. Als ik mijn bmi op internet test, staat er ondergewicht.
    Citaat Geplaatst door onbekendjje Bekijk reactie
    ik wou zeggen een week lang 3 keer per dag bij MC eten en als je zin ergens hebt gwn eten.. maaar je wilt gezond.. sorryyy!
    Ja, kon dat maar. En dat is ook erg ongezond voor mijn portomonnee.
    La illah ha illah lah.

MVC Lid

Reacties
    112
    13-08-2012

Citaat Geplaatst door AiVD_ Bekijk reactie
    Ik ben 1.63 m. Als ik mijn bmi op internet test, staat er ondergewicht.

Ja, kon dat maar. En dat is ook erg ongezond voor mijn portomonnee.
    Ga eerst na wat je dagelijks nodig hebt aan kc.
    Dan houd je bij hoeveel je werkelijk binnen krijgt.
    Als dit te weinig is zul je meer moeten eten. Kom je heel moeilijk aan dan mag je gerust
    je vetten verhogen. Let wel onverzadigde vetten.
    Er zijn duizenden tips, maar de basis is dat je meer zult moeten eten dan dat je verbruikt.
    Verdiep jezelf eens in voeding en probeer een eetschema te maken.

MVC Lid

Reacties
    24
    15-08-2012

Ik wil ook aankomen!!!!!

In love with my man!

Reacties
    1.038
    03-11-2008

Citaat Geplaatst door Director1 Bekijk reactie
    Ga eerst na wat je dagelijks nodig hebt aan kc.
    Dan houd je bij hoeveel je werkelijk binnen krijgt.
    Als dit te weinig is zul je meer moeten eten. Kom je heel moeilijk aan dan mag je gerust
    je vetten verhogen. Let wel onverzadigde vetten.
    Er zijn duizenden tips, maar de basis is dat je meer zult moeten eten dan dat je verbruikt.
    Verdiep jezelf eens in voeding en probeer een eetschema te maken.
    Hoe weet je überhaupt hoeveel kc je nodig hebt per dag? Dat is dus per persoon anders. Sorry dat dit zo ongelofelijk dom over komt, maar ik heb me hier eerder echt nooit mee bezig gehouden. Ben nu wel bezig om die schijf van vijf bij te houden. En ik ben al 2 kilo aangekomen. Weeg al 48 in echt korte tijd? Een weekje..

Bedankt trouwens voor je tip. Ik zal even op internet rondneuzen over callorieën.

Citaat Geplaatst door 2012nassira Bekijk reactie
    Ik wil ook aankomen!!!!!
    Helaas kan je niet bepalen waar het allemaal aan komt. Ik ben nu 2 kilo aangekomen, maar het is niet te zien.

Hoeveel kilo wil jij aankomen? En ook al bedacht in hoeveel tijd je dat wilt?
    La illah ha illah lah.

MVC Lid

Reacties
    10
    04-05-2009

heeft iemand een aankom schema voor dagelijks waarbij je 4kilo aankomt in een korte tijd? alvast bedanktt x

upppppen!

MVC Lid

Reacties
    24
    15-08-2012

Mijn streefgewicht is echt 65 ik ben 1.70 het liefst binnen 6 maanden.. Haha

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport