+ Reageer
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 52
    -

Reacties
    13.904
    09-08-2009

Question Voor de vrouwen.

Als je een jongen/man was,
    wat voor type man/jongen zou je dan zijn?

Noem wat kenmerken van karakter en houding en hoe zou je je kleden en je haarstyle.

Zou je sportief zijn of streng gelovig? een player of een sucker for love?
    Zou je de wereld over reizen opzoek naar geluk of zou je netjes je studie afmaken en mama helpen met haar boodschappen?

Tell me...

In his heart (L)

Reacties
    5.278
    28-11-2003

Ik zou mijn broertje willen zijn.
    Studie, werk, sporten, vrienden, thuis verantwoordelijkheden, kapot leuk karakter, humor, vriendelijk, respectvol, gek, volwassen.. Heerlijke gozer.
    Geen pm's van mannelijke leden.

MVC Lid

Reacties
    754
    12-03-2012

Ik zou op mijn broers lijken denk ik. Sportief,behulpzaam en hard. Iemand die veel werkt. En een gevoel van humor hebben. En zeer vriendelijk zijn en van alles willen zien.

-

Reacties
    13.904
    09-08-2009

Citaat Geplaatst door Woe7wer Bekijk reactie
    Ik zou mijn broertje willen zijn.
    Studie, werk, sporten, vrienden, thuis verantwoordelijkheden, kapot leuk karakter, humor, vriendelijk, respectvol, gek, volwassen.. Heerlijke gozer.
    Mooi.
    En hoe ben jij zelf als persoon? omschrijf jezelf zoals je je broer beschreef,als je wilt.
    Citaat Geplaatst door Galatea Bekijk reactie
    Ik zou zo'n timide, zorgzame jongeman zijn. Iemand die er veel is voor zijn ouders (dus ook veel boodschappen doen) veel regelen administratief en ook in het huishouden mee bemoeien.
    Waarschijnlijk net gekleed, trui boven een hemd met daaronder een linnen broek en lederschoenen/vans. Geen bril, haren in een scheiding?

Ik zou niet erg sportief zijn (geen tijd voor sportschool, wel conditie op peil houden en hopelijk al wat spieren van nature), normaal gelovig en een sucker for love. Zou m'n studie netjes afmaken en denken 'first things first' maar wel al plannen maken hoe ik m'n leven zou aanpakken, zeker al bezig zijn met carrière maken.

Leuke topic
    Gracias,
    En hoe omschrijf je jezelf?
    Citaat Geplaatst door Lorayda Bekijk reactie
    Ik zou op mijn broers lijken denk ik. Sportief,behulpzaam en hard. Iemand die veel werkt. En een gevoel van humor hebben. En zeer vriendelijk zijn en van alles willen zien.
    En hoe zou je jezelf omschrijven?

MVC Lid

Reacties
    3.337
    05-06-2012

Ik zou niet heel veel verschillen van de persoon die ik nu ben en waar ik in het leven voor sta.. Behalve dat ik later een vrouw kan trouwen die voor mij gaat koken, schoonmaken, kinderen baren, etc.. Tuurlijk krijgt ze alle ruimte die ikzelf ook had gewild..

Don’t forget your worth. Once you do, you lose what you deserve.

Be sure to taste your own words before you spit them out.

Make a Wish

Reacties
    1.428
    03-05-2010

Een grote klootzak!

In his heart (L)

Reacties
    5.278
    28-11-2003

Citaat Geplaatst door GloriousBastard Bekijk reactie
    Mooi.
    En hoe ben jij zelf als persoon? omschrijf jezelf zoals je je broer beschreef,als je wilt.
    Studie, thuis, huishouden, 2 vriendinnen, veel minder humor, saai, respectvol, volwassen.
    Zo zou ik mijzelf omschrijven.
    Geen pm's van mannelijke leden.

Princess of Arabia

Reacties
    3.024
    21-02-2011

Cool.

Uhm gespierd zijn, 1.85, opgeschoren kapsel, groene ogen, getint, te knap voor woorden, spontaan, vol humor, eerlijk, gelovig en serieus zijn, school, werk enz.

MVC Lid

Reacties
    754
    12-03-2012

Mooi.
    Gracias,
    En hoe omschrijf je jezelf?
    En hoe zou je jezelf omschrijven?
    Mezelf? Hmm... Sportief,zorgzaam,behulpzaam en kattig,eigenwijs en sociaal, hard. Zo zou ik mezelf omschrijven. En vele anderen.

Pearls

Reacties
    1.408
    12-02-2010

Zou gewoon nooit een vent willen zijn.

MVC Lid

Reacties
    11.051
    06-07-2009

Ik zou een player zijn

#1 - Bangalijst

Reacties
    7.359
    20-05-2003

MVC Premium MVC Premium
    Als je een jongen/man was,
    wat voor type man/jongen zou je dan zijn?

Noem wat kenmerken van karakter en houding en hoe zou je je kleden en je haarstyle.

Zou je sportief zijn of streng gelovig? een player of een sucker for love?
    Zou je de wereld over reizen opzoek naar geluk of zou je netjes je studie afmaken en mama helpen met haar boodschappen?

Tell me...
    Hey dat ben ik

Sorry! moest het ff uiten!

Keb honger .................................................. .................................................. ................ Keb nog steeds honger

♥ Z..

Reacties
    3.570
    15-04-2011

Zoals mijn broertje.. Helemaal gek van sport, veel tijd doorbrengen met vrienden. Ouders helpen, serieus bezig met school/werk. Ik zou me altijd casual en/of sportief kleden ( absoluut geen gucci of d&g). Geen opscheertje ( heb ik echt een hekel aan ) Rustig type, niet al te sociaal. Eigenlijk zoals ik nu ben, maar dan in mannelijke versie. Mijn broertje en ik lijken erg veel op elkaar. Wat wel zou verschillen is dat ik zou reizen met vrienden, iets wat niet kan als meisje. En hopelijk zou ik ook wat stoerder zijn, wat sterker en gedurfder.
    "Bring us the girl, and wipe away the debt."

love is good art

Reacties
    1.626
    26-04-2011

Gewoon degene zijn die ik nu ben maar dan in een mannelijke versie.

rust

Reacties
    548
    15-09-2010

Ik zou echt een diehard player zijn.

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport