1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    957
    06-02-2006

    Citaat Geplaatst door Otazu Bekijk reactie
    Salaam aliekoem zwangere mamas in spé,ik heb vandaag mijn eerste echo gehad.Er was een mooi vruchtzak en dooierzak te zien.Mijn berekening klopt volgens de gynocoloog niet,ik ben iets korter dan 5 weken en 3 dagen zwanger en mijn berekening geeft vandaag 5 weken en 5 dagen aan.Dus voolopig hou ik het op 5 weken en volgende week krijg ik weer een echo inshallah.Ik hoop dat er dan een kloppend hartje te zien is inshallah ya rabbi.

    Hoe is het verder met jullie?Ik heb nog steeds nergens last van behalve vermoeidheid alhamdoelilah
    Wat leuk dat je al een echo hebt gehad meid. Wel erg vroeg eigenlijk. Was daar een medische oorzaak voor? Het hartje begint rond 6 weken te kloppen dus insha Allah hoop ik dat je volgende week een hartje kunt zien.
    Ik ben (denk ik) ook 5 weken en 3 dagen en heb enkel last van vermoeidheid en zere borsten.

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    4.568
    15-07-2012

    Citaat Geplaatst door Otazu Bekijk reactie
    Salaam aliekoem zwangere mamas in spé,ik heb vandaag mijn eerste echo gehad.Er was een mooi vruchtzak en dooierzak te zien.Mijn berekening klopt volgens de gynocoloog niet,ik ben iets korter dan 5 weken en 3 dagen zwanger en mijn berekening geeft vandaag 5 weken en 5 dagen aan.Dus voolopig hou ik het op 5 weken en volgende week krijg ik weer een echo inshallah.Ik hoop dat er dan een kloppend hartje te zien is inshallah ya rabbi.

    Hoe is het verder met jullie?Ik heb nog steeds nergens last van behalve vermoeidheid alhamdoelilah
    Alhamdulillah, wat mooi om te horen
    volgende week een kloppend hartje inshallah

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    399
    17-06-2012

    Citaat Geplaatst door Otazu Bekijk reactie
    Salaam aliekoem zwangere mamas in spé,ik heb vandaag mijn eerste echo gehad.Er was een mooi vruchtzak en dooierzak te zien.Mijn berekening klopt volgens de gynocoloog niet,ik ben iets korter dan 5 weken en 3 dagen zwanger en mijn berekening geeft vandaag 5 weken en 5 dagen aan.Dus voolopig hou ik het op 5 weken en volgende week krijg ik weer een echo inshallah.Ik hoop dat er dan een kloppend hartje te zien is inshallah ya rabbi.

    Hoe is het verder met jullie?Ik heb nog steeds nergens last van behalve vermoeidheid alhamdoelilah
    Alhamdulilah, wat goed om te lezen!
    Insha'Allah volgende week een kloppend hartje en voor de rest wens ik jou en alle andere zusters een voldragen Zwangerschap Insha'Allah

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    771
    10-07-2012

    hallo dames ,
    Ik heb vandaag wat bloed verloren
    Het zat mij niet lekker en gelijk de verloskundige gebeld !
    Ik kon gelijk langs komen ..
    Ik heb een inwendige echo gehad maar ze konden nog helemaal niks zien (ben 5 weken en 6 dagen zwanger)
    Ze konden ook geen vruchtzakje zien !
    gelukkig heb ik niet heel erg veel bloed verloren !
    ik moet weer met 3 weken terug voor nog een echo ,wellicht dat het kindje dan wel te zien is

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    4.568
    15-07-2012

    Citaat Geplaatst door love_t Bekijk reactie
    hallo dames ,
    Ik heb vandaag wat bloed verloren
    Het zat mij niet lekker en gelijk de verloskundige gebeld !
    Ik kon gelijk langs komen ..
    Ik heb een inwendige echo gehad maar ze konden nog helemaal niks zien (ben 5 weken en 6 dagen zwanger)
    Ze konden ook geen vruchtzakje zien !
    gelukkig heb ik niet heel erg veel bloed verloren !
    ik moet weer met 3 weken terug voor nog een echo ,wellicht dat het kindje dan wel te zien is
    Oh wat vervelend, je zal wel geschrokken zijn!
    Inshallah krijg je over 3 weken goed nieuws te horen.
    3 weken is wel lang, kunnen ze niet over een week of 2 weken kijken?

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    3.657
    23-05-2006

    Citaat Geplaatst door love_t Bekijk reactie
    hallo dames ,
    Ik heb vandaag wat bloed verloren
    Het zat mij niet lekker en gelijk de verloskundige gebeld !
    Ik kon gelijk langs komen ..
    Ik heb een inwendige echo gehad maar ze konden nog helemaal niks zien (ben 5 weken en 6 dagen zwanger)
    Ze konden ook geen vruchtzakje zien !
    gelukkig heb ik niet heel erg veel bloed verloren !
    ik moet weer met 3 weken terug voor nog een echo ,wellicht dat het kindje dan wel te zien is
    Oow wat vervelend.. Heb je buikkrampen?

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    771
    10-07-2012

    hallo meiden,
    ik heb alsnog kunnen regelen dat ik over 2 weken terecht kan !
    ben mij wel rot geschrokken ja
    Op het moment dat ik bloed had verloren had ik geen kramp.
    Maar nu heb ik zo een zeurende pijn in mijn onderbuik (menstruatie pijn lijkt het wel)
    incha allah zal alles goed gaan ..

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    3.657
    23-05-2006

    Citaat Geplaatst door love_t Bekijk reactie
    hallo meiden,
    ik heb alsnog kunnen regelen dat ik over 2 weken terecht kan !
    ben mij wel rot geschrokken ja
    Op het moment dat ik bloed had verloren had ik geen kramp.
    Maar nu heb ik zo een zeurende pijn in mijn onderbuik (menstruatie pijn lijkt het wel)
    incha allah zal alles goed gaan ..
    InchAllah is alleen maar een innestellingsbloeding

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    771
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door MaroccanDiamond Bekijk reactie
    InchAllah is alleen maar een innestellingsbloeding
    Ik hoop het zo graag '
    Incha allah is alles goed en zal alles goed gaan

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    3.657
    23-05-2006

    Citaat Geplaatst door love_t Bekijk reactie
    Ik hoop het zo graag '
    Incha allah is alles goed en zal alles goed gaan
    InchAllah.. Maak je niet druk. Zolang je geen extreme buikkrampen hebt is er niks aan de hand.
    Geniet er maar lekker van.

    Hoe gaat het verder met de symptomen meiden?
    Ik kan dus in de ochtend echt niks eten. En als ik eten ruik ga ik over mijn nek.

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    1.106
    06-07-2007

    Citaat Geplaatst door benverliefd Bekijk reactie
    Wat leuk dat je al een echo hebt gehad meid. Wel erg vroeg eigenlijk. Was daar een medische oorzaak voor? Het hartje begint rond 6 weken te kloppen dus insha Allah hoop ik dat je volgende week een hartje kunt zien.
    Ik ben (denk ik) ook 5 weken en 3 dagen en heb enkel last van vermoeidheid en zere borsten.
    Ameen inshalllah ik heb 2x een miskraam gehad vandaar de vroege echo.Gair inshallah.Het kan inderdaad een paar dagen verschillen met onze eigen berekening door de latere innesteling maar dat is niet erg als de zwangerschap maar goed gaat inshalllah

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    1.106
    06-07-2007

    Citaat Geplaatst door zwanger2012 Bekijk reactie
    Alhamdulillah, wat mooi om te horen
    volgende week een kloppend hartje inshallah
    inshalah voor ons allemaal.Wel spannend allemaal

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    1.106
    06-07-2007

    Citaat Geplaatst door Mama_2_be Bekijk reactie
    Alhamdulilah, wat goed om te lezen!
    Insha'Allah volgende week een kloppend hartje en voor de rest wens ik jou en alle andere zusters een voldragen Zwangerschap Insha'Allah
    Allahoema ameen lieverd.

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    1.106
    06-07-2007

    Ik wil je niet bang maken maar met 5 weken en 6 dagen moet je zeker wel een vruchtzak zien.Misschien ben je korter zwanger dat kan ook.Heb je nog een zwangerschapstest gedaan? Ik vind 3 weken ook veel te lang om jou in onzekerheid te laten,waarom kan je niet vragen om over 1 of 2 weken terug een echo te krijgen? Gair inshallah,ik hoop dat je de volgende keer een kloppend hartje te zien gaat krijgen inshallah
    Citaat Geplaatst door love_t Bekijk reactie
    hallo dames ,
    Ik heb vandaag wat bloed verloren
    Het zat mij niet lekker en gelijk de verloskundige gebeld !
    Ik kon gelijk langs komen ..
    Ik heb een inwendige echo gehad maar ze konden nog helemaal niks zien (ben 5 weken en 6 dagen zwanger)
    Ze konden ook geen vruchtzakje zien !
    gelukkig heb ik niet heel erg veel bloed verloren !
    ik moet weer met 3 weken terug voor nog een echo ,wellicht dat het kindje dan wel te zien is

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    771
    10-07-2012

    Citaat Geplaatst door Otazu Bekijk reactie
    Ik wil je niet bang maken maar met 5 weken en 6 dagen moet je zeker wel een vruchtzak zien.Misschien ben je korter zwanger dat kan ook.Heb je nog een zwangerschapstest gedaan? Ik vind 3 weken ook veel te lang om jou in onzekerheid te laten,waarom kan je niet vragen om over 1 of 2 weken terug een echo te krijgen? Gair inshallah,ik hoop dat je de volgende keer een kloppend hartje te zien gaat krijgen inshallah
    he meid ,
    Ik heb mijn afspraak geweizigd ! ik kan al over 2 weken terecht
    Zo ie zo kunnen ze niks voor mij doen ,ik kan alleen maar afwachten
    Ik ben bijna 6 weken zwanger en dat is iets wat zeker is ...
    Tijdens de inwendige echo ,gaf ze echt duidelijk aan dat ze niks zag en ze vertelde er ook bij dat ik nog kort zwanger ben en dat er daarom niks te zien is (allahwe3lem)
    Ik moet nu op allah swt vertrouwen en incha allah komt het goed !