1. #151
    Happy!

    Reacties
    181
    20-06-2008

    Citaat Geplaatst door Otazu Bekijk reactie
    Wat leuk hoe voel jij je? Het enige waar ik 'last' van heb ik vermoeidheid,kan de hele dag in bed liggen en slapen.
    Vorige week was ik misselijk maar dat is over. Ik kan niet veel doen of ik word moe

  2. #152
    Happy!

    Reacties
    181
    20-06-2008

    Citaat Geplaatst door ahlam27 Bekijk reactie
    ik eet niet eens zo veel maar ivm myn lage ijzer en eerder het mis is gegaan hebben ze gezegd niet
    vasten ik wil geen spijt krijgen omdat ik het forceer om te vasten terwijl we vrijstelling hebbben gekregne van allah swt
    Ik ga het proberen. Allah zal ons wel de kracht geven. Indien Allah iets wilt doen dan kunnen we het niet tegenhouden of we nu vasten of niet

  3. #153
    Happy!

    Reacties
    181
    20-06-2008

    Citaat Geplaatst door zwanger2012 Bekijk reactie
    Weet iemand dit?
    Maakt de vk ook inwendige echo als het uitwendig niet lukt of moet je daarvoor naar het ziekenhuis?
    De eerste echo is toch altijd inwendig omdat je uitwendig nog niet veel kan zien

  4. #154
    Happy!

    Reacties
    181
    20-06-2008

    Hey ladies

    Ik zit nu op mijn werk. Het is hier rustig

    Wanneer gaan jullie op het werk melden dat jullie zwanger zijn?

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    4.568
    15-07-2012

    Citaat Geplaatst door Relaxed_ Bekijk reactie
    Hey ladies

    Ik zit nu op mijn werk. Het is hier rustig

    Wanneer gaan jullie op het werk melden dat jullie zwanger zijn?
    Rond de 12 weken denk ik inshallah

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    771
    10-07-2012

    als ik 3 maanden ben incha allah zal ik het door geven ...
    Ik maak mij zorgen omdat ik geen vast contract heb !
    ik hoor in april een vast contract te krijgen ,ik ben rond maart uitgerekend incha allah
    Dus ik denk dat ik geen vast contract krijg !!!

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    1.106
    06-07-2007

    Citaat Geplaatst door Mama_2_be Bekijk reactie
    Een inwensige echo zal alleen gedaan worden indien er een medische noodzaak is.
    Anders krijg je gewoon een "uitwendige" echo
    Dat is niet waar wat je zegt.Als je vroeg een echo krijgt dan is het beter een inwendige echo omdat het veel duidelijk te zien is dan uitwendig.Dus het heeft niks met medische noodzaak te maken.

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    1.106
    06-07-2007

    Citaat Geplaatst door Relaxed_ Bekijk reactie
    Ik ga het proberen. Allah zal ons wel de kracht geven. Indien Allah iets wilt doen dan kunnen we het niet tegenhouden of we nu vasten of niet
    Je hebt helemaal gelijk.Vertrouw op allah.Moge hij ons bijstaan tijdens onze zwangerschap en vasten inshallah

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    3.657
    23-05-2006

    Citaat Geplaatst door Otazu Bekijk reactie
    Dat is niet waar wat je zegt.Als je vroeg een echo krijgt dan is het beter een inwendige echo omdat het veel duidelijk te zien is dan uitwendig.Dus het heeft niks met medische noodzaak te maken.
    Klopt..

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    957
    06-02-2006

    Inwendige echo wordt gedaan indien het niet goed te zien is vanaf de buik. Maar vanaf 6/7 weken is het al te zien via de buik tenzij je veel buikvet hebt. Houd er dus altijd rekening mee dat de eerste echo misschien inwendig wordt gedaan.

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    399
    17-06-2012

    Citaat Geplaatst door Otazu Bekijk reactie
    Dat is niet waar wat je zegt.Als je vroeg een echo krijgt dan is het beter een inwendige echo omdat het veel duidelijk te zien is dan uitwendig.Dus het heeft niks met medische noodzaak te maken.
    Oeps!

    je hebt helemaal gelijk meid
    Was even in de war met waarom een echo vervroegd en inwendig wordt uitgevoerd

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    108
    02-10-2011

    Citaat Geplaatst door just_lady18 Bekijk reactie
    selaam damens ik beld me ook ben 10 maart uitgekrekend en mabrouk iedereen met julie zwangerschap
    mabrouk

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    20
    05-05-2009

    Bismi llaahi Rrahmaani Rrahiem

    Alle lof zij Allaah, de Heer der werelden, gebeden en vrede zij met Zijn edele dienaar en Boodschapper Muhammed,
    en met zijn metgezellen en degenen die hem volgen tot de Dag des Oordeels.

    Assalaamu 'eleykoem warahmatoellaah,

    Allereerst Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Moge Allah de resterende tijd voor jullie vergemakkelijken en de bevalling goed laten verlopen. Ameen.

    Voor de dames die nog geen kraamzorg geregeld hebben of nog twijfelen. Maar ook voor de dames die al kraamzorg geregeld hebben, maar toch liever een Islamitische vrouw over de vloer zien komen.
    Wij zijn Kraamcentrum Sam en we zijn gevestigd in Den Haag. Ook buiten Den Haag leveren wij kraamzorg. (Rotterdam, Zoetermeer etc.)
    Wij hebben een team met voornamelijk Marokkaans Islamitische vrouwen. Dit is voor veel vrouwen een voordeel, omdat ze dan beter begrepen worden tijdens de kraamtijd.
    In overleg met jou wordt er gekeken wat voor zorg je wilt hebben.
    De moeder-kind zorg krijg je standaard. Maar heb je meerdere kinderen waar ook voor gezorgd moet worden, of wil je graag dat de kraamverzorgster meer huishoudelijke taken verricht. Dit kan allemaal besproken worden tijdens de intake die gaat plaats vinden.

    Wij bieden goede zorg, Meldt je dus snel aan.
    Dit kan via onze website www.kraamcentrumsam.nl of via het volgend telefoonnummer: 0641018080.

    Mochten jullie vragen hebben kun je die gerust stellen Insha Allah.

    Wa'eleykoem Assalaam warahmatoellaah wabarakaatoeh.

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    297
    05-06-2010

    salaam nee we kunnne het idd niet tegen houden maar we moeten wel sabbab doen en niet blindelings handelen
    en zeggen we zien het wel daaarom hebben we niets voor niets vrijstelling gekregen maar proberen moeten we idd .

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    1.106
    06-07-2007

    Salaam aliekoem zwangere mamas in spé,ik heb vandaag mijn eerste echo gehad.Er was een mooi vruchtzak en dooierzak te zien.Mijn berekening klopt volgens de gynocoloog niet,ik ben iets korter dan 5 weken en 3 dagen zwanger en mijn berekening geeft vandaag 5 weken en 5 dagen aan.Dus voolopig hou ik het op 5 weken en volgende week krijg ik weer een echo inshallah.Ik hoop dat er dan een kloppend hartje te zien is inshallah ya rabbi.

    Hoe is het verder met jullie?Ik heb nog steeds nergens last van behalve vermoeidheid alhamdoelilah