+ Reageer
1 tot 5 van 5
    MVC Lid

Reacties
    42
    23-06-2012

Thumbs up Verkoop sjd boeken 1ste jaar periode a hogeschool utrecht hu

Salaam mensen,

Aangezien iedereen hier aan het theeloungen is waarom niet:

Ik verkoop mijn boeken van periode A SJD leerjaar 1 Hogeschool Utrecht. Mocht er iemand boeken willen kopen voor een mooi prijsje dan hoor ik het graag. Deze boeken zijn best prijzig en ik wil ze wel kwijt voor een mooi prijsje. Het boek sociologie voor de praktijk moet je ook gebruiken in de blokken b, c en d dus erg verstandig om die te kopen.

Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Zie hieronder:

Basiscursus Sociale Wetenschappen
    • Hoeksema, K.J. & Werf, S. van der (2010). Sociologie voor de praktijk. Uitgeverij Coutinho, zevende druk. ISBN: 9789046902288.
    • Basiscursus Sociale Wetenschappen: Psychologie. Samengesteld door Minke de Gruil en Josine van Loon, Sociaal Juridische Dienstverlening Hogeschool Utrecht. Uitgeverij Pearson Education Benelux. NB: Dit boek is custom made voor de opleiding SJD en derhalve alleen verkrijgbaar bij boekhandel Selexyz in de Uithof Utrecht.

Graag even pm'en.

Djazaakoem allah wa gairan.

MVC Lid

Reacties
    42
    23-06-2012

Op internet (sharepoint) staat wel een literatuurlijst maar ik weet niet of dat de definitieve is. Ik denk het namelijk wel omdat ik zelf ook de boeken heb gebruikt voor het eerste jaar. Bovendien kunnen ze geen foute literatuurlijst erop zetten aangezien eerstjeaars studenten vast wel al hun boeken hebben besteld via studystore. Ik zal hieronder even de literatuurlijst plakken die op sharepoint staat. Ik zal je ook even uitleggen waar je de boeken ook kan vinden. Bij studystore kun je al je boeken kopen van de opleiding sjd aan de hogeschool van Utrecht. Zij werken samen en als je de winkel binnenloopt hangt zelfs de boekenlijst boven de boeken die je moet hebben.

Sharepoint literatuurlijst die erop staat:
    Literatuurlijst SJD VT jaar 1 2012-2013

LET OP: De opgegeven literatuur wordt soms bij meerdere cursussen gebruikt. Daardoor kan het voorkomen dat er literatuur bij verschillende cursussen dubbel wordt voorgeschreven.

Tevens wordt voor het hele studiejaar de wettenverzameling voor sociaal juridische dienstverlening
    2012-2013 voorgeschreven ISBN 9789012388603.

Periode A:
    Thema: oriëntatie op het beroep
    • Studiewijzer/Reader Thema: Oriëntatie op het beroep
    Basiscursus Recht
    • Recht een inleiding, Frans Slager en Cees Meijer HB uitgevers BV, de meest recente druk.
    • C. L. Hoogewerf, juridische basisvaardigheden, Den Haag: Boom Juridische Uitgevers 2010. ISBN: ISBN 978-90-8974-333-6
    • Wettenverzameling voor de Sociaal Juridische Dienstverlening, laatste versie (2012-2013)
    • Studiewijzer Inleiding Recht en Juridische Vaardigheden (digitaal beschikbaar via Sharepoint)
    Basiscursus Sociale Wetenschappen
    • Hoeksema, K.J. & Werf, S. van der (2010). Sociologie voor de praktijk. Uitgeverij Coutinho, zevende druk. ISBN: 9789046902288.
    • Basiscursus Sociale Wetenschappen: Psychologie. Samengesteld door Minke de Gruil en Josine van Loon, Sociaal Juridische Dienstverlening Hogeschool Utrecht. Uitgeverij Pearson Education Benelux. NB: Dit boek is custom made voor de opleiding SJD en derhalve alleen verkrijgbaar bij boekhandel Selexyz in de Uithof Utrecht.

Studystore:
    1: http://www.studystore.nl/webshop/
    2: klik op plaats en selecteer: utrecht
    3: klik op instelling en selecteer: HU Fac. Maatschappij en Recht Utrecht SJD
    4: klik op boekenlijst en selecteer: SJD, jaar 1 voltijd periode A
    5: klik op volgende (rechts ernaast)

Ramadan mubarek alvast en hoop snel een reactie te ontvangen.

Wie het eerst komt... wie het...

MVC Lid

Reacties
    42
    23-06-2012

school begint bijna dus wie wel niet zijn boeken kopen voor een mooiii prijsje?

MVC Lid

Reacties
    42
    23-06-2012

Wie o wieeeee.. School begint bijna!!!!

MVC Lid

Reacties
    1
    01-09-2012

Ik heb een aantal boeken nodig, juridische basisvaardigheden moet wel van 2012 zijn.

Ik ga namelijk dit jaar de opleiding sjd volgen.

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport