+ Reageer
Pagina 1 van 10 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 140
    Zwijg

Reacties
    2.129
    17-08-2008

Spijt dat ik em niet gehoekt heb.

Voel me half aangerand en heb er spijt van dat ik hem niet total loss geslagen heb. Het vreet aan mij.

Dus wat is er gebeurd. Beste MJLR-gangsta's, dit is gebeurd:

Was met een vriendin wezen shoppen. Heb altijd een windangst gehad. Als ie waait blijft er namelijk weinig over van mn verhullende gewaad als jullie begrijpen wat ik bedoel. Vaak loop ik gewoon achterstevoren om te redden wat er te redden valt. Genoeg meelij gewekt, nu komt het: Er was harde wind... we liepen te shoppen en te kletsen. We giebelden om onze tevergeefse pogingen om onze gewaden in bedwang te houden. De wind blies in onze rug, en de details zal ik achterwege laten.

Anywayyyyy... we gaven de strijd met de wind na een tijdje op. Er liep toch niemand achter ons. DACHTEN WIJ. Kvoelde me bekeken en toen ik achterover keek liep er een enorme kaaskopvent met een ENORME FOTOCAMERA waarvan de LENS HELEMAAL UITGESCHOVEN WAS (kheb geen verstand ervan, maar dat betekent toch dat ie helemaal inzoomt?????), gericht op onze zitvlakken was ie foto's aan het schieten. HIG TFOEEE. Hij zag mij omdraaien en deed als door een wesp gestoken zijn camera snel achter zijn rug en keek opvallend op heter daad betrapt naar rechts alsof ie ons niet zag. Wallah het werd zwart voor mijn ogen. Ik ben normaal rustig op straat enzo. Kweet niet wat er gebeurd maarin in ruk ben ik op hem afgestapt en vroeg hem waarom ie foto's van ons nam. Hij was vuuurrrroooodddd en stamelde dat ie ons niet fotografeerde. Laat het me zien, beviel ik hem. Kwas mezelf met alle macht aan hetinhouden, wou hem zo graag een vuist midden op zijn neus geven. Ik zat al te beredeneren en te kijken hoe ik dat het beste kon doen want om zijn gezicht te zien moest ik zowat mijn hoofd in mijn nek leggen. Die vieze nerd was superbang vieze schijtluis dat ie der is. Vuurrode varkenskop en ontkende bij hoog en laag.Hij begon te vragen of hij er langs mag. Ik bleef voor em staan zijn weg versperren en zei dat ik neit weg ga tot hij de foto's laat zien en ze verwijderd. Heb nog meer gezegd maar weet het niet meer. Stond stijf van de adrenaline. Opeens veranderde zijn argument en zei hij: ik ben stadsfotograaf. Ik heb em gezegd dat al wastie koningsfotograaf, dat ie geen enkel recht heeft op mijn foto's en dat ie die vandaag en nu nog ging verwijderen waar ik bij sta en dat ik alle tijd heb en hem zal blijven volgen waar hij ook heen gaat. Heb em ook verteld dat ie een triest zooitje viezigheid is om stiekem vrouwen te fotograferen in de straten. Stadsfotograaf, my ass. (slechte woordspeling). Hakkelend veranderde hij zijn argument in: de foto's zijn toch niet goed gelukt, ze zijn onduidelijk. WHAT THE PIEEEEPPP kan mij het schelen of je vieze stinkfoto's professioneel of amateuristisch vunzig zijn. Verwijderen die hap. En snel wat. Alatif word nu weer gek als ik er al aan denk. Mijn vriendin probeerde me weg te trekken en zei dat ik het moest laten. Heb dr gezworen dat ik die man blijf volgen tot het eind van de wereld als dat moest, tot ie et verwijderd heeft. Die man was helemaal wit weggetrokken en ging op de vlucht. Ik bleef em volgen en maakte foto's van hem met mijn mobiel. Daarna belde ik mijn broer terwijl ik naast hem liep. Hij zou hem afmaken het vieze varken. Mn broer zei dat ik bij em moest blijven en dat hij direct komt. Ik vertelde em ook dat mijn broer onderweg is en dat ik mooie plaatjes van hem heb. En zo bleef ik hem volgen. Hij maakte hele tour door het centrum, ging uiteindelijk een hotelachtig iets binnen en wou mij afschudden door naar het herentoillet te gaan. Ben em daar naar binnen gevolgd tot de toiletmeneer (die centen int). Die manwijf zei met bibberende stem tegen die toilletmeneer dat wij hem lastig vallen. Hij zn toilethok in, toilletmeneer keek mij vragend aan. Heb em uitgelegd dat we bij meneer horen, meneer heeft iets van ons dat we terug moeten hebben. Daarom wachten we op hem. Expres met verheven stem zodat dat verrekte manwijf t uit zijn stinkhokkie kon horen. Toilletmeneer keek me begrijpend aan en knikte dat ik gelijk had.

Anyway... manwijf komt er na laaaaaaaange tijd weer uit, gaat naar de balie van hotel en vraagt om de politie te bellen omdat wij hem zogenaamd stalken. Heb manwijf opzij gedwongen en de mevrouw achter de balie met mijn perfecte nederlands uitgelegd dat er niets waar van is. Meneer heeft ongewenst foto's van ons gemaakt, wenst ze na vriendelijke vraag niet te verwijderen, wat zijn wettelijk recht misschien is (omdat de foto's van achter zijn), en wij volgen meneer toevallig op dezelfde route die hij ook neemt. Tevens mijn wettelijk recht om een route telopen die door een ander ook gelopen word. Mevrouw achter de balie stond duidelijk aan mijn kant, ze keek spottend naar manwijf en zei dat ze niets voor hem kon betekenen. Het zag er ook zo stupid uit. Zo'n enorm manwijf dat beweerd dat ik hem lastig val hahahaha. Meneer stond met open mond te staren en begon me wanhopig zn camera in mn handen te drukken: kijk erin, ik heb geen foto's genomen. Toen begreep ik dat manwijf in zn vieze stinkhokkie snel alle foto's verwijderd had, waarna hij zogenaamd dan de politie bij balie wou inschakelen. Er zou dan geen bewijs, geen foto's zijn (al zou de politie em sowieso niets doen al had ie ze, het domme zwijn). Anyway, heb zn camera op de balie gesmeten en gezegd dat ik niets van zijn vieze foto's hebben moest. Het voorgaande uur verdedigde hij zijn camera met trillende handen en op trillende benen en nu mocht ik ze ze3ma bekeken. Ergens in deze hele achtervolging had hij me ook geprobeerd opzij te duwen. Heb zn vieze stinktengels van me af gerukt en m een dauw in zn nierstreek gegeven waarna die bibberend opzij schoot en me aankeek alsof ik badr hari was. Ik kan jullie vertellen dat ik alles behalve sterk ben, het was gewoon een shmetta eerste klasse, wallah nog nooit zoiets meegemaakt. Bah bah bah.

Op dat moment kwam er een afschuwelijk eng griezelig geplamuurde oude tang zich erin mengen. "Nou dan moet je ook niet zo kleden in dit land, dan vraag je erom". Heb dr stinkbakkes ff flink aangepakt tot ze met open mond bleef staan. Maar was zo opgegaan in mijn speech dat het vieze manwijf em gesmeerd is. Ma3lish de foto's zijn verwijderd en dat wou ik, maar wat heb ik een spijt dat mn broer em niet heeft kunnen grijpen. Het vieze vieze zwijn.

Ben er gewoon niet goed van geworden. Vooral het feit dat ie me aangeraakt heeft met zijn stinktengels.. al waren het maar drie vingers waarmee hij me uit reflex ze3ma aantikte. Hig hig hig, kheb spijt dat ik daar niet op zijn varkenskop gesprongen ben om m te molesteren. Wallah heb zo'n spijt. Op dat moment was enige wat me tegenhield het idee dat ie me niet mocht aanraken en ik hem niet. Maar achteraf had ik em gewoon flink moeten aanvallen. Al maak ik geen schijnvan kans bij die boom van een shmetta, dan had ik be3da op zijn tere plekken wat stempels kunnen achterlaten. Wallah baal ervan. En baal nog meer dat mn broer em niet te pakken heeft gekregen.

Kdenk wel dat ie dit niet meer weer durft te flikken bij meiden met gewaden. Kheb nog nooit zo'n grote vent zo zien bibberen van een meiske dat dubbel zo klein is. Vieze shmetta dat ie er is.

Zo, dit moest er uit want word gek van binnen. Mn broer heeft zn foto's genomen van mn mobiel en zegt dat als ie m pakt ie geen vinger meer overhoudt om fotoknopje ooit nog in te drukken. Mn broer meskin is helemaal gek geworden toen ik het hem vertelde en hij is ziedend dat ik niet bij die vent gebleven ben tot ie er was. Toen mn broer eenmaal aankwam was manwijf net weg.

Kweet gewoon niet hoe ik deze agressie kwijt moet. Khad zn varkenskop in moeten slaan.

Oke dat was het.
    Ite7seb igfines dhayez n jayazen malik n Aroes Ivan de Verschrikkelijke.

MVC Lid

Reacties
    70
    04-07-2012

Samenvatting, aub.

Zwijg

Reacties
    2.129
    17-08-2008

Citaat Geplaatst door Schwarz Bekijk reactie
    Samenvatting, aub.
    Begin niet weer zo aub, kword gek.

MVC Lid

Reacties
    723
    29-11-2011

Hahahahhahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahh ahahahhahah!

MVC Lid

Reacties
    2.116
    15-12-2007

Oefff, heeft ie ze nou wel of niet verwijderd?
    Jouw o.t. ? Nee ? Kijk zo snel mogelijk ergens anders !

MVC Lid

Reacties
    723
    29-11-2011

Ik had hetzelfde gedaan, maar jou had ik per direct paar stoten op je neus gegeven waarna ik dood leuk de foto's op m.nl zou delen.

Zwijg

Reacties
    2.129
    17-08-2008

Nee wallah ik heb niet gerockt. Ik moest gewoon vollop op zn varkensneus inslaan. Jammer genoeg komen die ingevingen altijd achteraf. Hig hig hig ben er gewoon niet goed van. Bwa bwa bwa.

MVC Lid

Reacties
    841
    30-03-2010

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed aangepakt meid hahaha.

k weet van me zelf dat k hem per direct had geslagen of zijn camera had kapot gegooit hahaha k heb na een paar min geen geduld meer helaas.

en jammer was je broer maar gekomen hahah dan had hij m extra goed laten zien wat hij de volgende x wel en niet kan filmen.

Zwijg

Reacties
    2.129
    17-08-2008

Citaat Geplaatst door Fietsbell Bekijk reactie
    Oefff, heeft ie ze nou wel of niet verwijderd?
    Ja blijkbaar wel anders had ie me niet bijna jankend zn camera in mn handen gedouwd als bewijs dat ze verwijderd zijn. Voordat ie toillet inging klemde hij camera trillend achter zn rug. Vies stinkzwijn, wallah ben er gewoon niet goed van.

Zwijg

Reacties
    2.129
    17-08-2008

Voel me gewoon zo vies. Hoe moet dat nou met die wind ik vind het afschuwelijk wallah. Al die vieze varkens die van alles zien. Ik kan er niet tegen wallah. Degene die per pm uitleg vroeg: ik loop dus soms werkelijk achterste voren als de wind in mn rug waait... zodat ik mn hoofddoek van voren vast kan houden en die van achter niet tegen me aan waait als jullie t snappe. Heb hier gewoon een trauma aan omdat ik al eens eerder bij wind iets vunzigs mee heb gemaakt. Sindsdien loop ik maar achterstevoren. Maar dit vieze zwijn dit vieze zwijn hi tfoe hi tfoe.

MVC Lid

Reacties
    2.116
    15-12-2007

Citaat Geplaatst door SaraSientje Bekijk reactie
    Ja blijkbaar wel anders had ie me niet bijna jankend zn camera in mn handen gedouwd als bewijs dat ze verwijderd zijn. Voordat ie toillet inging klemde hij camera trillend achter zn rug. Vies stinkzwijn, wallah ben er gewoon niet goed van.
    Oke, mijn excuses. Ik kwam niet verder dan de kwart wegens mijn ongeduld. Maar eind goed al goed. Trek ook altijd een broek onder je gewaad aan.
    Jouw o.t. ? Nee ? Kijk zo snel mogelijk ergens anders !

Lovable

Reacties
    4.533
    20-04-2012

Oke ik snap het even niet... hij nam een foto van achter omdat je gewaad naar boven ging en alles eronder te zien was? Ik snap dat stukje alleen niet..

Voor de rest goed gehandeld echt waar opkomen voor jezelf!

Follow your heart but take your brain with you

Lovable

Reacties
    4.533
    20-04-2012

ps. Goed dat je alsnog niet geslagen hebt...

Follow your heart but take your brain with you

MVC Lid

Reacties
    70
    04-07-2012

Citaat Geplaatst door SaraSientje Bekijk reactie
    Begin niet weer zo aub, kword gek.
    Weer?

Zwijg

Reacties
    2.129
    17-08-2008

Citaat Geplaatst door Poppetje_ Bekijk reactie
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed aangepakt meid hahaha.

k weet van me zelf dat k hem per direct had geslagen of zijn camera had kapot gegooit hahaha k heb na een paar min geen geduld meer helaas.

en jammer was je broer maar gekomen hahah dan had hij m extra goed laten zien wat hij de volgende x wel en niet kan filmen.
    Wallahila ik begrijp achteraf niet waarom ik niet op zn varkensneus gesprongen ben. Idioot die ik ben. Ik dacht alleen niet aanraken, houd je in, mag m niet aanraken. Ik greep ook een paar keer naar die camera van hem, maar hij deedie camera bibberend boven zijn hoofd. De nerd.

Citaat Geplaatst door Fietsbell Bekijk reactie
    Oke, mijn excuses. Ik kwam niet verder dan de kwart wegens mijn ongeduld. Maar eind goed al goed. Trek ook altijd een broek onder je gewaad aan.
    Doe ik ook maar helpt niet.

Citaat Geplaatst door RedLipstick Bekijk reactie
    Oke ik snap het even niet... hij nam een foto van achter omdat je gewaad naar boven ging en alles eronder te zien was? Ik snap dat stukje alleen niet..

Voor de rest goed gehandeld echt waar opkomen voor jezelf!
    Nee neeeee dan zou ik denk ik daar neergevallen zijn van de schrik. Ik draag een kledingstuk uit 1 stuk. Het hangt dus over mijn rug, tot beneden. Als de wind van achteren waait, dan vormt dat kledingsstuk zich precies om mijn lichaam heen snapje?

Citaat Geplaatst door RedLipstick Bekijk reactie
    ps. Goed dat je alsnog niet geslagen hebt...
    Nee nee kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik em niet in ieder geval 1tje gegeven heb midden op zn neus. Tmaakt me gek.

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport