Insha'allah is het raak bij je meid!!
Ik ben zelf al 6 maanden bezig.. maar nog niets..
terwijl bij mijn eerste letterlijk meteen raak was.. Zo zie je maar..
Insha'allah is het raak bij je meid!!
Ik ben zelf al 6 maanden bezig.. maar nog niets..
terwijl bij mijn eerste letterlijk meteen raak was.. Zo zie je maar..
Salaam aleikoum zusters,
Ik wilde soub7anaAllah ook een topic openen over dit onderwerp. Ik heb dit namelijk al ruim een jaar, dat ik 1 week voor mijn menstruatie of de dag op of na mijn eisprong wat roze/bruine bloedverlies heb(weinig).. Ik wilde dus vragen of dit het zwanger worden beinvloedt? InshaAllah is het bij jou wel een innesteling bi'idni Allaah!!
Maar ik zelf heb de hoop opgegeven, want die bloeding komt altijd terug en kenmerkt juist dat ik er niet snel zwanger door wordt. Gair inshaAllah, ik hoop hier meer ervaringen te lezen van anderen. Misschien wat tips?
Dou3a moeten we bljiven doen, en vooral wat de ts zei er niet teveel mee bezig zijn, hoe moeilijk dat ook is, maar dat heeft echt veel geholpen bij mensen die ik ken.
Moge Allah swt iedereen hier met een kinderwens snel verblijden inshaAllah!!!
"De goede daden wissen de slechte daden uit. Dat is een onderricht voor degenen die zich laten onderrichten"
Soerat Hoed:114.
Hajar,Maryam&Daoud, witte chocolaatjes OM OP TE ETEN!!

Heb je al getest..??????
0711'08 & 0811'08..
![]()
ben ook nieuwsgierig gewordennnnnnn, ennn???
"De goede daden wissen de slechte daden uit. Dat is een onderricht voor degenen die zich laten onderrichten"
Soerat Hoed:114.
Hajar,Maryam&Daoud, witte chocolaatjes OM OP TE ETEN!!

InshaALLAH ben je zwanger
En het behoort tot Zijn Tekenen dat Hij voor jullie van jullie eigen soort echtgenotes heeft geschapen,
opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid.
Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt. 30:21
04-02-2012
Oe7iboek ya zawzji

Heb je verhaal gevolgd meiss. Inshallah zal je verblijd worden met een klein wondertje! Ben benieuwd...
Te huur: bedekte bruidsjurk 100,- all incl. BRUIDSSIERADEN, riemen, bruidsselhams, verlovingsselhams, spaanse sluiers... 06 - 16 35 91 91 http://www.mijnalbum.nl/Album=POZ4YVUF