Laat eens even wat van jullie horen zeg, hallooooooo. Put your hands up in the air!![]()
Laat eens even wat van jullie horen zeg, hallooooooo. Put your hands up in the air!![]()
[QUiOTE=Jour.et.nuit;107818601]
waarom slaap jij nog niet meid[/QUOTE]
Ik heb niet echt slaap. Heb net het ochtendgebed verricht en ik zit eigenlijk nog steeds vol energie. Waarom slaap jij nog niet?
Wauw, dat ik naast je mag zitten is voor mij al een hele eer. Oh jeej, hemeltjelief, hoelang is zo'n proeftijd dan? Ik word misschien wel net zo cool als jij. Hier word ik wel echt heel erg nerveus van hoor. :$
Ik ben een heel erg beleefd meisje, vandaar die vragen. Puur uit beleefdheid om te vragen hoe het nou eens met je gaat. Maar wij kennen elkaar niet nee.
De bliksem sloeg in in een boom tegenover ons. Je zag even een wit licht en toen was het weer weg.
U serious?! Oh my gaddddddd. Waar is de telefoon? Zied zied, stop Lebara simkaart erin. Ik moet 7enna en zjedie uit Marokko even het grote nieuws vertellen dat ik door de selectie ben gekomen. Yoeyoeyoeyoeyoeyoe! Wow! Kom ik echt aardig in de buurt? Oh stop it you, you make me shy. :$:$:$:$