+ Reageer
Pagina 1 van 23 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 340
    MVC Lid

Reacties
    589
    25-02-2012

Een leven vol geheimen ?!

heey dames ,
    ik wil hier me verhaal zetten , ik hoop dat jullie het zal vermaken
    het is geen waargebeurd verhaal,
    in het verhaal komen er hoofdrolspelers in voor ;

Samya
    Samya is de hoofdrolspeelster
    ze is 19 jaar, is altijd slim geweest maar door bepaalde dingen gaat het niet meer zo goed op school
    ze achter haar familie geheimen komen die sommige mensen voor zich houden
    ze stresst er soms ook aan. en als ze niet lekker in haar vel zit , wilt ze dat niemand tegen dr praat
    ze is een heel mooi meisje , waar de meeste jongens op vallen
    ze vallen dan om haar innerlijk en uiterlijk....
    en ojha voor ik het vergeet ik ben de IK-vorm

imad&walid
    dat zijn samya's tweeling broers,
    ze zien er ook goed uit en worden ook wel de "crimenelen van de straat " genoemd
    ik vind het persoonlijk nergens opslaan, maar ik wist beter
    gwn types marokkaan van de straat
    hun uiterlijk ;
    opscheertje
    groene ogen
    1.80 allebei
    en een mooi gespierd vorm
    ze zijn allebei 22

salima&lamya
    salima is 29 jaar en heeft 4 kinderen; badr,imrane,salma sanea ze woont in arnhem met haar man
    lamya is 28 jaar en heeft 3 kinderen ; mohamed assia en souhaila ze woont ook met haar man in nijmegen
    ze zijn altijd me lievelings zussen geweest want meer heb ik niet haha
    ik bel ze elkedag of ik irriteer ze op whatt'sap of ping of msn
    soms ben ik echt gemeen tegen ze

siham&dunya&hanane
    dit zijn me vriendinnen,ze zitten bij me in de klas
    we zijn alle vier 19 jaartjes
    en helpen mij in moeilijke tijden en ik hun natuurlijk

rachid
    pff hij is me neef
    in elkehoek is hij verstopt
    hij wilt me elke keer verraden bij me boers,ouders
    kortom familie

MVC Lid

Reacties
    145
    30-01-2012

Up nieuwe fan meldt zich

MVC Lid

Reacties
    589
    25-02-2012

Ik werd wakker en keek om me heen , eigenlijk ziet het er toch wel kaal uit .Me kamer bestaat uit een groot bed , een kast , bureau,en een klein kastje voor me make-up en een ander kast voor me jassen, winter sjaals , schoenen, slippers tassen. het is nu lekker zomer en ben van plan om al me winter spullen te bewaren voor in de winter. Ik stond op, ruimde me kamer even op en ging douche in,ging even douche en toen me tandenpoesten, ik werd ruw verstoord door iemand die op de duur bonkte 'samya schietop ik heb een afspraak' schreeuwde walid ' jaa, bijna klaar' zei ik
    ik maakte de deur open en zag hem al naar binnen komen ' eey wat heb je vandaag' vroeg ik hem kalm
    'ik vertel zo wel , wil je de douche nu vertrekken voordat ik ontplof' zei hij lachend maar ook weer serieus
    ik nergeerde zijn stomme grap en liep naar me kamer, ik tronk me lingerie aan en een heel leuk tuniekje net niet over me kont het was strak , en trok ook een zwarte skinni jeans met zwarte pumps , ik pakte me stijltang en stijlde me haren , ik heb krullen van me zelf . ik liep naar beneden waar me moeder me afkeurend keek vanwegen me kleren
    'bent, wanneer ben je vanplan om andere kledingstyl te gaan dragen' zei ze zacht ik in tegengestelde zei ik haastig ' wanneer de tijd rijp is yemaa' ze knikte met een kleine oke en liep vervolgens de keuken uit . ik maakte me ontbijt ,at het op
    en deed de keuken even . ik zag me vader vermoeiend naar beneden lopen met de trap 'aah benti , ik voel me de laatste tijd niet zo goed' ik keek hem zwijgend aan en antwoorde met een zachte ' moet je niet naar de ziekenhuis gaan, gewoon even kijken waar je last van hebt beba' hij keek me trost aan en kuste op me voorhoofd 'choekrann bentti' zei hij en liep de woonkamer in
    'samyaaaaaaa' schreeuwde walid van boven, ik rende zo snel als ik kan naar boven en vroeg er wat er was , hij keek me van top tot teen aan en zei 'wat zie jij er schitterend uit' hmm raar dacht ik 'waar is imad' vroeg ik
    ' in je kamer' zei hij . okee vreemd hij is nooit in me kamer en nu oppeens wel
    ik liep me kamer binnen en zag hem liggen in zijn bed 'imad?' vroeg ik hem zachtjes . hij nergeerde me , dat betekent dat hij rust nodig had en wat zuster liefde nodig had , dat deed ik altijd bij hun als ze ze niet goed voelen komt de ander naar me toe om het te vertellen , want zelf komen ze niet. ik ging naast hem zitten en aaide hem over zijn hoofd
    en 'samya?' vroeg hij 'jaa imad' zei ik , en alweer nergeeerde hij me.. hmm best moeilijk, hij ging weer recht zitten en keek me aan, hij trok me overeind en fluisterde in me oor dat hij me wou spreken, waar niemand van de familie dr bij mocht zijn alleeen ik walid en me zussen.. me ouders niet , ik vroeg waarom hun er niet bij 'het gaat om hun samya'ik knikte zachtjes
    ik was school helemaal vergeten en vroeg of imad me wou brengen, maar hij had geen zin en walid was weg en me ov was kwijt. dus hij wou me wel even ziekmelden. dan heb ik ook wat rust
    ik ben er nog niet overheen, me bloed eigeneef wou me gewoon verkrachten,ik heb ook momenten wanneer me broers me troosten, en als er iest met me is komen ze allebei tegenlijkerd tijd . ik voel me veilig in bijzijn van hun in me kamer, telkens krijg ik dan raare dromen enzo pff .. ik zuchte diep 'wat is er schoonheid zei me broer imad en opdat moment kwam me broer walid de kamer binnen 'yess nu jullie toch allbei zijn moet ik jullie wat vertellen'
    'vertel zusiie' zei walid.. walid is vandaag zo blij,vrolijk en heletijd een glimlach op zijnn gezicht 'nou ehmm hoe moet ik jullie dit nou vertellen,anngezien jullie jonegns zijn' zei ik zacht ' gaat het om een jongen ' vroeg walid nieuwschierig
    'jaa, maar ' zei ik en hield me even still ' jullie hebben toch niks verkeerd gedaan he'zei imad nu geschrokken
    ' neee tuurlijk niet , ik heb niemand maar het gaat over rachid'zei ik snel ' wie is rachid zei imad ' onze neef uit amsterdam' zei ik ' hij valt me lastig en vorige week wilde hij me verkrachte maar op eeen van een ander manier keek hij me zieig aan en ik duwde hem en rende weg' ik keek de heletijd naar me voeten en BAAM ze schreeuwde het maar uit
    ik begon gelijk te huilen ' ach zusje sorry, we pakken hem wel'zei imad om me te sussen
    zie je nou wel ze zitten allebei in me kamer me te troosten...ik kan niet zonder ze

MVC Lid

Reacties
    589
    25-02-2012

Citaat Geplaatst door paramocrotjuu Bekijk reactie
    Up nieuwe fan meldt zich
    welkome schat

MVC Lid

Reacties
    589
    25-02-2012

moet ik verder ?? :$

MVC Lid

Reacties
    110
    24-12-2011

Ga verderr gurll!! We wan't more
    One dream, one soul... One Mektab...

MVC Lid

Reacties
    589
    25-02-2012

haha okee er komt zo weer een vervolg

MVC Lid

Reacties
    110
    24-12-2011

Yes jou verhaal ga ik egt volgen.. Bij andere stop ik bij helft maar wil weten wat al die geheimen zijn

MVC Lid

Reacties
    589
    25-02-2012

ooh ga je ook stoppen bij de helft

MVC Lid

Reacties
    82
    08-06-2011

new fannetje, Uppp

MVC Lid

Reacties
    110
    24-12-2011

Neeeee!!! Juist niet!! Bij andere verhale doe ik meestal wel... Maar ik nieuwsgierig

MVC Lid

Reacties
    589
    25-02-2012

ik viel in slaap op de schouder van imad . walid tilde me op en legde me op mijn bed. ik kreeg 2 kusjes op me voorhoofd
    ik opende me ogen en keek ze aan 'slaap verder lieffii'zei imad, hun liepen me kamer uit en het was al 5 uur 'S middags
    me moeder klopte op me deur en kwam me kamer binnen'bentii ik heb het gehoord je broers'ze zag dat ik sliep en maakte me wakker
    'bentii wakker worden'zei ze, ik opende me ogen en zag dat ik , lekker 4 uurtjes geslapen heb 'dochter ik heb het gehoord van je broers zei ze bijna huilend'ik gaf dr een kus op haar hoofd 'benti wil je voor me naar de ah gaan ze zijn pas om8 uur dicht vandaag' ísgoed mama' ik stond op liep naar de douche,ging me tanden poetsen,werkte me make-up bij en liep naar beneden, ik zag me moeder op de bank liggen 'wat moet ik halen mama'ze keek me trots aan 'eeh lekkere dingen , we krijgen bezoek straks'zei ze wat teleurgesteld 'eeh wat is er' vroeg ik 'vertel ik straks wel
    ik pakte me zwarte hoge pumps en trok die weer aan , ik deed wat lippglos en vertrok van huis.
    óneeh daar heb je ze weer die hangjongeren, meestal onstaat er dikke ruzie en allemaal door mij haha
    als iemand naar me fluit , worden me broers boos enjaah ruzie , zoals ik al zij me broers zijn overal te vinden
    ik liep verder met dunya in me gedachten ze is een week eerder naar marokko gegaan , we gaan dit jaar ook inshaállah
    ik moet morgen me boeken brengen en al die spullen
    er werd naar me gefloten en zag rachid daar staan , ogoossh helpp , er sprongen allerlei raare gedachtes in me hoofd ik zag hem mij richting lopen met een woedend gezicht, ik trok me pumps uit en begon terennen want jaaa ik kan niet rennen daarop
    ik ren op me allerhards en kwam weer in een steeegje bomvoll met jongns ik rende sneller tot er geroepen werd 'samya'ik draaide me om en zag me broer walid daar staan , ik rende naar hem toe en gaf hem een knuffelen begon tehuilen 'hij zat achter me aan walid, aah walid ik ben bang' al die jongens keken ons verward en geschrokken aan 'waar is hij en wiee bedoel je rachid' 'ja'zei ik verdrietig 'wat brengt je hier dan vroeg hij 'mama vroeg aan me of ik boodschappen wilde doen, ik vond het oke en daar achter tegenover die plein daar stond hij en toen ben ik hier naar toe gerend' hij keek me met open mond aan 'en toch ben je sneller dan hem vroeg hij ongelovig.... ik trok me pumps weer aan en zag imad naar ons lopen eerst keek hij nromaal maar toen hij me verschijning zag,keek hij verward 'gaat het ?'vroeg walid aan mij 'wat is er aan de hand'vroeg imad nu , walid had hem de hele verhaal vertelt '
    'okeeej klaaar nu is het genoeg geweest, we gaan hem aanpakken klaaar zei imad woedend paar vriende sustte hm om te gaan kalmeren 'hebben jullie het aan mama vertelt'toen ik het zei keken de jongens me met openmond aan 'jaa , sorry zei imad 'hah wat is er met jullie oppeens' zei walid 'is dat je zusje vroeg een van die jongens ' jaa broertje, zie je dat niet zei walid weer
    'jawel maar masha'allah wat een lekkerding zeg'ik draaide me om naar hem en keek hem geïrriteerd aan
    en al die jongens schoten in de lach behalve ik.... 'mattie hij versiert je zusje in bij zijn van jullie zei een ander vriend
    'hahaha i know zei imad . 'ik durf niet alleeen naar de winkel zei ik tegen walid in de oor en al meteen begreep imad het
    'nee rustig, kom we gaan' zei walid 'mattie's we komen zoo , even wat afhadelen zei imad'

MVC Lid

Reacties
    589
    25-02-2012

Citaat Geplaatst door Minimocrogirlie Bekijk reactie
    Neeeee!!! Juist niet!! Bij andere verhale doe ik meestal wel... Maar ik nieuwsgierig
    hahahhahhahah maak maar een grapje :P

MVC Lid

Reacties
    589
    25-02-2012

Citaat Geplaatst door prisonnbreak Bekijk reactie
    new fannetje, Uppp
    welkome schat
    veel lees plezier

MVC Lid

Reacties
    82