1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9.285
    16-11-2004

    Misselijkmakende leden

    Inna lillahi wa inna illayhi raji3oen.

    Enorm jammer dat er nog steeds zulke misselijkmakende leden aanwezig zijn

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9.285
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door .rijmaran. Bekijk reactie
    Klopt, en daar zijn er een aanzienlijk deel Marokkanen onder.
    Klopt, en die zijn geen haar beter dan jou, alleen heb ik bij hun nog wel de hoop dat het ooit goed gaat komen aangezien hun jonge leeftijd, bij jou is de hoop allang vervlogen, als je op jouw leeftijd nog zo misselijkmakend gedraagt tussen pubers dan wordt het echt tijd om je te laten onderzoeken door een psychiater beste rijmaran en dat is een welgemeende tip.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    28.066
    01-03-2006

    Citaat Geplaatst door Rachid_Breda Bekijk reactie
    Klopt, en die zijn geen haar beter dan jou, alleen heb ik bij hun nog wel de hoop dat het ooit goed gaat komen aangezien hun jonge leeftijd, bij jou is de hoop allang vervlogen, als je op jouw leeftijd nog zo misselijkmakend gedraagt tussen pubers dan wordt het echt tijd om je te laten onderzoeken door een psychiater beste rijmaran en dat is een welgemeende tip.
    Jij hebt helemaal geen gevoel voor humor. Moslim zeker ?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.285
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door oeps Bekijk reactie
    Jij hebt helemaal geen gevoel voor humor. Moslim zeker ?

    Als jij dit onder humor verstaat dan wordt het toch echt tijd voor jou om de gordijnen te openen en vaker naar buiten te gaan, het kluizenaarsleven doet jouw geen goed

    Ja ik ben moslim, wil je een handtekening?

  5. #5
    Andrés Iniesta

    Reacties
    4.317
    30-10-2005

    Citaat Geplaatst door Rachid_Breda Bekijk reactie
    Klopt, en die zijn geen haar beter dan jou, alleen heb ik bij hun nog wel de hoop dat het ooit goed gaat komen aangezien hun jonge leeftijd, bij jou is de hoop allang vervlogen, als je op jouw leeftijd nog zo misselijkmakend gedraagt tussen pubers dan wordt het echt tijd om je te laten onderzoeken door een psychiater beste rijmaran en dat is een welgemeende tip.
    Toché!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.894
    05-06-2010

    Citaat Geplaatst door Rachid_Breda Bekijk reactie
    Klopt, en die zijn geen haar beter dan jou, alleen heb ik bij hun nog wel de hoop dat het ooit goed gaat komen aangezien hun jonge leeftijd, bij jou is de hoop allang vervlogen, als je op jouw leeftijd nog zo misselijkmakend gedraagt tussen pubers dan wordt het echt tijd om je te laten onderzoeken door een psychiater beste rijmaran en dat is een welgemeende tip.


    Kom vaker reageren?

  7. #7
    Levensgenieter

    Reacties
    12.548
    03-03-2005

    Citaat Geplaatst door Rachid_Breda Bekijk reactie
    Klopt, en die zijn geen haar beter dan jou, alleen heb ik bij hun nog wel de hoop dat het ooit goed gaat komen aangezien hun jonge leeftijd, bij jou is de hoop allang vervlogen, als je op jouw leeftijd nog zo misselijkmakend gedraagt tussen pubers dan wordt het echt tijd om je te laten onderzoeken door een psychiater beste rijmaran en dat is een welgemeende tip.
    Juist!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.285
    16-11-2004

    Citaat Geplaatst door .rijmaran. Bekijk reactie
    Grapjas, de schunnigheid al gelezen dat die kerels hier neerpoppen?
    Mijns inziens schort er wat aan de opvoeding in de Marokkaanse gezinnen, ik heb het al lang opgegegeven om nog serieus te reageren...je krijgt steeds zo'n bende walgelijke creaturen over je heen. Ik pas me gewoon aan aan het niveau van deze site.
    En wees gerust, met mijn geestelijke gezondheid is alles prima in orde. Toch bedankt voor je bezorgdheid.

    Een welgemeende tip voor de mod's, doe er wat aan, jullie hebben de boel laten escaleren.
    Dat dit forum een mesthoop is geworden is deels aan jullie te wijten.

    Nu nog het reageren opgeven en je doet jezelf en vele andere een enorm plezier, want zelfs mijn kindje van 2,5 schreeuwt niet zo extreem om aandacht als dat jij hier op het forum doet.

    Ik begrijp natuurlijk wel dat je door tienermoslims te 'plagen' tenminste een beetje aandacht krijgt in jouw leven, maar jij hebt al een leeftijd bereikt dat je moet gaan denken aan een potje Jeu de Boules en niet aan 'chillen' met jongeren.

    Hier een site waar jij hopelijk ook iets aan kan hebben, daar kunnen eenzame ouderen zich namelijk opgeven als oppas voor huisdieren, dan doe je tenminste iets nuttigs

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    2.369
    22-04-2012

    Citaat Geplaatst door Rachid_Breda Bekijk reactie
    Nu nog het reageren opgeven en je doet jezelf en vele andere een enorm plezier, want zelfs mijn kindje van 2,5 schreeuwt niet zo extreem om aandacht als dat jij hier op het forum doet.

    Ik begrijp natuurlijk wel dat je door tienermoslims te 'plagen' tenminste een beetje aandacht krijgt in jouw leven, maar jij hebt al een leeftijd bereikt dat je moet gaan denken aan een potje Jeu de Boules en niet aan 'chillen' met jongeren.

    Hier een site waar jij hopelijk ook iets aan kan hebben, daar kunnen eenzame ouderen zich namelijk opgeven als oppas voor huisdieren, dan doe je tenminste iets nuttigs


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.511
    10-06-2012

    Citaat Geplaatst door appie1405 Bekijk reactie
    Komt door racistische provocerende varkenskoppen zoals jou en die rijmaran ya brandstofhelprodukt..

    En sommige trotse marokkanen als ik, zouden zo je kuttekoppen af kunnen hakken als ik in ieder geval de kans zou krijgen..
    Ik mag aannemen dat rachid mekijkt......en nu ook kritisch naar zichzelf aan het kijken is.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.605
    04-07-2004

    Citaat Geplaatst door .rijmaran. Bekijk reactie
    Grapjas, hang je nu alweer achter me aan, maar soit...ik heb de indruk dat je medelijden hebt met wat jij tienermoslims noemt en wat elk gezond denkend mens uitschot noemt, soit, ik heet dan ook niet moker23 bvb. Meer jouw soort en zovele andere armzalige moslimstienertjes waar je niets aan doet...die laat je gewoon vuilbekken.
    En wees gerust, ik ben niet eenzaam noch oud, maar toch tof die bekommernis om mij vanwege uw edel persoon.
    Wat hang jij achter Marokkaanse jongeren aan?

    Een weldenkend mens ben jij in ieder geval niet; die heeft wel iets beters te doen dan te klieren, te stoken en te stangen op een Marrokkaans forum terwijl een beerput in zijn achtertuin, zijnde het vlaams fascisme haar stank zich over 's lands grenzen verspreidt!.

  12. #12
    Levensgenieter

    Reacties
    12.548
    03-03-2005

    Citaat Geplaatst door Eddy Bekijk reactie
    Wat hang jij achter Marokkaanse jongeren aan?

    Een weldenkend mens ben jij in ieder geval niet; die heeft wel iets beters te doen dan te klieren, te stoken en te stangen op een Marrokkaans forum terwijl een beerput in zijn achtertuin, zijnde het vlaams fascisme haar stank zich over 's lands grenzen verspreidt!.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    28.066
    01-03-2006

    Citaat Geplaatst door Eddy Bekijk reactie
    Wat hang jij achter Marokkaanse jongeren aan?

    Een weldenkend mens ben jij in ieder geval niet; die heeft wel iets beters te doen dan te klieren, te stoken en te stangen op een Marrokkaans forum terwijl een beerput in zijn achtertuin, zijnde het vlaams fascisme haar stank zich over 's lands grenzen verspreidt!.
    Het is wel heel smerig om een willekeurige Vlaming fascisme te verwijten alleen omdat er een fascistische partij in België bestaat.

    Wat jij doet is puur fascisme.

  14. #14
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door oeps Bekijk reactie
    Het is wel heel smerig om een willekeurige Vlaming fascisme te verwijten alleen omdat er een fascistische partij in België bestaat.

    Wat jij doet is puur fascisme.
    Ik voel me als Vlaming nu wel aangevallen met dat "Vlaamse fascisme"
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    28.066
    01-03-2006

    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Ik voel me als Vlaming nu wel aangevallen met dat "Vlaamse fascisme"
    Tja .... van Eddy mag je blijkbaar weinig kritiek op moslims geven als er in je land één of andere imbeciele politieke partij bestaat.

    Het is gewoon oude wijn in nieuwe zakken : de politiek-correcten komen meteen met fascisme aan als je hun "zielige pupillen" durft tegen te spreken.