+ Reageer
Pagina 1 van 6 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 88
    (L)!!

Reacties
    149
    24-06-2012

Wat zijn jullie rare gewoontes?

[Bij mij, ik moet alle deuren dicht hebben anders voel ik me niet veilig thuis.
    Als ik wat aangeraakt heb moet ik gelijk mijn handen gaan wassen maakt niet uit wat het is.
    Als ik de voordeur op slot doe en wegga dan ga ik altijd terug want, dan heb ik het gevoel dat de deur nog open staat.
    Als ik ga slapen dan moet me haar in een hoge knot zitten anders voel ik me niet goed.
    Ik moet met de deur dicht slapen en de gordijnen moet open blijven anders val ik niet in slaap. ]

Ik heb er meer alleen kom er nu niet op. En wat zijn die van jullie?
    Oudlid.

Love my husband

Reacties
    1.822
    11-01-2011

-alles controleren thuis of alles op slot is geldt ook voor de auto 10 keer kijken of t licht uitstaat en deuren dicht
    -als ik ergens een piepklein vlekje zie moet ik de hele huis schoon maken
    -10 keer in de spiegel kijken of ik niet scheel ben ( geen commentaar )
    -we hebben veel liften met spiegels op werk telkens als ik alleen ben til ik shirt op en kijk ik naar me vetrollen
    -alles moet perfect zijn echt anders eet slaap ik niet lweswes
    Free Palestina

MVC Lid

Reacties
    905
    09-05-2012

ik slaap met de deur open anders kan ik niet slapen ..

MVC Lid

Reacties
    905
    09-05-2012

ik heb t heel erg met mn kasten alles moet netjes en recht in elke kast zitten sodat ik precies weet waar alles staat anders word ik gek

MVC Lid

Reacties
    1.810
    03-05-2010

Dat is normaal iedereen heeft wel een tik
    bv 20x in een spiegel kijken of lipbalsem/vaseline smeren of hoofddoek elke x recht trekken of haren steeds aanraken haha of bv wanneer ze de deur dichtdoen even nog een x de hendel op en neer kijken of die dicht is TERWIJL JE ECHT DE SLOT EROP hebt gedaan

Love my husband

Reacties
    1.822
    11-01-2011

Ja van dat kasten ken ik mijn man is nogal een sloddervos pakt een trui overhemd weet ik t en als het hem niet aanstaat hoppa gooit hij het rommelig terug en ik heb gisteren de hele kast opgeruimd weer en owee als ik t zie gebeuren heb m de wind van voren gegeven
    Free Palestina

MVC Lid

Reacties
    129
    21-05-2009

Ik heb echt 100 rare gewoontes
    Maar het meeste wat ik doe en waar ik me ook het meest aan erger... in de spiegel kijken
    Mocht ik een spiegel gemist hebben, en ik weet dat ie daar hangt, loop ik gewoon terug om in de spiegel te kijken
    Als ik aan 't fietsen ben, en ik fiets langs een rij auto's kijk ik altijd na de ramen (ook soort van spiegels)
    Geloof me, dan fiets ik echt met een paar seconde met me kop na links/recht, pfff ooit maak ik nog een ongeluk (Allahi fhed)

En het rare is al kom ik na 3 stappen weer een spiegel tegen, moet ik er ook in kijken
    Geeen idee waarom, vind het blijkbaar erg leuk om in de spiegel te kijken hahaha

Bijna Lid

Reacties
    763
    30-03-2012

Ik doe mijn schoenen altijd maar half aan en pas buiten de voordeur trek ik ze goed aan. Zelden heb ik mijn schoenen gelijk goed aan voordat ik de deur uitga.

CPX

Reacties
    2.659
    24-09-2010

Citaat Geplaatst door REALWOMEN_ Bekijk reactie

[Bij mij, ik moet alle deuren dicht hebben anders voel ik me niet veilig thuis.
    controlfreak
    Als ik wat aangeraakt heb moet ik gelijk mijn handen gaan wassen maakt niet uit wat het is.
    Smetvrees
    Als ik de voordeur op slot doe en wegga dan ga ik altijd terug want, dan heb ik het gevoel dat de deur nog open staat.
    mogelijke dwangneurose
    Als ik ga slapen dan moet me haar in een hoge knot zitten anders voel ik me niet goed.
    voorkeur/gewenning
    Ik moet met de deur dicht slapen en de gordijnen moet open blijven anders val ik niet in slaap. ]
    voorkeur/gewenning
    Ik heb er meer alleen kom er nu niet op. En wat zijn die van jullie?
    je bent volkomen normaal!

Because i am your friendly neighbour

CPX

Reacties
    2.659
    24-09-2010

Citaat Geplaatst door .Slaapkopje. Bekijk reactie
    Ik doe mijn schoenen altijd maar half aan en pas buiten de voordeur trek ik ze goed aan. Zelden heb ik mijn schoenen gelijk goed aan voordat ik de deur uitga.
    gemakzucht? luiheid? gewenning?

CPX

Reacties
    2.659
    24-09-2010

Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    -alles controleren thuis of alles op slot is geldt ook voor de auto 10 keer kijken of t licht uitstaat en deuren dicht
    -als ik ergens een piepklein vlekje zie moet ik de hele huis schoon maken
    -10 keer in de spiegel kijken of ik niet scheel ben ( geen commentaar )
    -we hebben veel liften met spiegels op werk telkens als ik alleen ben til ik shirt op en kijk ik naar me vetrollen
    -alles moet perfect zijn echt anders eet slaap ik niet lweswes/dwangneurose
    :-)

MVC Lid

Reacties
    226
    27-10-2011

Als ik ga schoonmaken! en als ik dan dingen tegen kom die in de weg zit ga ik het in kasten verstoppen etc.. maar zodra ik het weer nodig heb kan ik het niet meer vinden!

-__- erg vervelend hahahah!

'' en dan zeg ik altijd in mezelf goed onthouden waar je dat ding legt '' MAAR DAN raak ik het tog weer kwijt

CPX

Reacties
    2.659
    24-09-2010

Citaat Geplaatst door Love_is_special Bekijk reactie
    ik slaap met de deur open anders kan ik niet slapen ..
    gewenning

CPX

Reacties
    2.659
    24-09-2010

Citaat Geplaatst door Mooie-dame20 Bekijk reactie
    Als ik ga schoonmaken! en als ik dan dingen tegen kom die in de weg zit ga ik het in kasten verstoppen etc.. maar zodra ik het weer nodig heb kan ik het niet meer vinden!

-__- erg vervelend hahahah!

'' en dan zeg ik altijd in mezelf goed onthouden waar je dat ding legt '' MAAR DAN raak ik het tog weer kwijt
    kleurcodering iets voor jou? Dat kan helpen.
    Is verder niet echt raar hoor.

CPX

Reacties
    2.659
    24-09-2010

Citaat Geplaatst door x_Fadoua Bekijk reactie
    Ik heb echt 100 rare gewoontes
    Maar het meeste wat ik doe en waar ik me ook het meest aan erger... in de spiegel kijken
    Mocht ik een spiegel gemist hebben, en ik weet dat ie daar hangt, loop ik gewoon terug om in de spiegel te kijken
    Als ik aan 't fietsen ben, en ik fiets langs een rij auto's kijk ik altijd na de ramen (ook soort van spiegels)
    Geloof me, dan fiets ik echt met een paar seconde met me kop na links/recht, pfff ooit maak ik nog een ongeluk (Allahi fhed)

En het rare is al kom ik na 3 stappen weer een spiegel tegen, moet ik er ook in kijken
    Geeen idee waarom, vind het blijkbaar erg leuk om in de spiegel te kijken hahaha
    dwangneurose..of/ in combi met narcisme.

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport