+ Reageer
Pagina 8 van 17 EersteEerste ... 6 7 8 9 10 ... LaatsteLaatste
106 tot 120 van 241
    MVC Lid

Reacties
    929
    20-12-2010

Citaat Geplaatst door Biopower Bekijk reactie
    jawel gaat wel weg op den duur maar het kan echt heel lang blijven hangen.
    haha moet jet dan weggooien of kan jet nog gebruiken voor de was?
    11-11-11/ 16-01-2012 Moge Allah jullie een plekje in Jinnat el Firdauws schenken

Bijna Lid

Reacties
    1.061
    18-06-2012

Citaat Geplaatst door GewoonIk_ Bekijk reactie
    haha moet jet dan weggooien of kan jet nog gebruiken voor de was?
    k gebruik zelf altijd de lege dus die gebruikt zijn en niet omgewassen ofzo.
    Heb 1keer een volle gebruikt ma dat had ik maar 1dag gedaan en in de avond de fles gewoon gebruikt.
    dus weet het niet eerlijk gezegd geen ervaring daarmee.
    Heb je nog wasverzachter die bijna leeg is?

Bijna Lid

Reacties
    1.061
    18-06-2012

dit is muziek voor dames die muziek luisteren niet klikken.

Bijna Lid

Reacties
    1.061
    18-06-2012

Meer zelfvertrouwen

Meer zelfvertrouwen krijg je wanneer je meer van jezelf gaat leren houden.
    Ook doormiddel van positief denken.
    Wanneer jij enkel blijft denken ik ben hier niet goed genoeg voor, ik kan dit niet mij mislukt altijd alles, ik heb enkel ongeluk in mijn leven enz enz. dan zal dit zich ook zo uiten in je leven dit omdat je het simpelweg aantrekt.
    Het feit dat jij niet in jezelf gelooft zorgt ervoor dat jij bepaalde stappen niet neemt in je leven waardoor je op hetzelfde negatieve punt blijft steken.

Ik ga nu een persoonlijk stuk vertellen over mezelf en dit doe ik zodat andere ervan kunnen leren, dit is me ook maar overkomen en ben er achteraf dankbaar voor.
    Ik ben op jonge leeftijd door mijn oom en tante opgenomen in hun gezin, Ik ben qua eten, spullen, kleding enz. nooit iets tekort gekomen ik heb ook een prachtig voorbeeld gehad en een familie van mijn ooms kant wat niet mijn familie was hebben mij volledig opgenomen in de familie in die tijd enz. ik hoorde in dat opzicht er volledig bij.
    Maar ik heb nooit liefde van ze gekregen en werd behandeld alsof ik niets waard was dit van peuter tot puberteit.
    Ik geloofde het ook vroeger dat ik minder waard was als bijv. hun eigen kids en nam genoegen met het minste, ik had een ongelooflijk minderwaardigheids gevoel en dit besefte ik niet eens pas na mn puberteit begon ik dit te beseffen. (was trouwens al op mn 16 uit de puberteit). Hierdoor heb ik hele harde tegenslagen moeten meemaken in mn leven omdat bijna iedereen die ik leerde kennen zwaar over me heen liep. Ik was TE lief en te vergevingsgezind. ik had geen grenzen in dit vlak omdat ik die ook nooit geleerd had mensen konden me slecht behandelen en over me heen lopen zonder pardon en ik bleef ze goed behandelen.
    Hierdoor heb ik mijn hoofd vaak KEIhard mogen stoten en veel leed moeten meemaken maar alhamdoulilah het was het waard.
    Ik ben in de tijd dat ik alles begon te verwerken harder gaan worden, ik was altijd bang om andere te kwetsen terwijl zij mij keihard in mn gezicht kwetste. Het heeft wel even geduurd mijn verandering Ik ben ervoor zwaar depressief geweest (door wel meer dingen) en had nachtmerries waarbij ik luchthappend en pijn in het hart van het huilen wakker werd nadat ik in mn nachtmerries alles weer meemaakte. 1keer had ik weer zn nachtmerrie en toen ik wakker werd, werd ik wakker met hyperventilatie en huilde tot ik niet meer kon. ik schrok hier zo van omdat het iedere keer erger werd mn nachtmerries dat ik dacht tot hier en niet verder!
    Ik ga hier kapot en degene die me dit aangedaan hebben leven gezellig door zonder te beseffen wat ze achtergelaten hebben.
    Ik heb toen mijn oom geconfronteerd aangezien hij emotioneel het meest stabiel was op dat moment.
    Hij zei me dat ze veel fouten gemaakt hadden en ze met de beste intenties mij in het gezin hadden opgenomen maar het toch verkeed is gegaan en het hem speet.

hierdoor werden mijn nachtmerries al minder en maanden later ook mijn tante geconfronteerd die me doodleuk vertelde dat het me eige schuld was dat ik zonder liefde was opgegroeid omdat ik mijn moeder miste op 4jarige leeftijd en niks met haar te maken wou hebben.
    Ik heb nu geen contact meer met mn tante en dat is goed zo voor mij.
    Sinds toen is er bij mij een knop omgedraaid het idee dat zij genieten van mijn pijn gunde ik ze niet meer en ik werd beetje bij beetje harder en kreeg hierdoor ook meer zelfvertrouwen en de nachtmerries verdwenen ook nadat ik mijn hart had gelucht bij hun beide ook al had ik niet het antwoord wat ik wilde hebben bij beide.
    Sinds die dag ben ik gaan veranderen. Op het begin leerde ik harder worden, nee durven zeggen, AAN MEZELF LEREN DENKEN ik heb dit letterlijk moeten aanleren. een voorbeeld als wij vroeger een kado kregen dan kon iedereen kiezen en wat er overbleef kreeg ik hierdoor heb ik bepaalde eigenschappen me eigen gemaakt zoals totaal niet aan mezelf denken. Als ik boodschappen ging doen kocht ik voor iedereen wat hij lekker vond en voor mezelf niks ook al had ik een euro dan kocht ik van die euro dingen voor andere en niet voor mezelf. ik leerde mezelf dus aan dat ik ook wat voor mezelf kocht wat ik lekker vond enz.

dus STAP VOOR STAP jezelf dingen aanleren niks gaat binnen 1dag.
    En van daaruit ga je je balans terug vinden van je oude ik maar dan verbeterd in een nieuw jasje.
    Als je iemand vraagt hoe je meer zelfvertrouwen krijgt zullen ze je 1 makkelijk antwoord geven maar hiervoor zoals ik in mn eigen ervaring heb gezien moet je een hele transformatie ondergaan want zoiets zit vaak diep in je.
    Leer voor jezelf op te komen, leer te beseffen dat jij ook behoeftes hebt en dat er ook naar jou geluisterd moet worden, dat er ook liefde aan jou gegeven moet worden en wanneer je tot dat besef bent gkomen blijf dan in het positieve hangen en ga van daaruit verder werken.

mensne die geen zelfvertrouwen hebben voelen geen liefde voor zichzelf en wat jou reden ook mag zijn dat je dit niet hebt het is het niet waard en het kan echt veranderd worden want als iemand op deze wereld verlegen was en geen zelfvertrouwen had was ik het wel. Alles kan als je maar echt wilt veranderen en ervoor wlt gaan en beseft dat dit tijd nodig heeft hoe graag we ook direct verandering willen zien. en echt dames op het einde van de rit ben je zo dankbaar voor je ervaring als je ervan geleerd hebt dat je het zo overnieuw zou willen meemaken om te komen waar je nu bent.
    Ik zeg eerlijk ik hou nu van mezelf en ben trots en blij met mezelf raar om dit over jezelf te zeggen maar ik meen het en ik durf dit ook gewoon te zeggen omdat ik ervan overtuigd ben en dit is waar je straks ook moet zijn dames die geen zelfvertrouwen hebben leer van jezelf te houden en schaam je er niet voor.

Je bent goed zoals je bent en accepteer jezelf maar blijf altijd aan jezelf werken zodat je andere en jezelf nooit onrecht zult aandoen.
    Als je een erg verlegen type bent kun je dit ook stap voor stap afleren door dingen te doen die je normaal nooit zou doen zoals bijv. mensen op straat blij groeten of voor je buren een lekkere cake te bakken of wat dan ook.
    doe eens gek en iets anders als wat je gewend bent. Durf een zoals ze op zn engels zeggen een personality te ontwikkelen ben lekker vrolijk en laat de wereld zien dat je er bent daar is niks mis mee we willen jou zien!
    lach het leven toe het leven is zo mooi of zo lelijk als je het zelf maakt, hoe jij denkt over jezelf en de wereld zo ziet de wereld er in werkelijkheid voor jou uit.
    kies maar aan jou de keus...

MEERDERE GEBRUIKERS!

Reacties
    1.082
    02-02-2008

mooi verwoord
    *Li ma3andoe floess klah el mesoes*

3Gebruikerss!!!!!

Bijna Lid

Reacties
    1.061
    18-06-2012

Opdracht positiever leven:

Voor de dames die hun leven willen omgooien en positiever willen leven hier 10 opdrachten:

1. doe 5keer per week iets goeds voor iemand een gunst, niet vaker anders gaat het vermoeid en vervelend raken waardoor je dit niet lang vol houdt (wetenschappelijk bewezen)

2. Organiseer een avond of middag bij jou thuis met familie of vrienden en doe alleen maar leuke dingen van mijn part een gezellig bordspel zoals scrabbel ofzo. Hierbij mag er niet geroddeld worden of over negatieve dingen gepraat worden niet eens over iets negatiefs over het nieuws.

3. Lach naar iedereen op straat die je tegenkomt.

4. Doe deze week iets goeds voor jezelf waar je erg gelukkig van kan worden.

5. lach iedere dag en niet een glimlach maar een lach die je hoort, dit doormiddel van de juiste mensen om je heen of een leuk progamma of wat dan ook.

6. Zeg iemand die je dierbaar is dat je van diegene houdt en diegene waardeert en respecteerd en ook waarom.

7. Neem 1 dag en in die dag mag je geen negatieve gedachtes hebben je staat al op met het idee dat het een goede dag is en als je automatisch een negatieve gedachte krijgt of opkomt snel uitwissen en er iets positiefs voor in de plaats doen.

8. schrijf alle positieve dingen op van een persoon die jij haat ook al denk je dat die er niet zijn, ze zijn er zeker en je moet er minimaal 5 hebben.

9. schrijf 20 positieve dingen op over jezelf, lijkt veel maar zo ga je diep over jezelf nadenken en dingen inzien die je eerder misschien niet echt besefte.

10. Als je een goede dag hebt hou dit niet voor jezelf deel dit met de wereld deel jou positieve energie met andere en als je een negatieve dag hebt geeft niet heb hem maar vandaag morgen is er een nieuwe dag en die wordt zeker positief!

MVC Lid

Reacties
    7.279
    01-05-2003

Cherry blossom? :/

الإنسان لا يعاب بما في طبعه إنما يعاب إذا فعل بما في طبعه

“A person is not to be blamed for his nature.
    Rather, he is to be blamed if he acts according to his nature.”

Bijna Lid

Reacties
    1.061
    18-06-2012

Citaat Geplaatst door Sentoper Bekijk reactie
    Cherry blossom? :/
    yup!

MVC Lid

Reacties
    987
    03-07-2011

uppa MA SHa Allah,echt hele goede tips. Schrijf jij dit zelf?

Bijna Lid

Reacties
    1.061
    18-06-2012

Citaat Geplaatst door Vinea Bekijk reactie
    Up
    Citaat Geplaatst door Tayibah Bekijk reactie
    uppa MA SHa Allah,echt hele goede tips. Schrijf jij dit zelf?

ja lieverd schrijf alles zelf.

MVC Lid

Reacties
    987
    03-07-2011

ja lieverd schrijf alles zelf.

Ma Sha Allah meid,je kan echt heel goed schrijven.
    En wil je bedanken dat je je eigen gebeurtenissen met ons deelt. Er zullen zeker veel van leren.
    Elhemdulilah dat het jou goed heeft gedaan en dat je sterk uit het verleden bent gekomen.

Bijna Lid

Reacties
    1.061
    18-06-2012

Ma Sha Allah meid,je kan echt heel goed schrijven.
    En wil je bedanken dat je je eigen gebeurtenissen met ons deelt. Er zullen zeker veel van leren.
    Elhemdulilah dat het jou goed heeft gedaan en dat je sterk uit het verleden bent gekomen.

aahh je bent een schatje jij
    Alhamdoulilah het is een kado van Allah die prachtig heeft uitgepakt ben erg dankbaar dat Allah mij koos om dit op jonge leeftijd te mogen meemaken en op jonge leeftijd bepaalde inzichten heb gekregen die ik nooit zou hebben gehad als ik niet vanalles meegemaakt had alhamdoulilahhh.

MVC Lid

Reacties
    987
    03-07-2011

aahh je bent een schatje jij
    Alhamdoulilah het is een kado van Allah die prachtig heeft uitgepakt ben erg dankbaar dat Allah mij koos om dit op jonge leeftijd te mogen meemaken en op jonge leeftijd bepaalde inzichten heb gekregen die ik nooit zou hebben gehad als ik niet vanalles meegemaakt had alhamdoulilahhh.
    shokran lieverd,jij bent nog een grotere schat hihi

Subhana Allah en daarom moeten we nooit iets haten. Het kan namelijk goed voor ons zijn.
    Moge Allah jou beschermen meid.

Ga zo door ...

Bijna Lid

Reacties
    1.061
    18-06-2012

shokran lieverd,jij bent nog een grotere schat hihi

Subhana Allah en daarom moeten we nooit iets haten. Het kan namelijk goed voor ons zijn.
    Moge Allah jou beschermen meid.

Ga zo door ...
    Amien vor jou hetzelfde
    Juist het kan indd heel goed voor je zijn zonder dat we het op dat moment beseffen.
    shokran hbiba.

Azul a Biya!

Reacties
    2.881
    27-04-2009

Leuke topic!

Rabi ieni nedertoe leka ma fie batnie moe7hararan fa taqabel minie inaka enta sami3oe el3aliem

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport