+ Reageer
Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10 18 19 20
286 tot 299 van 299
    Rechtzetten

Reacties
    59
    29-06-2012

Citaat Geplaatst door NajatB Bekijk reactie
    Zo vaak lees ik 'groene puntjes' van zusters naar mijn. Hij zit vaak in het subforumpje Islam & ik. En dan krijgt hij groene puntjes met dit soort teksten:

Moge Allah de poorten naar eljanna wagenwijd voor je openzetten dierbare broeder. Jouw zuster .....(en dan met haar nick)

Dat is toch om te kotsen? Hoe bedoel je ik doe een poging tot "halalflirten"...
    Dat is een smeekbede.

Rectifier

MVC Lid

Reacties
    394
    04-07-2012

Citaat Geplaatst door chanterpanterx Bekijk reactie
    Ik ben een man, maar die leeghoofd begrijpt niet wat ze zegt. Iedereen ziet wat voor type persoon zij is..
    Oo sorry! Dat kind is niet helemaal in orde

MVC Lid

Reacties
    126
    08-05-2012

Zo vaak lees ik 'groene puntjes' van zusters naar mijn. Hij zit vaak in het subforumpje Islam & ik. En dan krijgt hij groene puntjes met dit soort teksten:

Moge Allah de poorten naar eljanna wagenwijd voor je openzetten dierbare broeder. Jouw zuster .....(en dan met haar nick)

Nou sorry hoor dan heeft jouw man ook geen leven. Ik denk zelf wanneer iemand getrouwd is en fulltime werkt dan heeft hij niet eens tijd voor een forum.

CPX

Reacties
    2.651
    24-09-2010

Citaat Geplaatst door Yvess Bekijk reactie
    tyfussletje
    doet je zo erg pijn he?

Wat lul je steeds over o.t.? Wat is dat? Je mislukte kankerhoofd ?
    pijn doen? Dan moet je van hele goede huize komen..en tsja..je raad het al: you don't have what it takes.

Ik hoop dat al die mensen die gestorven zijn aan die nare ziekte vanuit hun graf je roepen! Dan pas weet je de waarde van die ziekte is.

Vieze, vuile, domme st.oephoer! Gatverdamme, ik heb een grote hekel aan "mensen" zoals jou.
    Because i am your friendly neighbour

zon

Reacties
    5.563
    15-04-2008

En nou ophouden jongens

CPX

Reacties
    2.651
    24-09-2010

Citaat Geplaatst door Hoogachtend1989 Bekijk reactie
    Oo sorry! Dat kind is niet helemaal in orde
    Je excuses is aanvaard! Ik weet dat je het niet zo bedoelde.

Dat is zij zeer zeker niet. Tsja, dat krijg je er van..als mensen slecht opgevoed worden en/of hun frustraties op andere projecteren.
    Because i am your friendly neighbour

MVC Lid

Reacties
    409
    24-03-2004

Niks van aantrekken!

MVC Lid

Reacties
    187
    31-05-2009

wtf doet jouw getrouwde man op een forum als deze

zon

Reacties
    5.563
    15-04-2008

Sommige vrouwen zijn echt koekoek. Waarom zou een man niet op mn.l mogen komen en vrouwen wel?
    Is dit een site speciaal ontworpen voor vrouwen alleen.

Luv elhob.

Reacties
    11.981
    16-01-2010

Wat doet je vent op dit forum, zou daar eerder van kotsunnnn.

MVC Premium

Reacties
    1.710
    30-04-2004

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door chanterpanterx Bekijk reactie
    Wat een stoerdoenerij zeg, denk je nou echt dat als jouw man iets wil doen wat jij minder leuk vind dat hij het voor je gezicht gaat doen? Denk eens logische na mens.
    Luister eens jij "nice guy". Ik heb mijn man niet gedwongen om met mij te blijven. Ik geef altijd aan dat wanneer hij denkt iets beters nodig denkt te hebben, hij ervoor moet gaan. Maar dan wel de regel dat hij mij alles moet vertellen. Dan maak ik zelf wel de keuze om te kijken wat ik met mijn leven wil doen.

MVC Lid

Reacties
    41
    06-05-2012

Je komt erg jaloers over meid,doe normaal zeg het is maar een puntje met een tekst.....jemig!

MVC Lid

Reacties
    5.692
    27-10-2009

Citaat Geplaatst door Dina86 Bekijk reactie
    Luister eens jij "nice guy". Ik heb mijn man niet gedwongen om met mij te blijven. Ik geef altijd aan dat wanneer hij denkt iets beters nodig denkt te hebben, hij ervoor moet gaan. Maar dan wel de regel dat hij mij alles moet vertellen. Dan maak ik zelf wel de keuze om te kijken wat ik met mijn leven wil doen.
    hoe bedoel je, ik geef hem nog even dat extra zetje...dit klinkt zo raar meid
    Here`s to good woman
    May we know them
    May we be them
    May we raise them

mijn hoebbie

Reacties
    3.131
    18-11-2006

Dat is toch gwn normaal.Staat er bij zijn account of ot dat ie geen groentjes wilt.
    Of dat hij getrouwd is.
    Zo niet dan kunnen hun dat niet raden zuster

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport