Boe- hoe, wat érg. Ik heb geen blad voor mijn mond, thank God en zal daarom ook blijven reageren hoe én wanneer ik wil.. Deal with that..
Jij bent het typische voorbeeld van een vrouw die bij haar man zou plakken ondanks het feit dat hij haar van zich af duwt. Good luck biátch.![]()
Liever 1 account waar ik mee reageer, dus die 1.700 reacties dan 10 accounts waar jij mee reageert. Logisch dat je pas 188 reacties op dit account hebt.
Dus zoals jouw ot zegt: Ssst.
Ik heb net al afscheid genomen van je, met veel plezier, dus citeer me niet meer walgelijk geval.
zorg er voor dat hij niks doorkrijgt, goede sex geven en je moet over 2 weken tegen je man zeggen dat je je ex vriend tegen kwam en dat je ex met je wou praten en een nieuwe kans wou en bleef plakken bij je en je bleef achtervolgen tot de auto. STEL dat jouw ex vriend zielig is om naar je man te stappen omdat je hem hebt gedumpt dan weet je man tenminste van die lastige ex af en zal hij jou geloven omdat jij er mee kwam en je ex later.!
voor tips moet je me pm'en
Meerdere gebruikers

Leukste leden van DWDMV
Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart
), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis (
)