+ Reageer
Pagina 1 van 58 1 2 3 11 26 51 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 857
    MVC Lid

Reacties
    32.636
    06-02-2001

Verleden niet los kunnen laten

Citaat Geplaatst door Vrouwvansuley
    Ik ben sinds 2.5 jaar getrouwd met een schat van een man. Ik ben uit liefde getrouwd en ik ben niet om andere redenen getrouwd. ik heb zelf voor hem gekozen. Voor ik mijn man leerde kennen had ik een relatie en ben niet met hem verder gegaan omdat ik er achter kwam dat hij in de drugswereld zat. Voor mij was dit einde verhaal en ik wil niet met zo'n man kinderen krijgen. Toen het uit was ben ik jaren vrijgezel geweest, gestudeerd, van het leven genoten en toen kwam mijn huidige man op mijn pad. Hij is kort na mij te leren kennen mijn hand komen vragen. Hij wou geen relatie van jaren en we zijn al snel gaan trouwen.

Het 1e jaar was mooi, prachtig en ik heb genoten van onze tijd samen. Na 1 jaar is er iets gebeurd wat ik niet vergeten kan. Ik ging met mijn nichtje een weekend naar een welness arr. en kwam daar mijn ex tegen, waar ik het contact mee verbrak omdat hij in de drugswereld zat. Mijn hart begon te bonken en ik kon niks anders zeggen dan hoi en vroeg het met hem gaat, we begonnen te praten. Mijn nichtje stond er bij en ik gebaarde dat we gaan. Hij was niet in het welness resort maar we kwamen hem in de stad tegen waar dat resort is. We bleven een weekend en hoe pijnlijk het is om het te zeggen ben ik met hem naar bed geweest. Mijn nichtje was destijds 18 en weet wat er gebeurd is maar van haar komt geen woord.

Tot nu weet mijn man het niet en het is 1.5 jaar geleden. Sinds die keer dat we met elkaar sex hadden hebben we nog een paar keer afgesproken. Hij wil dat ik ga scheiden van mijn man en voor hem ga. Hij is gestopt met drugsdealen en ik heb momenten gehad dat ik er bijna een punt achter wil zetten met mijn man. Vaak wil ik niet met mijn man vrijen omdat ik steeds mijn vriends gezicht voor me zie. Ik heb een grote fout gemaakt maar ik denk aan de andere kant, als ik deze fout niet maakte hoe wist ik dan met wie ik echt verder wil?

Is dit een beproeving van Allah of is hij toch bestemd voor mij? En moet ik eerlijk tegen mijn man zijn? Hij wil aan gezinsuitbreiding doen en ik slik de pil en ben ook niet van plan om te stoppen met de pil tot ik zeker weet met wie ik verder ga.

Ik zit niet te wachten op gescheld en kritiek. Ik vraag om eerlijk advies.
    .

Zwijg

Reacties
    2.129
    17-08-2008

Je verdient de dood.
    Ite7seb igfines dhayez n jayazen malik n Aroes Ivan de Verschrikkelijke.

MVC Lid

Reacties
    125
    01-05-2009

Je hebt een lieve man zeg je zelf en een goed huwelijk. En dan ga je dat allemaal weg doen voor iemand die zeker niet serieus is met u. Stel dat je toch zou scheiden en met hem zou trouwen denk je niet dat hij wat er nu tussen jullie gebeurd is gaat gebruiken tegen jou? Bovendien lijkt het me sterk dat iemand in die wereld van drugsdealen volledig stopt en een gewone job gaat aannemen.

Ik zou berouw tonen en ALLE contact verbreken met die man.

MVC Lid

Reacties
    1.804
    11-10-2006

La hawla wala quata ila bilah

MVC Lid

Reacties
    141
    03-05-2012

Ooow mijn god.. Mijn man heeft soms toch gelijk.. Vrouwen kunnen ook vreemdgaaaan.
    Ik wens ju suc6 en ja ik zou zeggen hoop dat die man je vreemdgaat en dan pas kan je voelen en oordelen hoe vies en pijnlijk het is..

MVC Lid

Reacties
    2.986
    02-11-2011

Saffy nu moge jullie me oprapen en weggooien...saffie ...beproefing zegt ze... Sirri Allahi glesel3a......Kijk ik die dag en nacht tjuis zit als een zombie..krijg alleen gif van mijn man uit zijn mond...en deze soort mag naar welnesresorten mashaAllah 3aliha en gaat vreemd..en blijft vreemdgaan ....geen enkel probleem allemaal....dit van mij noem je een beproeving...dat van jou noem je zoveelste houtskool voor de djennaama

Tashel7eyt (l)

Reacties
    459
    18-01-2006

Ik vind dat je man sowieso recht heeft op de waarheid, of het nou betekent dat je huwelijk aan een eind komt of niet.. Vertel je man wat je hebt gedaan.
    Ik kan me niet voorstellen dat je je man sinsdien nog durft onder ogen te komen.
    Ik zou gebukt gaan onder het schuldgevoel..
    .jpg][/url]

MVC Lid

Reacties
    2.986
    02-11-2011

Citaat Geplaatst door SaraSientje Bekijk reactie
    Je verdient de dood.
    Beproeving zegt ze..waar heeft ze dit vandaan...disneyboek...want in de Koran kareem ts ..verdien jij zonder 3afoe de doodstraf schat

MVC Lid

Reacties
    247
    18-05-2010

oooooo mijn god !!!!!!!!!!!!

Alumnus

Reacties
    1.289
    02-06-2004

Soubhanallah ik heb hier eigenlijk geen woorden voor... Hoe durf je om aan zo een grote zonde die je begaan hebt een goddelijke betekenis toe te kennen???? Door je af te vragen of het misschien wel mektab is dat je je ex bent tegengekomen en hopsa het bed met hem bent ingedoken?? Yek labas??

Vooral je laatste alinea: '".... tot ik zeker weet met wie ik verder ga"'.... Awedi als jouw man hier achter komt heb jij helemaal niks meer te willen, dan staan je koffers vandaag nog op de stoep. Je denkt dat je nu in een luxe positie zit en dat je het voor het kiezen hebt. Meid wordt wakker, je bent heel verkeerd bezig en Allah swt zal jou dat niet in dank afnemen (Allah ou a3lam). Nu denk je te kunnen kiezen en onschendbaar te zijn maar morgen kan alles anders zijn en heb je helemaal niets meer, geen man en ook je ex-drugsdealer niet meer. Toon berouw aub en ga heel goed bij jezelf te rade hoe je dit moet oplossen!

Wat betreft je ex: respectloos hoor om de eerste de beste keer dat ie zn exvriendinnetje weer tegenkomt haar direct te bespringen, terwijl hij weet dat ze al getrouwd is. Dit getuigt wat mij betreft niet echt van een kosjere man met godsvrees...

Maar goed, het zal allemaal wel... Veel succes met je keus (die je nu denkt te hebben)

MVC Lid

Reacties
    15.106
    22-03-2009

Citaat Geplaatst door Vrouwvansuley Bekijk reactie
    Ik ben sinds 2.5 jaar getrouwd met een schat van een man. Ik ben uit liefde getrouwd en ik ben niet om andere redenen getrouwd. ik heb zelf voor hem gekozen. Voor ik mijn man leerde kennen had ik een relatie en ben niet met hem verder gegaan omdat ik er achter kwam dat hij in de drugswereld zat. Voor mij was dit einde verhaal en ik wil niet met zo'n man kinderen krijgen. Toen het uit was ben ik jaren vrijgezel geweest, gestudeerd, van het leven genoten en toen kwam mijn huidige man op mijn pad. Hij is kort na mij te leren kennen mijn hand komen vragen. Hij wou geen relatie van jaren en we zijn al snel gaan trouwen.

Het 1e jaar was mooi, prachtig en ik heb genoten van onze tijd samen. Na 1 jaar is er iets gebeurd wat ik niet vergeten kan. Ik ging met mijn nichtje een weekend naar een welness arr. en kwam daar mijn ex tegen, waar ik het contact mee verbrak omdat hij in de drugswereld zat. Mijn hart begon te bonken en ik kon niks anders zeggen dan hoi en vroeg het met hem gaat, we begonnen te praten. Mijn nichtje stond er bij en ik gebaarde dat we gaan. Hij was niet in het welness resort maar we kwamen hem in de stad tegen waar dat resort is. We bleven een weekend en hoe pijnlijk het is om het te zeggen ben ik met hem naar bed geweest. Mijn nichtje was destijds 18 en weet wat er gebeurd is maar van haar komt geen woord.

Tot nu weet mijn man het niet en het is 1.5 jaar geleden. Sinds die keer dat we met elkaar sex hadden hebben we nog een paar keer afgesproken. Hij wil dat ik ga scheiden van mijn man en voor hem ga. Hij is gestopt met drugsdealen en ik heb momenten gehad dat ik er bijna een punt achter wil zetten met mijn man. Vaak wil ik niet met mijn man vrijen omdat ik steeds mijn vriends gezicht voor me zie. Ik heb een grote fout gemaakt maar ik denk aan de andere kant, als ik deze fout niet maakte hoe wist ik dan met wie ik echt verder wil?

Is dit een beproeving van Allah of is hij toch bestemd voor mij? En moet ik eerlijk tegen mijn man zijn? Hij wil aan gezinsuitbreiding doen en ik slik de pil en ben ook niet van plan om te stoppen met de pil tot ik zeker weet met wie ik verder ga.

Ik zit niet te wachten op gescheld en kritiek. Ik vraag om eerlijk advies.
    Moge Allaah Zijn vloek over jou rusten.
    Ik heb geen vriendje!
    Citaat Geplaatst door amazighlover Bekijk reactie
    Voor vanavond.
    Nagels vijlen, dat lekkere gebakje opsmikkelen, naar mezelf kijken in de spiegel en poses oefenen, mijn aanstaande verloofde () een lief berichtje sturen,

Zwijg

Reacties
    2.129
    17-08-2008

Citaat Geplaatst door sensitivewomen Bekijk reactie
    Beproeving zegt ze..waar heeft ze dit vandaan...disneyboek...want in de Koran kareem ts ..verdien jij zonder 3afoe de doodstraf schat
    Dit soort duivelsgebroed komt terecht bij trouwe lieve mannen en trouwe lieve vrouwen komen terecht bij duivelsgebroed.

MVC Lid

Reacties
    2.986
    02-11-2011

Citaat Geplaatst door Vrouwvansuley Bekijk reactie
    Ja, ho eens even. Ik heb er niet om gevraagd. Het is me overkomen. Ik heb niet gewild dat ik mijn ex tegen kwam. Moet ik doen alsof ik niks voor hem voel? En in een schijnhuwelijk blijven terwijl ik iemand anders wil?
    Ah ik weet het al.....@hanazuki aka noname.....jongen ge wordt steeds beter..was er al bijna ingetrapt....maar toen je die 'ho eens even' gebruikte verraade gij jezelf..niet meer doen..

Zwijg

Reacties
    2.129
    17-08-2008

Citaat Geplaatst door sensitivewomen Bekijk reactie
    WHAHAHAH ik lees dat beproeving nu pas. Maar dit is vast aboe met zijn tig nicks en idem fantasieverhaaltjes.

MVC Lid

Reacties
    164
    20-01-2011

Ik zou als ik jou was niks aan je man vertellen en ik zal ckr niet meer in herhaling treden met je ex.
    Jou man is jou elmaktab en hij is goed voor jou, ik zal ckr niet bij je ex terug gaan ,
    want dit is hoe mannen denken : Wat ze bij een ander flikt zal ze ook bij mij flikken.. hij zal jou niet vertrouwen.

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport