.Geplaatst door Vrouwvansuley
Ik ben sinds 2.5 jaar getrouwd met een schat van een man. Ik ben uit liefde getrouwd en ik ben niet om andere redenen getrouwd. ik heb zelf voor hem gekozen. Voor ik mijn man leerde kennen had ik een relatie en ben niet met hem verder gegaan omdat ik er achter kwam dat hij in de drugswereld zat. Voor mij was dit einde verhaal en ik wil niet met zo'n man kinderen krijgen. Toen het uit was ben ik jaren vrijgezel geweest, gestudeerd, van het leven genoten en toen kwam mijn huidige man op mijn pad. Hij is kort na mij te leren kennen mijn hand komen vragen. Hij wou geen relatie van jaren en we zijn al snel gaan trouwen.
Het 1e jaar was mooi, prachtig en ik heb genoten van onze tijd samen. Na 1 jaar is er iets gebeurd wat ik niet vergeten kan. Ik ging met mijn nichtje een weekend naar een welness arr. en kwam daar mijn ex tegen, waar ik het contact mee verbrak omdat hij in de drugswereld zat. Mijn hart begon te bonken en ik kon niks anders zeggen dan hoi en vroeg het met hem gaat, we begonnen te praten. Mijn nichtje stond er bij en ik gebaarde dat we gaan. Hij was niet in het welness resort maar we kwamen hem in de stad tegen waar dat resort is. We bleven een weekend en hoe pijnlijk het is om het te zeggen ben ik met hem naar bed geweest. Mijn nichtje was destijds 18 en weet wat er gebeurd is maar van haar komt geen woord.
Tot nu weet mijn man het niet en het is 1.5 jaar geleden. Sinds die keer dat we met elkaar sex hadden hebben we nog een paar keer afgesproken. Hij wil dat ik ga scheiden van mijn man en voor hem ga. Hij is gestopt met drugsdealen en ik heb momenten gehad dat ik er bijna een punt achter wil zetten met mijn man. Vaak wil ik niet met mijn man vrijen omdat ik steeds mijn vriends gezicht voor me zie. Ik heb een grote fout gemaakt maar ik denk aan de andere kant, als ik deze fout niet maakte hoe wist ik dan met wie ik echt verder wil?
Is dit een beproeving van Allah of is hij toch bestemd voor mij? En moet ik eerlijk tegen mijn man zijn? Hij wil aan gezinsuitbreiding doen en ik slik de pil en ben ook niet van plan om te stoppen met de pil tot ik zeker weet met wie ik verder ga.
Ik zit niet te wachten op gescheld en kritiek. Ik vraag om eerlijk advies.

Ik vind dat je man sowieso recht heeft op de waarheid, of het nou betekent dat je huwelijk aan een eind komt of niet.. Vertel je man wat je hebt gedaan. 

) een lief berichtje sturen,