+ Reageer
Pagina 45 van 58 EersteEerste ... 20 35 43 44 45 46 47 55 ... LaatsteLaatste
661 tot 675 van 857
    Zwijg

Reacties
    2.136
    17-08-2008

Citaat Geplaatst door Afortunado Bekijk reactie
    Is geen reden om te blijven met je man. Al draagt hij de bergen voor je op zijn rug. Als je geen passie meer voelt en er weinig koek is sta je in je recht om te scheiden. Je kiest niet zomaar voor een huwelijk, maar haar hele levensverhaal kennen we niet. Als er geen liefde is sta je in je volste recht om te scheiden. Uiteindelijk zul je vreemdgaan, beter voorkomen dan genezen en eerlijk zijn. Ik wil juist dat mijn man met me gaat praten en verteld wat hem dwars zit. Ik zou me verrot voelen als hij bij me blijft uit MEDELIJDEN. Ik ben geen troostprijs. Ik wil juist dat hij elders zijn geluk gaat vinden en als hij eerlijk is waardeer en respecteer ik hem alleen maar. Je kunt iemand niet dwingen om bij je te blijven. En jezelf dwingen om bij je man te blijven omdat hij lief is, tja, is dat liefde en ben je dan eerlijk tegen jezelf en tegen je man?
    Je begrijpt totaal niet waar ik het over heb en bovendien heb ik jou eerder gelezen en vind ik je een afschuwelijk vies mens dus wil je niet meer op mij reageren, danku
    Ite7seb igfines dhayez n jayazen malik n Aroes Ivan de Verschrikkelijke.

V E R B A N N E N

Reacties
    1.438
    25-04-2012

Citaat Geplaatst door SaraSientje Bekijk reactie
    Je begrijpt totaal niet waar ik het over heb en bovendien heb ik jou eerder gelezen en vind ik je een afschuwelijk vies mens dus wil je niet meer op mij reageren, danku
    Boe- hoe, wat érg. Ik heb geen blad voor mijn mond, thank God en zal daarom ook blijven reageren hoe én wanneer ik wil.. Deal with that..

Jij bent het typische voorbeeld van een vrouw die bij haar man zou plakken ondanks het feit dat hij haar van zich af duwt. Good luck biátch.

Zwijg

Reacties
    2.136
    17-08-2008

Boe- hoe, wat érg. Ik heb geen blad voor mijn mond, thank God en zal daarom ook blijven reageren hoe én wanneer ik wil.. Deal with that..

Jij bent het typische voorbeeld van een vrouw die bij haar man zou plakken ondanks het feit dat hij haar van zich af duwt. Good luck biátch.
    Je bent nog dommer dan ik dacht

V E R B A N N E N

Reacties
    1.438
    25-04-2012

Je bent nog dommer dan ik dacht
    Dat zou ik ook zeggen als ik 24-7 in deze topic zit. Duidelijk wie de vreemd- ganstáh is.

Veel plezier!!!

Zwijg

Reacties
    2.136
    17-08-2008

Dat zou ik ook zeggen als ik 24-7 in deze topic zit. Duidelijk wie de vreemd- ganstáh is.

Veel plezier!!!
    Zegt mevrouw die sinds 25-04-2012 lid is en al 1701 reacties op haar naam heeft staan. Als vreemd zijn gelijk staat aan activiteit in topics, dan ben jij een alien

AFC AJAX

Reacties
    21.571
    02-06-2007

bitchfiggghhhttttt

V E R B A N N E N

Reacties
    1.438
    25-04-2012

Citaat Geplaatst door Jeblie Bekijk reactie
    bitchfiggghhhttttt
    Ik fight alleen met bitches waar ik iets van moet leren.

Dat geval is geen bitch.

V E R B A N N E N

Reacties
    1.438
    25-04-2012

Zegt mevrouw die sinds 25-04-2012 lid is en al 1701 reacties op haar naam heeft staan. Als vreemd zijn gelijk staat aan activiteit in topics, dan ben jij een alien
    Liever 1 account waar ik mee reageer, dus die 1.700 reacties dan 10 accounts waar jij mee reageert. Logisch dat je pas 188 reacties op dit account hebt.

Dus zoals jouw ot zegt: Ssst.

Ik heb net al afscheid genomen van je, met veel plezier, dus citeer me niet meer walgelijk geval.

MVC Lid

Reacties
    634
    20-06-2012

Kom op Sara, had beter van je verwacht. Maak die bitch af.

MVC Lid

Reacties
    532
    06-02-2012

Citaat Geplaatst door Vrouwvansuley Bekijk reactie
    Ik heb beslist wat ik ga doen. Ik heb mijn andere simkaart weggegooid buiten, ik heb mijn ex gebeld en hem verteld dat ik bij mijn man blijf. Hij was teleurgesteld en begreep mijn angst. Het viel me zwaar het contact te stoppen maar het moet, ik kan ze niet beiden hebben. Ik heb vastbesloten voor mijn man gekozen. Ik houd zielsveel van hem en haat mezelf dat ik weer gevoelens kreeg voor mijn ex.
    Je weet het liefde is voor altijd en verliefdheid maar voor heel even. Goed dat je voor je man hebt gekozen maar ik weet zeker dat je nog altijd een schuldgevoel in je zal hebben. .

MVC Lid

Reacties
    624
    24-06-2009

Citaat Geplaatst door Vrouwvansuley Bekijk reactie
    Daar moet ik mee dealen. Ik zou het alleen verteld hebben tegen mijn man als ik met mijn ex verder ging. Ik heb gekozen voor mijn man. Er is een reden waar een persoon mijn heden niet heeft gehaald en mijn ex heeft mijn heden niet gehaald oe saffie en mijn man is van nu en daar ben ik mee getrouwd
    zorg er voor dat hij niks doorkrijgt, goede sex geven en je moet over 2 weken tegen je man zeggen dat je je ex vriend tegen kwam en dat je ex met je wou praten en een nieuwe kans wou en bleef plakken bij je en je bleef achtervolgen tot de auto. STEL dat jouw ex vriend zielig is om naar je man te stappen omdat je hem hebt gedumpt dan weet je man tenminste van die lastige ex af en zal hij jou geloven omdat jij er mee kwam en je ex later.!

voor tips moet je me pm'en
    Meerdere gebruikers

Luv elhob.

Reacties
    11.941
    16-01-2010

Wie is beter in bed.. je ex of man.

aka MoneyMonster

Reacties
    7.425
    09-10-2006

Citaat Geplaatst door elhobje Bekijk reactie
    Wie is beter in bed.. je ex of man.

Ik denk haar man, want ze heeft voor hem gekozen

En dan nog durven af te vragen of het een beproeving is

Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()

MVC Lid

Reacties
    1.123
    03-05-2012

Citaat Geplaatst door Bellydance Bekijk reactie
    zorg er voor dat hij niks doorkrijgt, goede sex geven en je moet over 2 weken tegen je man zeggen dat je je ex vriend tegen kwam en dat je ex met je wou praten en een nieuwe kans wou en bleef plakken bij je en je bleef achtervolgen tot de auto. STEL dat jouw ex vriend zielig is om naar je man te stappen omdat je hem hebt gedumpt dan weet je man tenminste van die lastige ex af en zal hij jou geloven omdat jij er mee kwam en je ex later.!

voor tips moet je me pm'en

MVC Lid

Reacties
    634
    20-06-2012

HHL, ik denk haar ex. Anders zou ze geen sex hebben met hem.

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport