1. #1
    Verbannen

    Reacties
    21.684
    15-05-2009

    Egypte, homo's zijn geen echte mensen

    CAIRO: An Egyptian delegation at the United Nations Human Rights Council in Geneva on Thursday has urged the body to focus its efforts on “real people” who need assistance in questioning the rights of the lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) community.

    “Finally, concerning the highly controversial notion of sexual orientation, we can only reiterate that it is not part of the universally recognized human rights,” said the Egyptian delegation at the UN Human Rights Council.

    “We call on Mr. Kiai not to undermine the credibility and legitimacy oh his important work in the eyes of real people who actually need it, especially in regions where such concepts are rejected by both its Christian and Muslim inhabitants like the Middle East,” the statement added.

    Egypt’s gay community has long battled stereotypes and discrimination. Last year, the country’s LGBT community had wanted to hold a demonstration in Tahrir Square to push for their rights, but canceled it, saying the country was not ready.

    “We have the right to come out in society and to protect ourselves and protect our society from oppressing homosexuals because a society that doesn’t accept the other is a sick one,” said the Facebook page of the groups on why they had planned a protest.

    The Facebook page saw numerous homophobic comments, murder threats and a number of people posted Qur’anic quotes to portray how homosexuality was a “sin.”

    The administrator reposted the comments so the LGBT community could see the animosity directed at them.

    Posted on behalf of the Facebook page’s administrator, a man had sent in this comment:

    “What’s the harm if two people from the same sex somewhere in this world are hugging each other? How did I harm you? Did I take something that is yours? Did I eat your food? What? I am a human who feels, loves, hates, gets angry, forgives, and feels happy!”

    BM
    http://bikyamasr.com/70402/egypt-say...t-real-people/

    Ze zien spoken

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    919
    21-04-2012

    Citaat Geplaatst door cd_ Bekijk reactie
    je google kan alleen maar nieuws over moslims vinden?? heb je nooit een topic zien openen over Joden die Gaza bombarderen of Moslim vrouwen die worden verkracht in Birma hahaha hoezo een obsessie voor Moslims
    Die gast is een standaard moslimhater.. Die heeft er z'n levenswerk van gemaakt om op M.nl elke dag slechte dingen over moslims te roepen.. Met zo'n zieligerd kan ik alleen maar medelijden hebben.. Zijn leven is blijkbaar zo oninteressant en triest.. En volgens mij is hij zelf ook homo.. Maar voor alle moeite die hij neemt om moslims belachelijk te maken krijgt ie wel een kado van mij.. Ik zal morgen wel een grote dildo voor hem kopen, en ik zal het bonnetje er wel bij doen.. Dan kan die 'm ruilen voor het geval hij de dildo te klein vindt..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    919
    21-04-2012

    Citaat Geplaatst door .rijmaran. Bekijk reactie
    Dit zijn tenminste echte mensen...


    19:11 maandag 30 oktober 2006

    TAGS: Actualiteit, Midden-Oosten


    Egypte is flink opgeschud door het nieuws dat tijdens de Eid (Suikerfeest) massa-aanrandingen plaatsvonden in het centrum van Caïro.

    Aanvankelijk werden de gebeurtenissen doodgezwegen door de plaatselijke media. De Egyptische overheid dreigde de pan-arabische media-outlets met sancties in de hoop dat zij er niet over zouden berichten.



    Maar de Egyptische blogosphere pikte het verhaal op (sommige bloggers zagen alles “live” gebeuren) en een moedige tv-presentatrice verbrak de stilte en besprak het tijdens een live-uitzending. (helaas in het Arabisch)

    En wat er precies gebeurd is?
    Hordes Egyptische “jongemannen” werden woedend nadat ze te horen hadden gekregen dat de kaartjes voor een filmpremiere uitverkocht waren.
    De teleurstelling in combinatie met de sexuele frustraties van de gemiddelde Egyptische jongeman resulteerde in een 5 uur lange aanranding-festijn.
    Iedere vrouw die in de buurt was werd aangevallen.
    Het maakte niet uit of je Egyptisch of buitenlands was, moslim of niet moslim, gesluierd of niet gesluierd. Als je maar vrouw was.
    Er zijn zelfs berichten dat het niet alleen bij aanrandingen bleef maar dat er ook vrouwen verkracht zijn. Midden op straat.

    Gelukkig waren er taxi-chauffeurs, voorbijgangers en winkeleigenaars die het lef hadden om de vrouwen en meisjes te redden.
    De Egyptische orde-troepen, die in de buurt waren, hadden er kennelijk geen zin in.
    Het Ministerie van Binnenlandse zaken ontkent dat er ook maar 1 vrouw is aangerand. Er zijn immers geen politieverslagen erover en het was die dag gewoon druk. Niks bijzonders dus.
    Weer zo'n trieste moslimhater.. Voor jou hetzelfde recept.. Een tas met een grote dildo en het bonnetje zit er nog in, kun je 'm ruilen als je 'm te klein vindt.. Ik zou zeggen: ENJOY..

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    21.684
    15-05-2009

    Citaat Geplaatst door AssRaf Bekijk reactie
    Die gast is een standaard moslimhater.. Die heeft er z'n levenswerk van gemaakt om op M.nl elke dag slechte dingen over moslims te roepen.. Met zo'n zieligerd kan ik alleen maar medelijden hebben.. Zijn leven is blijkbaar zo oninteressant en triest.. En volgens mij is hij zelf ook homo.. Maar voor alle moeite die hij neemt om moslims belachelijk te maken krijgt ie wel een kado van mij.. Ik zal morgen wel een grote dildo voor hem kopen, en ik zal het bonnetje er wel bij doen.. Dan kan die 'm ruilen voor het geval hij de dildo te klein vindt..

    Wel 1 met trilfunctie..anders steek ik hem in jouw aarsje

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    919
    21-04-2012

    Citaat Geplaatst door .rijmaran. Bekijk reactie
    Tja, het is natuurlijk weer niet waar zeker, en als je zoiets durft te plaatsen ben je een moslimhater...je zou voor minder hé.
    Vrouwen molesteren en ze onder een hoofddoek dwingen.
    Of het nu waar is of niet, heb je nou echt niks beters te doen?? Als ik hier iets lees van jou gaat het altijd over moslims.. Hier doe je stoer maar als je een paar Marokkanen op straat ziet loop je een blokje om.. Jij bent in 2 woorden samen te vatten..
    TRIEST en KANSLOOS..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    919
    21-04-2012

    Citaat Geplaatst door pollewopje Bekijk reactie
    Wel 1 met trilfunctie..anders steek ik hem in jouw aarsje
    Zoals ik al zei, de bon zit erbij dus je kunt 'm ruilen naar jou wensen.. Have fun..

  7. #7
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    2.833
    01-02-2011

    Topicstarter houdt van anale sex?
    De Dag des Oordeels zal niet komen voordat Syrie door het christendom wordt aangevallen

  8. #8
    GEK, hoor je me?!

    Reacties
    14.676
    09-02-2008

    Citaat Geplaatst door AssRaf Bekijk reactie
    Weer zo'n trieste moslimhater.. Voor jou hetzelfde recept.. Een tas met een grote dildo en het bonnetje zit er nog in, kun je 'm ruilen als je 'm te klein vindt.. Ik zou zeggen: ENJOY..
    O, joh... da's rijmaran, houdt van elke allochtoon zolang ze maar niet bij hem in de buurt wonen.
    Maar goed, daarmee maakt het zo'n soort verhaal niet opeens niet waar.. vrouwen die er ietwat schaars bij lopen zijn per definitie hoeren... heb ik het idee. Vrouwen zijn tweederangsburgers.
    "You have to let it all go. Fear, doubt, disbelief... Free your mind."




  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    919
    21-04-2012

    Citaat Geplaatst door MelkIsPerfect Bekijk reactie
    Topicstarter houdt van anale sex?
    He loves it..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    919
    21-04-2012

    [QUOTE=sjourt;107595690]O, joh... da's rijmaran, houdt van elke allochtoon zolang ze maar niet bij hem in de buurt wonen.
    Maar goed, daarmee maakt het zo'n soort verhaal niet opeens niet waar.. vrouwen die er ietwat schaars bij lopen zijn per definitie hoeren... heb ik het idee. Vrouwen zijn tweederangsburgers.[/QUOTE

    Niet in mijn ogen.. Dat zou dus betekenen dat ik mijn moeder, zus, vrouw etc als 2e rangsburger beschouw.. Dat is gewoon klets, dat weet jezelf ook.. Dus omdat Benno L zwakzinnige kinderen misbruikte doe jij dat ook want jij bent immers ook Nederlander..
    En omdat Andres Breivink een moordenaar is ben jij dat ook, want jullie zijn immers allebei blank.. Dit klinkt toch idioot, dat zie jij zelf hopelijk toch ook..

  11. #11
    Holland

    Reacties
    8.161
    23-04-2010

    man en man is niet normaal.
    regenboog.

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    1.352
    17-05-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @topicstarter & rijparan. wat zijn jullientoch een waardeloze gevallen. Alleen maar uitlokken en provoceren, damn wat voor trieste levens zullen jullie wel niet hebben.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    21.684
    15-05-2009

    Citaat Geplaatst door MAROCCIA-DELUXE Bekijk reactie
    @topicstarter & rijparan. wat zijn jullientoch een waardeloze gevallen. Alleen maar uitlokken en provoceren, damn wat voor trieste levens zullen jullie wel niet hebben.
    Het is egypte die provoceert en uitlokt met dit soort uitspraken hoor..
    Of vindt jij homo'ds ook geen mensen??

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    21.684
    15-05-2009

    Citaat Geplaatst door cd_ Bekijk reactie
    laagste soort op aarde die flikkers , ze kunnen niet voorplanten maar alleen ziektes verspreiden.

    Genoeg hetero's die ook niet kunnen voortplanten..dus je gezever is onzin.

  15. #15
    Holland

    Reacties
    8.161
    23-04-2010

    Citaat Geplaatst door pollewopje Bekijk reactie
    Het is egypte die provoceert en uitlokt met dit soort uitspraken hoor..
    Of vindt jij homo'ds ook geen mensen??
    man en vrouw is normaal. anders zou jij niet eens bestaan.
    regenboog.