Geliefde zusters in Islaam,
Een lieve zuster werkt samen met Stichting Al-Amal ( http://www.alamal.ma ) om voedselpakketten samen te stellen tegen Ramadaan voor arme families en weeskinderen in Marokko insha-Allah.
Ik zelf zou graag mijn steentje bijdragen aan dit prachtige project insha- Allah en daarom wil ik vragen aan iedereen om een donatie te doen insha- Allah.
Voor donatie kan je mailen naar: faatjenissaelyaoum@gmail.com Of PMEN
Ze willen 120 arme gezinnen voorzien insha-Allah/maa shaa Allaah en hebben daarom 660 dirham (ongeveer 60 euro) per gezin nodig, dus in totaal 7200 euro insha-Allah
De inhoud van zo een voedselpakket bestaat uit:
■50 kg meel
■5 liter olie
■8 kg suiker
■1 kg boter
■5 kg dadels
■2 kg kikkererwten
■2 pakken thee
■1 pot jam
■1 pot honing
■1 groot blik tomatensaus
■verschillende kruiden
Doneren is mogelijk tot 1 juli 2012 insha-Allah.
De zuster zal insha-Allah persoonlijk de donaties overhandigen aan Stichting Al-Amal in Marokko zelf en zal aanwezig zijn op de dag dat de voedselpakketten uitgedeeld zullen worden insha-Allah.
Er zullen foto's getrokken worden die iedereen achteraf kan bekijken insha-Allah.
Lieve zusters, open je hart en geef uit omwille van Allah help deze arme gezinnen een mooie ramadaan te hebben!
"Bescherm jezelf tegen het vuur, al is het door het weggeven van een halve dadel."
Deze hadieth staat vermeld in Bukharie en Muslim en is overgeleverd door Adi ibn Haatim (moge Allah tevreden zijn met hem) van de profeet (vrede en zegeningen zij met hem)
Moge Allah subhanahu wa ta'ala jullie rijkelijk belonen in dit leven en in het Hiernamaals
Allaahoema ameen
As-salaamu alaykum warachmatulahi wabarakatuhu

ik vind het zooo stoer dat je niet klein te krijgen bent..
...Maa shaa Allaah Maa shaa Allaah Yabi ghalushoum allemaal..!!!!!!!!!!Moge Allah jullie 1 voor 1 RIJKELIJK belonen ameen ameen ameen...

ff mijn man lastig vallen weer..