1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    1.175
    03-04-2012

    Alhamdoulah. Ghair inshAllah.
    Als mensen praten, laat hen en verlaag je niet tot hun niveau.
    Keer je gewoon tot Allah swt en de rest komt vanzelf goed inshAllah.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    23-03-2012

    mensen zijn naief en geloven deze pathologische leugenaar

    Ongeveer 2maanden terug opende ze topic dat een broeder zou langskomen, halverwege de topic bleekdat hij niet was komen opdagen.

    Paar we ke n terug opende ze topic dat haar verloving van 1,5 jaar verbroken is

    Tussentijds heel veel topics waarin ze om een partner vraagt en zoekt.

    Dit is gewoon weer aandacht trekkerij

    Bam in your face agangsterchick

    Ik hou van de liefde en een beetje heel veel van jou




  3. #18
    Lovable

    Reacties
    4.336
    20-04-2012

    blijft grappig!!


    Aan de mensen die de lacherige mensen als "niksgunners" zien, wij hebben vaak topics van haar gezien, als je hele tijd komt met ik ben verloofd, ik eb eeen man, tussentijds ben je opzoek naar een "broeder" en is een verloving van 1,5 jaar verbroken, dan neem je er niet serieus

    BAM! In ya face hatterrrsssss!!!

    Follow your heart but take your brain with you


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    159
    04-11-2011

    Mabrouk, moge Allah jullie huwelijk zegenen.
    Engaged with my first love

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.722
    10-11-2005

    Citaat Geplaatst door redlipstick Bekijk reactie
    Blijft grappig!!


    Aan de mensen die de lacherige mensen als "niksgunners" zien, wij hebben vaak topics van haar gezien, als je hele tijd komt met ik ben verloofd, ik eb eeen man, tussentijds ben je opzoek naar een "broeder" en is een verloving van 1,5 jaar verbroken, dan neem je er niet serieus

    bam! In ya face hatterrrsssss!!!
    Citaat Geplaatst door yvess Bekijk reactie
    Mensen zijn naief en geloven deze pathologische leugenaar

    ongeveer 2maanden terug opende ze topic dat een broeder zou langskomen, halverwege de topic bleekdat hij niet was komen opdagen.

    Paar we ke n terug opende ze topic dat haar verloving van 1,5 jaar verbroken is

    Tussentijds heel veel topics waarin ze om een partner vraagt en zoekt.

    Dit is gewoon weer aandacht trekkerij

    bam in your face agangsterchick
    hahaha dus ik ben niet de enige die haar door heeft

  6. #21
    Lovable

    Reacties
    4.336
    20-04-2012

    Citaat Geplaatst door Karim00 Bekijk reactie
    hahaha dus ik ben niet de enige die haar door heeft
    welnee bij DWVMV hebben we haar 15 pagina's lang uitgelachen

    Follow your heart but take your brain with you


  7. #22
    Carpe Noctem

    Reacties
    4.106
    17-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RedLipstick Bekijk reactie
    blijft grappig!!


    Aan de mensen die de lacherige mensen als "niksgunners" zien, wij hebben vaak topics van haar gezien, als je hele tijd komt met ik ben verloofd, ik eb eeen man, tussentijds ben je opzoek naar een "broeder" en is een verloving van 1,5 jaar verbroken, dan neem je er niet serieus

    BAM! In ya face hatterrrsssss!!!
    Gekkie!

    I can feel my body rock every time you call my name.


  8. #23
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    Aahw, zo schattig. Moge Allaah je huwelijk zegenen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    367
    17-05-2012

    Waarom lachen jullie haar eigenlijk uit? Ik begrijp dat niet. Ik denk dat TS een jonge zuster is die gewoon dolblij van vreugde is en zich op roze wolkjes bevindt, wat mooi is, Allahoema barik. Dat haar bericht niet helemaal verstandig is, oke. Maar ik begrijp niet waarom men haar massaal zo meedogenloos uitlacht/belachelijk maakt? Ik vind het pijnlijk om te zien.

    @ TS: het is beter voor jou dat jij jouw vreugde deelt met degenen die jou dierbaar zijn. Baraka Allahoe lakoema wa baraka 3alaikoema wa djama3a baynakoema fi gair. (F)

    سَلَامٌ عَلَى الدُّنْيَا إِذَا لَمْ يَكُنْ بِهَا ............. صَدِيقٌ صَدُوقٌ صَادِقُ الْوَعْدِ مُنْصِفَا


    © Imam ash-Shafi3ie

  10. #25
    Lovable

    Reacties
    4.336
    20-04-2012

    Citaat Geplaatst door Klikdanhier Bekijk reactie
    Waarom lachen jullie haar eigenlijk uit? Ik begrijp dat niet. Ik denk dat TS een jonge zuster is die gewoon dolblij van vreugde is en zich op roze wolkjes bevindt, wat mooi is, Allahoema barik. Dat haar bericht niet helemaal verstandig is, oke. Maar ik begrijp niet waarom men haar massaal zo meedogenloos uitlacht/belachelijk maakt? Ik vind het pijnlijk om te zien.

    @ TS: het is beter voor jou dat jij jouw vreugde deelt met degenen die jou dierbaar zijn. Baraka Allahoe lakoema wa baraka 3alaikoema wa djama3a baynakoema fi gair. (F)
    Lieve schat, hoe weet je zo zeker dat ze de waarheid spreekt? Ze heeft hier lopen zoeken naar broeders, beweert vervolgens na 1,5 jaar verloving weer single te zijn en beweert ook nog eens dat ze een man heeft. Komt dit er nog bovenop met "bam!! In ya face hatterrrsss" dat ga je dan niet meer serieus nemen

    Follow your heart but take your brain with you


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    367
    17-05-2012

    Citaat Geplaatst door RedLipstick Bekijk reactie
    Lieve schat, hoe weet je zo zeker dat ze de waarheid spreekt? Ze heeft hier lopen zoeken naar broeders, beweert vervolgens na 1,5 jaar verloving weer single te zijn en beweert ook nog eens dat ze een man heeft. Komt dit er nog bovenop met "bam!! In ya face hatterrrsss" dat ga je dan niet meer serieus nemen
    Als ze dat gedaan heeft (hier lopen zoeken naar broeders), dan is dat niet iets wat ik aan zou raden. Maar dat zij 1,5 jaar verloofd is geweest (als men daarmee het islamitische huwelijk bedoelt), en weer single geworden is en nu weer hertrouwt.. Wat is daar mis mee?

    Ik keur zo'n zin niet goed, maar misschien kun je je verplaatsen in de plaats van je zuster. Ze wordt hier topic na topic zodanig uitgejouwd dat ik gewoon plaatsvervangende schaamte krijg. Het spreekt zo'n zin niet goed, maar niet iedereen kan altijd goed overweg met zijn emoties. Vooral als je ziet welke heksenjacht er tegen haar gaande is. Misschien moet je eens stilstaan bij de oorzaak van haar 'uitbarsting'. Je kunt het gedrag wat jij en andere hier tentoonstellen toch nooit goedkeuren? En hoeveel slechte zinnen heeft dat gedrag geteld? Meer dan één in ieder geval. Erken dan minstens dat jullie beiden fout zitten en tast jouw zuster niet in haar eer/waardigheid aan (en als je van mening bent dat zij haar eigen eer onrecht aandoet, wees dan niet degene die er een schepje bovenop doet) en laat haar in haar waarde, want dit is gewoon absurd.

    سَلَامٌ عَلَى الدُّنْيَا إِذَا لَمْ يَكُنْ بِهَا ............. صَدِيقٌ صَدُوقٌ صَادِقُ الْوَعْدِ مُنْصِفَا


    © Imam ash-Shafi3ie

  12. #27
    Lovable

    Reacties
    4.336
    20-04-2012

    Citaat Geplaatst door Klikdanhier Bekijk reactie
    Als ze dat gedaan heeft (hier lopen zoeken naar broeders), dan is dat niet iets wat ik aan zou raden. Maar dat zij 1,5 jaar verloofd is geweest (als men daarmee het islamitische huwelijk bedoelt), en weer single geworden is en nu weer hertrouwt.. Wat is daar mis mee?

    Ik keur zo'n zin niet goed, maar misschien kun je je verplaatsen in de plaats van je zuster. Ze wordt hier topic na topic zodanig uitgejouwd dat ik gewoon plaatsvervangende schaamte krijg. Het spreekt zo'n zin niet goed, maar niet iedereen kan altijd goed overweg met zijn emoties. Vooral als je ziet welke heksenjacht er tegen haar gaande is. Misschien moet je eens stilstaan bij de oorzaak van haar 'uitbarsting'. Je kunt het gedrag wat jij en andere hier tentoonstellen toch nooit goedkeuren? En hoeveel slechte zinnen heeft dat gedrag geteld? Meer dan één in ieder geval. Erken dan minstens dat jullie beiden fout zitten en tast jouw zuster niet in haar eer/waardigheid aan (en als je van mening bent dat zij haar eigen eer onrecht aandoet, wees dan niet degene die er een schepje bovenop doet) en laat haar in haar waarde, want dit is gewoon absurd.
    Schat je begrijpt het niet, ze was een tijdje opzoek beweerde vervolgens dat ze 1,5 jaar verloving sinds kort erop had zitten (terwijl ze hiervoor opzoek was!!!) en ook nog eens beweerde een man te hebben (en in de tussentijd opzoek naar een "broeder" ) dit continu. Ga je op een gegeven moment niet meer geloven volgens mij is het een vrouw/man die zich niet weet te gedragen of ze is geestelijk niet helemaal in orde.
    Klopt had haar niet uitmoeten lachen. Ik oordeel haar verder niet op de keuzes die ze maakt. Maar vind "bam! In ga face haters" wel echt hilarisch! Totaal niet zien aankomen

    Follow your heart but take your brain with you


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    367
    17-05-2012

    Citaat Geplaatst door RedLipstick Bekijk reactie
    Schat je begrijpt het niet, ze was een tijdje opzoek beweerde vervolgens dat ze 1,5 jaar verloving sinds kort erop had zitten (terwijl ze hiervoor opzoek was!!!) en ook nog eens beweerde een man te hebben (en in de tussentijd opzoek naar een "broeder" ) dit continu. Ga je op een gegeven moment niet meer geloven volgens mij is het een vrouw/man die zich niet weet te gedragen of ze is geestelijk niet helemaal in orde.
    Klopt had haar niet uitmoeten lachen. Ik oordeel haar verder niet op de keuzes die ze maakt. Maar vind "bam! In ga face haters" wel echt hilarisch! Totaal niet zien aankomen
    Als zij geestelijk niet in orde is, is het des te meer reden om genade met haar te hebben. Ik vind de reacties die ik jegens/over haar gelezen heb gewoon mensonterend, laat staan moslimwaardig.

    سَلَامٌ عَلَى الدُّنْيَا إِذَا لَمْ يَكُنْ بِهَا ............. صَدِيقٌ صَدُوقٌ صَادِقُ الْوَعْدِ مُنْصِفَا


    © Imam ash-Shafi3ie

  14. #29
    Mijn Wederhelft (L)

    Reacties
    29
    28-02-2012

    La 7awla Wallaa Quata Illa Billaah.

    De ene keer ben je "getrouwd", dan ben je weer niet getrouwd, en dan heb je weer een broeder gevonden, hoelang wil je dit spel volhouden? Tot de dood jouw komt halen?..

    Moge Allaah jou leiden.

    www.sincerehearts.nl
    www.selefienederland.nl



    Geen PM's Van Broeders!, Baraka Alaahoe Feekum.


  15. #30
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    MogeAllah jullie huwelijk zegenen! Ik ben blij voor je.. Maar sta wel met beide benen op de grond, is een hele verantwoordelijkheid.. Niet te lang in de wolken zitten nee schat, geniet er lekker van en Mabrouk alf mabrouk!
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.