1. #151
    Noah & Naraem

    Reacties
    1.368
    05-10-2004

    Woellahiela
    [img]http://******************/lavenderfaery/hpbimg/icoon-boven-postje.gif[/img]Tranen....Ze komen niet....Al prikken ze af en toe wel....

  2. #152
    Vooral vrouw

    Reacties
    1.009
    01-03-2005

    Tarik,
    tuchtigen = lichamelijk straffen.

    Mannen en vrouwen zijn gelijk voor de wet: Dus gelijke rechten en plichten voor hen allebei.

    Naar elk mens wordt gekeken.. zo is de mens nu eenmaal. Naar hele dikke mensen, mensen met een handicap. Alles wat ons mensen opvalt aan de andere mede wereldbewoner is interessant. Als je je zeker voelt dan straal je dat uit en dan maakt het niet uit of je na gekeken wordt en loop je gewoon rond met een baard of wat je als mens ook uit wilt dragen. Daar sta je dan voor. En dat mogen de mensen dan zien en weten.

    groetjes Madelon

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    4.890
    06-01-2003

    Madelon Ik zie dat jij praat zonder echt wat te weten. Want de profeet vzmh heeft duidelijk gezegd en is in de koran terug te vinden moslims (mannen en vrouwen) moeten elkaar wijzen op hun fouten, moeten elkaar verbeteren. Ze moeten elkaar aanvullen in hun zwakheden. (ik ben trouwens van plan om een normaal gesprek met je te voeren, gewoon dat jij ook meer weet van de islam, dus niet met vooroordelen meer komt) En lichamelijk straf??? Ik weet niet welke straf je bedoelt?
    Bedoel je bij vreemdgaan of bij wat?
    Ten tweede je moet het verschil zien tussen moslims en islam. Islam is het geloof, maar je moet de fouten van de moslims niet bij de islam leggen. De islam geeft hier opdracht toe, jezelf te bedekken en een baard voor de man.
    Als je als moslim hier niet aan gehoorzaamt dan is het jou zaak (tussen jou en Allah) als de vrouw geen hoofddoek draagt is het ook tussen haar en god.
    We hebben het nu over de islam dus wat de islaam opdraagt en niet wat de moslims doen. Moslims grove fouten maken zoals onderdrukken van vrouwen, die maken de islam zwart, maar dan is het nog niet de schuld van islam.
    Ten tweede is de man in de koran staat het ook verantwoordelijk voor de vrouw. Met andere woorden hij is gedwongen om te werken of hij nou wil of niet. Hij moet haar alles kunnen geven. Spullen, kleren, eten alles. De vrouw daar en tegen mag werken (islamitsch gezien) maar mag al haar geld houden. De bezittingen van de vrouw zijn in de islam heel belangrijk niemand mag eraan komen, maar de man daar en tegen moet delen.
    Het is niet zozeer in nood dat men zijn vrienden kent; een echte vriend verheugt zich in je voorspoed[/LIST]

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    929
    21-04-2004

    Citaat Geplaatst door Rzinia
    Ten tweede is de man in de koran staat het ook verantwoordelijk voor de vrouw. Met andere woorden hij is gedwongen om te werken of hij nou wil of niet. Hij moet haar alles kunnen geven. Spullen, kleren, eten alles. De vrouw daar en tegen mag werken (islamitsch gezien) maar mag al haar geld houden. De bezittingen van de vrouw zijn in de islam heel belangrijk niemand mag eraan komen, maar de man daar en tegen moet delen.
    Eigenlijk is dit positieve discriminatie van de vrouw......

  5. #155
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Citaat Geplaatst door Riannah
    Ja, inderdaad???

    onder haar naam staat wel "Pa, Allah Shafieh" volgens mij betekend dit toch dat je van je vader hebt gehouden ondanks dat hij een MAN is ????

    In iedergeval ik vindt het erg voor je dat je zo over mannen denkt... misschien dat je inderdaad veel hebt mee gemaakt en gezien heb.
    Ik ben in iedergeval blij dat gelukkig leef in deze wereld vol mannen !!!!!!!

    Als je reageert, reageer dan snuchter of houdt je buiten de discussie.


    Jouw vraag en conclusie is herkauwd, uitgespuugd, uitgekost en uitgescheten.

    Antwoord heb ik al 10x gegeven. Ik val niet graag in herhaling.

  6. #156
    Bijna Lid

    Reacties
    28.290
    13-03-2005

    EY Twinkeley 19...............je hebt gelijk meid....eerlijk vrouwen die denken dat mannen goed zijn en naieve zijn hebben nix gezien en of meegemaakt.

    Meest gerespecteerde mannen heb ik de fout inzien gaan, mannen die zogenaamd advies geven aan anderen doen alles wat god verboden heeft...

    meiden hier, jullie beschermen jezelf door julliezelf dom te houden en denken neeh deze man echt niet, wat voor rol hij dan ook in je leven speelt......maar het KAN wel...zeg niet omdat hij een praktiserende moslim is dat hij nix fout doe.....weet je hoeveel meisjes er misbruikt worden, verkracht worden of kinderen die aangerand worden....???? heeeeel veel en dat heeft nix met zij nachtergrond te maken wnat het komt overal voor..

    ik ben nu serieus, maar ik neem het jullie niet kwalijk als jullie het niet willlen inzien, jullie zijn immers nix anders gewend...maar kijk eens om je heen en ga op je gevoel af en kijk dan hoeveel gekwetste vrouwen er rondlopen.....

    en NEEH IK BEN NIET LESBISCH..............

    ben jongensgek :P









    geintje

  7. #157
    'Gezegend is ALLAH'

    Reacties
    35
    18-03-2005

    asalaamu alaikum

    aan de topic openster ik heb 1 zin voor je. Lees goed doe je ogen open. 'MOHAMED vzmh WAS EEN MAN'.

    i am out

    P.S. En je zult of je het wilt of niet met een man trouwen. Tenzij je lesbisch wordt dat is een andere koek

  8. #158
    Bijna Lid

    Reacties
    28.290
    13-03-2005

    Citaat Geplaatst door Ukash
    asalaamu alaikum

    aan de topic openster ik heb 1 zin voor je. Lees goed doe je ogen open. 'MOHAMED vzmh WAS EEN MAN'.

    i am out

    P.S. En je zult of je het wilt of niet met een man trouwen. Tenzij je lesbisch wordt dat is een andere koek

    jjah ach jah jammer dat jij niet in de realiteit leeft....anyways who care about you..... hoop alleen niet dat je dochtertje wordt misbruikt of je zusje of nichtje of moeder........ maar wat maakt dat eigenlijk uit, mohammed was ook man

    ciaoo

  9. #159
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Citaat Geplaatst door Ukash
    asalaamu alaikum

    aan de topic openster ik heb 1 zin voor je. Lees goed doe je ogen open. 'MOHAMED vzmh WAS EEN MAN'.

    i am out

    P.S. En je zult of je het wilt of niet met een man trouwen. Tenzij je lesbisch wordt dat is een andere koek
    Een man ja, niet een bloeddorstige, botergeile van de hyena-afkomstige gemiddelde Marokkaanse man!

  10. #160
    Mascha'allah

    Reacties
    223
    25-01-2005

    Je vader is wel de gene die er voor gezorgd heeft dat jij bestaat.

    en hij is ook een man.

    oja ik heb heel wat gezien en ervaren binnen mijn familie maar om dan alle mannen over 1 kam te scheren nee dat begrijp ik niet, als je een goede moslima bent dat weet je ook wat een man betekend in ons leven en waarom wij met elkaar samen leven