1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    429
    02-06-2012

    Februari 2013 MAMA's Inshaa Allah' ♥

    Al7amdulilah. Moge Allah ons een voorspoedige zwangerschap schenken!

    Samen die prachtige 9 maanden Inshaa Allah delen hier in dit topic. Ben je zwanger en uitgerekend voor Februari 2013? Mar7babeek!




    ChanelChance 30 Januari
    ja3dar 30 Januari
    saadiatje 30 Januari
    Meryam22 1 Februari
    Hilwa__ 2 Februari
    Moslima-m 3 Februari
    Pareltje_1990 4 Februari
    TafuLusT_N_Amen 5 Februari
    Miss_Majda 5 Februari
    1april 6 Februari
    nisrine_oujda 6 Februari
    doorn_roosje 7 Februari
    Creativelady 9 Februari
    Casawiaa 11 Februari
    Repentance 12 Februari
    lief_meisje_18 13 Februari
    Zijn-vrouw 18 Februari
    happinesss 19 Februari
    Djenna85 22 Februari
    hawael 23 Februari
    aitsaid_meisje 24 Februari
    MizzMeknes 28 Februari
    Fatimahh 22 Februari
    chocofreek 12 Maart



    Voor iedereen die zich aanmeldt, graag even een pm met je bevallingsdatum en hoeveelste kindje het voor je is!



  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-06-2012

    ik meld me, lijkt me gezellig om hier lekker bij te kletsen.

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    114
    09-03-2011

    Ik meld me ook aan! Zondag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben hamdoulilah!!

    Ik ben net 27 jaar geworden en dit wordt mijn 2de inchaALLAH. Ik heb nog een zoontje van 3 en een half.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-06-2012

    Citaat Geplaatst door Djenna85 Bekijk reactie
    Ik meld me ook aan! Zondag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben hamdoulilah!!

    Ik ben net 27 jaar geworden en dit wordt mijn 2de inchaALLAH. Ik heb nog een zoontje van 3 en een half.
    gefeliciteerd met je zwangerschap, lnsha'Allah zal alles goed verlopen..

    heb je al last van kwaaltjes of merk je nog weinig?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.732
    20-12-2005

    mabrouk 3lik3oem met jullie voldragen zwangerschap nchallah.

  6. #6
    make-up&Hairstyling

    Reacties
    867
    10-08-2006

    Hier nog een :-)
    Wanneer hebben jullie de eerste echo?

    Xx

    De Visagiste & Hairstyliste bij u aan huis.


  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    114
    09-03-2011

    Dank jullie wel ik wens jullie allen ook inchaALLAH een fijne/makkelijk zwangerschap en bevalling en het allerbelangrijkste een gezond kindje inchaALLAH. Ik heb 3 juli een afspraak bij de verloskundige (voor een intake) bij 6 en halve week dus al. Echo zal pas rond de 10 weken zijn waarschijnlijk.

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    114
    09-03-2011

    Citaat Geplaatst door imane02 Bekijk reactie
    mabrouk 3lik3oem met jullie voldragen zwangerschap nchallah.
    Allah ibarek fiek jij ook een voldragen zwangerschap toegeswenst inchaALLAH en een gezond kindje.

  9. #9
    make-up&Hairstyling

    Reacties
    867
    10-08-2006

    Citaat Geplaatst door Djenna85 Bekijk reactie
    Dank jullie wel ik wens jullie allen ook inchaALLAH een fijne/makkelijk zwangerschap en bevalling en het allerbelangrijkste een gezond kindje inchaALLAH. Ik heb 3 juli een afspraak bij de verloskundige (voor een intake) bij 6 en halve week dus al. Echo zal pas rond de 10 weken zijn waarschijnlijk.

    Ik Ben nu 6 weken en krijg mijn eerste echo en intake pas met 9 weken..
    Het duurt allemaal zo Lang

    De Visagiste & Hairstyliste bij u aan huis.


  10. #10
    Ellinour&Mohamed (L)

    Reacties
    2.891
    03-02-2010

    hier meld zich ook eentje
    ik ben weer hamdoulilah zwanger van mijn zesde kind, het was half gepland
    naja mijn man wou het weer graag maar ik wou even wachten maar hamdoulilah ben erg gezegend!


    ik ben 02 februari uitgerekend inscha Allah


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-06-2012

    alle dames mabrouk met jullie zwangerschap lnsha'Allah zal alles goed verlopen..
    ik heb me nog niet ingeschreven bij de verloskundige, dat ga ik volgende week wel doen lnshl.. meestal krijg je de eerste echo toch tussen de 10 en 12 weken, dus dat duurd nog ff voor mij.

    Hilwa tbarkellah 6e kindje opkomst lnsha'Allah, wat mooi om te lezen, wij willen lnsha'Allah ook veel kindjes, als het aan me man ligt dan gaan we direct na deze voor de volgende maaaaar daar moet ik nog heeeeel goed over nadenken

  12. #12
    Ellinour&Mohamed (L)

    Reacties
    2.891
    03-02-2010

    Citaat Geplaatst door witte_roos Bekijk reactie
    alle dames mabrouk met jullie zwangerschap lnsha'Allah zal alles goed verlopen..
    ik heb me nog niet ingeschreven bij de verloskundige, dat ga ik volgende week wel doen lnshl.. meestal krijg je de eerste echo toch tussen de 10 en 12 weken, dus dat duurd nog ff voor mij.

    Hilwa tbarkellah 6e kindje opkomst lnsha'Allah, wat mooi om te lezen, wij willen lnsha'Allah ook veel kindjes, als het aan me man ligt dan gaan we direct na deze voor de volgende maaaaar daar moet ik nog heeeeel goed over nadenken
    jij ook alf mabrouk met je derde zwangerschap Masch Allah!
    je bent nu ook gelijk zwanger geraakt, dus jullie willen ook heel graag een grote gezin.:sjans;

    haha we moesten ook goed over nadenken, we hadden bewust een tweede kind genomen toen mijn zoon vier jaar was.
    nu baren we kinderen achter elkaar omdat wij nu tijd vinden, maar na zesde kind willen we echt even pauze nemen en vooral ik, misschien is het ons laatste kind he.
    het ligt aan Allah swt.


  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    114
    09-03-2011

    tbarkellah zes kindjes mag ik jou leeftijd weten (en die van de andere dames). Sorry voor mijn nieuwsgierigheid, vind ik leuk om te weten.

  14. #14
    Ellinour&Mohamed (L)

    Reacties
    2.891
    03-02-2010

    Citaat Geplaatst door Djenna85 Bekijk reactie
    tbarkellah zes kindjes mag ik jou leeftijd weten (en die van de andere dames). Sorry voor mijn nieuwsgierigheid, vind ik leuk om te weten.
    ik ben 25 schat


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-06-2012

    Citaat Geplaatst door Hilwa__ Bekijk reactie
    jij ook alf mabrouk met je derde zwangerschap Masch Allah! je bent nu ook gelijk zwanger geraakt, dus jullie willen ook heel graag een grote gezin.:sjans; haha we moesten ook goed over nadenken, we hadden bewust een tweede kind genomen toen mijn zoon vier jaar was. nu baren we kinderen achter elkaar omdat wij nu tijd vinden, maar na zesde kind willen we echt even pauze nemen en vooral ik, misschien is het ons laatste kind he. het ligt aan Allah swt.
    dankjewel meid, ja we zijn er weer meteen voor gegaan en het was al snel raak hmdl, we willen heel graag een groot gezin lnsha'Allah. wij hebben ook bewust gewacht totdat de eerste naar school ging, maar zwanger worden heeft iets langer dan een jaar geduurd bij de tweede daarom zijn we ook verast dat het dit keer zo snel gelukt is hmdl. ik wil lnsha'Allah voor me 30ste klaar zijn met kinderen dus een grote kans dat we hierna weer meteen voor de volgende gaan. alles gebeurt inderdaad met de wil van Allah swt, lnsha'Allah wordt ons wens vervuld. mach'Allah ik zie dat je een drieling hebt, moge Allah swt ze beschermen en laten opgroeien tot vrome moslims lnsha'Allah. mag ik vragen hoe jou famillie erop reageert, wij hebben het nog niemand verteld ben best wel bang voor de reacties dat ze het te snel vinden.