Dames,
Hebben jullie je weleens afgevraagd hoe het komt dat de kleren daar zo goedkoop zijn?
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/...-Primark.dhtml
Dames,
Hebben jullie je weleens afgevraagd hoe het komt dat de kleren daar zo goedkoop zijn?
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/...-Primark.dhtml
Beste zou zijn als je inzamelingsactie op zou starten.
Ik hou van de liefde en een beetje heel veel van jou
als niemand daar wat koopt en die kindjes geen werk meer hebben dan gaan die kinderen nog viezer werk moeten doen. Want dat die kinderen moeten werken is een feit...
algemeen bekend
van goedkope kleding tot merkkleding
ook mobiele telefoons en andere apparaten
reken er maar op dat 9 van de 10 keer je spullen uit het oosten komen gemaakt in dat soort fabrieken

ewa ..is lastig ....
16-04-2013 officieel getrouwdalhamdoulilah
Love........in LOve...... Insha allah gauw samentos3ied&aitsaid forever..love mine spierbundeltje xxx
ik hou van mijn schatje, hij die mijn leven compleet maakt, love him so much , I am in loveeee
Het blijft een feit dat de primark hele fijne en goedkope pantalon broeken heeft. Mijn broeken koop ik dus alleen nog maar daar!
Treur niet om de mensen in je verleden.. Er is altijd wel een reden waarom ze je toekomst niet hebben gehaald.
AQemoem yeQnen wathtiedfen Boe Yizen!

Zo goedkoop is het ook weer niet hoor,het is geen merkkleren dat he duurder hoort te zijn..

nou echt niet hoor
vorige keer kwamen we mensen tegen die vroegen waar de primark zat
ze waren helemaal uit drenthe gekomen en wilde goedkoop shoppen
gebeurt heel vaak, ook uit maastricht en andere delen van het land
gewoon hollandse mensen die een dagje uit willen combineren met goedkoper shoppen

je titel is misleidend, heb je iets tegen primark?
want het gaat ook om C&A (en h&m)en die is duurder dan primark..... dus eigenlijk zit C&A fouter want die strijken meer winst op blijkbaar.
Ik vindt de primark even duur als de c&a,temminste de kleding die ik daar koop zijn niet zo goedkoop.
Tassen daarintegen zijn wel iets goedkoper.

Er hangt daar ook een hele sterke chemische lucht en ik geloof dat als je daar altijd kleren van draagt dat je levenverwachting met 20 jaar omlaag gaat.