?????
?????
Mannen hebben seks nodig om te kunnen ontspannen, vrouwen hebben ontspanning nodig om te kunnen seksen.
Niet..''houden van'' heeft een immens betekenis, deze woorden zeg je niet zomaar..moet wel een heeeel speciale persoon zijn wil ik ze ooit uitspreken..en dan heb jij het over dagen?? Hmm eerder jaren..(ouders daargelaten).
"When a word is in your mouth, you control it, but when it leaves your mouth, it controls you." [Ali Ibn Abi Talib]

-
Deze account wordt door meerdere gebruikers gebruikt.
Zij verlangen ernaar dat jullie ongelovig worden zoals zij ongelovig zijn, zodat jullie gelijk zijn.
- Surah an-Nisaa. ♥
na hoeveel dagen zeg jij het?
Met je gezicht naar het verleden is met je rug naar de toekomst..
Dagen? Ik neem aan dat je niet af zit te tellen tot je dat gaat zeggen, je zegt het gewoon. Denkik.
Als vrouw wacht je het beste af totdat de man het zegt. Als die dat niet zegt, moet ge gewoon uw mond houden

Niet
je zegt, ik vind je marmita lekker, je hebt mooie ogen, je ziet er goed uit in dat kleedje, oh wat heb je een mooie lach MAAR zeg NOOIT OFTE NIMMER, ik hou bladieblabla aan een Marokkaanse vrouw
tenzij je haar wilt dumpen of wilt dat ze je dumpt.
is taboe!
"Never argue with idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

Na 1 dag
Nee,houden van iemand kost tijd,en als ik dat zeg dan moet ik het ook voelen.In de tussentijd zijn er genoeg andere lieve woordjes die je kunt zeggen en menen.
Het is geen kwestie van dagen, het gaat er om wanneer voelt het goed aan. Als je het zegt, moet je het echt voelen, maar dat kan niet zo snel. Plus ik denk dat je pas echt van iemand gaat houden als je getrouwd bent met diegene en samen woont.
2 gebruikers.

Slaat nergens op lol. Dat wordt beinvloed door je band en gevoel, ik begrijp dat die aspecten progressief zijn met tijd. Maar een indicatie kan je nooit maken.
We become aware of the void as we fill it.