Ikke!!!! god heeeeerlijk als je gevingerd wordt, ik kom zelfs eerder klaar man dan m'n man haha, hij vingert me al tijdens voorspel, en alleen dat duurt al 2/3 uur bij ons. Hoe kan je alles dan binnen 15min gedaan hebben?
Ikke!!!! god heeeeerlijk als je gevingerd wordt, ik kom zelfs eerder klaar man dan m'n man haha, hij vingert me al tijdens voorspel, en alleen dat duurt al 2/3 uur bij ons. Hoe kan je alles dan binnen 15min gedaan hebben?
Dat komt voort uit onzekerheid, of uit het feit dat vrouwen hen in de waan hebben gelaten dat ze geweldig zijn. Er zijn helaas vrouwen die een orgasme faken. Dus het verbaasd me dan ook niets dat de man in kwestie dan denkt dat die zo geweldig is. Helaas is dat dus deels ook te wijten aan de vrouw.
Bij een vrouw kan het gemiddeld 20 minuten duren, eer dat ze klaar komt. Wat doen jullie dan in godsnaam in die 3 uurtjes. Doen jullie ook aan rollenspel, speeltjes ? Het kan als je door de dag al bent begonnen met elkaar teasen. Dus als het moment daar is kan je snel komen, aangezien je de spanning al hebt opgebouwd. Kom jij ook dmv penetratie ? Een heftige vluggertje kan op ze tijd ook prettig zijn.
-Vraag:
Is het voor de echtgenoten toegestaan om de mond te gebruiken bij het spelen met elkaars intieme delen (orale seks)?
Antwoord:
Mijn reactie op dergelijke vragen is als volgt: Dit behoort tot de daden van sommige dieren, zoals honden. We hebben algemene principes en de Boodschapper (vrede zij met hem) heeft het ons verboden om te lijken op dieren in andere zaken, laat staan waar wij het hier over hebben (orale seks). Zo heeft hij (vrede zij met hem) het verboden om de knieën vóór de handen op de grond te plaatsen wanneer men overgaat tot de Soedjoed (prosternatie), zoals de kameel dit doet. En het rondkijken in het gebed, zoals een vos en zo ook het pikken tijden de Roekoec(buiging) en Soedjoed, zoals een kraai dat doet.
En aangezien het bekend is dat de Profeet (vrede zij met hem) het ons heeft verboden om te lijken op de ongelovigen, kan hieruit begrepen worden dat het verboden is. Ook gelet op het bovengenoemde verbod, omdat deze daad waar de dieren bekend om staan behoort tot hun ranzige aard. Dus moet een moslim, met betrekking tot orale seks, zich ver afhouden in het vertonen van gelijkenissen met de dieren.
Sheikh Naasir ud-Dien al-Albaanie
(Fataawa al-Moehimmah, blz. 709)
Jou vent moet veeeeeel meer aan voorspel doen. Zeker uurtje speulen. Daarna beuken
Het is iets waarin jij gelooft, dat maakt het nog geen feit. Dat orale/anale seks binnen de Islam ten strengste verboden is wist ik, dus wat dat betreft vertel jij mij niets nieuws. Ik denk dat merendeel van de Marokkanen dondersgoed weet wat wel of niet mag. Het is ook jouw taak als moslim dat wanneer iemand aangeeft dat je moet ophouden met dat gezeur, dat je dan ook moet ophouden.
Hmm, ken je die Jehova Getuige die ongevraagd aan iemands deur komen, en mensen hun overtuiging door hun strot willen duwen, daar doe jij mij heel erg aan denken. Volgens mij ben jij er echt in doorgeslagen, kijk je uit dat je daarlijk niet doordraait en denkt dat je de Boodschapper van God bent.
Mensen, doe chill a matties! Het is Ramadan :-D!, yeAllah, doe vrolijk en aardig tegen elkaar!!,
peace medemens.
Peace!
Inderdaad ja. Hij zal het wellicht met goede intenties doen. Maar hij vertelt niets nieuws, hij doet alsof wij onwetend zijn, en even ons komt vertellen hoe het nou in de Islam zit. Leef en laat leven. Ik ken orthodoxe moslims, en die zijn niet eens zo doorgeslagen zoals hij, zij leven en laten leven.
Juist in de Ramadan zijn de meesten chagrijnig, wat honger en dorst met mensen doet. Ik ben vrolijk Ramadan of geen Ramadan. En ik respecteer hem ook, het feit dat ik soms tegen hem inga, wil niet zeggen dat ik hem niet respecteer. Ik geef enkel mijn mening, zoals hij dat ook doet. En het is niet zo dat je alleen in de Ramadan, vrolijk en aardig tegen elkaar moet zijn.
Weet je.. ik heb vaker in de clinch gelegen met jou. dat weet je. Met jouw intenties is, over het algemeen, helemaal niks mis. Dat kan iedereen bevestigen hier. Echter heb jij het altijd over mensen 'adviseren', maar bovenal broeders en zusters 'helpen'. Ik kon het niet laten om jouw reacties aandacht te bestuderen. Het volgende viel mij op.
Jij adviseert mensen op dit forum niet, maar je veroordeelt ze. Je helpt nooit iemand, maar beschuldigt vooral. Jouw reacties zijn heel direct, bijna altijd afkeurend en daarbij maak je je vaak schuldig aan een taalgebruik die ik -op z'n zachts gezegd- niet bij iemand vind passen die anderen probeer te helpen. Ik noem maar een voorbeeld: 'Ben jij ook zo een zielige mongool die hoopt dat-ie vieze pm's gaat krijgen van een vrouw op dit forum' Die zijn niet bepaald de woorden die iemand spreekt die het beste met zijn medebroeders voor heeft. Dus uit niets kan ik opmaken dat jij probeert te helpen. Integendeel, er gaat heel erg veel frustratie van jou uit. Nooit verlopen jouw discussie's vredig. Vraag je eens af waarom!
Tot slot vraag ik me af waarom jij alleen actief bent op het sexforum. Marokko.nl telt ongelooflijk veel hoekjes, en in vrijwel elk hoekje kom je 'verdwaalde broeders' tegen. Waarom zal je daar niemand proberen te behoeden voor het slechte?
Snap af en toe dat mensen even niet zitten te wachten op jouw hulp. Accepteer dat dan ook. Help de behoeftigen. Dan wordt het voor jou ook leuker.
Dounia, niet alles serieus nemen :-P! Ik heb me altijd laten vertellen dat je juist in de Ramadan extra aardig voor elkaar moet zijn haha (heb ik niet van 7up) :-P! Maar misschien verkeerd begrepen.
Peace dame!
Peace!