+ Reageer
Pagina 16 van 27 EersteEerste ... 6 14 15 16 17 18 26 ... LaatsteLaatste
226 tot 240 van 401
    MVC Lid

Reacties
    297
    09-11-2011

Citaat Geplaatst door joefsoef1 Bekijk reactie
    nee hoor je bent hier alleen voor een uitkering,en daar ben je ook al uitgekotst
    Nee joh, ik schijn hier te zijn om jouw stront soort wat beschaving bij te brengen, iets wat mijn voorouders al eeuwen lang al deden overigens en ik krijg er veels te weinig voor betaald. Wees blij dat er nog iemand is die wat aandacht besteed aan jullie afschuwelijke ziekte.

MVC Lid

Reacties
    2.516
    10-06-2012

Citaat Geplaatst door Msemna Bekijk reactie
    dank voor u post.. maar tegen zulke ongedierte hier, moet je wel sterk handelen.. en ja nogmaals kufaar zullen je pas accepteren als jij 1 van hen wordt.. dit is een feit.. ga er niet omheen draaien jongeman..
    Je denkt dat kufar net zo onverdraagzaam zijn als jou.Ik heb ook islamitische familie. Dat kan gewoon bij deze kufar.

La Ilaha Ila Allah

Reacties
    12.319
    04-10-2005

Citaat Geplaatst door Seal97 Bekijk reactie
    Er is nog steeds geen enkele verplichting om mijn teksten te lezen, om op mij te reageren, om te plaatsen waar ik plaats of wat dan ook.

Je bent volledig vrij mij helemaal te negeren.

En ja, ik ben wel degelijk beter dan degene waar ik het over heb.
    vertel dat maar aan de apen die geloven je zeker wel

Verbannen

Reacties
    21.714
    15-05-2009

dank voor u post.. maar tegen zulke ongedierte hier, moet je wel sterk handelen.. en ja nogmaals kufaar zullen je pas accepteren als jij 1 van hen wordt.. dit is een feit.. ga er niet omheen draaien jongeman..
    Zei juffrouw mier

MVC Lid

Reacties
    2.516
    10-06-2012

Citaat Geplaatst door maro_1981 Bekijk reactie
    nee, ik schijn hier te zijn om jouw stront soort wat beschaving bij te brengen, iets wat mijn voorouders al eeuwen lang al deden overigens en ik krijger veels te weinig voor betaald. Wees blij dat er nog iemand is die wat aandacht besteed aan jullie afschuwelijke ziekte.
    Je bent hier omdat je ouders/grootouders het niet goed hadden in eigen land.

@Dubai

Reacties
    835
    12-04-2012

Citaat Geplaatst door Globibest Bekijk reactie
    Klopt. Maar niet over de islam.
    Ik snap wederom jouw opmerking niet...
    Mensen die onderscheid maken tussen een niet marokkaan en een marokkaan. Ik vraag mij af, als jullie voor salat naar de masjid gaan en er komt een niet-marokkaan naast jullie zitten. Staan jullie dan op om ergens anders te gaan zitten naast een marokkaan zodat jullie salat kunnen verrichten naast een marokkaan? Ik denk het niet, dus waarom als we allen gelijk zijn in een ruimte ter aanbidding van Allah zijn we dat niet in ons eigen huis? Dit is lijkt mij een grondbeginsel van de Ummah...

MVC Lid

Reacties
    2.516
    10-06-2012

Citaat Geplaatst door TUMAROC Bekijk reactie
    Ik vertel niemand maar dan ook niemand hoe hij of zij moet leven.Dit mag ieder voor zichzelf kiezen. Ik geen enkel mijn mening. Ik heb ook niet het gevoel dat ik jou op het rechte of juist pad probeer te brengen.Jij reageerden op mij, waarna ik alleen maar terug heb gereageerd. Als je niet op mijn post zit te wachten, is het slimmer om mij niet te citeren.
    Ik zou even teruglezen. Je zet mij in de hoek haters.

MVC Lid

Reacties
    2.516
    10-06-2012

Citaat Geplaatst door TUMAROC Bekijk reactie
    Ik snap wederom jouw opmerking niet...
    Dat kan.

@Dubai

Reacties
    835
    12-04-2012

wij hebben een hart en sluiten hierin alle mensen lief.. kufaar zijn harteloos tegen de moslims en sluiten alleen hun shit koppen in hun harten.. daarom dat jij lelijke muis en je aanhangers nooit de moslims zullen accepteren.. ALLAaah swt heeft ons hiervoor ook behoed..
    Praat je ook zo tegen jouw bekeerde zusters over hen ouders en broers en zussen???
    Mensen die onderscheid maken tussen een niet marokkaan en een marokkaan. Ik vraag mij af, als jullie voor salat naar de masjid gaan en er komt een niet-marokkaan naast jullie zitten. Staan jullie dan op om ergens anders te gaan zitten naast een marokkaan zodat jullie salat kunnen verrichten naast een marokkaan? Ik denk het niet, dus waarom als we allen gelijk zijn in een ruimte ter aanbidding van Allah zijn we dat niet in ons eigen huis? Dit is lijkt mij een grondbeginsel van de Ummah...

MVC Lid

Reacties
    56
    02-02-2006

Nee joh, ik schijn hier te zijn om jouw stront soort wat beschaving bij te brengen, iets wat mijn voorouders al eeuwen lang al deden overigens en ik krijg er veels te weinig voor betaald. Wees blij dat er nog iemand is die wat aandacht besteed aan jullie afschuwelijke ziekte.
    wat wil je ons leren hoe je omaatjes moet overvallen,
    en vrouwen voor **** uitschelden .
    vuile tasjesdief

Verbannen

Reacties
    1.496
    03-01-2011

Citaat Geplaatst door pollewopje Bekijk reactie
    Is dit nu een domme moslima die ik hoor
    En dat verbaast je?
    Zeker nieuw hier?

MVC Lid

Reacties
    2.516
    10-06-2012

Citaat Geplaatst door joefsoef1 Bekijk reactie
    wat wil je ons leren hoe je omaatjes moet overvallen,
    en vrouwen voor **** uitschelden .
    vuile tasjesdief
    Doe eens normaal.

@Dubai

Reacties
    835
    12-04-2012

Ik draai nergens omheen.Ik kan je zo als ik thuis ben enkele hadtihs geven waaruit ik afleid dat een andere benadering naar niet moslims gewenst is.

Verbannen

Reacties
    21.714
    15-05-2009

Citaat Geplaatst door __Q__ Bekijk reactie
    En dat verbaast je?
    Zeker nieuw hier?

ik blijf me verbazen over die wijven die lullen over discriminatie...en zelf ieder andersdenkende willen uitroeien.

Verbannen

Reacties
    1.496
    03-01-2011

Verklaart veel van de islamitische wereld... als onbeschaafde achterlijke leeghoofden voor beschaving moeten zorgen.

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport