+ Reageer
Pagina 15 van 27 EersteEerste ... 5 13 14 15 16 17 25 ... LaatsteLaatste
211 tot 225 van 401
    ...

Reacties
    3.276
    15-12-2010

Citaat Geplaatst door Simcha Bekijk reactie
    Enne hoe zit dat met moslims?
    ga je bekeren tot uw HEER ALLAAH, kom je heel wat te weten.. jouw zionistische ongeloof, doet jouw dom houden.. domkop
    ♥♥ Married with Love ♥♥

Lucillist

Reacties
    27.934
    13-02-2008

Citaat Geplaatst door sjourt Bekijk reactie
    Ja, toch denk ik dat gevoel voor humor 180 graden kan verschillen...
    Och, ik zie het als een bevestiging dat gelovigen ook maar gewone mensen zijn en mensen zijn idioten, ongeacht welk of geen geloof.

Dat-ie het zelf niet doorheeft zegt wel weer genoeg.
    " Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn "

MVC Lid

Reacties
    2.516
    10-06-2012

Citaat Geplaatst door Msemna Bekijk reactie
    wij hebben een hart en sluiten hierin alle mensen lief.. kufaar zijn harteloos tegen de moslims en sluiten alleen hun shit koppen in hun harten.. daarom dat jij lelijke muis en je aanhangers nooit de moslims zullen accepteren.. ALLAaah swt heeft ons hiervoor ook behoed..
    Dat blijkt duidelijk. Ik denk dat mensen die willen bekeren tot moslim hier eens een kijkje moeten nemen.

...

Reacties
    3.276
    15-12-2010

Citaat Geplaatst door Globibest Bekijk reactie
    En daarom woon je in nederland. En de kufaar hier zijn vele malen minder grof dan jij. Ik weet niet welk punt je wil maken. In elk geval ontbreekt de opvoeding. Misschien moet je dat bij je volgende verjaardag als cadeau vragen.
    nederland is het land van mijn HEER ALLAAH, ga je minnaar dat wijs maken dat dit jouw land is
    ♥♥ Married with Love ♥♥

Pluriformismijnnorm

Reacties
    18.195
    08-12-2009

ga je bekeren tot uw HEER ALLAAH, kom je heel wat te weten.. jouw zionistische ongeloof, doet jouw dom houden.. domkop
    En jij liefje, sluit iedereen in je hart toch,...

<-------Diversitas orphanos------>

Verbannen

Reacties
    21.714
    15-05-2009

Is dit nu een domme moslima die ik hoor

Lucillist

Reacties
    27.934
    13-02-2008

Citaat Geplaatst door shoukria Bekijk reactie
    elke keer als ik die kop in je ava zie wordt ik steeds vermoeiender
    ik irriteer me aan niemand hier behalve jij

a3odo bi Allah

wil je lachen kijk een comedie, als je dit hilarisch vind ben niet veel beter dan diegene waar je het over hebt
    Er is nog steeds geen enkele verplichting om mijn teksten te lezen, om op mij te reageren, om te plaatsen waar ik plaats of wat dan ook.

Je bent volledig vrij mij helemaal te negeren.

En ja, ik ben wel degelijk beter dan degene waar ik het over heb.

MVC Lid

Reacties
    2.516
    10-06-2012

Citaat Geplaatst door appie1405 Bekijk reactie
    Zelfs dan nog niet..

Hoeft ook niet want een moslim heeft alleen Allah nodig en echt geen kuffar hoor...
    Daarom woon je hier ook tussen kufaar.

Lucillist

Reacties
    27.934
    13-02-2008

Zo zie je maar weer, het geloof in een god is geen enkele garantie voor fatsoenlijk gedrag, claims van de gelovigen over anderen ten spijt.

@Dubai

Reacties
    835
    12-04-2012

daarom reageer ik zo

kufaar zullen je pas accepteren als jij 1 van hen wordt..ALLAH swt heeft dit ook vermeld in de koran.. DUS volg u heer onderdanig ,...
    Beste zuster met alle respect maar weet wat u zegt. Ten eerste, Allah heeft vele verwoordingen in het heilige boek gezet en daarbij veel aan ons meegeven door middel van overleveringen. Het gaat niet eens om accepteren maar samenleven. We wonen in een staat waar niet iedereen een volgeling is van Allah maar er is toch wel een redelijke staat van vrede. Wat ik jouw zou willen adviseren is onderzoek binnen de tijd dat de Quraan aan ons is overgeleverd welke tijd toen het best vergelijkbaar was en is met de tijd waar wij ons nu in leven. JE zult dan veel opsteken van wat Allah (Swt) toen heeft gezegd.

U moet niet anderen op een denigrerend toespreken, als u niet weet in hoeverre een ander persoon zich heeft verdiept in de Islam.Het kan zijn dat de ander misschien toch aardig wat kennis heeft. Dit ter zijde, het is mijn mening dat als je er zo over uitlaat en als we allen zo over dachten dat ik niet zou weten waarom ik in Nederland zou willen blijven. Waarom zou ik in een land willen blijven waar ik zaken moet doen met iemand die ik veracht, waarom zou ik naar school moeten gaan met iemand die ik veracht, etc. De wereld is niet zo zwart wit, en de woorden van Allah (Swt) ook niet naar mijn mening en wat ik ervan heb geleerd door mensen die meer weten als mij..
    Mensen die onderscheid maken tussen een niet marokkaan en een marokkaan. Ik vraag mij af, als jullie voor salat naar de masjid gaan en er komt een niet-marokkaan naast jullie zitten. Staan jullie dan op om ergens anders te gaan zitten naast een marokkaan zodat jullie salat kunnen verrichten naast een marokkaan? Ik denk het niet, dus waarom als we allen gelijk zijn in een ruimte ter aanbidding van Allah zijn we dat niet in ons eigen huis? Dit is lijkt mij een grondbeginsel van de Ummah...

MVC Lid

Reacties
    56
    02-02-2006

Citaat Geplaatst door maro_1981 Bekijk reactie
    Jouw soort dat in Marokko ongewild daarzit had in Europa moeten zitten, daardoor is er nu geen ruimt meer voor mij daar.
    nee hoor je bent hier alleen voor een uitkering,en daar ben je ook al uitgekotst

...

Reacties
    3.276
    15-12-2010

Citaat Geplaatst door Seal97 Bekijk reactie
    Zo zie je maar weer, het geloof in een god is geen enkele garantie voor fatsoenlijk gedrag, claims van de gelovigen over anderen ten spijt.

spijt dat jij op de wereld bent gezet ja.. moge ALLAH jouw doen laten bekeren want het is spijtig met jou gesteld..
    ♥♥ Married with Love ♥♥

MVC Lid

Reacties
    2.516
    10-06-2012

Citaat Geplaatst door TUMAROC Bekijk reactie
    Beste zuster met alle respect maar weet wat u zegt. Ten eerste, Allah heeft vele verwoordingen in het heilige boek gezet en daarbij veel aan ons meegeven door middel van overleveringen. Het gaat niet eens om accepteren maar samenleven. We wonen in een staat waar niet iedereen een volgeling is van Allah maar er is toch wel een redelijke staat van vrede. Wat ik jouw zou willen adviseren is onderzoek binnen de tijd dat de Quraan aan ons is overgeleverd welke tijd toen het best vergelijkbaar was en is met de tijd waar wij ons nu in leven. JE zult dan veel opsteken van wat Allah (Swt) toen heeft gezegd.

U moet niet anderen op een denigrerend toespreken, als u niet weet in hoeverre een ander persoon zich heeft verdiept in de Islam.Het kan zijn dat de ander misschien toch aardig wat kennis heeft. Dit ter zijde, het is mijn mening dat als je er zo over uitlaat en als we allen zo over dachten dat ik niet zou weten waarom ik in Nederland zou willen blijven. Waarom zou ik in een land willen blijven waar ik zaken moet doen met iemand die ik veracht, waarom zou ik naar school moeten gaan met iemand die ik veracht, etc. De wereld is niet zo zwart wit, en de woorden van Allah (Swt) ook niet naar mijn mening en wat ik ervan heb geleerd door mensen die meer weten als mij..
    Klopt. Maar niet over de islam.

...

Reacties
    3.276
    15-12-2010

Citaat Geplaatst door TUMAROC Bekijk reactie

dank voor u post.. maar tegen zulke ongedierte hier, moet je wel sterk handelen.. en ja nogmaals kufaar zullen je pas accepteren als jij 1 van hen wordt.. dit is een feit.. ga er niet omheen draaien jongeman..
    ♥♥ Married with Love ♥♥

@Dubai

Reacties
    835
    12-04-2012

Citaat Geplaatst door Globibest Bekijk reactie
    Ik zou meer energie gaan steken in het op het rechte en normale pad brengen van die zusters dan in mij. Uitermate kinderachtige opmerking? Het ging over een poppetje met opgestoken vinger. Merkwaardig zijn andere dingen trouwens. Bijv. dat zgn streng gelovigen zich gedragen als tuig.
    Ik vertel niemand maar dan ook niemand hoe hij of zij moet leven.Dit mag ieder voor zichzelf kiezen. Ik geen enkel mijn mening. Ik heb ook niet het gevoel dat ik jou op het rechte of juist pad probeer te brengen.Jij reageerden op mij, waarna ik alleen maar terug heb gereageerd. Als je niet op mijn post zit te wachten, is het slimmer om mij niet te citeren.
    Mensen die onderscheid maken tussen een niet marokkaan en een marokkaan. Ik vraag mij af, als jullie voor salat naar de masjid gaan en er komt een niet-marokkaan naast jullie zitten. Staan jullie dan op om ergens anders te gaan zitten naast een marokkaan zodat jullie salat kunnen verrichten naast een marokkaan? Ik denk het niet, dus waarom als we allen gelijk zijn in een ruimte ter aanbidding van Allah zijn we dat niet in ons eigen huis? Dit is lijkt mij een grondbeginsel van de Ummah...

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport