1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-04-2011

    Cool Het leven Vn Soukaina&Laila<3

    ik ga een verhaal schrijven die heet : Het Leven Vn Soukaina&Laila<3
    Hoofdpersonen:
    Soukaina
    Laila
    Brahim
    Hamid
    Chakir
    Sulaimen

    Er waren twee meisjes ze zaten op een school waar ze eigelijk niet wouden, maar ze hadden nog de kans om naar roc te gaan dus ze gingen leren leren ect,


    Entoen moesten ze de Roc test maken,
    Toen ze hoorde dat ze geslaagd waren,
    Waren ze dolblij.
    Ze waren ook nog verliefd,
    Meer weten lees me verhaal
    En dan kom je meer te weten
    UpUpUp Aub Tips zijn welkom xx

  2. #2
    Utrecht♥

    Reacties
    1.346
    14-01-2011

    Up ik ben benieuwd
    x

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    741
    01-01-2012

    Uuuuuuuuuuuuuupppp x jenieuwe faann..

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    480
    20-04-2012

    uppp begin maar ben benieuwddd

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    30
    26-03-2012

    Uppp leuk begin ben benieuwd!

    xx
    I lived fine before you, But now I can imagine living life without you!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-04-2011

    Welkom My fannetjes Ik ga nu een vervolgje zetten Xxx

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-04-2011

    1ste vervolg

    *Soukaina*
    Soukaina wou Heel graag naar roc dus ging ze heel vaak leren maar op een dag had ze de roc test voor zich en moest ze um maken ze was klaar maar ze was bang dat ze um niet gehaald had, maar later hoorde ze de uitslag en ja hoor ze had um gehaald, dus ze ging samen met Laila naar de rocen ze wisten niet de weg bij roc maar soukaina zag ineens Hamid en dacht ik ga het wel aan hem vragen maar Laila zag heel iemand anders ze zag Sulaimen de broertje van Hamid maar Soukaina ging dus met Hamid maar liet Laila daar alleen met Sulaimen, maar onderweg was het stil ze botste telkens met hun handen tegen elkaar totdat ineens Hamid haar hand vast pakde en Soukaina schrok natuurlijk, eindelijk ze waren bij de lokaal gekomen maar ze zag Laila niet dus je dacht oohnee nu weten ze de weg niet maar je keek naar de klok en er was nog veel tijd.........

    Verder Gaan of nee ? Tips zijn welkom He xxx

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-04-2011

    *Laila* Laila Die wou ook heel Graag naar de Roc en jaa ze had um ook gehaald  en ja ze ging samen met Soukaina naar de roc Je zag dat Soukaina weg was en dat jij daar Alleen stond met Sulaimen Dus je ging maar aan hem vragen of hy de weg weet van de lokaal
    Laila: Uhmm Sulaimen Ik heb een vraagje ?
    Sulaimen: jaa wat is de vraag ?
    Laila: weetje waar de Klas lokaal is ?
    Sulaimen: Jaa, Kom maar met my mee
    Laila: oke isgoed
    Enzo ging je met hem samen lopen Maar je hadden niet eens in de gaten dat jullie hand in hand liepen
    Entoen vonden jullie eindelijk de lokaal en moesten lachen Omdat jullie Hamid en Soukaina zoekend keken…….

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-04-2011

    Citaat Geplaatst door Maghrabiiaa9 Bekijk reactie
    Upp ga door meid
    Dankjewel

  10. #10
    Utrecht♥

    Reacties
    1.346
    14-01-2011

    Citaat Geplaatst door MocroGirlAza Bekijk reactie
    Dankjewel
    Geendank. yallah snel nog een vervolgje voor mij!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-04-2011

    Citaat Geplaatst door Maghrabiiaa9 Bekijk reactie
    Geendank. yallah snel nog een vervolgje voor mij!
    Isgoed xx vervolgje komt zo

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-04-2011

    *soukaina*
    Entoen later zag je Laila binnen komen samen met Sulaimen ze hadden veel lol, Entoen de les klaar was hadden we pauze je kwam naar me toe en zei Laila, Hamid heeft me hand vast gepakt jij helemaal lachen en zeggen echt leuk voor je, Met een glimlach entoen zei jij zullen we straks een verassing voor hun doen entoen zei ik ja oke wat word de verassing jij zo we gaan een picknick doen ik zo ja dat gaat leuk worden en gezellig
    Jij zo ja en we gaan lekkeren dingen maken en dan een briefje naar hun schrijven en ons naam er niet op zetten zodat ze niet weten van wie het is enzo entoen later kwam Hamid zo hij zo waar hebben jullie het over jij zo ooh niks gwn meisjes dingen ik zo ja meisjes dingen entoen zei ik ga even weg maar je ging naar Hamid maar jij wist dat om hoe je dat zei en Hamid wist het niet tot hij je bij Hamid zag en ging wijzen dat je daar bent en tegen jou zeggen hun zijn echt tortelduifjes he jij zo ja best wel ze passen wel bij elkaar hij zo ja dat wel jij zo zullen we een plantje bedenken zodat ze iets afspreken hij zo ja dat gaan we doen......

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    51
    25-04-2011

    Morgen of Straks ga ik weer verder

  14. #14
    Utrecht♥

    Reacties
    1.346
    14-01-2011

    Isgoed meid, thanks.

  15. #15
    Utrecht♥

    Reacties
    1.346
    14-01-2011

    Tip, kan je niet wat duidelijker zeggen wie wat zegt en tegen wie ze het zegt. Want je zegt bv steeds 'Je kwam naar me toe' 'jij zo...' enz dan raak ik steeds in de war, sorry