Most women set out to try to change a man, and when they have changed him they do not like him. Marlene Dietrich
Superleuke blog : http://pinkandbeauty.wordpress.com/

waar men zich druk om maakt rode paspoort.
mensen maken het ingewikkelder dan het nodig is.

Een paspoort heeft er niks mee te maken ;![]()
Mensen klagen over hun uiterlijk, terwijl hun verstand er slechter aan toe is.
[QUOTE=PareltJe_Nr1;107274541]Is wel degelijk belangrijk.. Werk vindt ie niet, huis kan ie niet huren etc etc
En hij zal wel wat geflikt hebben.. Ewa tel dat eens allemaal op..
is zeker niet belangerijk!
als je aan de regels en wetten van het land houdt.
10jaar geleden was men al tevreden met een groene en nu tamtam maken op de rode.
mensen toch!
Dus met een Nederlandse nationaliteit kom je Aljannah binnen. dit slaat echt nergens op:
Lees dit
Waar moet men op letten bij het kiezen van een geschikt huwelijkspartner. De profeet (vzmh) zei:" Let op het bezit van de persoon, op de schoonheid, afstamming, geloof en religie. MAAR trouw om het geloof, want het geld raakt een keer op, schoonheid verwatert, terwijl het geloof het karakter bepaalt van de persoon." Leeftijd en afstamming mag geen enkele rol spelen. De islam verbiedt niet om met andere culturen te trouwen, het geloof is hier het belangrijkste. Cultuur en geloof kunnen samen gaan maar wanneer cultuur tegen het geloof ingaat dan moet men cultuur verwerpen en blijft het geloof over. Dit is erg belangrijk en men moet dit altijd in het achterhoofd blijven houden.
Geef een definitie van illlie:
1- iemand die geen papieren heeeft?
2- iemand die niet zolang in NL woont en die redelijk nederlands spreekt?
Ik woon zelf 5 jaar in nederland en ik ben 26 jaar. ben zelf gekomen voor studie, en heb hbo afgerond en ben bezig met master opleiding en werk ook.
Ben ik nog een illie volgens jou