+ Reageer
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 72
    صقر قريش

Reacties
    3.595
    03-01-2008

Geen rode paspoort: zou je er mee trouwen..

Oke ik ben niet de ergste persoon kwa eigenschappen, maar heb geen rode paspoort, wie zou het wagen om te trouwen

(en niet mij illie noemen aub)

Prof. Dr. Muhammad al Massari & Prof. Dr. Sa'd al Faqih

Ir. Abu Suleymaan al Shami does not represent any viewpoint of any structure or organisation.

MVC Lid

Reacties
    3.337
    05-06-2012

Wat doet die rode paspoort toe?

Don’t forget your worth. Once you do, you lose what you deserve.

Be sure to taste your own words before you spit them out.

Hip Boerinnetje!

Reacties
    3.497
    21-12-2011

Illie. XD

- Wat doet een paspoort er toe? Een echte illie wil ik inderdaad niet. Mijn voorkeur gaat naar iemand die hier is geboren, hier naar school is gegaan, kortom hier heeft geleefd.

Mother & Father.

''Iedereen wil naar de Hemel, maar niemand die wil sterven.'' -Hip Tafedja7t.
    AlHamdoulilaah..

I <3 U.

Reacties
    21
    20-05-2012

Ja, rode paspoort komt dan maar later. Zolang de liefde wederzijds is en gebasseerd is op de liefde voor Allaah Azza wa Djall dan doet die paspoort er niet echt veeel aan toe

When love takes over..

Hip Boerinnetje!

Reacties
    3.497
    21-12-2011

Citaat Geplaatst door JOHNHOWARDD Bekijk reactie
    zo iemand heeft autom. een rood boekje en hij dus niet. ben jij wel echt naar school geweest?
    Ik weet niet van jou, maar als je hier geboren bent en naar school bent geweest hoef je niet perse een Nls paspoort te hebben. Ken zat mensen die hem niet hebben. Omdat hun ouders hem niet hebben konden zij die pas na hun 18e nemen. Sommige nemen hem niet sommige wel.
    Ik ben wel naar school geweest & jij?

Mother & Father.

''Iedereen wil naar de Hemel, maar niemand die wil sterven.'' -Hip Tafedja7t.
    AlHamdoulilaah..

صقر قريش

Reacties
    3.595
    03-01-2008

Citaat Geplaatst door Preci0us Bekijk reactie
    Wat doet die rode paspoort toe?
    Voor sommige doet het wel wat toe blijkbaar, is een soort entreetje, zonder kom je niet binnen, al ben je de paus ofzo, voor jou niet ya3ni?

Ir. Abu Suleymaan al Shami does not represent any viewpoint of any structure or organisation.

صقر قريش

Reacties
    3.595
    03-01-2008

hoezo heb je die dan niet? criminele antecedenten ofzo? kan niet zo gauw iets bedenken maar zou als jou was eerst met een poolse dame trouwen dan heb je zo een rood tapijten boekje en dan kun je vervolgens een gelijkwaardige relatie beginnen met marokkaanse.
    ze zal je immers altijd als haar mindere beschouwen. zo zijn die kutwijven gewoon
    rode paspoort nooit gehad man, niet hier geboren, buitenlands student die vaak (onterecht) in de problemen komt
    Ik dacht er aan, maar ik ben bang dat ik kinderen krijg van eentje waarmee ik niet wil blijven,

صقر قريش

Reacties
    3.595
    03-01-2008

Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Illie. XD

- Wat doet een paspoort er toe? Een echte illie wil ik inderdaad niet. Mijn voorkeur gaat naar iemand die hier is geboren, hier naar school is gegaan, kortom hier heeft geleefd.
    ik ben geen illie

Dat vroeg ik me ook af:, maar ik ben niet hier geboren, en dat vind jij erg..

صقر قريش

Reacties
    3.595
    03-01-2008

dit zijn hollandse stinkwijven met een opleiding en voelen zich zo hoog van de toren. troep wijven, wllah,
    komt een neger in de bijstand en hij blaft ze allemaal onder. niet te veel van aantrekken ligt niet aan jou
    meen je die: niggers...

صقر قريش

Reacties
    3.595
    03-01-2008

Niemand die wil trouwen met een zonder rood paspoort,,

hoe werkt dat online moet ik mijzelf beschrijven eerst

صقر قريش

Reacties
    3.595
    03-01-2008

Discriminatie

MVC Lid

Reacties
    1.903
    19-01-2011

In principe maakt het niet uit, maar een man uit Marokko maakt toch altijd wel een twijfel geval. Niet om de persoon die hij is, want i weet zeker dat daar goeie mannen zijn, maar enkel om het risico.
    A gentleman is simply a patient wolf. ~Lana Turner

MVC Lid

Reacties
    135
    09-06-2012

criminele illie :/

You better run fast ladies.

I <3 U.

Reacties
    21
    20-05-2012

Sayf je leest gewoon over mijn reactie heen, anders waren we nu verloofs geweest.

When love takes over..

MVC Lid

Reacties
    1.086
    25-01-2012

wat is jouw afkomst dan?
    -

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport