+ Reageer
1 tot 9 van 9
    MVC Lid

Reacties
    226
    27-10-2011

Dames, vraagje over zwanger worden...

me vriendin vertelde mij, dat je alleen zwanger kan worden tijdens je vruchtbaar dagen (48uur)

dus na ongesteld als je klaar bent, kan je dus ook niet zwanger worden?

dus echt alleen tijdens je vruchtbaar dagen

dus elkedag na je ongesteldheid heeft dus geen zin??

KAN IEMAND MIJ MEER INFO GEVEN AUB?

ik wil echt GRAAAAAAAAAAAAG zwanger worden, inshAllah

MVC Lid

Reacties
    226
    27-10-2011

kan iemand mij meer uitleg geven??????????????????? hoe het nou zit

MVC Lid

Reacties
    1.126
    14-03-2011

Om de dag is het beste. Het verschilt per persoon wanneer die dag is. Je kunt daar achterkomen doormiddel van ovulatietesten.

Gemiddeld is het 14 dagen voor je volgende menstruatie, maar zoals ik al zei het verschilt per persoon per cyclus.

MVC Lid

Reacties
    226
    27-10-2011

maar je kan niet zwanger raken als je net klaar bent met ongesteld?

dus echt alleen wanneer je het meest vruchtbaar bent?

MVC Lid

Reacties
    1.126
    14-03-2011

Citaat Geplaatst door Mooie-dame20 Bekijk reactie
    maar je kan niet zwanger raken als je net klaar bent met ongesteld?

dus echt alleen wanneer je het meest vruchtbaar bent?
    Zaadjes van de man leven een paar dagen, het kan wel. Alleen er is maar 1 dag wanneer de vrouw de eisprong heeft.

Met Respect!!

Reacties
    124
    23-04-2002

Klopt, je kan je vruchtbare dagen ook berekenen. Je hebt daarvoor verschillende sites op internet. Google maar, je vindt er genoeg. Helaas is niet elke dag het vruchtbaarst, je leest er alles over op internet. Zo deed ik het ook altijd. Succes
    De waarheid is hard, niet het zoeken ernaar maar het vluchten ervoor...........

JesM

Reacties
    789
    08-04-2008

Als je net je menstruatie hebt gehad heb je nog gene eisprong, dus dan is de kans nihil dat je zwanger wordt. Gemiddeld genomen zijn je vruchtbare dagen op de 13e, 14e en 15e dag van je cyclus. En daarbij maakt het niet uit of je een cyclus hebt van 20, 24, 28 of 30 dagen.

Reacties
    4.813
    17-02-2010

Citaat Geplaatst door JesM Bekijk reactie
    Als je net je menstruatie hebt gehad heb je nog gene eisprong, dus dan is de kans nihil dat je zwanger wordt. Gemiddeld genomen zijn je vruchtbare dagen op de 13e, 14e en 15e dag van je cyclus. En daarbij maakt het niet uit of je een cyclus hebt van 20, 24, 28 of 30 dagen.
    Klopt, gemiddeld genomen ja.
    Maar je weet het nooit exact. Vandaar dat de tip "om de dag" altijd wordt gegeven.
    Ook zodat de zaadcellen van de man zich kunnen "refreshen". Dit heeft namelijk 24 uur nodig
    و صدق الشعر اذ يقول ؛ قل لي صاحب اراك غريبا، بين هذا الانام دون الخليل
    قلت كلا! بل الانام غريب انا في عالم و هذه سبيلي. هذا هو الغريب ؛ غريب عند العابثين من البشر ولكنه عند ربه في مقام كريم

MVC Lid

Reacties
    5.092
    18-04-2006

Je kan hiervoor ook van die ovaluatietesten kopen,waarmee je dus kan zien wanneer je je vruchtbare periode heb.
    Of je eisprong voelen,dat is wanneer je een tijd voor je menstruatie een paar uren rondloopt met een zeurende pijn aan je eierstok.
    En nee,echt elke dag heeft geen zin,je put hiermee de kwaliteit van de zaad uit.
    Stay true to yourself, for it is from your authencity that you draw your strenght.

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport