+ Reageer
Pagina 17 van 38 EersteEerste ... 7 15 16 17 18 19 27 ... LaatsteLaatste
241 tot 255 van 568
    MVC Lid

Reacties
    67
    01-01-2012

Moet ik verder mee plaatsen of is dit wel voldoende?

Quiero besar tus labios prohibidos para que toques el cielo conmigo,-

MIJN LIEFJE EN IK

Reacties
    833
    13-12-2006

Citaat Geplaatst door Pocahontas20 Bekijk reactie
    Wie kent een boetiek in nl die echt prachtige jurken verkoopt, nette mooie jurken met stenen bv en stoffen die je niet gauw bij andere ziet?

is kaftan fes een aanrader?
    hey meid ja is zeker een aanrader, mijn jurk haal ik inshl woensdag op dan is ie klaar heb hem ook daar laten naaien.. hij heeft prachtige stoffen maar is best wel prijzig.. is het wel waard hoor.. hij heeft verschillende stoffen en kan steentjes met de hand zetten waar jij wilt.. je kan alle kanten op met hem.. hij kan ook stoffen voor je bestellen die worden dan voor jou gemaakt met de motief die jij wilt het duurd wel 6 maanden ongeveer en kosten 600 euro maar echt prachtig.
    JE BENT MIJN ALLES, JE BENT ME LEVEN,
    IK DANK ALLAH TOT DE DAG VAN VANDAAG,
    DAT HIJ MIJ JOU HEEFT GEGEVEN......

MVC Lid

Reacties
    1.558
    01-10-2009

Citaat Geplaatst door Misss_Dina Bekijk reactie
    hey meid ja is zeker een aanrader, mijn jurk haal ik inshl woensdag op dan is ie klaar heb hem ook daar laten naaien.. hij heeft prachtige stoffen maar is best wel prijzig.. is het wel waard hoor.. hij heeft verschillende stoffen en kan steentjes met de hand zetten waar jij wilt.. je kan alle kanten op met hem.. hij kan ook stoffen voor je bestellen die worden dan voor jou gemaakt met de motief die jij wilt het duurd wel 6 maanden ongeveer en kosten 600 euro maar echt prachtig.
    ]thnx mop bsaha alvast,
    ik wil nie laten maken duurt me te lang en heb ff geen fantasie haha verkoopt ie ook mooie jurken?

MIJN LIEFJE EN IK

Reacties
    833
    13-12-2006

Citaat Geplaatst door Pocahontas20 Bekijk reactie
    ]thnx mop bsaha alvast,
    ik wil nie laten maken duurt me te lang en heb ff geen fantasie haha verkoopt ie ook mooie jurken?
    hij heeft bijna geen jurken, een paar lelijke die hij verhuurd.. hij zegt zelf ook dat ze niet mooi zijn.. bij hem moet je echt zijn als je stof wilt kopen en naaien, hij heeft echt prachtige ontwerpen op ze ipad staan en die geeft hij aan je en kan je kijken en kiezen.. het is ook echt een aardige man en luistert heel goed naar je wensen.
    JE BENT MIJN ALLES, JE BENT ME LEVEN,
    IK DANK ALLAH TOT DE DAG VAN VANDAAG,
    DAT HIJ MIJ JOU HEEFT GEGEVEN......

nooit geweest

Reacties
    5.927
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door MOON_2011 Bekijk reactie
    klopt, sommigen lieten zich te veel beïnvloeden door de ervaringen van Ibn Batouta

Die is zooooo goed na te maken, alleen de rida(kant) is moeilijk te vinden. Het is wel in dat goedkope chebka te vinden, maar maakt de jurk er niet mooier op. een andere optie is zijde er voor in de plaatst gebruiken

je bent welkom bij maroc dress meid
    onze winkel is in lelystad gevestigd
    en hebben een niet goed geld terug garantie
    www.marocdress.nl of zie trouwgids marokko.nl
    http://trouwgids.marokko.nl/2986/atelier-maroc-dress/
    Ik heb in Tanger wel van dat mooie rida gehaald, twee jaar terug dan..... Laat maar weten of je adres wilt en of de klant er voor wil betalen, want het is idd niet hetzelfde als de goedkope die je overal hebt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    15.694
    12-04-2010

Citaat Geplaatst door BogossaDeluxe Bekijk reactie
    De mooiste tot nu

MVC Lid

Reacties
    3.450
    14-05-2010

ik vind 2 jurken mooi en da zijn die van prinses Sakina
    volgende zomer eentje laten inchaAllah

MVC Lid

Reacties
    2.600
    02-04-2012

Zaterdag de modeshow gezien op 2m Iam in love. Wat een prachtige jurken.

MVC Lid

Reacties
    4.142
    16-02-2010

Citaat Geplaatst door bent_el_3asima Bekijk reactie
    Die lappen lijken wel van die de paus altijd draagt
    Soerah An-Nahl: 126.

En wanneer jullie bestraffen, bestraft dan in overeenstemming met wat jullie aangedaan is. Maar als jullie geduldig zijn is dat zeker beter voor de geduldigen.

MVC Lid

Reacties
    50
    09-08-2011

Van watvoor stof is deze jurk gemaakt?? En waar kan je hem kopen?

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie

MVC Lid

Reacties
    150
    04-03-2011

Citaat Geplaatst door Misss_Dina Bekijk reactie
    heb je geen steentjes op je bil laten plakken want als die ook zwaaaaaar bewerkt is dan val je nog meer op zied oe zied.. je moet ook nog een mdama die zwaaaaaare van goud ECHT goud he rondom je hoofd vastmaken precies je voorhoofd en van die dikke stenen in je haar... prachtig je komt dan zelfs op rtl boulevard en misschien als je geluk hebt in de telegraaf.. ik zie je al voor wat een beeldig poppetje met dure steentjes op der billetjes.

Zulke mensen wah noemen sha (niks gewend)

BERKANIA

Reacties
    139
    26-09-2006

Citaat Geplaatst door Amelia22 Bekijk reactie
    Van watvoor stof is deze jurk gemaakt?? En waar kan je hem kopen?
    Ja ik vindt dit ook zo'n prachtige stof. Wil ook weten waar je deze vandaan kan halen.

MarocDress Lelystad

Reacties
    3.891
    06-01-2011

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb in Tanger wel van dat mooie rida gehaald, twee jaar terug dan..... Laat maar weten of je adres wilt en of de klant er voor wil betalen, want het is idd niet hetzelfde als de goedkope die je overal hebt.
    Ik weet, dentelle, maar die heb ik ook hier uit Frankrijk gehaald, voor neggafa cherine
    In tanger ook verkrijgbaar, maar is verstopt onder de toonbank voor de betalende klant
    Moon_2011 aka Atelier Maroc Dress

MarocDress Lelystad

Reacties
    3.891
    06-01-2011

Moon_2011 aka Atelier Maroc Dress

chocoworld

Reacties
    1.226
    03-06-2008

so hee , jij bent overdreven blij met je jurk. El meglou3a!!Bsahtek als je er gewoon blij mee bent maar hoe je het verwoord vind ik walgelijk. Alsof je niks gewend bent en alsof het er alleen maar omgaat dat anderen je geweledig vinden. Triest echt waar.

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport