1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Noodhulp Syrië !!

    Beste broeders en zusters, klik op onderstaande link en help onze medemoslims in Syrië die op het moment worden afgeslacht wa Llaa 7awla walla qawata illa Billaah.






    http://www.ansar-alshaam.com/


  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    24.069
    12-07-2007

    Wat een prachtig initiatief!

  3. #3

    Reacties
    19.258
    21-02-2006

    MashaAllah!

    Up Up!!!

    Moge Allah ze belonen!
    I don`t care if your black, white, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you`re nice to me, all be nice to you, simple as that...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    668
    24-01-2011

    Ik had laast een filmpje gezien hoe ons mede moslims vermoord werden het heeft bij mij een hele trauma overgehouden.
    de kinderen werden afgepakt van hen ouders en bij elkaar vastgebonden. en bezine werden over de kinderen heen gegiooit en die arme kinderen werden levend verbrand. de moeders/zussen/ vrouwen moesten toekijken hoe hen kinderen levend verbrand werden en de mannen kregen allemaal kogels door hun hoofd. daarna werden de vrouwen verkracht en vermoord. EN die klote moordenaars die dat gedaan hebben riepen in de naam van Allah.

    moslims vermoorden moslims waar gaat de wereld heen? in de islam mag je toch niet mensen vermoorden al is het je ergste vijand en niet een moslim mag je alsnog iemand ze leven niet afpakken( behalve een uitzondering als je aangevallen wordt)

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    24.069
    12-07-2007

    Citaat Geplaatst door nadoria889 Bekijk reactie
    Ik had laast een filmpje gezien hoe ons mede moslims vermoord werden het heeft bij mij een hele trauma overgehouden.
    de kinderen werden afgepakt van hen ouders en bij elkaar vastgebonden. en bezine werden over de kinderen heen gegiooit en die arme kinderen werden levend verbrand. de moeders/zussen/ vrouwen moesten toekijken hoe hen kinderen levend verbrand werden en de mannen kregen allemaal kogels door hun hoofd. daarna werden de vrouwen verkracht en vermoord. EN die klote moordenaars die dat gedaan hebben riepen in de naam van Allah.

    moslims vermoorden moslims waar gaat de wereld heen? in de islam mag je toch niet mensen vermoorden al is het je ergste vijand en niet een moslim mag je alsnog iemand ze leven niet afpakken( behalve een uitzondering als je aangevallen wordt)
    Dat zijn geen moslims schat.
    Beter verwijder je deze reactie..
    Het zijn juist kuffaar die moslims hun deen afpakken..

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    waaruit concludeer jy dat het om moslims gaat?


    Citaat Geplaatst door nadoria889 Bekijk reactie
    Ik had laast een filmpje gezien hoe ons mede moslims vermoord werden het heeft bij mij een hele trauma overgehouden.
    de kinderen werden afgepakt van hen ouders en bij elkaar vastgebonden. en bezine werden over de kinderen heen gegiooit en die arme kinderen werden levend verbrand. de moeders/zussen/ vrouwen moesten toekijken hoe hen kinderen levend verbrand werden en de mannen kregen allemaal kogels door hun hoofd. daarna werden de vrouwen verkracht en vermoord. EN die klote moordenaars die dat gedaan hebben riepen in de naam van Allah.

    moslims vermoorden moslims waar gaat de wereld heen? in de islam mag je toch niet mensen vermoorden al is het je ergste vijand en niet een moslim mag je alsnog iemand ze leven niet afpakken( behalve een uitzondering als je aangevallen wordt)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    668
    24-01-2011

    Citaat Geplaatst door niesj Bekijk reactie
    Dat zijn geen moslims schat.
    Beter verwijder je deze reactie..
    Het zijn juist kuffaar die moslims hun deen afpakken..
    Waarom moet ik mijn reactie verwijderen? Ik ben juist bezig mezelf meer t verdiepen in de islam en antwoorden zoeken, Niets mis mee toch?

    IK geloof dat Allah alles al bepaalt heeft voor iedereen en al voorbestemd is, en ja ik ben zwak als ik zie hoe ons mede moslims zo gruwelijk pijn moeten lijden, dat doet heel erg pijn veel pijn!!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    668
    24-01-2011

    Citaat Geplaatst door StreetChic Bekijk reactie
    waaruit concludeer jy dat het om moslims gaat?
    Omdat ik zag in dat filmpje dat arabieren waren die mensen afslachten en ook nog eens de in de naam van Allah riepen! vandaar dat ik ervanuit ging dat het ook moslims waren.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    12.998
    19-01-2009

    Het is niet erg om vragen te stellen maar jouw vragen lijken meer op beweringen dan op vragen, begrijp je? Vandaar dat het anderen tegen de borst stuit.

    Als je iets ziet en je weet niet precies wat het is dat je ziet, dan kun je er gerust naar vragen.

    Citaat Geplaatst door nadoria889 Bekijk reactie
    Waarom moet ik mijn reactie verwijderen? Ik ben juist bezig mezelf meer t verdiepen in de islam en antwoorden zoeken, Niets mis mee toch?

    IK geloof dat Allah alles al bepaalt heeft voor iedereen en al voorbestemd is, en ja ik ben zwak als ik zie hoe ons mede moslims zo gruwelijk pijn moeten lijden, dat doet heel erg pijn veel pijn!!!

    إذا سكت العالم تقية و الجاهل بجهل فمتى يظهر ألحق؟


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    12.998
    19-01-2009

    DONEER!

    http://www.ansar-alshaam.com/


    Moge Allaah onze broeders en zusters verlossen van hun pijn en moge Allaah de Moslim-Ummah verlossen van de Khawanah die over haar heersen, beginnende bij Bashaar en niet stoppende tot ook de Maghreb in het Westen en de Filipijnen in het Oosten en Saoedie Arabie in het midden en alles wat daar omheen is zijn bevrijd van de ongelovige heersers! Ameen.

    إذا سكت العالم تقية و الجاهل بجهل فمتى يظهر ألحق؟


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    668
    24-01-2011

    Citaat Geplaatst door Sabrun_Jameel Bekijk reactie

    DONEER!

    http://www.ansar-alshaam.com/


    Moge Allaah onze broeders en zusters verlossen van hun pijn en moge Allaah de Moslim-Ummah verlossen van de Khawanah die over haar heersen, beginnende bij Bashaar en niet stoppende tot ook de Maghreb in het Westen en de Filipijnen in het Oosten en Saoedie Arabie in het midden en alles wat daar omheen is zijn bevrijd van de ongelovige heersers! Ameen.

    amieen!! Ik zal sowieso elke maand een vast bedragje overmaken.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    12.998
    19-01-2009

    Maa shaa Allaah!

    Citaat Geplaatst door nadoria889 Bekijk reactie
    amieen!! Ik zal sowieso elke maand een vast bedragje overmaken.

    إذا سكت العالم تقية و الجاهل بجهل فمتى يظهر ألحق؟


  13. #13

    Reacties
    19.258
    21-02-2006

    Citaat Geplaatst door Sabrun_Jameel Bekijk reactie

    DONEER!

    http://www.ansar-alshaam.com/


    Moge Allaah onze broeders en zusters verlossen van hun pijn en moge Allaah de Moslim-Ummah verlossen van de Khawanah die over haar heersen, beginnende bij Bashaar en niet stoppende tot ook de Maghreb in het Westen en de Filipijnen in het Oosten en Saoedie Arabie in het midden en alles wat daar omheen is zijn bevrijd van de ongelovige heersers! Ameen.

    Allahumma ameen!
    I don`t care if your black, white, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you`re nice to me, all be nice to you, simple as that...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Sabrun_Jameel Bekijk reactie

    DONEER!

    http://www.ansar-alshaam.com/


    Moge Allaah onze broeders en zusters verlossen van hun pijn en moge Allaah de Moslim-Ummah verlossen van de Khawanah die over haar heersen, beginnende bij Bashaar en niet stoppende tot ook de Maghreb in het Westen en de Filipijnen in het Oosten en Saoedie Arabie in het midden en alles wat daar omheen is zijn bevrijd van de ongelovige heersers! Ameen.
    Ameen!

  15. #15
    Oum Diya

    Reacties
    1.449
    31-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Masha'Allah, derde 1000euro!!!