1. #376
    Mamfakch

    Reacties
    23.095
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Wil weinig zeggen, ik val tegenwoordig in slaap bij voetbalmatchen van Anderlecht.
    Dat doe je goed. Mijn oom doet nog steeds alsof ze tikitaka spelen
    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Dat zal je dus es opnieuw moeten evalueren.
    Zal wel niet gebeuren. Staat nog zoveel in de wachtrij, komt geen einde aan.

  2. #377
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door WorldFamous77 Bekijk reactie
    Dat doe je goed. Mijn oom doet nog steeds alsof ze tikitaka spelen
    .
    Die tijden komen nooit meer terug.
    Leuke jonge groep dat wel, maar tikitaka, dat zie ik niet gebeuren
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  3. #378
    Mamfakch

    Reacties
    23.095
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Die tijden komen nooit meer terug.
    Leuke jonge groep dat wel, maar tikitaka, dat zie ik niet gebeuren
    Heeft die vd Brom goed werk achtergelaten? Die gast mag ik niet, beter voor Anderlecht dat ie weg is denk ik.

  4. #379
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door WorldFamous77 Bekijk reactie
    Heeft die vd Brom goed werk achtergelaten? Die gast mag ik niet, beter voor Anderlecht dat ie weg is denk ik.
    Ja en neen, hij heeft een paar jongeren opgemerkt, die nu ook in het A-team spelen, maar de discipline bij John Vd Brom was zoek, de spelers deden maar wat, geen trainingsdiscipline,... . De nieuwe trainer (Hasi) vindt discipline belangrijk, en met een jonge groep moet die er ook zijn.
    onze titel verleden jaar was enkel dankzij het falen van de rest van de jupiler-pro-liga.
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  5. #380
    Mamfakch

    Reacties
    23.095
    06-01-2012

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Ja en neen, hij heeft een paar jongeren opgemerkt, die nu ook in het A-team spelen, maar de discipline bij John Vd Brom was zoek, de spelers deden maar wat, geen trainingsdiscipline,... . De nieuwe trainer (Hasi) vindt discipline belangrijk, en met een jonge groep moet die er ook zijn.
    onze titel verleden jaar was enkel dankzij het falen van de rest van de jupiler-pro-liga.
    Technisch en tactisch denk ik ook wel dat ie een goeie is. Maar zn omgang met mensen en media is ver beneden de maat. Misschien dat ie van Van Basten wat kan leren nu. Die had daar ook moeite mee in het begin maar is nu de vriendelijkheid zelve.
    Ik lees dat ze Boussoufa proberen terug te halen, dan ga ik het zeker weer volgen.

  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Gisteren gekocht (ebook).

    .Als je het heb gelezen dan wil ik weten of jou leven ook is veranderd zoals de boek zegt of alleen verkoop praatjes
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  7. #382
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    .Als je het heb gelezen dan wil ik weten of jou leven ook is veranderd zoals de boek zegt of alleen verkoop praatjes
    Ik laat het je zeker weten Sor !
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  8. #383
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    .Als je het heb gelezen dan wil ik weten of jou leven ook is veranderd zoals de boek zegt of alleen verkoop praatjes
    Ik zou je nog iets laten weten Sor .

    Vooreerst, het is een heel mooi en goed geschreven boek. In toegankelijke maar heel fijne proza wordt het leven van William Stoner beschreven.
    Zijn levensverhaal is zo onbeduidend als maar kan zijn. Hij is geen held, zelfs geen anti-held. De stoïcijnse gelatenheid en schijnbare passiviteit waarmee hij in z'n leven staat is soms moeilijk voor te stellen en doet je bij momenten inwendig schreeuwen van "Man, doe iets ! Zeg iets ! Laat niet op je kop zitten !'. Maar zo is Stoner niet. Hij is immens passioneel wat zijn werk - de Engelse literatuur - betreft maar zelfs dat is amper aan hem te merken. Het is dan ook alleen als lezer dat je dat inzicht krijgt in zijn denken en zijn passie. De andere karakters die in zijn leven aanwezig zijn krijgen zijn diepste zielenroerselen niet te zien. Op 1 persoon na. En zoals te verwachten loopt dat voor beiden niet zo best af.

    Ik ben er nog niet helemaal door. Nog enkele hoofdstukjes te gaan.
    Maar het verhaal brengt een droefheid, een somberheid teweeg die bij momenten heel intens kan zijn, tenminste, als je als lezer zelf ver en ervaren genoeg in je leven staat. Als je niet weet wat het betekent om passie te voelen en jezelf te verliezen in iets wat onhoudbaar is, dan zal je misschien weinig empathie voelen voor Stoner.
    Het verhaal vertelt ook dat hoe dicht je als individu ook bij je naasten staat het diepste van jezelf quasi onvermijdelijk en onbedoeld onbekend blijft voor die naasten.

    Kan dit boek jouw leven veranderen ?
    Dat hangt helemaal af van hoe jouw leven tot nu toe is verlopen en wat je er nog van verwacht.
    Zal jij dit boek kunnen appreciëren ?
    Moeilijk in te schatten. De context kan jou mogelijks onverwant voorkomen (unief Columbia / Missouri - begin 20ste eeuw). De gevoelens en emoties zijn echter universeel, maar heel delicaat beschreven - zonder sentimenteel of melodramatisch te worden - maw het is geen stationsromannetje . Je moet het gevoel en de emoties kennen om ze te herkennen.

    Ik vind het een aanrader. Zeker en vast.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  9. #384
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Welk boek is het? Ik kan geen afbeeldingen zien.
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  10. #385
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Welk boek is het? Ik kan geen afbeeldingen zien.
    Stoner van John Williams.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Stoner van John Williams.
    Klinkt goed, zou het boek zo kopen en lezen.
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  12. #387
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Klinkt goed, zou het boek zo kopen en lezen.
    Doen ! Voor een prikje heb 'm als e-book (minder dan 5 €)
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  13. #388

  14. #389
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Hé ! Fraudeur !
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  15. #390
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013


    OMGGGGGGG! Ik heb 'm gelijk gedownload.
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3